@Walome (24.03.2016 12:03): Jo co teprve když hodil zpátečku a začal couvat :D
Všeobecně o hrách
@Jack_Dark (24.03.2016 11:55): a k tomu drak zasekávající se na obloze. Jo, Skyrim je slušná prdel.
@Bodkin (24.03.2016 11:48): To já taky skoro brečel ale smíchy u Skyrimu kde došlo na epickou bitvu o hlavní město mezi asi 10 npc.
Já proplakal skoro každou Bethesdí hru a větší část těch nových Bioware her.
Většinou do toho ještě naříkám: "Proč, proč, proč?"
Ale naposledy na mě emocionálně zapůsobil konec The Flame in the Flood
Většinou do toho ještě naříkám: "Proč, proč, proč?"
Ale naposledy na mě emocionálně zapůsobil konec The Flame in the Flood
Ja mel teda kdysi fakt na kahanku u konce Another World :)
@Red (24.03.2016 02:09): To jsem rád, že tu někdo zmínil Silent Hill 2. Já pak brečel ještě jednou po tom, co jsem zjistil, že jsem měl ten nejhorší konec (a to jsem se to snažil hrát co nejlíp). :-) Kecám, ve skutečnosti jsem nebrečel, ale hledal jsem na netu, jestli ten wtf konec fakt myslí vážně. :-)
@Walome (24.03.2016 10:44): Samotná hra mě asi taky nerozplakala, ale to pozadí u That Dragon Cancer, mě dostalo.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Já bych chtěl hru z Národního obrození, FPS/TPS, akční adventura... za Josefa Dobrovského, nebo Josefa Jungmanna. Zábavnost by pro většinu lidí byla asi nulová, ale vzdělávací prvek by byl maximální
Tak ono není moc her co by dokázali vyvolat pláč kromě teda chyb nebo jiných šíleností.
Já teda taky nebrečel u hry, což je divný, bo jsem dost cíťa. Dojalo mě jich ale pár, třeba Beyond Good and Evil nebo The Last of Us... ale jen u cutscén.
Celkově je dost vtipná představa mě, jak sedím u PC/PS, pláču a hraju :D
Celkově je dost vtipná představa mě, jak sedím u PC/PS, pláču a hraju :D
@orromis (24.03.2016 10:05): Klidně i na konzole - když to nebudou omezovat svým výkonem :)
@Fatality (24.03.2016 09:32): "neomezeným HW výkonem konzolí" Takže na PC! #PCMasterRace #peasant
Krimi nebo špionážní adventura (takový L.A.Noire) z Československa 50. let, něco na styl filmu Ve Stínu, s dobrým příběhem.
Ale jinak musím říct, že co se týká settingu tak se mi Vávra s KC-D trefil do noty a dost se na to těším, a obávám se že budu zklamán. Prostě česká historie mi ve hrách dost chybí. Přitom námětů by tam bylo dost.
Ale jinak musím říct, že co se týká settingu tak se mi Vávra s KC-D trefil do noty a dost se na to těším, a obávám se že budu zklamán. Prostě česká historie mi ve hrách dost chybí. Přitom námětů by tam bylo dost.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Vysněná hra - asi nějaký Metal Gear Solid od Kojimy s neomezeným rozpočtem, neomezeným HW výkonem konzolí, jakkoliv dlouhou potřebnou dobou vývoje. A Half-Life 3, to je nejen moje vysněná hra.
@Kwoky (23.03.2016 23:03): Já jsem měl slzy v očích asi jen v Metal Gear Solid 3 na konci. A dodnes mívám. Jinak spíš mě dojme knížka, než hra/film. Třeba Hvězdy nám nepřály, to je strašný kýč, ale člověk se do toho zažere :)
@Kwoky (23.03.2016 23:03): Já jsem měl slzy v očích asi jen v Metal Gear Solid 3 na konci. A dodnes mívám. Jinak spíš mě dojme knížka, než hra/film. Třeba Hvězdy nám nepřály, to je strašný kýč, ale člověk se do toho zažere :)
Vysněná hra - víceméně Mafie 1 v pražských reálích (ideálně s celou Prahou odehrávající se kolem milénia). Některá vylepšení (interaktivní rozhovory, oteviratelné interiéry, omezený bulletime či rozvoj postavy) by nemusely být na škodu. Ale chtěl bych to v technickým zpracování Mafie 1, cítit tu těžkopádnost ovládání a tu tehdejší 3d grafiku.
