Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Tak zrovna zvuk linoucí se z gamepadu (proč proboha, když ta hra se děje 2 metry ode mě?) a to světlo, to jsou věci, bez kterých bych se obešel. To světlo bych teda nejradši vypnul, ale bohužel jde jen utlumit.
@Fatality (19.12.2016 15:43): Strčím, hraju a nic neřeším. Tak jak to mají XBOX ovladače nebo má stará dobrá F710.

Na síle vibrací nezáleží, hlavní je když se dobře použijou ;)

Ok, ale XBOXí ale nemají touchpanel, mají meh triggery, front buttony jsou odulé bestie, páčky jsou debilně rozmístěné...
@Bodkin (19.12.2016 14:43): Jak to myslíš, lépe komunikovat s PC? Intenzitu svítivosti si můžeš upravit přímo v programu (je to určitě v InputMapper i v DS4Windows). Baterka by mohla vydržet déle, s tím souhlasím, to je vážně slabota.
@Bodkin (19.12.2016 14:43): Xboxový líp vibruje, nevrže tak a páčky jsou takové bytelnější. Jediná výhoda toho DS2 je ten zvuk a konkrétně u Shadow of Mordor takové to "vzuuuuink" kdy se vám podařila fatalita a zvuk vyšel z ovladače.. to bylo cool. Jakobych fakt v ruce držel meč který vzuiiinknul :D
@Walome (19.12.2016 14:09): Obávám se, že u gamepadu nic sofistikovanějšího řešit nemůžu. Hlavní je, že se drží dobře a všechno se dobře mačká, baterka by asi mohla vydržet déle a celkově to míň svítit a s PC lépe komunikovat, ale jinak je to fakt snad první gamepad, který byl snad dělaný pro mne.

@SilentWolf (19.12.2016 13:51): Jo, proto taky padne tak krásně do ruky!
@Bodkin (19.12.2016 13:46): takže čistě subjektivní záležitost, čekal jsem něco sofistikovanějšího.

@Paul (19.12.2016 14:05): a tak někoho VR prostě neláká, nemusíš vyzkoušet všechno v životě, abys věděl, jestli tě to láká nebo ne. Samozřejmě se můžeš mýlit a něco nového objevit, ale většinou už máš nějaké základní nastavení, podle kterého určuješ, jestli si něco zaslouží tvou pozornost nebo ne.

A nutno podotknou, že lidi s VR na hlavě vypadaj jako totální kokoti :) což teda platí i o 3D brýlích.
@Paul (18.12.2016 00:11): a to ti nevadí mizerné rozlišení na oko a fakt, že musíš mít tu hnusnou, velkou a těžkou věc na hlavě? Co Ti na to řekne žena, až tě s tím uvidí s helmou 3 hod. na hlavě. Přemýšlel jsi o sociálním aspektu?

Tahle verze VR je stejná bublina jako v 90 létech 20 století herny s VR. Až jednoho dne si půjde nasadit normální brýle jako v 3D kině a neztratit tak kontakt s okolím, pak o tom budu uvažovat.
Mám rád simulátory, měl bych tedy skákat radostí ale neskáču, proč asi že? Na to není těžké přijít.
@Rapier (19.12.2016 12:26): proč na ježíška, co ten s tím má společného? :) Popravdě, nečekal, ale hodně mě překvapilo jak moc je to hrozný. A jasně, že "na grafice nezáleží", nicméně tenhle argument už je hrozně ohranej. A já osobně od konzole třeba nečekám kvalitní obsah, já ji mám pro ten casual gaming, hodně se mi takhle osvědčila trojka (přijít domů z práce, kecnout na gauč, a jet).

Jo a jasně že jsem zvědavý na novější a exkluzivní tituly, hlavně The Last of Us 2, ND podle mě z tý grafiky vyždímou maximum. Což je vidět třeba na filmečku z nového Uncharted, to ale hrát zatím neplánuji.
@Walome (19.12.2016 09:15): ta dnešní mládež, ty jsi to nevydržel na ježíška? Styď se!
Mě Xone už nějaký ten týden leží ve skříni, a to mě připomíná, že nastal čas jej zabalit pod stromeček.

