Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hlášení chyb v profilech her a vývojářů

U svého profilu jsem objevil jednu chybu. Na začátku roku 2015 jsem přidal hru Speed Kills. Přišla mi zpráva, že je schválená a dostávám 5 bodů, ale body mi nebyly přičteny a v aktivitě, potažmo v achievementu přidávání her není uvedena (podle DH jsem přidal 8 her, ale bylo jich ve skutečnosti 9). V profilu hry jsem však veden jako přidávající. Přikládám obrázky pro lepší přehled o problému. Doufám, že můj případ bude vyřešen a body, záznam v aktivitě a achievementech budou doplněny. Děkuji ;)
Bachacha, on ani ten rok v intru nemusí být 100%. Třeba jde o tuhle verzi, starší verze, která mohla být venku mohla mít i jiný uvedený rok. Něco podobného bylo i třeba u ZZT, kdy hra ve skutečnosti už byla venku a prodávaná, ale u spuštěné hry se zobrazuje až starší rok (nějak kvůli změně názvu společnosti a vydání nějaké finálnější verze, ačkoliv dřívější verze už také byly prodávány). A na Mobygames to mají u ZZT/Epic Mage Games taky blbě - podle dohledaných zdrojů a rozhovorů.
@Johny2005 (24.08.2016 19:36): Protože je DH, zatím, databází her vydaných na PC, uvádí se tak i data vydání. Hra vyšla již dříve, ale na Amigu, Atari a C64, což jsou jiné platformy. Datum vydání by tedy mělo být v pořádku.
Zdravím,

jsem tu nový, tak snad píši do správného topiku. Našel jsem malou chybku u hry: Barbarian https://www.databaze-her.cz/hry/barbarian/ hra vyšla již v roce 1987, v profilu o hře je uveden datum 1989. Nevím, zda se zde uvádí první vydání hry, nebo až to pro MS DOS, v tom případě hra vyšla myslím v roce 1988.
Mohl by někdo upravit?
Ahoj, máš zcela jistě pravdu v tom, že hardwarové požadavky u her jsou značně orientační, o tom nepochybuji. Jasně, že se dá spustit hra, která minimální požadavky nesplňuje a u mnoha her, i když máte více jak doporučenou sestavu tak si ji ani zdaleka nemusíte plynule zahrát na plné detaily.. to tak asi k té přesnosti. Nicméně si myslím, že není v silách jakého uživatele DH tomu zabránit. je asi spíše věc výrobců her. Jediné co se pro to dá udělat je, že když už se kopíruje, tak z oficiálních zdrojů, už i zde jsem narazil u nějaké hry na naprosto zcestné HW požadavky, které v té době ještě ani výrobce hry neuveřejnil a na první pohled bylo poznat, že nejde o oficiální HW požadavky. Později majitel komentáře HW požadavky upravil k originálu :-)
@special_plan (11.07.2016 07:58): Nemohu ručit za 100% případů, ale fakt si myslím, že to bylo znatelně přesnější. O jakých hrách z vlastní zkušenosti mluvíš?

@PRIVATE MARTIN (11.07.2016 06:18): SystemRequirementsLab není žádná aplikace s umělou inteligencí, je to jednoduchý script, který přečte tvé systémové info a porovná ho s oficiálními požadavky. Takže třeba oficiální minimum je GF560, ty máš GF460, podle SystemRequirementsLab ti hra nepojede, ale ona ti ve skutečnosti pojede, protože zatím neexistuje PC hra, která by nefungovala na GF460.

Uzavřu to tím, že chápu, že není v silách DH uvádět přesnější HW požadavky než jsou ty oficiální, asi jsem si tady chtěl jen tak postěžovat. :)

Nicméně když už mazar1234 načnul ty zajímavosti o speedrunech, možná by bylo fajn, kdyby autor zajímavosti měl možnost zajímavost editovat a ne jen nahlásit, mohl bych tak jednodušeji updatovat některé časy...
Těch webů, které uvádějí oficiální požadavky je samozřejmě víc a je jedno, jestli je to steam nebo systemrequirementslab (pouze game-debate píšou u starších her nesmysly). Mě jde o to, že dříve byly HW požadavky přesné a rozhodně ne orientační. Dnes nejsou snad ani orientační, protože když se řekne minimální požadavky, fakt nečekám, že budu moct hrát plynule na střední detaily. Mno a tak nějak mi prostě vadí, že se v současnosti lže, aby technická podpora nemusela řešit stížnosti. :)

@mazar1234 (10.07.2016 16:03): Není v mých silách to kontrolovat, musel bych každou hru projíždět ručně, jestli náhodou není nový rekord a já jich přidal asi 330. :)
@H34D (10.07.2016 11:06): Tak ma napadlo, ako riesis tvoje pridavanie najrychlejsich casov na dohranie hry?