U her jsem nikdy nebrečel, snad nejblíž tomu byl závěr Silent Hillu 2 a úmrtí vedlejší postavy v Final Fantasy.
U her jsem nikdy nebrečel, snad nejblíž tomu byl závěr Silent Hillu 2 a úmrtí vedlejší postavy v Final Fantasy.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Na papiery (kedze este nevysla) vyzera The Mandate ako moja vysnena hra - takmer do pismena :)
@Kwoky (23.03.2016 23:12): Krom LiS mě asi nerozbrečela žádná hra. U pár her mi teda zaslzely oči, třeba u Eziovy trilogie Assassin's Creed, první série The Walking Dead nebo To the Moon jak říká John.
Taky mi dojemnější hry trochu chybí. A to jsem jakože člověk, co obrečí kdejaký film, ale u her to nějak nefunguje. :/
Taky mi dojemnější hry trochu chybí. A to jsem jakože člověk, co obrečí kdejaký film, ale u her to nějak nefunguje. :/
@Kwoky (23.03.2016 23:03): To the Moon mě dokázalo dojmout. :)
@Fritol (23.03.2016 23:06): Zatím ne, ale mám ji v plánu letos.
@Kwoky (23.03.2016 23:03): Life is Strange zkoušels?
@JohnCZ (23.03.2016 22:42): FPS ze Stargate: SG-1 bych si dal líbit.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Celkem čekám na hru, která mě fakt na férovku rozbrečí (jako tím, že bude dojemná, ne jak bude příšerná). Ještě se mi to nikdy nestalo.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Celkem čekám na hru, která mě fakt na férovku rozbrečí (jako tím, že bude dojemná, ne jak bude příšerná). Ještě se mi to nikdy nestalo.
@Bellerofontes (23.03.2016 22:30): Pohanské kmeny a jejich období je jistě kulturně neprobádané téma jak u filmů, tak i her, takže v tomto by to bylo zajímavé. Ovšem takto je to podáno jen z té nejstinnější stránky, kdy už to podle mě někdy může sklouzávat k sebeparodii. Pokud by tedy tou hlavní náplní bylo jen zkoumání nejhorších a dnes tabuizovaných praktit za účelem rituálů a uctívání božstev.
Nicméně přemýšlel jsem zda by to bylo realizovatelnější než KC:D - určitě bych ale řekl, že by to bylo na zpracování podsatně náročnější. Tedy pokud chápu správně že by to bylo o slovanech a pohanství.
A Bloodlines těží z nekončících zdrojů a podkladů, navíc tam ta pokřivenost je spíše předpokládána i očekávána. U něčeho více realistické by to podle mě právě mohlo působit právě lacinou snahou šokovat. Ač samozřejmě, záleží na zpracování - na papíře to však tak působí.
Ale ok, být distributor tak tomu zelenou dám.
Nicméně přemýšlel jsem zda by to bylo realizovatelnější než KC:D - určitě bych ale řekl, že by to bylo na zpracování podsatně náročnější. Tedy pokud chápu správně že by to bylo o slovanech a pohanství.
A Bloodlines těží z nekončících zdrojů a podkladů, navíc tam ta pokřivenost je spíše předpokládána i očekávána. U něčeho více realistické by to podle mě právě mohlo působit právě lacinou snahou šokovat. Ač samozřejmě, záleží na zpracování - na papíře to však tak působí.
Ale ok, být distributor tak tomu zelenou dám.
Abych se mohl, v****t ve Falloutu.Protože, co sežeru, není možný abych nosil, takovou dobu..
