Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kultura

@Zx Atari 500 (18.11.2016 12:25): Já na tom webu nikde přesné složení nevidím. Výpis vitaminů atd. ano, ale složení ne. Každopádně to je jedno, jsou to taky takové hnědé bobky, takže by to na 90% taky nechtěla :D
Ale když jsem jí na začátku koupil krabici Friskies, tak to jo, to jí chutnalo... Sice je to nevýživná sračka, ale kočkám chutná. Každopádně má smůlu, tohle žrát nebude.
Syrové maso přemražuju, takže by mělo být ok.
@účet smazán (18.11.2016 12:13): Slozeni mas na tom webu :) Je to privatni znacka zoohitu. Je to asi nejlepsi lowcost granulovany krmivo a sloznim je to skoro to stejne jako Brit Premium :D Taky sem tam varim vnitrnosti a cerstve maso. Syrove radsi uz nedavam kvuli parazitum.

Brit je cz a cechum v tomhle neverim :D
@Zx Atari 500 (18.11.2016 12:03): Tak předpokládám, že v kitten bude víc nějaké látky, co koťata potřebují - taurinu? Jinak kromě konzerv jí ještě vařím vnitřnosti a dávám syrové maso. Granule mi vůbec nežere, mrcha :-)

Nekoupil jsem jí nějaké extra, protože ji krmíme hlavně tím masem a vnitřnostma a granule jsou myšleny spíš jako doplněk, tak jsem jí koupil Brit Premium pro koťata - složení to má super, přijde mi, že skoro stejné jako Superpremium... Máme toho 8 kilo, a kotě to skoro nežere. Co vím, tak od lidí, co nám ji prodali, byla zvyklá na Smilla granule, ale u těch jsem na netu nenašel složení. A stejně vypadají dost podobně. Je prostě rozežraná.
@účet smazán (18.11.2016 11:50): Je to v podstate to stejny. To deleni na kitten,adult,senior je jen reklamni zblept :) Me teda po kitten prujmovala,kdyz byla mala. Jinak ale co do kvalita/cena jsou tohle nejlepsi konzervy. Krmim i granulema a pred pul rokem jsem presel na http://www.zoohit.cz/shop/kocky/granule/purizon/adult/495274 a musim rict,super granule. Jen ta cena je uz nekde jinde.

Ke konzervam jeste http://www.zoohit.cz/shop/kocky/konzervy/smilla/na_zkousku/208006 je v tom fakt cisty maso,stoji to za zkousku jako spestreni a cena je prima :)

Animonda i ty ostatni je delany v Nemecku,takze k tomu mam vetsi duveru :)

@Walome (18.11.2016 11:48): Jak chlastat? Myslíš třeba pivo? To ne. Ale když jdu na film, co má přes dvě hodiny + reklamy, tak samozřejmě nebudu o žízni a nějakou vodu nebo colu nebo whatever tam chci. A opravdu tím nemyslím tu parodii na colu za stovku, co tam prodávají.



@Zx Atari 500 (18.11.2016 11:50): To vím, že existuje, ale my máme ještě kotě, ta větší za výhodnější cenu je pro dospělé kočky. To budeme kupovat pak.
@Fritol (17.11.2016 18:11): Ano, však to tam proneseme, aniž by to někdo viděl, kritizuju ale ten princip, na kterém to funguje. Ty neumíš chápat kontext nebo co?



@montana (17.11.2016 23:52): Co je jako blbost? Pokud kina jedou na tom, že se tam prodává kukuřice za 70 korun a pseudocola (ten postmix není cola, to mi nikdy nikdo nenakecal a ani nenakecá, je to hnus) za stovku, tak by asi opravdu měla zavřít nebo prostě, velmi překvapivě... Zdražit vstupné.

Přijde mi to stejně debilní, jako kdyby mi hospodský říkal, že si nemůžu do hospody nosit vlastní boty, že si musím boty koupit od něj, protože jinak jeho hospoda nepřežije.

Jinak přijde mi teda fascinující, když už tvrdíš tuhle věc, že kina potřebují k přežití předražený popcorn - proč teda starší kina, co promítají stejné filmy, mají levnější lístky a občerstvení za vcelku normální ceny? Tady něco nehraje, ne?

Příklad odjinud - kupujeme kočce kvalitní konzervy - 200 g za cca 20 korun. Jsou to snad nejkvalitnější konzervy na trhu. Stojí tak všude, co jsem viděl. Ale teď jsem se díval v nákupním centru, v nějakém pet centru - a hele, cena je skoro 40 korun. A proč? No protože lidi jsou kokoti, kupují to a majitel si mne ruce. Kina budou stejný případ.
@pavouk2 (15.11.2016 00:07): Příchozí byli ok, nepřipadlo mi to nijak nečitelné, složité nebo zmatené, celé je to brané z pohledu těch mimíků, kteří chápou čas jinak. Záběry s dítětem tak vlastně jsou retrospektivou. Bral jsem to tak, že potom, co Amy získala "dar", tak začala vnímat čas podle mimiků, tím pádem věděla, že bude mít dítě, které brzy umře, ale stejně do toho šla - jak bylo naznačeno, to byl také důvod rozchodu z Jeremym, když mu to asi řekla, nebo začal čas chápat stejně. Podobný motiv má v Endymionu i Dan Simmons, kdo od koho asi opisoval? I když na druhou stranu, kdo ví kolikrát už ta myšlenka byla použita :-)
@montana (18.11.2016 09:31): no vidíš že to jde :)

