@Indian (30.05.2016 00:24): No skoda
Návrhy na nové funkce
Co tak neco jako hromadne PM ? :) Bych to docela vyuzil :D
@Crash (19.05.2016 18:25): vsak volba v nastaveni je vsechno co od toho chci.
@pipboy (19.05.2016 17:44): Argument je to samozřejmě validní, ale volba v nastavení by to řešila, myslím, že je tu zas dost lidí, kterým by to nevadilo spíše naopak.
@Drolin (19.05.2016 13:24): jenze takova prave byvala realita, tu veticku v profilu tam nemam z dobreho rozmaru.
Kdo by nechtěl, aby ho někdo spamoval, tak by nemusel zaškrtávat co hraje.
@rikuhahl (19.05.2016 11:37): Jo jo, toto byl dost lol argument :)). Jasně, každý bude pipboye spamovat... :D
@rikuhahl (19.05.2016 11:37): Tak by se to mohlo zavést společně s mazáním pošty..
@rikuhahl (19.05.2016 11:37): Na to si spomínam, hlavne tam tuším bol najsilnejší argument to "neželám si byť spamovaný dotazmi", čo je ale pomerne právoplatná požiadavka.
Ovšem aj to sa dá ľahko vyriešiť, pridaním nejakého čudlíka "nezahrňovať môj profil do funkcií" a bolo by vyhovené každému.
Ovšem aj to sa dá ľahko vyriešiť, pridaním nejakého čudlíka "nezahrňovať môj profil do funkcií" a bolo by vyhovené každému.
@Všivák (19.05.2016 11:28): To už se řešilo, lidi se prej za to "styděj" a nechtěj radit a bejt spamovaný od ostatních :) Už nevím koho to byl názor.
Já bych byl samozřejmě pro, i nějaká statistika by nebyla na škodu. umim si představit jeden panel na stránce, co se hraje a tam např. Tetris - 45 hráčů, CoD 14 - 2 hráči, WoW 1 hráč (reprezentanti vybráni náhodně, čísla jsou vycucaná z prstu)
Já bych byl samozřejmě pro, i nějaká statistika by nebyla na škodu. umim si představit jeden panel na stránce, co se hraje a tam např. Tetris - 45 hráčů, CoD 14 - 2 hráči, WoW 1 hráč (reprezentanti vybráni náhodně, čísla jsou vycucaná z prstu)
Chtěl bych si v profilu hry rozkliknout, kdo všechno jí má rozehranou.
V takýchto prípadoch, keď sú 2 hry s rovnakým menom, by sa pri tom ich názve mohol objavovať rok vydania, lebo keď tu teraz na hlavnej stránke prebieha diskusia pri oboch Doomoch, nikdy neviem ktorý je ktorý :)
Co ste tady s tím udělali děs. Je to hodně nepřehledný, dřív to tu vypadalo líp. Než se tu zorientuje člověk, tak dostane chuť vrátit se ke hře. :)
@Eru (01.05.2016 12:14): Pro ty třeba splnit nějaké podmínky na Steamu...
@rikuhahl (01.05.2016 14:24): Proto padl návrh zobrazovat konkrétní diskuzi (nebo i jen spoilery v dané diskuzi) jen pro přihlášeného uživatele. Samozřejmě to raději poskytnu někomu z DH než náhodnému nepřihlášenému kolemjdoucímu.
@Eru (01.05.2016 14:31): Třeba se to už za tu dobu změnilo. Zatím jsem necítil tu potřebu řešit to tímhle způsobem, mnou většinou věnované hry zas nejsou žádné AAA tituly :)
@Eru (01.05.2016 14:31): Třeba se to už za tu dobu změnilo. Zatím jsem necítil tu potřebu řešit to tímhle způsobem, mnou většinou věnované hry zas nejsou žádné AAA tituly :)
@MartinezZ (01.05.2016 13:37): Soukromý profil je nutné odkrýt jen na chvilku, při registraci. A předávání klíče po skončení giveawaye se dá udělat jedním klikem. Osobně to tak dělám a jestli si to někdo vyzvedne ještě ten den nebo až za čtyři týdny mě už vlastně nezajímá.
@MartinezZ (01.05.2016 13:37): Nj, ale v tvém případě je pak jedno, kdo takový klíč ukořistí, jestli to bude pravidelný DH člen, nebo někdo kdo "půjde okolo", v tom druhém případě pak je velká šance, že potencionální DH nováček se usadí na DH třeba i natrvalo, když vidí, že možnost i něco získat. Pokud chceš ty potencionální příjemce tvých klíčů více třídit, nezbyde ti než to dělat přes steamgifts a pozvat si třeba jen tvé kamarády, nebo oblíbence.
@Eru (01.05.2016 12:14): Např. pro mě prostě zdržování, zbytečné. jít na web, tam něco naklikávat, navíc je to zase jen pro ty, co mají veřejný Steam profil (nebo i já musím, už nevím...), navíc musí být součástí skupiny, kam se normálně neproklikne, ale musí o přijetí požádat, někdo to přijetí přijmout, pak čekat, jestli se na čekatele usměje štěstí, když ano, musím se zase starat o to, abych mu kód předal, zjišťoval, jetli ten účet je fakt jeho, protože většinou jsou jména jiná než na DH, pak zas sledovat, jestli přijetí potvrdil, aby mi na SteamGifts přibyla nějaká reputace a já mohl dát další giv nebo jich mohl mít více...
Prostě sem dám do spoileru kód a KDPTDH (kdo dřív přijde, ten dřív hrabe), no. Možná to není nejspravedlivější a hrabou hlavně ti, co mají štěstí nebo možnost být na webu stále, ale pokud nedávám darem hru za €50, tak se jí prostě chci zbavit, protože ji z nějakého důvodu nechci. Proč se zdržovat zbytečnou agendou.
