Fritol
16239
Všeobecně o hrách
@Charllize (29.12.2017 11:25): nemel bych trpelivost - uz tak me obtezuje nutnost hrmadit haraburdi. Ale hodil jsem tam nejake mody a noc je opravdu tmava. Uz to dodava na atmosfere. A jo - vypada to na tom PC dobre. Aspon neco :-D
Akorat teda v prologu jsem bezel poslepu, protoze byla tma a nikde zadna svetla. Atmosferu to melo, ale asi to zamer nebyl. A hned po vylezeni z vaultu me chytla bouře. A Concord jsem musel vykropit s 30% HP. Az k prvnimu rad-away. :-D po Novem roku se na to vrhnu.
Akorat teda v prologu jsem bezel poslepu, protoze byla tma a nikde zadna svetla. Atmosferu to melo, ale asi to zamer nebyl. A hned po vylezeni z vaultu me chytla bouře. A Concord jsem musel vykropit s 30% HP. Az k prvnimu rad-away. :-D po Novem roku se na to vrhnu.
@SilentWolf (29.12.2017 10:48): tak to je odvaha. Vlakno o F4 je uz delsi dobu mrtve. Nikdo tam radsi nic nepise abych jim nevynadal. Hraj na survival:)
@Charllize (29.12.2017 01:12): neboj - koupil jsem GOTY Falloutu 4. Budes mit brzo co delat.
Aspon se nenudite. Nejaky protiklad tech vasich nudnych argumentaci je treba jako sul:))
@Tulareanus (29.12.2017 00:38): Tak já měl vždy za to že DH je právě taková ta lepší část internetu kde se tu "nepřekřikujeme" jak hyeny. Ale co je mi do toho, já jsem jen iluminát co má vytvořit anarchii ve společnosti. :)
Argumentovať na internetoch? Pche! Radšej šíriť paranoidné zvesti a konšpirácie TM!
@Gordon (28.12.2017 19:56): Ja potrebu argumentovat nemam. Takze to nedelam.
@Charllize (28.12.2017 17:41): Promiň ale si hrozně hloupej... Takovou neschopnost argumentovat jsem ještě neviděl, ani neschopnost příjmout jiný názor. Prostě si pořád jedeš na své vlně: "Já jsem lepší, stařší a vím o tom víc než všichni ostatní." a do toho tu trousíš naprostý hovna...
A brief history of the “walking simulator,” gaming’s most detested genre
It started as a pejorative to describe games that pissed off “hardcore gamers,” and blossomed into true art
It started as a pejorative to describe games that pissed off “hardcore gamers,” and blossomed into true art
@Gordon (28.12.2017 16:44): Uvádzam to ako dobrú správu, čo sa týka posunu v oblasti lootboxov, to rozhodne.
@valcik (28.12.2017 14:29): Nereagoval som na žiadny komentár v diskusii, iba som to uviedol ako zaujímavú informáciu :-)
Pretože včera som to niekde čítal na nete a keď som videl Charlizeho post tak som si na to spomenul.
@valcik (28.12.2017 14:29): Nereagoval som na žiadny komentár v diskusii, iba som to uviedol ako zaujímavú informáciu :-)
Pretože včera som to niekde čítal na nete a keď som videl Charlizeho post tak som si na to spomenul.
@Charllize (28.12.2017 17:41): nemáš pravdu. Jako u většiny psychických závislostí jde o dopaminergní dráhy v mozku - prostě jde o činnost, za kterou jsi odměněn svojí dávkou.
Naopak hra, v širším slova smyslu, je obecný etologický princip učení, bez kterého nejde dosáhnout plného rozvinutí schopností nutných pro plnohodnotný život.
Takže nasaď úsměv - už je po svátcích- a jdi si něco zahrát :)
Naopak hra, v širším slova smyslu, je obecný etologický princip učení, bez kterého nejde dosáhnout plného rozvinutí schopností nutných pro plnohodnotný život.
