Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

No som zvedavý či niekto bude mať raz toľko ako Clint z LGR, ktorý vlastní vyše 3500 krabicových hier
Steam se nepočítá :)). Jen krabičky.

Ono, tento rok jsem si koupil 19 her, celková cena 19 dolarů. To pak může mít každý tisíce her prakticky bez námahy.
Překonal jsem hranici 1000 vlastněných her na DH. A nevím, jestli z toho mám mít radost :)
Konečně získána Zatracená loajalita! Zhruba 2 roky zpět mi celkem náhodou utekla asi o dva dny a to bylo fakt k nasrání.

Závěrem bych chtěl poděkovat hernímu Bohu, rodině, fanouškům, recenzentům, pařanům...
2. turnaj DH Masters je za námi. Vyhrál H34D, který za celou dobu nenašel přemožitele.

Celkové pořadí:
1. H34D
2. Garion
3. Fatality
4. Drekt
5. Kunick
6. Karasman
7. Crash
8. watchOut

Více info zítra na Facebooku.
Konečně se mi po letech podařilo získat Zatracenou loajalitu! Radost a úleva, že to zase nezmrvím zapomenutým přihlášením:).
@samorost (04.07.2017 10:41): Datumy vydání a vývojáři (půjde přidat více než současné dva) budou pro každou platformu zvlášť, popisek bude pro hru jednotný - základní odlišnosti se do něj mohou uvést, případě doplnit formou zajímavostí.

@Jumas (04.07.2017 11:24): U současných komentářů bude defaultně nastaveno PC.
@Memphis (04.07.2017 08:18): Jak tedy budou v jednotném profilu řešeny odlišnosti dané hry na různých platformách? Mám na mysli třeba případné jiné datum vydání, popis hry, kdy se verze pro různé platformy dost často liší, vývojáři, resp. autoři portu atd..
@Wolverine (29.06.2017 10:43): Vůbec netuším, jak to mají kluci zde vymyšlené, tento způsob mi ale přijde velmi elegantní. A předpokládám, že editace by šla provádět zcela normálně, tedy vždy buď jen pro patřičnou záložku, nebo pro hru jako celek (pokud by se jednalo o stěžejní údaje shodné pro všechny platformy).
@Wolverine (29.06.2017 10:00): Toto mají, alespoň dle mého názoru, báječně vyřešené na Gamepressure.com. odkaz

Stačí jen ve vyhledávači najít hru a pak si pohodlně přes „tlačítka” vybírat verzi pro konkrétní platformu. Každá verze má svou záložku, v ní pak svůj obal, popis, hodnocení , datum vydání atd. Z mého pohledu takřka naprostá dokonalost.
@Paul (28.06.2017 12:25): Díky za podnět, určitě je fajn se s tímhle ozvat, protože priorita dalších funkcí se odvíjí právě od zájmu uživatelů (čteme to tady pečlivě). Nicméně jak psal @Kwoky (28.06.2017 23:21), teď jsou jasnou prioritou platformy a než bude moci dojít k nějaké systémové změně s mody, může to chvíli trvat. Udělit výjimky je jednoduché, ale nechci touhle cestou jít - u Ressurection to bylo jasně opodstatněné tím, že jde o český mod (a DH dlouhodobě podporuje české projekty), navíc od autorů, kteří jsou DH blízko.
@Flowerpot (28.06.2017 21:54): "Ja by som naopak veľmi nechcel, aby bola databáza zapĺňaná módmi, akokoľvek sú kvalitné. Stále totiž môžu byť uvedené a rozpísané v odkazoch pôvodnej hry. To sa týka aj Ressurection, aj keď je to výborná modifikácia. Ale je možné, že jedného dňa dôjde k zmene pravidiel, len treba počítať, že s blížiacim ohľadom na spustenie konzolí a neskôr i mobilných hier to asi nebude prioritou.