Ja si chtel kdysi nadesignovat PC verzi dobrodruzstvi Lone Wolfa. Predstavoval jsem si to buhvi proc jako tombraiderovku :-P (s tajnymi sex-mezihrami s kazdou zenskou NPC). To mi mohlo byt tak patnact a zadny Hot Coffee Mod jeste dlouho neexistoval. No a pokud by Lone Wolf nebyl na misi nebo si to s nikym zrovna nerozdaval, hra by se prepla do strategickeho modu, kdy by bylo potreba zasobovat klaster Kai novymi sipy, elixiry...
Taky byly doby, kdy by mela byt ma vysnena hra naprogramovana v Infinity Enginu, Source nebo Omni3D. Ale urcite ne jako 3D akcni adventura.
Taky byly doby, kdy by mela byt ma vysnena hra naprogramovana v Infinity Enginu, Source nebo Omni3D. Ale urcite ne jako 3D akcni adventura.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): A ještě jsem zapomněl na hru ze Stargate universa. Ideálně FPS nebo nějaké akční RPG. Důraz na vytáčení adres, exploring a příběh.
A ještě mě napadl nějaký "vesmírný simulátor", kde ale vesmírné lodě nejsou nějak přehnaně fantasy. Něco jako Battlestar Galactica nebo Fritolem zmiňovaný Firefly. Opět bych spíš preferoval něco akčnějšího, s pěknou grafikou a příběhem. Na druhou stranu si ale nedokážu hru představit v takovým formátu, který by mě bavil. Pokud by to bylo lineární, tak by mě asi odradila stereotypní náplň a pokud by to bylo open world, tak by to na mě bylo zase moc roztahané a generické. Takže pokud by to byla akční adventura s prvky vesmírného simulátoru, asi by to bylo ideální.
A u obou her bych vyžadoval původní hudbu.
A ještě mě napadl nějaký "vesmírný simulátor", kde ale vesmírné lodě nejsou nějak přehnaně fantasy. Něco jako Battlestar Galactica nebo Fritolem zmiňovaný Firefly. Opět bych spíš preferoval něco akčnějšího, s pěknou grafikou a příběhem. Na druhou stranu si ale nedokážu hru představit v takovým formátu, který by mě bavil. Pokud by to bylo lineární, tak by mě asi odradila stereotypní náplň a pokud by to bylo open world, tak by to na mě bylo zase moc roztahané a generické. Takže pokud by to byla akční adventura s prvky vesmírného simulátoru, asi by to bylo ideální.
A u obou her bych vyžadoval původní hudbu.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Vesmírný simulátor s přistáváním na planetách, které jsou různorodé, občas mrtvé, občas živé, občas obydlené inteligentní rasou ve velkých městech, občas v malých osadách. Bohatá interakce s prostředím a lidmi, tudiž možnost vystoupit z lodi a následný fps/tps mod, který nebude osekaný na úkor lítání a z vesmírného simulatoru by se tak rázem stala třeba městská akce.
Samotný vesmír se spoustou vraků lodí, stanic a jiných věcí k prozkoumávání a ne jenom černá tma kde letíš od stanice ke stanici. Možnost vystoupení z lodi i mimo planetu a jít tak prozkoumávat vraky v fps modu. Také možnost mít vlastní posádku, která se dle toho bude chovat a inteligentně vám budou dělat parťáky, ne jenom někde stát a čekat.
No a uplně nejlepší by bylo, kdyby to byl trochu western jako Firefly.. :D
Přidám se tedy k orromisovi a řeknu, že Star Citizen je víceméně má vysněná hra, akorát v chudší podobě. Můj sen v dnešní době ještě nelze splnit. :D
Samotný vesmír se spoustou vraků lodí, stanic a jiných věcí k prozkoumávání a ne jenom černá tma kde letíš od stanice ke stanici. Možnost vystoupení z lodi i mimo planetu a jít tak prozkoumávat vraky v fps modu. Také možnost mít vlastní posádku, která se dle toho bude chovat a inteligentně vám budou dělat parťáky, ne jenom někde stát a čekat.