Takže nasaď úsměv - už je po svátcích- a jdi si něco zahrát :)
@Kunick (28.12.2017 17:24): hry nejsou cokoliv. Hry jsou problem pro plno lidi odjakziva. Kultura kriplu. Coz se o praci ci pojidani vlasu rict neda. Lootboxy jen na tento problem znovu hlasite poukazaly a pokud se tohle skutecne zacne resit na vyssi urovni udelaji z toho jeden velky pytel kde bude vse lootboxy i klinicka diagnoza.Gordy vidi jen na okraj vany ja uz v ni plavu:)
Veril by nekdo pred 15ti lety ze je mozne zakazat kourit v hospode? Asi malokdo. A urcite by v te dobe prisel nejaky takovy gordy co by mi naivne vysvetloval proc se to stat nemuze.
Veril by nekdo pred 15ti lety ze je mozne zakazat kourit v hospode? Asi malokdo. A urcite by v te dobe prisel nejaky takovy gordy co by mi naivne vysvetloval proc se to stat nemuze.
@Charllize (28.12.2017 17:11): škoda, za přečtení to stojí. sice to nemá formu, ale principiálně to docela trefil.
@Gordon (28.12.2017 16:44): dekuji za vysvetleni. Sice jsem to cele necetl ale vim oc ti jde. Jsi proste jeste takove duverive hovadko:))
@mazar1234 (28.12.2017 13:49): Tohle opatření mi přijde ale super.
@Charllize (28.12.2017 15:56): Máš pravdu jen málo kdo vidí i do vlastní prdele. Ale abys teda nepokračoval ve své dementní jízdě na toboganu tak ti to vysvětlím.
To že se někdo rozhodl prosadit závislost na počítačich nemá žádnou spojitost s lootboxy, ty se totiž řeší jako forma hazardu a to je jiná závislost. Imho snaha prosadit novou závislost "na hraní" je naprosto přirozené a nebude se kvůli tomu bouřit národ ani nastolovat nacismus. Proč? protože člověk může bejt závislí na čemkoliv, opravdu na čemkoliv, od pojídání vlasů po závislost na pracování nebo nějakou ujetou formou uspokojování, třeba milovníci stromů. Workoholictví už je také diagnostikované poměrné dlouho jako duševní choroba (závislost), a hle, politici nezakazují práci, ani pojídání vlasů, dokonce ani hazard, protože jim přes něj tečou do státní kasy prachy a vzhledem k tomu že hry vydělávají i v česku víc než filmy a hudba dohromady, tak fakt není důvod vytvářet konspirace že se to bude zakazovat aby si snížili státní rozpočet. nedavá to smysl.
Ale klidně si jeď dál na těchto apokaliptyckých demento předpovědích o konci světa. Vidíš dál, si starší a inteligentnější.
@Charllize (28.12.2017 15:56): Máš pravdu jen málo kdo vidí i do vlastní prdele. Ale abys teda nepokračoval ve své dementní jízdě na toboganu tak ti to vysvětlím.
To že se někdo rozhodl prosadit závislost na počítačich nemá žádnou spojitost s lootboxy, ty se totiž řeší jako forma hazardu a to je jiná závislost. Imho snaha prosadit novou závislost "na hraní" je naprosto přirozené a nebude se kvůli tomu bouřit národ ani nastolovat nacismus. Proč? protože člověk může bejt závislí na čemkoliv, opravdu na čemkoliv, od pojídání vlasů po závislost na pracování nebo nějakou ujetou formou uspokojování, třeba milovníci stromů. Workoholictví už je také diagnostikované poměrné dlouho jako duševní choroba (závislost), a hle, politici nezakazují práci, ani pojídání vlasů, dokonce ani hazard, protože jim přes něj tečou do státní kasy prachy a vzhledem k tomu že hry vydělávají i v česku víc než filmy a hudba dohromady, tak fakt není důvod vytvářet konspirace že se to bude zakazovat aby si snížili státní rozpočet. nedavá to smysl.
Ale klidně si jeď dál na těchto apokaliptyckých demento předpovědích o konci světa. Vidíš dál, si starší a inteligentnější.
@Tulareanus (28.12.2017 15:39): ja jen vidim dal nez ostatni, tak vam to nedava smysl. Holt na nasledky narozdil ode me nebudete pripraveni. :))
@Tulareanus (28.12.2017 15:39): Tzv. Charllize disorder.