@Gordon (28.06.2017 22:13): Ehm, omylom som reagoval na leebigha, ale chcel som na Jaba a jeho nezmyselnú hlášku "Za novou hru v diskuzi k Diablu 3 vydávali někteří i DLC s nekromancerem. " Leebighovi sa ospravedlňujem, s ním samozrejme súhlasím :D
@Jumas (28.06.2017 22:44): Koukni se nejdříve na srovnání s D2. Ta omezení v počtu a doby existence skeleton mágů a revivů by ti u trojky nemusela sednout. Musíš v ní daleko častěji sesílat kouzla na vyvolání minionů. Což je asi akčnější, nicméně necromancer z dvojky byl o něčem jiném.
Je vidět, že je pořád co zlepšovat a po konzolích zase budeme mít o čem mluvit :)
@Gordon (28.06.2017 22:13): ty jsi fakt hroznej moron občas, až to bolí, to nejde napsat jinak. Já samozřejmě naprosto chápu že DH pravidla jsou jaký jsou. A jaksi tady argumentuju, že by nebylo od věci je změnit, nebo, pokud k tomu není ta vůle (ikdyž bych to preferoval) udělat pár extra výjimek. Tak nežvatlej o tom že to nemůžu pochopit. Předpokládám že to tu Memphis čte, tak by mě jeho názor zajímal.

Rozdíl mezi totální konverzí (nová hra s vlastním příběhem, světem atd) a obyčejným modem (nový textury, objekty do stávající hry) je natolik zásadní, že si nemyslím že by bylo nějak extra obtížné je rozlišit. A pochybuju, že by se našli nějací moroni co by sem začali přidávat obyč. mody. Ikdyž..jen dvě věci jsou nekonečné...
@Jab (28.06.2017 21:27): Cože, v Diablu III bude Necromancer? To je pro mě ta nejdůležitější novinka, kvůli který vážně uvažuju o koupi. Necromancer je prostě ta nejlepší herní postava, bez který si Diablo (až na jedničku) nedokážu představit. Takovýhle DLC bych tady viděl rád, ale nezbláznim se z toho, když tu nebude.
@M.a.t.t. (28.06.2017 21:50): Nevytrhavá nic z kontextu, je to mód kterej nejde rozjet bez "koupené hry" a v takovém případě pokud tvůrce hry neurčí jinak (třeba neofic. DLC) je to stále mód kategorizovaný mezi módy kam patří i mašinka místo draka.

Takže dokud to tvůrci nevydaj nebo se nezmění DH pravidla, tak to sem prostě nepatří. Nehledě na můj názor zdali souhlasím nebo ne. Paul to ale jaksi nemůže pochopit a pořád tu otravuje že je to hra od srdíčka, tak ať napíše vlastníkům cywe, já ho klidně podpořím.
@M.a.t.t. (28.06.2017 21:50): Ale módy sú predsa tiež hry. U tých totálnych konverzií je rozdiel medzi módom a "hrou" len číro technického rázu (tj. akoby v spôsobe distribúcie a podmienok spustenia), nie v povahe zážitku, keď Resurrection nie je fakt o nič menej hrou než prvý Fallout.

Ja teda v tomto principiálne naprosto súhlasím s Paulom. Chápem, že nájsť hranicu, kedy mód áno a kedy nie, resp. kedy je to dostatočne totálna konverzia, by bolo ťažké (jak to v týchto veciach obvykle býva), ale minimálne ako ideál do budúcna by som to vytýčil.
@Paul (28.06.2017 21:14): No neublížilo by to ničemu, ale je to prostě mod jak píše M.a.t.t. a DH je databáze HER a nikoliv modů.
Ať Bethesda uvolní zdrojové kódy, někdo udělá FreeSkyrim podobně jako je FreeDoom a bude vystaráno. Podobně jako je tomu u Doomu a nových stand alone her na idTech 1 enginu, které tu jsou.


Za novou hru v diskuzi k Diablu 3 vydávali někteří i DLC s nekromancerem. Tohle je imho cesta do pekel.

Výjimku pro Resurrection chápu. To je klasickej nepotismus s tím, že autoři i pár lidí z DH vedení museli přeblafnout. To jim to pak celé musím přát. :)