@
Garret (21.07.2016 20:23): Já jen vím, že jsem se s tím už setkal, ale s obchodem jsem se na konec nedomluvil.
S tou občankou si to myslel, jak ? Jako, že bude ten kupující lhát ? Otázka, jak to je, protože pokud nemáš na té stránce, kde si to kupoval změněnou adresu, tak jim to podezřelé bude.
Já takhle prodával tablet za 5000,- se zárukou a mně třeba Lenovo tvrdilo, že pokud to prodám, tak to tomu druhému nevyreklamují, že bych to musel poslat já, ale pak jsem četl něco o tom, jak to je.
Pokud bys ovšem reklamoval k výrobci třeba WD, tak stačí jen SN.
@
LIUWIL (21.07.2016 20:33): Pokud je na faktuře jméno, nebo je zboží oficiálně zaregistrován u výrobce, může nastat problém. Záruka totiž neprochází automaticky z původního na nového majitele. Při koupi je nutné vyžádat si zmocnění pro účely reklamace a opravy zboží, pokud to co kupujete ještě záruku má.
Zboží je po záruce, je doručen v pořádku, ale pokazí se později.
Při pozáruční opravě elektroniky (notebooky, mobily, televizory, satelity, pračky, ledničky, …) se může stát, že bude servis od Vás požadovat kupní prodejní smlouvu – doklad. Je to potvrzení o tom, že zboží není kradený a opravdu jste jeho majitelem. Může být totiž stále registrovaný na Michala. Stejně pomůže i zmocnění k reklamaci a opravě, i když už samotná záruka neběží. Vždy závisí na konkrétním servisu, standardem bývá, že tyto doklady nepožadují. Na trhu spotřební elektroniky ale výrobci poskytují různé akce spojené s registrací výrobku. Je proto pravděpodobné, že registrace i kontrolují (budou kontrolovat) při opravách.