Hele nečekal jsi, že PS4 pro bude mít kvalitu srovnatelnou s PC, že ne? S tím vyhlazováním to přece bylo jasné dopředu ne? Na druhou stranu, není vyhlazování jen pozlátko? Cožpak nezáleží na obsahu? Osobně bych si PS4 koupil jen na exkluzivity.

Pamatuji doby kdy jsem jako chudý student hrál v mizerných rozlišeních a detailech, o fps klesajících běžně k 20 i pod ani nemluvě o nějakém pc master race vyhlazování jsem si tak mohl nechat leda snít. :)

PS: na multiplatformní tituly mám stále PC, nikdy jsem naplánoval nahradit PC konzolí, u mě to ani nejde, protože hraji letecké simulátory ale ty xone exklusivity vypadají fantasticky a drtivá většina z nich jede ve Full HD v 60fps s výjimkou Forza Horizont 3 (30fps), která ale i tak vypadá fantasticky.
Už i na PC vyšlo demo Resident Evil 7. Večer se na to vrhnu :)
Btw, jeden konec umožňuje přenést tajemný předmět do samotné hry. Snad to k něčemu bude.
@FildasCZ (19.12.2016 10:38): s fps se statečně peru, ale samozřejmě jedu na nízkou obtížnost. Ale kdybych si tu hru chtěl opravdu užít, musím mít myš. U Wolfíka je mi to tak nějak fuk, zatím nic moc.
@Walome (19.12.2016 09:15): Já to hrál na ps3 gamepad všeobeně nemám rád na ps. No a oproti pc je to pomalejší, ale alespon se to dá hrát. Ne, jako střílečky, na které prostě nemám náladu myš je myš :D
@SilentWolf (19.12.2016 09:59): já si pamatuji jen ten na levitující sabery nad hlavou... :D Jinak mě nejvíc nikdy v těhle hrách (ani v kotoru) nepřišlo nic lepšího než mít dva sabery (klidně i kratší) a rychlý styl, s tím se nejlíp vykrývalo a i ty ůtoky byly nejrychlejší...
@Gordon (19.12.2016 09:51): ne. Vsestrane zalozeny :-D ale comba si pamatuju. Vsichni sice hrali s pomalym stylem ale obcas i ta tyc na vyblbnuti. A tam je dost dobre kdyz drzis SA nebo SD a sekas a po prvnim seku pustis S a drzis jen A nebo D. Udelas tak takove fajn tóčo. Taky se silnym stylem sla udelat dvojta otocka se silnym stylem. Zase drzet utok a postupne A pak SA a S?..asi. a totez s klasickymi utoky WA pak W a WD a mohli jste seknout trikrat. Vetsinu lidi to prekvapovalo, protoze bez te spravne kombinace slo seknout rychle za sebou jen dvakrat.
@Paul (19.12.2016 09:23): Bioware dělá MEA, A prý v druhém battlefrontu má být i singl (prosím bože ať není tak stupidní jako v battlefield). A souhlas ten force je ptákovinka která mi vůbec do univerza nesedí.

@SilentWolf (19.12.2016 08:56): Světelný meč je naprosto ultimátní v těch hrách, vždycky když jsem to hrál od začátku tak jsem se neskutečně těšil na něj, a co teprv multiplayer v academi kde jsou vždycky fronty a lidi si dávají duely (ještě dodnes), v academi si pamatuji že byli i neskutečný komba těžké na aktivaci. nebo i lezení po zdech.
@SilentWolf (19.12.2016 08:56): zrovna včera jsem si z nostalgie pustil lets play Jedi Knight jedničky. To byla tak neskutečná pecka. A ač sequely byly supr, tak na ten původní stejně nemaj. Kyle Katarn je nejlepší SW protagonist ever :)
Sere mě co se stalo s tím studiem. Kromě JK udělali třeba i nejlepší western Outlaws. A pak Lucas vylezl s epizodou jedna, a všechno šlo do hajzlu. Snad jediný dobrý SW hry co pak vznikly byly KOTORy, a ty už byly outsourced a 4000 let v minulosti aby se dostatečně distancovaly.
Fakt ale kterej moron schválil vývoj těch sraček "Force Unleashed" (už jen ten ultradementní název, bože) místo pořádného kvalitního Jedi Knighta...chjo.

