Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kultura

@Gordon (24.07.2016 00:04): "už"? :D Mně se to taky líbilo, ačkoli závěr mohl přijít dřív a Hugh Jackman vypadal jak totální kokot což nevím jestli byl záměr. Ale za mě ok. A Die Antwood jsem neznal a díky tomuhle filmu poznal :)
Viděli jste někdo už film Chappie? Podle mě jeden z nejzajímavějších filmů co jsem za rok viděl, od tvůrců District 9. (ne to krimi béčko, to scifi)

Ale ne, opravdu. Hudba Hans Zimmer plus ve filmu hráli Die Antwood a jeho žena kteří měli ve filmu i hudbu, navíc vnuknuta zajímavá myšlenka přenosu mysli do stroje, opravdu povedené scifi!
@Paul (23.07.2016 23:14): Mě mrzí ,že sem o tom ani nevěděl. Tohle vypadalo jako fakt unikátní událost. Příští rok tam bude zase něco jinýho...

Takže já hlavně doufám, že někdy ještě budou někde hrát zaklínače takhle živě v podobným provedení (tady se fakt vycajchnovali - suita z hlavní hry i obou datáčů, celej orchestr, chorály, samozřejmě Percival, evidentně celkově profesionálně zastřešený atd).
Hej Vaquezová spletli si tě s chlapem? Ne, a Tebe? - to se prostě nikdy neomrzí :D
@Walome (22.07.2016 17:18): Když mluvíš o tom dabingu... Obdivuju Simonu Postlerovou (mmch dabovala i Carterovou ve StarGate), že to dokázala "ukecat". Tam se mluví někdy tak rychle, až to není hezký.
@Drolin (22.07.2016 16:44): koukám na ně po třech letech (ano, tak dlouho :( ) od začátku a říkám si jak je to fakt boží. Si pamatuju, jak jsem si před těmi deseti lety říkal, že mě to jednou patrně přestane bavit sledovat pořád dokola, ale zatím to nevypadá.

A i když origoš je origoš, tak na ten dabing člověk musí vzpomínat s vděkem, protože ten se fakt poved. Samozřejmě až na Jandovou :D

@Kwoky (22.07.2016 17:13): :3
@Drolin (22.07.2016 16:44): Halelůja! :)

Lorelai: Vy se s tátou hádáte?
Emily: Přestaň, víš to, že tvůj otec a já žijem odděleně a vylákáš nás sem a strčíš do lesa, abychom zírali celý den jeden na druhého!
Lorelai: Co jsem měla dělat? Tys mi nic neřekla ani táta nic neřekl!
Emily: Ty jsi tak krutá, necitelná...
Lorelai: A jak jsem měla vědět, že to mám vědět?
Emily: Mělas to vědět!
Lorelai: Nechtělas, abych to věděla!
Emily: Ovšem, že jsem to nechtěla...
Lorelai: Správně!
Emily: Správně co?
Lorelai: Nechtělas, abych to věděla, tak jsem to nevěděla a ty se zlobíš?
Emily: Protože si to věděla!
Lorelai: Ale neměla jsem to vědět! Tak jsem dělala, že to nevím!
""Gilmorove dievčatá" sú pre naše milé, krásne dievčatá. Doprajme im ich."

Ano :)).
[neexistující příspěvek]: No ale to je dost vážné :P

Vyroste z tebe kulturní barbar navyklý na Gilmorky, Transformery a Humra.
Tedy, zatím jen rozečteno, ale toto útočí na pozice toho nejlepšího v české literatuře :).
@Bellerofontes (15.07.2016 10:59): "Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein." Řekl bych (umět něměcky, pochopitelně .-)
@Hydr0gen (13.07.2016 22:26): Jdu spis po umelcich a nejnovejsi veci moc nevim, ale mam rad treba OST k Lynchove Dune od Toto s mensi vypomoci Briana Ena, dal treba Death Wish nebo Blow-UP od Herbieho Hancocka nebo soundtracky od Milese Davise, Trouble Man od Marvina Gaye, vsechny OST co delal Neil Young a Pat Metheny, Birdy a Passion od Petera Gabriela, nemuze chybet Vangelis (Blade Runner, 1492 nebo treba Bitter Moon), neco od Popol Vuh a na zaver asi nejslavnejsi OST vsech dob Purple Rain od Prince a Saturday Night Fever od Bee Gees, coz je zaklad.:)
@Hydr0gen (13.07.2016 22:26): Za posledních pět let nevím. Za poslední dobu mě nějak víc zaujal soundtrack asi jen Sicario, Mad Max: Fury Road, The Knick, protože jsou prostě trochu jiný, než neustále opakující se orchestr.
To samé Birdman, ale to se moc poslouchat samostatně nedá. No a určitě je toho víc, ale to už neudržím.
Harmony Korine je transgresivní tvůrce, který si dlouhodobě zakládá na rozmělňování hranice snesitelnosti. To v sobě obnáší za prvé to, že se pohybuje mimo kategorie dobrého nebo špatného filmu, za druhé tak posměšně pomrkává po těch, kteří filmy škatulkují a kvalitativně srovnávají.

