@Jab (25.02.2018 11:08): Jo, Xiaomi mám projetý. Když má ale poloviční baterii, tak mi neříkej, že bude mít stejnou nebo lepší výdrž jak ten Cubot, i když má cpu na novějším principu. 6000mah je 6000mah. V čem by měl být ten Cubot výrazně horší?
Hardware
@Korbitch (25.02.2018 10:32): To je za ty peníze blbost, ne?
Tohle jsou násobně lepší telefony za stejnou cenu:
https://mobilni-telefony.heureka.cz/xiaomi-redmi-4x-3gb-32gb-global/
https://mobilni-telefony.heureka.cz/xiao ... ime-3gb-32gb-global/
https://mobilni-telefony.heureka.cz/xiaomi-redmi-note-4-3gb-32gb-global/
Především ten Xiaomi Redmi Note 4, který má sice o něco menší baterii, ale v posledku to vyjde na stejno, páč procesor je dělaný úspornější 16nm technologií. ;)
Tohle jsou násobně lepší telefony za stejnou cenu:
https://mobilni-telefony.heureka.cz/xiaomi-redmi-4x-3gb-32gb-global/
https://mobilni-telefony.heureka.cz/xiao ... ime-3gb-32gb-global/
https://mobilni-telefony.heureka.cz/xiaomi-redmi-note-4-3gb-32gb-global/
Především ten Xiaomi Redmi Note 4, který má sice o něco menší baterii, ale v posledku to vyjde na stejno, páč procesor je dělaný úspornější 16nm technologií. ;)
Čuste, máte někdo zkušenosti s telefony značky Cubot? Patřím k těm, pro něž je telefon jen telefon, a nechci od něj žádné zázraky. Hry na něm zásadně nehraju a filmy pouštím naprosto minimálně. Jde mi hlavně o silnou baterii. Takže pro mě tenhle představuje výzvu, protože jsem exot :-)
https://www.czc.cz/cubot-h3-32gb-cerna/226033/produkt
Jejich produkty nemají špatný recenze...
https://cubot.heureka.cz/mobilni-telefony/
https://www.czc.cz/cubot-h3-32gb-cerna/226033/produkt
Jejich produkty nemají špatný recenze...
https://cubot.heureka.cz/mobilni-telefony/
https://www.czc.cz/steelseries-rival-310-cerna/219776/produkt
Rival 310 už je za příjemných 12 stovek. Imho dobrá cena za top myš.
Rival 310 už je za příjemných 12 stovek. Imho dobrá cena za top myš.
GTX 1060 6GB je na full HD, když se udělá u některých her pár menších kompromisů v nastavení, ještě pořád ok a tak rok až dva podle mě bude, i když budou přibejvat hry, kde se bude muset sahat do nastavení.
@Bursoft (21.02.2018 15:33): HW obecne je levnej, co je momentalne predrazeny jsou pameti a grafiky
@Bursoft (21.02.2018 14:52): Šíří se zvěsti, že by nVidia už brzy měla přijít s něčím novým. Takže nespěchej a zahraj si zatím něco méně náročného - třeba do Výzvy :)
@Bursoft (21.02.2018 15:33): Najdi si prakticky jakekoliv benchmarky 1060 a uvidis sam. Zalezi, cim myslis "na max". Pokud chces mit opravdu vse na max, tedy i AA/AF a podobne, je dost mozne, ze v tebou zminenych hrach to stabilne 60FPS nepujde (tedy budou tam obcasne propady pod 60FPS).
(FC4 treba zde https://tweakers.net/reviews/4739/6/nvid ... r-cry-4-en-gtav.html )
(FC4 treba zde https://tweakers.net/reviews/4739/6/nvid ... r-cry-4-en-gtav.html )
@ugraugra (21.02.2018 15:24): Myslel jsem si to, obecně ten HW je nějak drahej, co koukám. Nicméně věděl bys, co s tím výkonem, jak jsem se ptal? Abych se minimálně do budoucna mohl odpíchnout. Je mi jasný, že se to tu bralo asi milionkrát, ale nechce mi ta diskuze proklikávat bůhvíkam, než se k tomu dostanu.
@Bursoft (21.02.2018 14:52): Ted si žádnou grafiku nekupuj, je to nejhorší doba v historii. Kryptoměny zase jdou nahoru, takže se toho jen tak nezbavíme. Leda, že by to zakázala většina států, ale spíš vidím spásu v tom, že výrobci začnou vyrábět specializované karty jen na těžení, které budou o dost efektivnější a těžaři tak nechají normální grafiky na pokoji.
Zdravím, docela dlouho jsem nesledoval HW a když jsem začal pokukovat po upgradu GK, docela mi spadla huba, že nikde nic skladem skrz maniaky, co si myslí, že vytěží bitcoiny a vydělají na tom... Máte nějaký tipy, kde se dá za rozumný ceny vůbec něco nakoupit?
S tím souvisí druhá otázka, mám v hledáčku toto, měla by to být náhrada za GF 760 gtx (2 GB). Hraju a budu hrát ve full hd, rád bych si projel hry jako Far Cry 4 na max, novýho Wolfa 2, vymaxoval GTA 5, celkově hry, co nestíhám za poslední 3 roky. Stačí na to taková grafárna na 60 FPS ve fullHD? Nebo počkat na novou generaci (a skladový zásoby)? Zbytek sestavy mám v profilu.
edit: Jinak teda čučím na fakturu, když jsem v květnu skládal bráchovi PC, tak GF1070 8 GB jsme kupovali za 12,5k, teď ta úplně stejná grafárna ve stejným obchodě stojí 16k (samozřejmě vyprodaná). Slušnej úlet..
