Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
@Eru (09.04.2016 20:41): Oficiálně jsou mrtvé, vývojáži je ukončili a finito. Že jsou nadále provozovány fandy lze napsat do popisku. Stejně jako je oficiální vydání a počátek hry, je u hry i oficiální informace o jejím ukončení. Podobně jako FEAR Online, ten už podle mě taky naprosto a finálně skončil. To, že se lze na neoficiáoní servery připojit neznamená, že oficiální ukončení provozu serverů a podpory hry stran jejich vývojářů/provozovatelů nebylo oficiálně potvrzeno.
Mám takový pocit, že jsem to už někam psal: Datum ukončení hry.

DH s tím holt v minulosti nepočítalo, ale dneska je plno online-only multiplayerových her, které mohou skončit už si je nikdo nezahraje - v profilech her by tak mohlo jít krom roku vydání hry také mít rok jejího konce (resp. konkrétního data v obou případech) - viz Nosgoth s koncem k 31.5.2016.
@LIUWIL (31.03.2016 18:33): Jo takhle by to asi bylo užitečnější. Ono když jsem aktivní v nějaké diskuzi, tak jí mám jako sledovanou, ale pokud někdo reaguje na starší komentář, tak si toho člověk jen těžko všimne, pokud nemá zrovna štěstí, že se mu to neukáže na hlavní stránce.
@MIGtheDRAGON (31.03.2016 17:28): Pokud by se začal zvedat počet uživatelů a tím pádem i příspěvků, tak by to určitě dávalo smysl.
Už teď to asi dává smysl u diskuzí konkrétních her, kdy si člověk často ani nevšimne, že na něj někdo reagoval, protože hra na hlavní stránce zapadne.
Tak mě napadlo, uvažoval už někdo nad implementací funkce, která by oznamovala, když někdo reaguje na váš komentář? Zrovna jsem si všiml, jak někdo asi tak před půl rokem reagoval na jeden můj komentář a přišlo mi to jako zajímavá možnost. Vím že jde sledovat samotná diskuze, ale takhle konkrétnější nastavení by se mohlo hodit.
Asi to tu už padlo, ale je zvykem psát v datech mezery, tedy ne "10.03.2016", ale "10. 03. 2016". A pouvažoval bych taky o odstranění počátečních nul, např.
10. 3. 2016
vypadá podle mě o něco líp než
10. 03. 2016.
Vůbec si nemyslím, že můj návrh je originální, nicméně nutit mě číst celou historii, byť ji prohledávat strojově, by bylo nelidské. Nejedná se ani o návrh na novou funkci, ale domnívám se, že umístění příslušné připomínky do tohoto diskuzního fóra je nejlepším způsobem prezentace onoho návrhu. Jde o to, že text „Zobrazit spoiler“ na mě v komentářích působí rušivě. Rád bych místo něj narážel na nějaký obrázek, symbol, nebo řadu znaků (např. „<--->“ graficky naznačuje, že text na daném místě „roztáhnout“). Ze značky namísto textu sice není zřejmé, že se jedná o spoiler, ale tento problém je dle mě z téhož soudku, jako otázka povědomí o tom, co je spoiler. Uživatelé by si na to jistě zvykli. A pořád by to bylo barevně odlišené.
@Coldplaz (24.02.2016 18:55): To byla pravda možná deset let zpátky a nevím kdes přišel na to, že by konzole byly pro zbohatlíky :D
PC je stále dominantní platforma a celosvětově je to taky ta největší platforma s největší "rotací peněz". Nicméně konzole u nás jsou dost dobře známé (minimálně Xbox a Playstation) a hry na ně dobře prodávané.
Ja som asi jediný komu na tých konzoliach nezáleží, je dobre známe že československé, vlastne celé východo európske herné komunity sú hlavne orientované na PC a konzolz má len pár zbohatlíkov. Tu je to inak ako v Japonsku a USA.
Návrh na úpravu funcke:

Přijdu na stránku, nahoře na mě svítí vočíčko s novými příspěvky v hlídaných profilech her apod. kliknutím se mi otevře box a zavřít lze jen kliknutím na křížek vpravo nahoře.
Šlo by box naučit to, že se zavře na kliknutí kdekoliv mimo jeho vlastní pole? Prostě bych kliknul někde mimo na stránce bez nutnosti míření na křížek.

Jde mi o to, že nejprve si takhle pootvírám do tabů nové příspěvky, videa apod.a potom se chci klikáním na číslo vedle "Diskuze" na liště pod tím dostávat do jednotlivých diskuzí s novými příspěvky, což nejde, protože tohle celé je překryto boxem vočíčka, který jde zavřít jen malým křížkem ;)

Díky ;)
@Crash (24.02.2016 11:26): Jo, konečne tu časom bude aj legendárny megafail E.T.

Ale každopádne bude to zaujímavé, či sa to tu brutálne zahltí tisíckami nových vecí (všetko od A2600 cez ZX, Segakonzolky a Amigu až po PS4)

@Indian (24.02.2016 10:37): Sím ťa, z pohľadu PC Master je to ako hádka či je lepšie byť bez pravej nohy alebo bez ľavej ruky :-D
@Coldplaz (23.02.2016 21:25): O to je to podle mě důležitější. Hodí se najít jak porty (např. GTA SA, Syberia, Broken Sword, World of Goo), tak i originální ryze mobilní hry (Lara Croft GO). Doufám, že budou profily her mezi sebou "slinkované", aby bylo hned vidět, na jaké další platformy hra vyšla.
@Crash (24.02.2016 09:09): Jestli si dobre pamatuju, "konzole" update bude ve skutecnosti "platformy" update. Je mozne, ze se nejdriv zacne s aktualni generaci (X1, PS4), aby se vyzkouselo, jak to funguje, ale potom bych cekal, ze se zavedou prakticky vsechny myslitelne platformy, tedy samozrejme pokud se plany nezmenily.
Zvažovalo se někdy že by se databáze rozšířila i na mobilní hry? Až po konzolích samozřejmě ;)
Pokud si zadám ze štítku seznam her s daným štítkem, tak u některých štítků (třeba konkrétně Špidla) se primárně nezobrazí žádný výsledek díky tomu, že dané hry jsou minimálně hodnoceny. Musím si nastavit filtr Množství hodnocení jako Nezáleží.
Jindy zase se zobrazuje v pořádku výsledný seznam, ale řazený podle hodnocení. Musím si změnit zobrazení podle názvu jak požaduji.