No a uplně nejlepší by bylo, kdyby to byl trochu western jako Firefly.. :D
Přidám se tedy k orromisovi a řeknu, že Star Citizen je víceméně má vysněná hra, akorát v chudší podobě. Můj sen v dnešní době ještě nelze splnit. :D
@Drolin (23.03.2016 22:03): Ten nápad velmi pravděpodobně vznikl na základě mých osobních reakcí na dění okolo KC:D, respektive mít vývoj pod palcem já, skoro všechno bych změnil a udělal spíše hru podle níže nastíněné vize :-)
@Drolin (23.03.2016 21:46): Co se týče snahy šokovat, vše záleží na zpracování. To, co jsem zmínil, bych tam rád viděl implicitně a v nějakém kontextu, ne ryze exploatativně. On takový Bloodlines je v podstatě přesně to, o čem hovořím - skoro všechny úkoly tam jsou jaksi pokřivené a hraje v nich prim perverze a městské legendy (viz zápletka ohledne snuffu, psychopata popravujícího na zubařském křesle či morální ospravedlnění kanibalismu). Tam si s tím snad měl etický problém?
@Drolin (23.03.2016 21:46): Co se týče snahy šokovat, vše záleží na zpracování. To, co jsem zmínil, bych tam rád viděl implicitně a v nějakém kontextu, ne ryze exploatativně. On takový Bloodlines je v podstatě přesně to, o čem hovořím - skoro všechny úkoly tam jsou jaksi pokřivené a hraje v nich prim perverze a městské legendy (viz zápletka ohledne snuffu, psychopata popravujícího na zubařském křesle či morální ospravedlnění kanibalismu). Tam si s tím snad měl etický problém?
@Drolin (23.03.2016 22:03): Prostě hra co je celá založená jen na tom aby prvoplánově šokovala :D
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): RPG ze Středozemě. Dobře napsané a propracované tak, jako byl třetí Zaklínač.
@Barbar Conan (23.03.2016 21:57): Kupec Sámo, hrdina českého národa, konečně zhmotněn v konceptu druhého Vávry, jen temnějšího :)).
Ty sexuální fantasie jsem zprvu neviděl, ale ted už jsou mi jasné (pěstovala by se bestialita :D ).
Ty sexuální fantasie jsem zprvu neviděl, ale ted už jsou mi jasné (pěstovala by se bestialita :D ).
@Drolin (23.03.2016 21:46): Spíš hodně divná sexuální fantasie, ale jdu do toho, je to takový hezky barbarský :-D
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Moje vysněná hra je Planescape Torment, i když jsem ho ještě nikdy nedohrál. I am stuck in the past, bro
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Moje vysněná hra je Planescape Torment, i když jsem ho ještě nikdy nedohrál. I am stuck in the past, bro
@Bellerofontes (23.03.2016 21:37): To zní jako dost laciná snaha šokovat.
Pro mě by asi byla nejideálnější klasická Point and Click adventura ze středověku s Mystery/Thriller příběhem který by byl místy i dosti bizarní či měl sklony k surrealismu. Samozřejmostí je kvalitní soundtrack a určitě bych preferoval kreslené grafické zpracování.
@Bellerofontes (23.03.2016 21:37): Tak to bych si v případě kvalitního tech. zpracování zahrál.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Titul zasazený do prostředí, kde to překypuje pohanskými kmeny, iniciačními rituály a sabbaty. Do detailu prokreslená božstva, která by působila uvěřitelně a o nichž bych se dovídal ústně, zasvěcováním či pomluvami - nikoliv nesmyslnými grafomanskými výblitky jako v dnešních hrách -; jevily by se navíc jako smysluplné a zajímavé celky, hledající vlastní prostředky k dosažení extáze.
V souladu s tím by to bylo bezskrupulózní a maximálně excesivní - žádné ohledy na dnešní morálku by se nekonaly. Mezi oběti by patřily děti (ano, mohly by zemřít i rukou hráče) a panny, pěstovala by se bestialita (v rámci sakrálních obřadů) a surovost by byla na denním pořádku. Důraz na temné aspekty aspekty lidskosti, o nichž je nepřístojné byť jen uvažovat. To vše bez toho, aby se to nějak problematizovalo a sankcionalizovalo.