@valcik (28.12.2017 14:29): Evidentne sa tu začali pliesť hrušky s jablkami. Inak si túto loot box disorder debatu neviem vysvetliť. :)
@mazar1234 (28.12.2017 13:49): Za to je zodpovedná nová európska legislatíva o hazardných hrách, v tom nemá prsty WHO a nijako to nesúvisí ani s pripravovanou diagnózou duševnej choroby. ;)
Na applestore je už vraj nutné napr. u lootboxov uvádzať presné percentuálne hodnoty, že nejaký predmet padne. Napr je tam nejaký krásny meč a musí byť uvedené, že šanca na loot je 0,001% a podobne.
@Artran (28.12.2017 12:20): Super, konsenzus vyznieva optimisticky a necháva nám iskričku nádeje:
In brief, including this diagnosis in ICD-11 will cause significantly more harm than good. Given the immaturity of the existing evidence base, it will negatively impact the lives of millions of healthy video gamers while being unlikely to provide valid identification of true problem cases. Therefore, as stated previously, we suggest to remove the proposed category for Gaming Disorder.
In brief, including this diagnosis in ICD-11 will cause significantly more harm than good. Given the immaturity of the existing evidence base, it will negatively impact the lives of millions of healthy video gamers while being unlikely to provide valid identification of true problem cases. Therefore, as stated previously, we suggest to remove the proposed category for Gaming Disorder.
Kdo rád Korru nebo Transformery, ale ještě si je nekoupil, měl by upalovat na stránky přeprodejců (PC verze) nebo na Xbox Marketplace (Xbox 360)/Microsoft Store (Xbox One) a napravit to. Licence zjevně vypršela a z prodeje na Steamu/PlayStation Store už byly jmenované hry vyřazeny. Přeprodejci už s PC klíči šmelí teď a na xboxovém obchodě právě dobíhá výrazná Gold sleva, avšak po Novém roce budou zmíněné hry s nejvyšší pravděpodobností odstraněny i odtud. Problém může být zanedlouho zejména se sháněním prvně jmenované hry (The Legend of Korra), která je digital only.
edit: Znovu nás opustil i Deadpool.
edit: Znovu nás opustil i Deadpool.
@Charllize (28.12.2017 12:43): Že ty sis nevzal prášek?! :)
Nojo. Indie vyvojari a kickstarter naucil hrace do vseho kecat a dal jim pocit ze si lze vyrvat cokoliv. Ale cim vic hluku tim vic lidi to slysi. I ti co by nemely. Hraci sobe proste. Za chvili bude na hrach varovani jako na cigaretach a politici na tom budou stavet karieru kdyz slibi omezeni. Komunity urvanych hernich debilku kterym se porad neco nelibi budou hlavni vina pripadnych restrikci.
@Charllize (28.12.2017 12:05): Co to meleš?
No jo to ty lootboxy a celosvetova afera kvuli nim. Vyvolana samotnymi hraci. Takze ted se do toho pujde tvrde. Pres politiky a zdravotnictvi.
@Richmond (28.12.2017 10:08): Záleží co doma děláš. Ale ono vlastně i zůstávat na jednom místě více než dvě hodiny denně může být choroba už.
@Fritol (28.12.2017 09:50): Doma jsem taky víc než 2 hodiny, měl bych taky vyhledat pomoc? :)
V práci jsem teda víc než dvě hodiny denně. Jsem workoholik? Měl bych vyhledat pomoc? A tenhle problém nikdo neřeší? :(
@Richmond (28.12.2017 09:08): Ze zvědavosti na co by přišel a co by doporučil bych to zkusil :)).
Nicméně 500h nejsou ani dvě hodiny hraní denně, to je docela malá porce na závislost.
Nicméně 500h nejsou ani dvě hodiny hraní denně, to je docela malá porce na závislost.
@Drolin (28.12.2017 08:48): V obou případech bys měl navštívit adiktologa :)
Too many videogames?