Od EA nic dobrýho nečekám. Co vůbec dělaj? Visceral dělá nějakou Uncharted skákačku, DICE dělaj battlefronty, Bioware asi něco dělaj, who knows. Ale Jedi Knight-like..nevím o ničem.
Tak zatím jsem na PS4 pro hrál jen obstarožní tituly (Diablo 3, Wolfenstein: The Old Blood), ale už teď mohu říct, že chápu, proč se PC master race směje konzolovému plebsu :) oni se fakt spokojí s málem. Vyhlazování hran tady opět neexistuje (lepší než PS 3 ale pořád tragédie) a fps těch 30 no :)

Nicméně třeba to Diablo je super casulovka (na normal), hrajeme to s manželkou, jsme na 20. levelu a jen jednou jsme si museli dát lektvar na zdraví. Nicméně mě to fakt baví, poprvé si opravdu užívám diablo. Je to prostě supr relax.

Jo a gamepad je šílenej, ale to už jsme zjistil při testování v krámech. Zlatej xbox. Mimochodem PS teď mají taky "pro" gamepad, stejně jako xbox, ale vůbec nevím kolik stojí a hlavně to tam má páčky i vzadu a já jsem rád že obsáhnu to, co je tam teď. Ale příjemně mě překvapila užitečnost touchpadu i když to jde samozřejmě i bez něj.
Uz druhym rokem si musim vyrazne povzdychnout nad tim, proc od dob Jedi Knight neexistuje dobra star wars akcni hra, kde se da kydlit mečem. Snad za ty dva roky..
@mazar1234 (17.12.2016 21:45): To netuším. Oculus rift měl dva druhy čoček + se tam dala ladit vzdálenost od očí + se ještě něco nastavovalo v ovladačích. Ale jak moc se dají reálně kompenzovat oční vady, to ti bohužel neřeknu.

@Paul (17.12.2016 22:16): Jj, to je nejlepší. Já jsem si megamoc užil závodění v autech + pár demíček. FPS se mi na tom líbily míň, než jsem očekával. A screendoor efekt taky vidím jako problém, ale není to "killer" té technologie. Jen teda nevím, jak to vypadá u to PS VR, to jsem na hlavě neměl.

@Walome (17.12.2016 22:20): Ten obraz je hlavně jen z jednoho místa, což je prostě nuda.
@Kwoky (17.12.2016 21:32): názor si udělám sám po vyzkoušení. Je možný že mě to pustí, stejně tak je možný že se mi už pak na 2D screenech nebude chtít vůbec hrát. Bylo by hezký kdyby to stálo do deseti litrů a mělo obrazovky komplet bez screendooru, ale je otázka jestli se to na tu úroveň bude moct vůbec dostat, pokud to nikdo nebude kupovat.
@Paul (17.12.2016 18:01): Jo jo, ono je to super. Jenže po nějakém úvodním nadšení tě to opustí a pak si budeš říkat, jestli ti za to ta investice v několika desítkách tisíc stála. A dojdeš k tomu, že ne. Prostě je potřeba, aby se to začalo prodávat jako housky na krámě, což znamená cenu dostupnou pro normální smrtelníky (řekněme 8 tisíc za set).

Velký wow efekt má VR porno. Ale i to má své technické limity a na ty lze narazit velmi rychle. Takže jako dobrý, ale taky to není "vono".

Ale myslím (a věřím), že postupně se VR a AR stane běžnou součástí domácí zábavy. Jen mě štve, že Virtuix se svým "chodítkem" půjde asi ke dnu. Na to jsem se těšil hodně.
@montana (17.12.2016 15:34): chápu to tak, že Sony zakázali to půjčovat za peníze, proto je tam možné PSVR vyzkoušet "zdarma" ve smyslu zaplatíš si Vive/Rift, a k tomu jako bonus můžeš testnout PSVR. Jinak jasně že to musí dát lidem k vyzkoušení, bez toho si to koupí málokdo.
Hodně se těším až je testnu všechny tři, VR čekám už hodně dlouho. Snad to nebude totální fail. Teď jsem koukal jak někdo hrál Superhot na Riftu a to vypadalo skvěle, pocit jak Neo v Matrixu.
@Paul (17.12.2016 12:42): Maj pravdu no :) Až na ten zákaz půjčování. Sony s tím vesele obráželo obchodní centra a snažilo se seč mohlo, aby si to mohlo vyzkoušet co nejvíc lidí, protože to jinak odprezentovat nejde.