Možnost hrát více způsoby by u takové hry byla nutností; zaměření na příběh taktéž. Rozloha spíše skromnější, aby vynikly konsekvence hráčových činů a bylo možné si zvolit vlastní tempo. Vývoj postavy ano, ale nějakým kreativním způsobem, aby nebylo třeba bojovat se systémem hry a zbytečně se trápit: chtělo by to něco intuitivního.
Volnou inspirací pro hlavní zápletku by mohl být například kupec Sámo, s nímž bys plánoval protiúder proti Avarům; zbytkem bych se nechal překvapit.
V souladu s tím by to bylo bezskrupulózní a maximálně excesivní - žádné ohledy na dnešní morálku by se nekonaly. Mezi oběti by patřily děti (ano, mohly by zemřít i rukou hráče) a panny, pěstovala by se bestialita (v rámci sakrálních obřadů) a surovost by byla na denním pořádku. Důraz na temné aspekty aspekty lidskosti, o nichž je nepřístojné byť jen uvažovat. To vše bez toho, aby se to nějak problematizovalo a sankcionalizovalo.
Možnost hrát více způsoby by u takové hry byla nutností; zaměření na příběh taktéž. Rozloha spíše skromnější, aby vynikly konsekvence hráčových činů a bylo možné si zvolit vlastní tempo. Vývoj postavy ano, ale nějakým kreativním způsobem, aby nebylo třeba bojovat se systémem hry a zbytečně se trápit: chtělo by to něco intuitivního.
Volnou inspirací pro hlavní zápletku by mohl být například kupec Sámo, s nímž bys plánoval protiúder proti Avarům; zbytkem bych se nechal překvapit.
@LIUWIL (23.03.2016 20:54): hardcore gejmr se prostě pozná :)
Což mi připomíná, že nějaký pořádný a skutečný survivor by taky nebyl od věci :)
Což mi připomíná, že nějaký pořádný a skutečný survivor by taky nebyl od věci :)
Bloodlines 2, promakanější, větší a méně RPG a více simulace...
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Osobně jsem si nedávno hrál s myšlenkou, jak by mohl vypadat plně sandboxový klon Dark Souls s možností permanentní smrti. Hra by měla pomalejší tempo, ale mnohem surovější boje. Jen minimum monster, drtivá většina "normální" lidi. Zabíjení monster by mohlo mít nějaké velmi žádoucí pozitiva, ale bylo vy také velice náročné. Z lidí bys pak sbíral duše, zbraně a zbroj.
Zásadní rozdíl by byl v umírání. Místo toho, že při smrti duše ztratíš, jich musíš určité množství obětovat, aby ses mohl znovu spawnout s plným zdravím a bez jakýchkoli trvalých následků. Čím vyšší level, tím větší daň za každou smrt. Pokud bys neměl dostatek duší na úplatek kletby, tak bys jí postupně začal propadat. Ve hře by sice mohly být nějaké mechaniky, které by účinky kletby zmírňovaly, nicméně následky by byly permanentní a jakmile by ses propadl příliš hluboko, tak game over, seš zombie. Taky by tam mohly být možnosti, že se třeba sice znovu spawneš bez následků kletby, ale jen s částečným zdravím. Zdraví by se doplňovalo hlavně pomocí krevní magie, kdy si musíš v jednom okamžiku ubrat určité množství HP, aby se ti postupně doplnilo kompletně. Jinými slovy, pokud bys neměl dostatek zdraví pro aktivaci funkce, tak jsi v prdeli, musíš z boje nějak utéct. Respektive, léčit se během boje by bylo takřka nemyslitelné. Alternativní metody by pak byly mnohem komplexnější a vyloženě pro případy nejvyšší nouze. Samozřejmě zdraví by se ti postupně doplňovalo když zrovna nebojuješ, ale velice pomalu.