Je problém tedy když zahraji sto her a více za rok (500h), nebo pokud u deseti her strávím 1000+ hodin? :)
Je problém tedy když zahraji sto her a více za rok (500h), nebo pokud u deseti her strávím 1000+ hodin? :)
@valcik (27.12.2017 22:00): Tak nemoc to je, to je snad neoddiskutovatelné :) Naštěstí jsem ten kežuál, což mě potěšilo a můžu se tak dál věnovat dnešní exploraci v dungenonech :)
@valcik (27.12.2017 22:00): A jéje. Čeká mě diagnóza. :-D
@Guldy (27.12.2017 23:03): Podobná choroba existuje, jen nemocný má nutkání neustále něco psát, Někdy mam pocit že tu tím někteří trpí.
@valcik (27.12.2017 22:00): No uvidíme, ten popis v článku znel veľmi vágne a dal by sa aplikovať na čokoľvek, kde človek dá prednosť zábave/fikcii voči povinnostiam a zodpovednostiam. Skôr sa mi zdá, že by malo ísť o nejakú všeobecnú poruchu, kde si človek nájde záujem/zámienku voči povinnostiam a reálnemu životu bez ohľadu na to, či sú to pc hry, sociálne siete alebo niečo úplne iné.
Proc neco takoveho nevymysleli na cteni knizek? Kdo je cte pravidelne, kazdy den, par hodin.. sakra kde je v tom rozdil?! Aha, asi v tom, ze deti tolik nectou a misto toho uprednostnuji jinou zabavu :)
@valcik (27.12.2017 22:00): Damn casuals...
@valcik (27.12.2017 22:00): Udělat z koníčka nemoc, to chce koule :)
Od budúceho roku WHO prvýkrát zaradí medzi duševné choroby novinku - videohernú poruchu: https://www.newscientist.com/article/215 ... ised-for-first-time/
Kasuáli sú z obliga, ale majitelia STEAM účtov s tisíckami hier a desiatkami tisíc odhraných hodín dostanú kazajku. :P
Kasuáli sú z obliga, ale majitelia STEAM účtov s tisíckami hier a desiatkami tisíc odhraných hodín dostanú kazajku. :P
@Richmond (27.12.2017 12:40): No tak to už je môj trademark, keď už nejakú hru, tak aby som tam odohral aspoň 50 hodín a nakoniec mi bolo ešte ľúto, že to už končí. No a Hearthstone a Legends sú asi známkou môjho Magic: the gathering deficitu. Na turnaje už skoro vôbec nechodím a aj s kamarátmi hrávame pomerne sporadicky.
@Rapier (27.12.2017 12:39): Mně to zní dobře. A bude jen rád, pokud tyhle možnosti na Xboxech budou stále i v době, kdy bych konzoli případně vybíral. ;)
@Tulareanus (27.12.2017 01:53): Koukám podle počtu hodin, že si vybíráš samé držáky! :)
@Charllize (26.12.2017 14:22): tak určitě. Já třeba žádnou další konzoli nevlastním. Pro mě možnost si zahrát v emulátoru je lákavá. Uvedl jsem to jako zajímavost pro případné zájemce o Xone S/X.
@Chuck (26.12.2017 14:55): Síce by som ešte rád 2-3 hry dohral, kým skončí rok a keď sa vrátim od rodičov domov, ale dohral som tento rok 40 hier, ak rátam samostatne aj epizodické hry (jednotlivé epizódy). Ak by som rátal epizodické série za jednu hru, tak je to 28 dohraných hier.
Najhranejšie hry celkovo sú:
Hearthstone (neviem koľko hodín, lebo je to battlenet)
Elder Scrolls Legends (127 hodín)
Tyranny + DLC (60 hodín)
Torment: Tides of Numenera (59 hodín)
Armello (53 hodín)
Deus Ex: Mankind Divided (41 hodín)
Najhranejšie hry celkovo sú:
Hearthstone (neviem koľko hodín, lebo je to battlenet)
Elder Scrolls Legends (127 hodín)
Tyranny + DLC (60 hodín)
Torment: Tides of Numenera (59 hodín)
Armello (53 hodín)
Deus Ex: Mankind Divided (41 hodín)
Nikdo ještě nepřidal DDLC? pfft.