Tak to já radši multikina než hipster kina, když už si musím vybrat. Ale úplně nejradši mám kina, kde mají hezký obraz :) což je mimochodem třeba kino ve Dvoře Králové.
@Walome (18.11.2016 08:08): Pro začátek třeba starší, ale pořád aktuální a dobře čitelnou Ekonomiku Hollywodu

Multikina nikdy neprofitovala z promítání filmů. To ani technicky nejde.
Klasický model je spíš názor "zazobaný majitel a otroci pod ním".

Jinak samozřejmě niajk neoobhajuju multiplexy. Od té doby co je zase v Brně velká nabídka aktivních menších kin (Art, Scala, Lucerna) už tam prakticky nepáchnu a jsem hepy jak dva grepy.
Multiplexy z prodeje občerstvení žijou. Promítání filmů skoro nic nevydělává. Je to nutné zlo, pokud stojíte o existenci velkých kin.

A pokud ne, navštěvujte klubové projekce, kde chroupání popcornu nehrozí. Pokud je ovšem člověk asociál, vždycky si něco najde: lidi si občas musí odskočit na záchod, pročež hrozí, že se sem tam periferně zjeví nějaký ruch, případně se někomu rozsvítí telefon. Jedinci s takovými problémy jsou ale zbyteční a zaslouží si být terminováni.

Osobně rád multiplexy navštěvuji a popcorn kupuji pravidelně - nadto ho rád chroupám kvůli podobně citlivým lidem hlasitě. Pokud sedí přede mnou a všimnu si nějaké takové nedůtklivé reakce, mám po ruce kelímek s Colou, jejíž zbytky jim po dopití jemně - skrze rty - vyfouknu na šíji a bavím se jejich rozpačitým vrtěním. Ale to je jen taková moje soukromá libůstka: nedovedu vystát tohle očividné potlačování vlastní vznětlivosti. Když je člověk slabá a stydlivá existence, ať se na filmy dívá na monitoru.
@Kvasa (17.11.2016 13:56): Souhlas.

Ten popcorn naprosto chápu, lidi jsou ochotni to koupit tak proč ne. Jako podnikatel bych takhle přemýšlel taky, takže pro to mám plné pochopení.

A že si do kina nemůžete vzít vlastní jídlo a pití? Vážně? Kdy vás kdo kontroloval? My teda do kina berem i flašku občas. Do batohu narvete cokoli.
@účet smazán (17.11.2016 11:33): Já nevím no, za tu dobu co jsem byl v kině poprvé, se toho změnilo docela dost. Prostorné sezení, menší sály, výborný zvuk i obraz. Nehrozí, že člověk neuvidí přes nějaké bydlo dlouhé. V zimě je tam teplo, v létě chladno. Popcorn mě nikdo nenutí kupovat a když už, tak se do stovky vejdu i s pitím.
Typický Čech opravdu jsem. Kdybych byl třeba Němec, budu typický němec atd.
@účet smazán (17.11.2016 11:25): Yeah, stejné to asi úplně není, ale i tak by mi to asi moje morálka nedovolila. To, že popcorn ke kinu patří, je podle mě strašná blbost, ale máš pravdu. Je to (imo blbej) trend.

Já k tomu alternativu mám. Na film koukám doma. Vlastní jídlo, pauza kdykoli chci, absence rušivého elementu v podobě lidí. K nezaplacení. Jen mě mrzí, že nemůžu podpořit tvůrce filmů tak, jak by si to koupí lístku třeba i zasloužili. Ale co už...
Jo přesně a ještě je to hnusný, málo másla, cola má moc bublinek, film má titulky. Vedle vás třeba i sedí lidi. Musíš tam byt potichu. Zasraný kina.
@M.a.t.t. (17.11.2016 11:19): No jasně, že za to můžou návštěvníci kina. Ale od majitele je to taky neskutečná drzost. Chápu zákaz někde jíst. Mám právo říct - v mém podniku se nebude jíst. Ale je totálně ujeté prodávat někde jídlo s tím, že se tam může jíst, ale zakazovat lidem tam jíst vlastní jídlo. To samozřejmě dává smysl v restauraci - ta je určená k tomu, že tam platíš za jídlo. Ale kino je určené ke sledování filmů, na tom má vydělávat. Když už chtějí, aby tam teda lidi utráceli za popcron a colu, mají jim nabízet nějaký popcorn, co si z domu nepřinesou, nějaké skvělé příchutě atd. Jenomže ne. Udělají ti obyčejný popcorn za desetinásobnou cenu, co by tě to stálo doma a zakážou ti si tam nosit vlastní. Podnikání v Česku.