Taky jsem dumal nad možným způsobem vybalancování hry tak, abys s každou smrtí přišel o všechny fyzické předměty, které zrovna neseš. Prostě se narodil doslova nahatý a musel si všechno najít. Samozřejmě by to chtělo hodně komplexní systém kolem zbraní a zbroje - zkrátka že můžeš použít takřka všechno, co kde vidíš, ať už je to klacek na zemi, nebo kovový plot. A samozřejmě možnost strhat úplně všechno z čehokoliv co zabiješ.
Zásadní rozdíl by byl v umírání. Místo toho, že při smrti duše ztratíš, jich musíš určité množství obětovat, aby ses mohl znovu spawnout s plným zdravím a bez jakýchkoli trvalých následků. Čím vyšší level, tím větší daň za každou smrt. Pokud bys neměl dostatek duší na úplatek kletby, tak bys jí postupně začal propadat. Ve hře by sice mohly být nějaké mechaniky, které by účinky kletby zmírňovaly, nicméně následky by byly permanentní a jakmile by ses propadl příliš hluboko, tak game over, seš zombie. Taky by tam mohly být možnosti, že se třeba sice znovu spawneš bez následků kletby, ale jen s částečným zdravím. Zdraví by se doplňovalo hlavně pomocí krevní magie, kdy si musíš v jednom okamžiku ubrat určité množství HP, aby se ti postupně doplnilo kompletně. Jinými slovy, pokud bys neměl dostatek zdraví pro aktivaci funkce, tak jsi v prdeli, musíš z boje nějak utéct. Respektive, léčit se během boje by bylo takřka nemyslitelné. Alternativní metody by pak byly mnohem komplexnější a vyloženě pro případy nejvyšší nouze. Samozřejmě zdraví by se ti postupně doplňovalo když zrovna nebojuješ, ale velice pomalu.
Taky jsem dumal nad možným způsobem vybalancování hry tak, abys s každou smrtí přišel o všechny fyzické předměty, které zrovna neseš. Prostě se narodil doslova nahatý a musel si všechno najít. Samozřejmě by to chtělo hodně komplexní systém kolem zbraní a zbroje - zkrátka že můžeš použít takřka všechno, co kde vidíš, ať už je to klacek na zemi, nebo kovový plot. A samozřejmě možnost strhat úplně všechno z čehokoliv co zabiješ.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Zaklínač 4. Obrovský, s Dol Blathanna, Cintrou, Brokilonem, Kovirem a mnoha dalšími lokacemi a musí to být stejně skvěle napsané jak trojka. A musí tam být Ciri, Yennefer i Geralt (ne nutně jako hratelná postava, tou může být klidně Ciri nebo nový zaklínač).
A ještě rpg s otevřeným městem ze cyberpunkového prostředí, což mi dost možná splní CD Projekt :)
A ještě rpg s otevřeným městem ze cyberpunkového prostředí, což mi dost možná splní CD Projekt :)
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): kdysi jsem takovou měl, v podstatě něco jako first person metal gear solid s RPG prvky. Pak jsem zjistil že už vyšla a jmenuje se Deus Ex, takže jsem byl docela happy.
A pak druhá bylo open world RPG ze sapkowského světa zaklínače, což se mi taky poštěstilo.
No a teď jsou na cestě další dvě, konečně pěkný open world rpg bez fantasy (a jako bonus se odehrávající u nás) a pak snad pěknej kyberpunk.
Ještě bych teda chtěl jednu hru a to by bylo open world pokračování Bloodlines které by si udrželo atmosféru, smysl pro detail a writing původní hry. Ideálně kooperace Obsidianu a Double Bearu.
A pak druhá bylo open world RPG ze sapkowského světa zaklínače, což se mi taky poštěstilo.
No a teď jsou na cestě další dvě, konečně pěkný open world rpg bez fantasy (a jako bonus se odehrávající u nás) a pak snad pěknej kyberpunk.