Zkrátka - nešlo by nějak nastavit tento způsob vyhledávání dle individuálních požadavků, třeba někde v profilu ?

@M.a.t.t. (16.02.2016 13:48): Myslím si, že drtivá většina lidí přidává hry, které je samotné zajímají. Instance, kdy jsem přidal nějakou hru, taky byly vyloženě když mě něco zaujalo a nenašel jsem to tady v databázi.
No samozřejmě způsob implementace je druhá věc. Asi by nemělo smysl popisovat každého člověka, co se kdy účastnil vývoje nějaké hry. Nicméně jména jako Cliff Bleszinski, Rod Fergusson, Tim Sweeney, John Carmack a další by tu být mohla.
@LIUWIL (14.02.2016 20:29): Alebo stačí jednoduchý užívateľský skript pre add-on do browsera, napríklad pre Greasemonkey, ktorý ne celej stránke nahradí meno problémotvorcu nejakým zábavným reťazcom a prípadne mu nahradí avatara nejakým veselším obrázkom. o:-)
@LIUWIL (16.02.2016 13:31): Oprava- pár ľudí by sa našlo. Stačí sa pozrieť, koľkí ľudia pridávajú bežné návrhy a zistíš, že dlhodobo dlhaktívnych uživateľov nie je až tak veľa.

Potom by bola ešte otázka, akým spôsobom to zakomponovať do databázy.
@M.a.t.t. (16.02.2016 13:01): Osobně si nemyslím, že by se nenašel někdo, kdo by to chtěl dělat.



@MickTheMage (16.02.2016 12:43): Distributor se může změnit a často taky jednu hru současně mohou prodávat dva distributoři. Mě osobně distributor zajímá jen z toho důvodu, že se s nimi setkávám v práci.
Vydavatel se však mění jen ve vzácných případech a tuto informaci bych ocenil. Vydavatelů není až tak mnoho.
@Coldplaz (16.02.2016 12:51): Ono je to všetko pomerne zaujímavé a napríklad na CSFD to funguje, ale CSFD je výrazne väčší web. Na DH to momentálne nemá zmysel, jednoducho preto, že by to nemal kto robiť a ani pre koho.
Je možné že bz sa v budúcnosti robili samostatné profily pre dôležitých ľudí ako designérov, scenáristov, producentov, skladateľov, dabérov a umelcov?

Tiež by bolo zaujímavé pridať k hrám sekciu postáv, ale to by bolo asi zbytočné.
@LIUWIL (14.02.2016 20:29): Upřímně uznávám, že máte pravdu. Děkuji za vysvětlení a zdůrazňuji, že můj návrh (na implementaci nepřátel a neoblíbených uživatelů) byl opravdu jen návrhem. Oceňuji, že jste mi nedostatečnost podkladů pro můj návrh dokázal vysvětlit takto na úrovni.

I s těmi dalšími poznámkami se ztotožňuji. Když se nad tím zpětně zamyslím, vlastně jsem ty (neexistující) seznamy nechtěl už vyplňovat; spíše jsem tento nástroj chtěl jako „hrozbu“.
Pointa seznamů přátel vězí v implementaci nástrojů pro snadné sledování aktivit specifických uživatelů.
Jedinou pointu seznamu nepřátel se svým způsobem myšlení vidím v možnosti nevidět aktivitu specifických uživatelů, resp. mluvil bych o ignore listu. Uživatelé vybaveni nástrojem pro blokování reklam si pomocí uživatelských filtrů mohou zablokovat příspěvky specifických uživatelů. Předchozí věta obsahuje třikrát slovo uživatel a není to náhoda.
Pro ignoraci specifického uživatele stačí přidat následující řádek do uživatelských filtrů:

databaze-her.cz##.post.user-uzivatel (nepoužívat velká písmena).

Osobně si nenechávám nikoho vlézt pod kůži natolik, aby mi vadil do té míry, kdy bych musel veřejně prohlásit, že mi vadí. V nejhorším případě musím takového člověka jednoduše ignorovat. Obvykle mi však lidé vadí z důvodů, které mi dovolují se pobavit nad jejich existencí, často škodolibým způsobem. Toto vede k zajímavému paradoxu, kdy je pro mě nežádoucí osoba osobou žádoucí, jelikož mě irituje a baví současně. Samozřejmě jsem si vědom reality, že každý jsme nějací, takže nikoho nesoudím.
Jelikož se snažím lidi brát "takové jací jsou", se vším dobrým i špatným, dovedu si představit, že existují uživatelé, kteří by mohli mít potřebu ukázat světu, že je někteří lidé štvou, ať už z jakéhokoli důvodu. Pro ty je předchozí část mého příspěvku zbytečným čtením.
Pro označení specifického uživatele jako nepřítele stačí přidat následující řádek do uživatelského profilu:

uzivatel (nepoužívat velká písmena) mě nehorázně vytáčí a jeho přítomnost na tomto webu mi vadí.