Mas nejaku excelovsku tabulku so zoznamom co si pridal a priebezne checkujes progress, alebo to proste nechavas tak ako to je bez ohladu na to, ze sa v tomto segmente informacii moze zmenit situacia kazdu hodinu a niekto to dohra o minutu rychlejsie?

@H34D (10.07.2016 11:06): No ja taky pridavam HW naroky hodne ale rozhodne to nedelam jen ctr+c ctrl+v vsechny naroky si pokud mozno overuju z vice zdroju a kdyz mi neco nesedi radsi je sem nedam ale myslim ze je to informace ktera by mela u kazde hry byt pokud je to mozne. Zdroje mam vetsinou stejne jako v prispevcich pode mnou.
Všiml jsem si, že poslední dobou se množí v profilech her zajímavost uvádějící minimální a doporučené HW požadavky. Mám ale trochu problém s tím, že lidi jen bezmyšlenkovitě kopírují oficiální požadavky z jiných webů.

HW požadavky PC her mě zajímají už spoustu let a vím, že 90% uváděných HW požadavků u her vydaných za posledních cca 7 let je nesprávných. Vydavatelé chtějí předcházet stížnostem, tak své požadavky předimenzovávají a hráči pak mají zkreslené informace. V dnešní době minimální požadavky znamenají HW, na kterém je hru možné plynule hrát např. v 720p na střední detaily, to je ale podle mě špatně, od toho slouží kolonka doporučené HW a dříve to tak normálně fungovalo. Např. minimální požadavky u Quake 3 jsou skutečně minimum, na kterém je možno hrát hru v 10 fps. Dnes se např. dočtu v zajímavostech, že Doom 4 má minimum Core i5-2400 a GF 670, což je nesmysl. Uživatel DH to tam zkopíroval ještě dřív než hra vyšla, přitom na youtube můžeme hravě najít videa, kde hra plynule běží na slabším HW. Z hlediska kontinuity to vypadá blbě, když třeba Wolf New Order má dle DH výrazně nižší požadavky a přitom vypadá skoro stejně. Myslím, že existuje více lidí, kterým přijde zajímavé, jaký HW byl třeba na rozjetí Dooma 1, Quake 1 a pak třeba Doom 4, jenže zatímco dřív se to uvádělo správně a člověk přesně věděl, že pokud v roce 1999 měl Pentium 200, rozjel hru A, ale nerozjel hru B, tak HW požadavky, které se oficiálně uvádí dnes, tuhle představu neposkytnou.

Nedělám si iluze, že by každý před přidáním zajímavosti o HW požadavcích procházel fóra a videa (jako to dělám já, když píšu komentáře), ale někteří dotyční by se aspoň mohli zamyslet, než udělají ctrl+c z jiného webu, popř. než se jim to schválí.
Jsem debil, zase jsem se překlikl a poslal jsem úpravu 2x. Jedná se o vývojáře The Chinese Room. Díky.
Edit: A ještě jsem si všiml, že při znovuposlání se tam nedostala ta úprava. Posílám tam proto ještě 3. návrh a ty zbylé dva ignorujte :)
Návrh od Jackal ohledně odstranění alt. názvu u Sling Shotu:
http://www.databaze-her.cz/sprava-obsahu/hry/

nechal bych to tam, o DLC se tak v dané době psalo a je tak znaesena na mnoha dalších stránkách - pokud na ní tak někdo narazí s tímto názvem jako první, podle celého názvu jej zde nenajde. To, že není na Moby, není žádný důvod, tam není plno věcí, stejně jako jich plno není tady.

https://duckduckgo.com/?q=XCOM%3A%20Unkn ... hot%20Content%20Pack
@jazz1 (19.03.2016 21:14): No copak já vím, co se dá a nedá vykouzlit v tom vašem VIP schvalovacím prostředí?! Já akorát vím, že jsem poslal návrh na novou hru, rozhodně neměl 4 žánry a už vůbec to nebyla úprava nějaké jiné hry.
Prosím vraťte mi někdo návrh na Trackmania turbo něco tam ještě potřebuju přepsat. díky
Sakra, u schvalované hry: 12 Labours of Hercules II:The Cretan Bull jsem omylem uvedl jako datum vydání červenec, místo června, prosím o opravu při schvalování, nebo mi to hoďte zpět k přepracování, díky a omlouvám se ;)
Sorry za odeslání duplicitního návrhu na hru The Deadly Tower of Monsters. Kdyžtak je slučte nebo ten můj zrušte, jak uznáte za vhodné. Pokud dostanu zpátky ten popisek, tak z něj případně vhodnou část doplním do schváleného.