Ještě bych teda chtěl jednu hru a to by bylo open world pokračování Bloodlines které by si udrželo atmosféru, smysl pro detail a writing původní hry. Ideálně kooperace Obsidianu a Double Bearu.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Přemýšlel jsem, a na konec vyšlo "něco jako Umineko". Je to zvláštní, ale ideálnější hru si neumím představit, ač nemá jediné interaktivní místo.
A pokud již hra, tak adventura (klasická, žádné telltale blbiny ani žádný 3D pohled) s murder mystery zápletkou. Důležité by bylo aby byla hodně dlouhá, se skvělým soundtrackem a důmyslnou záhadou. Nejlépe začátek 20. století, Jižní Amerika a černobílé zpracování, plus velmi pomalé tempo.
A pokud již hra, tak adventura (klasická, žádné telltale blbiny ani žádný 3D pohled) s murder mystery zápletkou. Důležité by bylo aby byla hodně dlouhá, se skvělým soundtrackem a důmyslnou záhadou. Nejlépe začátek 20. století, Jižní Amerika a černobílé zpracování, plus velmi pomalé tempo.
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Mám dvě.
Ta první je dneska už hodně naivní, ale kdysi tu prostor pro ni byl. Noirovka. Seš polda, vyšetřuješ vraždy. Měla by to být TPS, ale ne moc akční, protože zranění by bylo adekvátní realitě. Vlastně něco jako LA Noire ale o hodně lepší a zábavnější a bez otevřeného města. S důrazem na silný děj a atmosféru. A v oblečení by byly díry po kulkách, po tom toužím už hodně let :D
No a ta druhá je RPG z pohledu třetí osoby (jako Gothic), steam punk (Arcanum), ale tyvole opravdu vymakaný. Né že na mě budou světový události čekat, než k nim dojdu a začnu plnit quest, ale ty události se budou dít a já do nich vstoupím v různý čas. Příklad:
-vesnice, naběhnou tam banditi, někoho zavražděj a unesou nějakou holku do jeskyně
-když hráč do vesnice přijde před útokem, bude moct pomoct vesničanům odrazit bandity, když po útoku, bude muset najít unesenou holku a hra na to bude adekvátně reagovat. Plus bys měl mít skutečně odlišný gameplay podle toho za koho budeš hrát a ne jako ve všech ostatních rpg, kde je to jen kosmetické. Plus odpovídající grafika a fyzika, včetně akčních pasáží.
To druhé mi momentálně může částečně splnit Vávra. To první leda nějakej indie shit, o který nestojím :) Ale o tom RPG sním víc jak 10 let, tehdy byl boom RPG, dneska se ten žánr přesunul do polohy akčních adventur :(
Ta první je dneska už hodně naivní, ale kdysi tu prostor pro ni byl. Noirovka. Seš polda, vyšetřuješ vraždy. Měla by to být TPS, ale ne moc akční, protože zranění by bylo adekvátní realitě. Vlastně něco jako LA Noire ale o hodně lepší a zábavnější a bez otevřeného města. S důrazem na silný děj a atmosféru. A v oblečení by byly díry po kulkách, po tom toužím už hodně let :D
No a ta druhá je RPG z pohledu třetí osoby (jako Gothic), steam punk (Arcanum), ale tyvole opravdu vymakaný. Né že na mě budou světový události čekat, než k nim dojdu a začnu plnit quest, ale ty události se budou dít a já do nich vstoupím v různý čas. Příklad:
-vesnice, naběhnou tam banditi, někoho zavražděj a unesou nějakou holku do jeskyně
-když hráč do vesnice přijde před útokem, bude moct pomoct vesničanům odrazit bandity, když po útoku, bude muset najít unesenou holku a hra na to bude adekvátně reagovat. Plus bys měl mít skutečně odlišný gameplay podle toho za koho budeš hrát a ne jako ve všech ostatních rpg, kde je to jen kosmetické. Plus odpovídající grafika a fyzika, včetně akčních pasáží.
