Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@MCZ (24.09.2017 21:55): No právě. U toho Heavy Rain ho aspoň někdo přesvědčil, aby si vytáhl hlavu z prdele a nedával to tam (i když tam nějaká rezidua jsou pořád vidět). Nicméně tím to taky nezachránil, teda.
@Shoggot (24.09.2017 20:45): Kdyby Cage vynechal všechny ty nadpřirozené a sci-fi prvky, tak to mohla být opravdu dobrá hra, už jen kvůli těm nápadům (jako je pohled z více úhlů anebo rovnou místností najednou). Ale to by pravda Fahrenheit ztratil tak 80 % příběhového obsahu.
Fahrenheit se dal vcelku tolerovat až do toho "what is this I don't even..." momentu, od kterého šla do háje i ta omezená hratelnost (děj šel pro změnu rovnou do záchodu) - alespoň pro mě to byla volba buď sledovat co Simon 'řiká (a splnit minihru) nebo sledovat děj a nesplnit. Ale první části byly vcelku ok (za mě určitě body za originalitu, protože jsem něco takového "hrál" asi poprvé (a naposled)).
@MCZ (24.09.2017 18:01): Fahrenheit je naprosto nesmyslná slátanina. Když to člověk teda hraje dneska, tak to bez smíchu asi nejde.

Nicméně to je už Cageův rukopis. Heavy Rain je na tom skoro stejně, Beyond Two Souls už je jen nuda.
@MCZ (24.09.2017 18:01): :D

Jo já tomu dal taky hodně a ačkoli jsem to nedávno rozehrál a nedal ani hodinu, ten zážitek z mládí zůstane. Vtáhlo mě to neskutečným způsobem a po odehrání jsem to hned začal znovu.
@Paul (24.09.2017 17:10): příběh je rozházený a dvě kapitoly jsou trochu slabší, ale jinak si myslím, že to poskládalo ten její život celkem dobře. Heavy Rain to není... jsem zvědavý, s čím se vytasí v Detroitu
@MCZ (24.09.2017 18:01): já mu dal 90 a nemám s tím problém. Problémů tam je spousta, ale ta atmosféra a naprostá nevšednost toho zážitku mě strhla a vryla se do paměti.
Hraju Beyond Two Souls a vzpomínám nostalgicky na Fahrenheit...
Beyond má skvělou grafiku, ale nějak mě ne a ne chytnout, příběh skáče sem a tam jakoby bez pointy, gameplay je nudnější než kdy jindy, a bohužel chybí i výraznější atmosféra, kde jsou doby Angela Badalamentiho .(
Ale zatím to neodepisuju.
@Rapier (22.09.2017 13:43): no, asi takhle... pred par lety jsem byl brigadnicit na vinobrani. Druzstvo se jmenovalo AGRO MONET. Zeptal jsem se sefa (co se jednou denne prijel podivat, jak nam to jde. Myslim sefa celeho druzstva, ne jen nejakeho mistra nebo tak), jestli se to jmenuje podle toho malire. Ne, pry je to podle nazvu obci, ve kterych druzstvo operuje (Moutnice-Nesvacilka-Tesany). Pak rekl, ze ten malir nemohl byt moc slavny, kdyz o nem v zivote neslysel....
@Gordon (22.09.2017 13:48): Keď po revolúcii prišla do Bratislavy skupina zamestnancov pre Talianske veľvyslanectvo všetci prišli na veľkých džípoch (SUV) pretože na Slovenské hlinené cesty by si normálnym autom netrúfli, o to väčšie bolo ich počudovanie že máme ako úplný samozrejmý štandard splachovacie záchody....
Četli jste nový článek na games? Je neuvěřitelné, že Spellcross žije i po dvaceti letech, říká Marián Ferko odkaz

Zaujalo mě :
Jak tehdy probíhalo jednání s vydavatelem? Opět - kolují historky, že se za vámi vydavatele báli jezdit ze strachu z odstřelovačů. Jde spíše o anekdoty, nebo byla "východní Evropa" z pohledu západních firem opravdu tak divoké místo?

Je to smutné, ale nejde o vtip. Východní Evropa byla pro západní firmy čirý Mordor. K nám by samozřejmě žádný vydavatel necestoval. My jsme cestovali za nimi do zahraničí.
.....
Při finalizaci anglické mutace k nám přicestoval člověk z SCi pro usnadnění komunikace. Měl totálně zkreslené informace o Slovensku. Seriózně nám jeden den položil otázku, jestli se nebojíme večer chodit ven ze strachu z odstřelovačů, co mohou být na střechách budov. Ještě, že během pracovních hodin s námi mohl trávit čas v bezpečí ženské ubytovny…

Nevím co mi to připomíná ale je fakt, že když k nám někdy v roce 2013 přicestoval zákazník s Norska, tak si Vážně myslel, že tady žijeme jako někde v Rusku na začátku 20 století. Byl ohromně překvapen, jak je Česko moderní země a, že zde máme demokracii. Podotýkám, že se jednalo o vysoce postaveného (a tudíž by člověk čekal že vzdělaného) manažéra. :) Ale o odstřelovačích na střechách jsem dosud neslyšel. Holt divoké Slovensko. :) Nechce se mi tomu ani věřit. Jde vidět, že paranoia na obou stranách byla vzájemná a zdá se, že mediální masáž taktéž.
Nic nepotěší víc, než email od EA: "Abychom chránili Váš účet, zrušili jsme Vám heslo" od Originu.
@Steve (21.09.2017 21:14): Taky jsem to někde četl, když s tím začínali, snad to pořád platí. U menších položek je to procento ještě vyšší, například když prodáváš kartičku za 5 centů, ty dostaneš 3 a Valve + autor po 1 centu (víc jak 10%).
@rikuhahl (21.09.2017 20:26): Je to prostě další věc, kterou můžou autoři ke své hře přidat, stejně jako třeba achievementy nebo jakejkoliv další obsah. Imho si o to můžou autoři jednoduše zažádat, nebo to prostě sami udělat. Co se peněz týče, tak random zdroje říkají, že 10% jde autorům a 5% Valve. Netuším jestli je to přesně tak.
@Kwoky (21.09.2017 19:37): Takovou věc bych udělal jen u své nejoblíbenější hry ;) Nebo můžeš penězma třeba topit ;)

Edit: jak funguje přidávání steam kartiček do her, který je neměly hned od vydání? To si je autoři pak vynutěj? Nebo fanoušci? A pokud jo, netušíte někdo, jakej podíl z jejich obchodování jde autorům a kolik steamu? :)
Má smysl se pokoušet o Steam odznak pouze z foil karet? Je za to nějaký bonus?
Koupil jsem na HumbleBundle Dishonored a při pokusu o získání klíče to píše:

Keys are temporarily exhausted for this product

Sranda musí bejt. #firstworldproblems
Heh to je sranda, máme tu víťaza 175K dolárov na Quakecone a hra je stále bez diskusie, lebo je stále v predbežnom prístupe, to je sranda.

Betaverzia nejakej hry a ľudia tam reálne už dnes/včera vyhrávajú milióny v starej mene.

Inak, ten clawz si pekne toho starého progamera natrel ako nutellu na čerstvo vypečený rohlík.
@Walome (15.09.2017 20:27): tak zrovna tohle by jsi mohl zrecenzovat ve svém comicskoutku: "pěkná čistá kresba, s nevýraznou linkou, která tak ale aspoň neruší celkové vyznění a neodtrhává zbytečně čtenáře od dospělého příběhu."