@JohnCZ (17.11.2016 11:24): Ne, není to to stejné jako v restauraci. Viz odpověď pro Matta. Jinak jasně, že vydržím, ale někdo to prostě bere tak, že ke kinu popcorn patří, nemluvím jen za sebe. Proto ho tam taky prodávají. A to ten člověk nemá mít jinou alternativu než popcorn, co stojí pomalu jako lístek?
@účet smazán (17.11.2016 11:16): Tak ty dvě hodinky snad byl jídla vydržíš, ne? Pronášet si vlastní popcorn - to je asi stejně tak trapný jako jíst vlastní jídlo v restauraci (ať už je cena jakákoli). Do pití ale ať mi nikdo nekecá, láhev minerálky s sebou tahám všude.
@účet smazán (17.11.2016 11:16): Asi to budú fakt tie asociálne sklony. :)

Inak ja to chápem, pre nich je to biznis a prečo by ti mali dovoliť si tam brať vlastné jedlo, keď majú bufet? Na druhej strane, na vine sú samotní diváci, že im to žerú aj s navijakom. Osobne nedokážem pochopiť že ľudia, ktorí idú do kina, nevydržia dve hodiny bez chrúmania popcornu a pitia coly. Eh.
@M.a.t.t. (17.11.2016 11:10): Ale já vím, že nenutí. Ale jde prostě o to, jakou celkovou atmosféru to vytváří. Není to už pro mě příjemné prostředí. Jinak když už tam někdy s přítelkyní jdeme, uděláme si popcorn doma a proneseme do kina v sáčku. Což mi mimochodem taky přijde mimo - že si tam nesmíš oficiálně brát svoje vlastní jídlo. Defacto ti vlastně říkají, že buď dáš k filmu za 150 korun ještě podobné peníze za popcorn a colu, takže vlastně platíš ještě 100% ceny lístku navíc, nebo budeš o hladu a žízni. Fajn přístup.
@Walome (17.11.2016 09:59): To budou asi ty asociální sklony. :D

@účet smazán (17.11.2016 10:50): Yeah, před pár lety jsem se nechal překecat a byl po mnóóha letech s kamarády v kině na prvním Hobitovi a řekl jsem si, že teda ten popcorn taky zkusím, abych nebyl úplně za socku. Přehraboval jsem se v drobných a když mi pokladní řekla trojciferné číslo, myslel jsem si, že si dělá prdel a docela šokovaně jsem ji řekl, že to teda radši přejdu bez popcornu. Reklamy mě taky štvou, ale pokud je necpou do filmu jako na komerčních televizích, tak asi cajk. Víc mě serou trailery, který prostě ze zásady vidět nechci.
@účet smazán (17.11.2016 10:50): Colu a popcorn ti nikto nekáže kupovať (ja to nakoniec taktiež nerobím), rovnako ti nikto nezakazuje prísť do kina o 15 minút neskôr, čo skončia všetky upútavky (aj keď neviem, osobne si pozriem upútavky na veľkom plátne a lepším zvukom rád).
Kino taky nesnáším. Už je z toho akorát komerční hnůj, žádná kultura. Přijde mi donebevolající, že zaplatím 150 za lístek a ještě film začne třeba o 15 minut později, než je uváděný začátek filmu, protože běží reklamy a upoutávky na jiné filmy (takže taky reklamy). WTF?! Tyhle srance mají promítat pro lidi, co přijdou na film dřív. V době, kdy je uveden začátek filmu, už se prostě má promítat film, a tečka. Stejně tak mi kino totálně znechucuje kyblíček popcornu a cola za daších 150 korun. Opravdu mi přijde těžce debilní dát za množství popcornu, co můžu mít doma za deset korun, mnohonásobně víc jen proto, že "jsem přece v kině, tak co" :-) Takže se nechám nějakým vychcánkem o**dat do zadku a zaplatím mu za pár zrnek kukuřice 70 korun? Aha...
@JohnCZ (16.11.2016 21:33): tak začínám mít podezření, že se všímáme okolních aspektů víc než většina lidí :D ale jestli Tě to uklidní, mám kamaráda, který s kinem seknul taky a mamka do něj taky nechodí ráda, takže je nás dost!
Taktiež sa nad podobnými názormi pozastavujem, nakoľko si nemyslím, že žijem v malom meste a s výnimkou hororov, kde sú diváci trochu viac nedisciplinovanejší, som nikdy nemal výraznejšie problémy.

A zvieratá budú určite dobré :)
@JohnCZ (16.11.2016 21:33): tohle mě fascinuje. Asi je tohle město nějak extra extra kultivovaná rednech-free zóna, protože za poslední tři roky (co tu postavili Premiere Cinemas) jsem byl v kině tak čtyřicetkrát, a neměl jsem jedinou negativní zkušenost. Lidi vždycky dokonale zticha, žádný kopání srkání mobilování...nic. Jediný co zaznívá je smích kde má bejt, např. u Deadpoola.