To druhé mi momentálně může částečně splnit Vávra. To první leda nějakej indie shit, o který nestojím :) Ale o tom RPG sním víc jak 10 let, tehdy byl boom RPG, dneska se ten žánr přesunul do polohy akčních adventur :(
@SilentWolf (23.03.2016 19:54): Chris Roberts mi ukradnul nápady a dělá Star Citizen, takže asi tak... :(
Nuda v praci. Hodim otazku do diskuze. Jak vypada vase vysnena hra? Co by mela obsahovat. Jaky zanr by to mel byt. Kdybyste si vy sami mohli dupnout ohledne vseho.
@Fatality (22.03.2016 09:27): Běžný problém, kvůli kterému jsem nakonec měl hodně pomalý čas v DHM6. Prostě začátek vymakanej na milimetry a pak jsem vždycky pokazil poslední skok.
@Indian (22.03.2016 09:40): Díky :) Zdálo se mi to celkem příhodné. Jakkoliv mě to překvapilo, Content ID na Youtubu to rozpoznal (i přes zvuky ze hry) a někdo si nárokuje práva. Na Strausse. Zvláštní. Naštěstí je to v "měkkém" režimu, takže to nevadí - jen se tam zobrazí reklama.
@Coldplaz (22.03.2016 10:00): Výběr hudby mi zabral celkem dost času. Prolezl jsem všemožné knihovny a slyšel tuny nezajímavých a generických písniček.
@Indian (22.03.2016 09:40): Díky :) Zdálo se mi to celkem příhodné. Jakkoliv mě to překvapilo, Content ID na Youtubu to rozpoznal (i přes zvuky ze hry) a někdo si nárokuje práva. Na Strausse. Zvláštní. Naštěstí je to v "měkkém" režimu, takže to nevadí - jen se tam zobrazí reklama.
@Coldplaz (22.03.2016 10:00): Výběr hudby mi zabral celkem dost času. Prolezl jsem všemožné knihovny a slyšel tuny nezajímavých a generických písniček.
@Crash (22.03.2016 08:19): No ja som skúšal niekoľko krát ísť napravo, no nikdy som nemal dostatočnú rýchlosť na rampu.
@Indian (22.03.2016 09:40): Jo čakal som že tam dá nejakú generickú EDM hudbu a on tam dá klasiku
@Indian (22.03.2016 09:40): Jo čakal som že tam dá nejakú generickú EDM hudbu a on tam dá klasiku
@Kwoky (21.03.2016 23:32): absolutně nejlepší na celém videu je rozhodně hudba
@Kwoky (22.03.2016 08:55): Mně se to povedlo asi jen třikrát a vždycky jsem byl tak překvapen, že jsem pokazil ten konec :)
@Coldplaz (22.03.2016 00:41): Pokusilo se o to víc lidí s různými výsledky. Bude to v dalším videu.
@Coldplaz (22.03.2016 00:41): To jo to byl povedený kousek, já se o to snažil asi tak hodinu, sice párkrát se mi povedlo se přes ten manťák dostat, ale nikdy ne takhle rychle a hladce, takže mi to vždycky hodilo pomalejší čas, než když jsem to vzal jinudy.
Mě pak na tý dvojce překvapilo, že podle toho co psal Kwoky, tak většina lidí jezdila doprava, já když jsem viděl tu rovinku a zrychlovák navíc, tak jsem to doprava ani pořádně nezkoušel a jezdil vlevo. Nicméně jak se posléze ukázalo, když se to vpravo zajelo dobře, tak to bylo přece jen o něco rychlejší.
A jinak absolutorium zaslouží Flexo za ty finálový jízdy, to byla paráda.
Mě pak na tý dvojce překvapilo, že podle toho co psal Kwoky, tak většina lidí jezdila doprava, já když jsem viděl tu rovinku a zrychlovák navíc, tak jsem to doprava ani pořádně nezkoušel a jezdil vlevo. Nicméně jak se posléze ukázalo, když se to vpravo zajelo dobře, tak to bylo přece jen o něco rychlejší.
A jinak absolutorium zaslouží Flexo za ty finálový jízdy, to byla paráda.