Tedy, rozjelo se to solidně... Řekl bych asi jen tohle. K tématu "bloat" - kde jsem si toho všiml (resp. praštilo mě to baseballovou pálkou) je Far Cry Blood Dragon (díky čemuž jsem se vyhnul všem předcházejícím i navazujícím dílům).
Ve W3 toho bylo taky dost (samozřejmě na zcela jiné úrovni, než zmíněné FC), ale zachraňovala to krajina a grafika (a možnost "syslit" zlato - ano, někoho to vlastně asi i baví... ehm). I když do důsledků bylo 90% věcí k ničemu (resp. bylo to zlato, takže asi ok).
Na druhou stranu někdy mě hra baví a rád strávím čas plněním různých v podstatě zbytečných úkolů (třeba nové Tomb Raider díly na 100%).
Samozřejmě ideální je (pro mě) kombinace - spousta úkolů, které ale nejsou zbytečné a jejichž plnění je často zábavnější a delší než "kampaň/příběhová linie" - viz série Resident Evil. Hraní spíš do "hloubky" než do "šířky".
Ve W3 toho bylo taky dost (samozřejmě na zcela jiné úrovni, než zmíněné FC), ale zachraňovala to krajina a grafika (a možnost "syslit" zlato - ano, někoho to vlastně asi i baví... ehm). I když do důsledků bylo 90% věcí k ničemu (resp. bylo to zlato, takže asi ok).
Na druhou stranu někdy mě hra baví a rád strávím čas plněním různých v podstatě zbytečných úkolů (třeba nové Tomb Raider díly na 100%).
Samozřejmě ideální je (pro mě) kombinace - spousta úkolů, které ale nejsou zbytečné a jejichž plnění je často zábavnější a delší než "kampaň/příběhová linie" - viz série Resident Evil. Hraní spíš do "hloubky" než do "šířky".