Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Walome (18.07.2016 16:12): Nostalgickou hodnotu chápu, ale za tu cenu už (skoro) můžu mít podstatně univerzální Raspberry Pi. Navíc co jsem zkoušel, tak z NES her mě bavil první a třetí Mario, možná trochu Metroid a Mega Man 2 a to je asi tak všechno. Spíš bych si přál remake Gameboye (Mario, Donkey Kong, Tetris, Zelda, Pokemon...).
@MartinezZ (16.07.2016 22:42): No uvidíme, každopádně to bude chtít shlédnout několik tutoriálu a pak si vybrat :-)
Ještě jsem uvažoval, zda si po jedenácti letech znovu nenainstalovat The Movies, tam ta tvorba animace byla naprosto bezproblémová i pro laika, nicméně zub času se na grafice už hodně podepsal.
@Wolverine (16.07.2016 18:24): Ono to možná nebude jednoduché nikde. Přeci jen je to o něco víc, než vytvoření herní mapy. Přidají se objekty, textury, velikosti, prostředí, postavy, jejich cesty, nějaké ty scripty, pokud se to má nějak hýbat a něco to dělat a reagovat, plus případné zvuky, hudba, mluvení, plus světla... u toho UE jsou tuším i nějaké tutorialy ála step-by-step, což ale asi budou mí i jiné enginy (pokud jejich tvůrci chtějí, aby se používaly). To sis tedy vybral jednoduchost pro praktickou ukázku :)

https://youtu.be/MlgvfEicdwU
https://youtu.be/0GMhai1WvpM

Možná by stačil i Garry's Mod, ten jsem sice nezkoušel, ale třeba...
@MartinezZ (16.07.2016 16:26): OK, takže UE se rovnou vyhnout velkým obloukem :-)
Z volně dostupných mě třeba napadá Unity (poměrně dost často se o něm na herních webech píše), ale obávám se, že to taky s ním nebude jednoduché...
@Wolverine (16.07.2016 14:58): Zkušenosti nemám, předpokládám ale, že ty nejrozšířenější a možná i nejlepší jako Ureal Engine nebo Cry Engine, které jsou nějakou formou volně dostupné, mají také nejširší možnosti a tudíž nebudou nejjednodušší (mě dal kdysi zatopit UE1 a UE2, na můj vkus už hardcore řešení). Ty méně známé a volně dostupné by zase mohly mít o něco menší nároky.
Máte někdo zkušenosti s tvorbou machinimy? Který engine je nejlepší použít, z hlediska jednoduchosti na pochopení a osvojení editačního nástroje?

Potřebuji to pak v rámci diplomky (která se zabývá tématem animace), plánuji tam právě zahrnout v jedné kapitole i machinimu a udělat k tomu nějakou ukázku...
Mírně OT: Už vím, čím to bylo s tím Steamem. Router ve své administraci nedokáže z nějakého důvodu detekovat rychlost uploadu, tak mi furt v adminu, kam tedy lezu minimálně, ukazuje chybovou hlášku. A protože jsem teď něco upravoval a sralo mě to, upload jsem tam napsal ručně a nevzpomněl si, že už před lety to pak dělalo problémy. No a teď je to dělalo zase, ačkoliv nechápu jak a proč. Smazání nastavení rychlosti uploadu v administraci routeru to zase vyřešilo a Steam se připojuje "jak za mlada". Asus RT-N10 (debil). Vyřešeno.
Dobrý pastor má recht, pokémon je virtuálny démon - kyberdémon! Na to netreba žiadneho pastora ani imáma, aby človek videl, že pokémoni sú haram a stelesnené zlo, stačí zdravý rozum. o:-)
@leebigh (14.07.2016 16:28): koknu na to, myslel jsme, že nemá.

Blbý je, že u originu mi nešel změnit emai. Chtěl jsme přejít ze seznamu na gmail. Tak aspoň ten autentifikátor. U Uplay to zkusim teď, ale myslim, že email taky změnit nepůjde.
@JohnCZ (14.07.2016 15:09): jo to jsem řešil nedávno. Abych si mohl změnit security otázku a nemusel volat do EA tak jsem musel následovat nějaký youtube video s ultra obskurním návodem, ale fungovalo to.
Nedávno se kdesi v diskuzi řešil ukradený Steam účet. Dneska jsem se připojil na Origin. Odlišní přátelé ve friendlistu, změněný avatar a jako země původu Ruská federace! WTF, rychle měním všechna hesla a snad bude všechno v cajku!
@účet smazán (13.07.2016 20:44): já si nemohu pomoct, ale ten způsob jakým ty tvoje doporučení podáváš ("co se ti líbí je sračka, líbí se ti a tvým přátelům sračky, přečti si něco Pořádnýho co jsem Já uznal za Kvalitní") mě od těch Eriksonů a Rothfussů spíš odrazuje. Naštěstí nejsem tak důtklivej a nenechám si potenciálně kvalitní literaturu zkazit jedním arogantně horlivým fanouškem. Takže po Temné Věži až budu koukat co dál, tak třeba toho Eriksona zkusím.
ze zvědavosti jsem pustil všechny klienty, které mám momentálně k dispozici, pro porovnání ohledně vytížnosti RAM paměti:

Uplay 294MB
GOG Galaxy 212MB
Origin 109MB
Steam 62MB

Docela slušný, na to, že Steam nabízí největší servis, největší množství her atp...
@SilentWolf (12.07.2016 19:14): Shade mě hodně bavil, ale nepamatuju si, že by byl objektivně nějak výrazně špatný (pravda, dohrál jsem ho před lety). Osobně mám ale hodně slabost pro budgetové střílečky, takže jsem pár kousků od City Interaktive dohrál a dobře se bavil, i když ty hry jsou fakt vyloženě špatné.
@HolyMeatball (13.07.2016 09:33): Jo, tak Enter the Matrix bych rád dohrál. Kdysi jsem to zkusil, bylo to stylové, ale špatné. Měl jsem od toho moc velká očekávání. Dneska už bych k tomu asi přistoupil jinak a víc si to užil.
@SilentWolf (12.07.2016 19:49): Se ví. Takový VtM: Bloodlines považuju za tu neskvělejší špatnou hru ever. :)

EDIT: A toho Constantina jsem nějaký tři roky zpátky taky hrál znova v naději, že se budu bavit stejně, jako tehdá v pubertě. I jsem ho dohrál, avšak bylo to jedno z nejvíce frustrujících hraní, které v posledních letech pamatuju. :) Nicméně té hře musím i po těch letech uznat, že peklo zpracovali parádně, z hlediska atmosféry to furt funguje dost dobře.

EDIT²: Taky nelze nezmínit Enter the Matrix, společně s valnou většinou Shiny tvorby. Konkrétně EtM je nehorázně debilní a hnusná hra, ale dohrál jsem ji asi pětkrát a kdybych to byl rozehrál dnes, asi bych to zase dohrál. :c
Docela by mě zajímalo, jestli si například nějaký obchod u provozovatele Pokémon GO zaplatil na svém pozemku větší šanci na nějaké lepší pokémony. Celkem dobrej způsob na přilákání lidí. :D