@
SilentWolf (23.03.2016 19:54): Osobně jsem si nedávno hrál s myšlenkou, jak by mohl vypadat plně sandboxový klon Dark Souls s možností permanentní smrti. Hra by měla pomalejší tempo, ale mnohem surovější boje. Jen minimum monster, drtivá většina "normální" lidi. Zabíjení monster by mohlo mít nějaké velmi žádoucí pozitiva, ale bylo vy také velice náročné. Z lidí bys pak sbíral duše, zbraně a zbroj.
Zásadní rozdíl by byl v umírání. Místo toho, že při smrti duše ztratíš, jich musíš určité množství obětovat, aby ses mohl znovu spawnout s plným zdravím a bez jakýchkoli trvalých následků. Čím vyšší level, tím větší daň za každou smrt. Pokud bys neměl dostatek duší na úplatek kletby, tak bys jí postupně začal propadat. Ve hře by sice mohly být nějaké mechaniky, které by účinky kletby zmírňovaly, nicméně následky by byly permanentní a jakmile by ses propadl příliš hluboko, tak game over, seš zombie. Taky by tam mohly být možnosti, že se třeba sice znovu spawneš bez následků kletby, ale jen s částečným zdravím. Zdraví by se doplňovalo hlavně pomocí krevní magie, kdy si musíš v jednom okamžiku ubrat určité množství HP, aby se ti postupně doplnilo kompletně. Jinými slovy, pokud bys neměl dostatek zdraví pro aktivaci funkce, tak jsi v prdeli, musíš z boje nějak utéct. Respektive, léčit se během boje by bylo takřka nemyslitelné. Alternativní metody by pak byly mnohem komplexnější a vyloženě pro případy nejvyšší nouze. Samozřejmě zdraví by se ti postupně doplňovalo když zrovna nebojuješ, ale velice pomalu.
Taky jsem dumal nad možným způsobem vybalancování hry tak, abys s každou smrtí přišel o všechny fyzické předměty, které zrovna neseš. Prostě se narodil doslova nahatý a musel si všechno najít. Samozřejmě by to chtělo hodně komplexní systém kolem zbraní a zbroje - zkrátka že můžeš použít takřka všechno, co kde vidíš, ať už je to klacek na zemi, nebo kovový plot. A samozřejmě možnost strhat úplně všechno z čehokoliv co zabiješ.