Jedním možným přístupem takového tvůrčího procesu je negace očekávání diváka, což v tomto případě znamená poměrně unylou a obtížně srozumitelnou zábavu pro příslušníka MTV generace, na nějž otevřeně cílí; pro intelektuála zase příliš třeskutě energické a omamné přitakání hodnotám, které ho budou pravděpodobně odpuzovat. Kampaň, která předcházela uvedení do kin a způsob, jímž film prezentovala, nepřipouští pochybnost, že šlo o mimořádnou subverzi s výjimečně vysokým rozpočtem.
@Walome (14.07.2016 12:59): Nevím kdo by to bral jako "já něco pochopil, jsem lepší, ostatní jsou tupci" :D

Jen vyvracím, že by to byl nějaký hloupý nebo prvoplánový film a čtyřech holkách v bikinách - ač právě disney crew k tomu pocitu svádí :). Naopak stojí za zhlédnutí a mimo to, OST C. Martineze je skvělé.
Z posledni doby se mi nejvic libily filmove soundtracky k Interstellaru a k Jupiter Ascending. Tak moc, ze jsem si je koupil na Amazonu (mp3). Coz se od te doby, co jsem tam objevil par soundtracku (hernich) Pierre Esteva jeste nestalo.
@JohnCZ (14.07.2016 11:12): Ježiš, tak Galacticu samozřejmě znám, to je trochu nošení dříví do lesa:).

No zatím to vypadá, že mi toho tolik neušlo. Rivalové, Man of Steel, Interstellar a znám, ostatní teda zkusím a uvidíme.

Zlatý 2010, které nám dalo How to train your dragon, Inception i Trona (v jednom roce - unbelievable, já vim:))...
@Drolin (14.07.2016 12:56): já věřím tomu, že pocit, že "já něco pochopil, jsem lepší, ostatní jsou tupci" je k nezaplacení :) Což ale nedělá dobrý film. Byl na to dobrý fór v Arrested Development, když tam vymejšlej zápletku filmu a "to je dobrý, nikdo to nepochopí, ale budou se to bát přiznat, ať nejsou za blbce".

Ale já si z toho odnesl jen ty bikiny a Franca ale je fakt, že jsem to od půlky skoro nevnímal a jen jsme se s kamarády hecovali v macho hláškách ohledně oněch děvčat.
@Walome (14.07.2016 12:30): Tak ono to o čtyřech holkách v bikinách vůbec není :D

Toto je právě jasné autorské dílo, které kombinuje režijní a scénaristické kvality Korineho a kameru Benoîta Debieho. Navíc celý vtip je v tom (podobně jako u Southland Tales), že skrze herce (a téma) na které je mainstreamové publikum zvyklé se tito diváci octnou na jasné arthouse produkci :). Tohle není žádná "indie hipstřina", ale pokus na divácích který jde dále než běžná kinematografie - a to je znak, který právě ze SP dělá jeden z nejzajímavějších filmů 21. století.

Nejdu se rozepisovat, tak něco s čím souhlasím z csfd:

„Prosto“ a „jednoducho“ – jedná sa o povznášajúci i podvratne sofistikovaný polo-art, ktorý nadchne prevažne iba tých (naj)skúsenejších.

Jeden z najlepších filmov všetkých čias a fakt že ho toľko ľudí vôbec nepochopilo to len potvrdzuje pretože toto je niečo naprosto originálne a nevídané, film ktorý aj v roku 2012 bol schopný rozvinúť naprosto unikátny filmový jazyk.

Ono, v lokálních podmínkách, o kvalitách i přesvědčí, že diváci-konzumovači braku ala Verbal, Zeck, Superpero, T2 a další z csfd ohodnotili nulou nebo jednou hvězdou.
@Walome (14.07.2016 12:30): Kto chce, dokáže nájsť umenie všade. Aj Baywatch je svojim spôsobom hlboké dielo o duchovnej očiste a slobode ducha, ktorú je možné dosiahnuť cez rituál skoku do vĺn rozbúreného mora. :)
@Walome (14.07.2016 11:25): Právě jeden z nejlepších filmů posledních let, H Korineho ironický vhled je v SP právě daleko propracovanějí než by se mohlo zdát.

Alot of people who came to see this film didn't get the joke. This film is profound, hilarious, poetic, and acquires such beautiful cinematography.

No masterpiece is considered a masterpiece in it's own time.
@Drolin (14.07.2016 10:57): Spring Breakers je dobrá haluz. Nebejt tam ty polohaný holky a nafetovanej Franco, tak to vypnu po 5 minutách, ale díky těmto aspektům (a tomu, že jsme u toho chlastali s kámošema) to byl okej filmovej zážitek i když pěkná kravina :)
@Hydr0gen (14.07.2016 10:04): Osobně je mi seriálová hudba bližší, ale to bude asi mojí zatížeností na Beara McCrearyho, který seriálové hudbě vládne. Postnu pár kousků i od něj. Pokusím se teda nahodit spíš novější kousky, ale pro mě je všechno 2005+ nové. :D

The Differently Sentient (Caprica), The Veil of Time (Outlander), The Fuse, Lucrezia Donati, Main Theme (Da Vinci's Demons), Main Theme (Sense8), Main Theme (Defiance), Mhysa (Game of Thrones), Main Theme S01 (Fargo), Theme z druhé série (Hatufim), Gauntlet (Stargate Universe), Henrietta theme (Fringe), Sarah Connor theme (Terminator: TSCCH), Main Theme (Black Sails).

Případně pokud jsi neviděl Battlestar Galacticu, pro mě obsahuje jeden z nejlepších soundtracků, co jsem kdy slyšel a rád ho lidem vnucuju (ale nesplňuje tvé požadavky novějších kousků. Takže jen pro ukázku: Admiral and Commander Suite, The Shape of Things to Come, The Heart of the Sun, Caprica City Before Fall, Diaspora Oratio, Storming New Caprica, Roslin and Adama, ... Celé to stojí za to poslechnout.

Ještě k filmům bych mohl uvést: Letting Go (Super 8),
Nej filmové OST pro mě za poslední roky,

Love
Tokyo Tribe
Spring Breakers a Drive a Only God Forgives a Lost River
Under the Skin (asi to vůbec nejlepší na poli soundtracků za poslední tři toky)
The Bling Ring
Cosmopolis