Možná pokud to dělám pravidelně, ano. Díky mé nepravidelnosti je to zbytečné.
Prostě sem dám do spoileru kód a KDPTDH (kdo dřív přijde, ten dřív hrabe), no. Možná to není nejspravedlivější a hrabou hlavně ti, co mají štěstí nebo možnost být na webu stále, ale pokud nedávám darem hru za €50, tak se jí prostě chci zbavit, protože ji z nějakého důvodu nechci. Proč se zdržovat zbytečnou agendou.
Možná pokud to dělám pravidelně, ano. Díky mé nepravidelnosti je to zbytečné.
@rikuhahl (01.05.2016 10:41): Presne tak, nech ľudia vidia, že tie akcie tu sú.
@M.a.t.t. (30.04.2016 14:53): Podle mě by stačilo, kdyby lidé nebyli líní dělat steamgifts giveawaye.
@M.a.t.t. (30.04.2016 20:11): Souhlasím, některé giveawaye a další akce můžou přitáhnout nováčky, kteří pak budou muset vyvinout aktivitu, aby udělali co nejrychleji 100 bodů a mohli se té své vysněné giveawaye účastnit ;)
Pointa je v tom, že by som tú diskusiu úplne neskrýval a vyriešil to trochu inak. ;)
@Bodkin (30.04.2016 15:11): yeah, Fuck it... i going away...
@M.a.t.t. (30.04.2016 14:53): Na to je úplne jednoduché riešenie, spoilery viditeľné pre každého, názov diskusie viditeľný pre každého a keĎ si na ňu klikne neregistrovaný alebo si dá zobraziť url, tak mu to ukáže stránku s oznamom, že táto diskusia je len pre registrovaných používateľov. :)
@M.a.t.t. (30.04.2016 14:53): A pak si bude chtít někdo rozkliknout spoiler u Komentu nebo někde jinde a nepůjde to.
@Memphis (29.04.2016 08:22): Ja by som to urobil inak. Diskusiu by som nechal viditeľnú, nech každý vidí, že to tu je, ale spoilery by boli nerozklikateľné, takže bude nutné vytvoriť si registráciu.
jak malý Jardové fakt ;oDDD
Neprorokoval něco podobného už Nostradamus?
Nas na to dokonce upozornovala pani ucitelka ve skolce,ale hodil jsem to za hlavu,protoze Novak rikal pred polednim spanim,ze s tim neco udela.
Me to napadlo uz v roce 93, ale nemel jsem tehdy potrebu tim na sebe upozornovat.
Mě to taky napadlo, ale nepsal jsem to, protože mi bylo jasné, že to napíše někdo jiný.
@MartinezZ (29.04.2016 06:39): čteš mi myšlenky, není to ani 3 dny, co mě to napadlo taky, ale nějak jsem to zapomněla napsat ;o) +1
@MartinezZ (29.04.2016 06:39): Dobrý nápad, píšu si.
Tip: Což takhle udělat diskuzi "Akce, slevy, prodej a darování her" nedostupnou a nezobrazitelnou pro nepřihlášené uživatele? :)
Tak zas vyrovnana lidi jako ja,co napisi jeden komentar rocne :D
No co, tak jich udělá za 7 hodin 50 a pak to opadne a dalších pár měsíců s s takovým nášupem nesetkáte. Drobnost.
@rikuhahl (15.04.2016 08:30): 23 za 5,5 hodiny.
Zacnu asi psat komentare formou Haiku. Takze nebude doufam nikdo proti! :)
@M.a.t.t. (14.04.2016 20:24): jj, tuším, že Walome se takhle rozjel hned po příchodu na DH :)
@Kuba1911 (14.04.2016 20:24): Ani v tom to nie je, aj krátke komentáre môžu mať úroveň a môžu byť zaujímavo napísané - http://www.databaze-her.cz/uzivatele/lichtenberg/komentare/
@Aaron_Hill (14.04.2016 19:36): @M.a.t.t. (14.04.2016 20:24): Přesně, snad by to ani tak nevadilo kdyby ty komentáře aspoň měli nějakou úroveň. Co takhle zavést minimální počet znaků pro komentář?
@Aaron_Hill (14.04.2016 19:36): Je to iba 11 komentárov, už sme tu malý oveľa väčší rekord. Limit ako taký nie je dôležitý, záleží len na to, ako dotyčný píše...
Je omezen počet komentářů na den pro nové uživatele? Jestli není, měl by být. Celá stránka zaplevelená..
@MartinezZ (09.04.2016 19:34): Tahle informace se klidně může dát do popisku/zajímavostí, od toho tam jsou. Nemá smysl lepit do databáze další sloupeček, který nevyužije ani 1 % her.
@BINGMAN (09.04.2016 22:07): Hmm, asi by to neměl být problém.
@BINGMAN (09.04.2016 22:07): Hmm, asi by to neměl být problém.
@MartinezZ (09.04.2016 22:32): Stín nepřidávej, už tak je to dost nečitelné jak je to velké :)
@BINGMAN (09.04.2016 22:07): Nejen, že se pod to podepisuju, ale navíc to dvakrát podtrhávám a upravuju na bold s velikostí fontu 72. A jestli bude třeba, přidám i efekt stínu :P
http://www.imagehosting.cz/images/dhsigned.png
http://www.imagehosting.cz/images/dhsigned.png
Poté, co jsem dokopal úpravu zde se ptám, zda by nebylo možné si vlastní návrhy na hry a jejich úpravy podle potřeby smazat, jako je to třeba u odkazů, nebo videí. Tam mám příležitost, když udělám chybu, to smazat a poslat znovu. Nemuseli bychom tím (teda vlastně já) tolik otravovat administrátory a VIPky.