@
Red (07.09.2017 12:04): Ptal jsem se na ty kreslené, tam to, myslím, neplatí :-)
Pro mne osobně ten pohled z vlastních očí benefit má. Pokud je dobře zpracován. Přeci jen, napodobuje více intimitu mých vlastních smyslů a necítím takový distanc, jako když shlížím na postavu, kterou jak loutkář vodím po obrazovce. Je v tom pro mě určitá podobnost mezi 'er' a 'ich' formou vyprávění. Zároveň takové adventury bývají statičtější (řekl bych tedy pravý opak 'akčnosti') a více souzní s celkovým trpělivým naladěním klasických point and click adventur -
tedy řešením hádanek a čtením dlouhých popisů a rozhovorů. Což mám právě na adventurách velmi rád.
Drolin má asi pravdu. Takové adventury, aby nebyly nudné, musí zaplnit obrazovku asi větším množstvím textu. Což si klade větší nároky jak na vývojáře, tak na hráče. Nicméně, přeci jen, na indie scéně bych čekal, že se do toho někdo pustí. Právě z těchto důvodů. Na druhou stranu zase vývojáři nemusí řešit animaci hlavní postavy.