S tím souvisí druhá otázka, mám v hledáčku toto, měla by to být náhrada za GF 760 gtx (2 GB). Hraju a budu hrát ve full hd, rád bych si projel hry jako Far Cry 4 na max, novýho Wolfa 2, vymaxoval GTA 5, celkově hry, co nestíhám za poslední 3 roky. Stačí na to taková grafárna na 60 FPS ve fullHD? Nebo počkat na novou generaci (a skladový zásoby)? Zbytek sestavy mám v profilu.
edit: Jinak teda čučím na fakturu, když jsem v květnu skládal bráchovi PC, tak GF1070 8 GB jsme kupovali za 12,5k, teď ta úplně stejná grafárna ve stejným obchodě stojí 16k (samozřejmě vyprodaná). Slušnej úlet..
Tak tohle se řeší rozdvojkou za pár korun a ne nakupem overkill zdroje za 4k, když jinak ten jeho výkon absolutně nepotřebuju.
@Gordon (19.02.2018 13:22): Je to v kontextu s mým předchozím příspěvkem (jednotlivé modely se liší i počtem přiložených kabelů :)
@7c (18.02.2018 21:23): "(a pokud někdo nemá 5+ HDD, stačí mu i model s nižším výkonem)" - lol :)
@7c (18.02.2018 21:23): Prosimtě to děláš externě melouchy pro Nasa, když potřebujou něco rychle vypočítat? :)
@Chuck (18.02.2018 20:04): Nj, zmínil jsem, že cena je jediné negativum (do sestavy pod 20k bych ho asi nepořizoval). Na druhou stranu osobně jsem s ním spokojený (a pokud někdo nemá 5+ HDD, stačí mu i model s nižším výkonem).
@Chuck (18.02.2018 20:04): On jenom tak trolluje. Mezi námi milionáři... ;)
@7c (16.02.2018 18:57): Tohle je bohužel už hodně nad rámec mého finančního stropu.
@Jab (18.02.2018 11:08): Tak samozřejmě, že to jsou jen odhady do budoucna. Já potvrzené nic nemám, ale jen jsem tak tipoval, že 2070 bude mít tak o 60% více výkonu než 1060 a ten název jsem bral podle běžného postupu. A Volta je, myslím, zrušená a místo toho přijde něco jiného. Ale ono to není tak úplně potvrzené. To byly jen spekulace a nechtěl jsem to nějak hlouběji rozebírat. Je to jako bych tehdy měl GTX 960 a řekl, že už nestačí, že 1070 bude mít určitě lepší výkon na hry :-)
@FildasCZ (18.02.2018 13:08): Alza má třebas Showroom v Holešovicích. Btw přidej si ještě tuhle:
https://www.czc.cz/dream-machines-dm1-pro-s-matte-cerna/217886/produkt
Podobně i https://www.czc.cz/dream-machines-dm3-mini-cerna/230239/produkt
Ale ta už je fakt malinká.
Jsou tam nevýhody. Dream Machine nemá tuším software (tak DM 1 Pro S zrovna jako jediná má). Ale ta cena za 3360 pixart je samozřejmě skvělá.
Kde je jaký showroom v Praze u třebas Alzy se proklikej jinak. Třebas u té Dream Machine myšky viz:
https://www.alza.cz/dreammachines-dm1-pro-s-matte-d5091104.htm?o=1
Tam klikni na prodejny a doručení a podívej se, v kterém showroomu je aktuálně k dispozici.
https://www.czc.cz/dream-machines-dm1-pro-s-matte-cerna/217886/produkt
Podobně i https://www.czc.cz/dream-machines-dm3-mini-cerna/230239/produkt
Ale ta už je fakt malinká.
Jsou tam nevýhody. Dream Machine nemá tuším software (tak DM 1 Pro S zrovna jako jediná má). Ale ta cena za 3360 pixart je samozřejmě skvělá.
Kde je jaký showroom v Praze u třebas Alzy se proklikej jinak. Třebas u té Dream Machine myšky viz:
https://www.alza.cz/dreammachines-dm1-pro-s-matte-d5091104.htm?o=1
Tam klikni na prodejny a doručení a podívej se, v kterém showroomu je aktuálně k dispozici.
Kde je prosím v Praze nějaký velký obchod na výběr myší, jako Alza, a CZC . Lépe řečeno jejich pobočky ( velké)
místní by to mohli vědět. Rozhoduji se mezi tím, co doporučoval Jab OCCAT Kone Pure Owl-Eye, černá a Gordon A4tech Bloody T70 Winner V-Track Core 2
Upřímně se mi do toho nějak moc dávat nechce. Mám to na střílečky rpg strategie apd. Nějakou bloody mys jsem zkousel u kámoše na tanky ci podobnou a měl jsem problém třeba v tankách vubec s ni zamerit. To bude asi o nastavení DPi.
PS: Je nějaký rozdil v tech Low endech Bloody ? Třeba heruece je nejprodávanejsi ta A4Tech Bloody V7M.
místní by to mohli vědět. Rozhoduji se mezi tím, co doporučoval Jab OCCAT Kone Pure Owl-Eye, černá a Gordon A4tech Bloody T70 Winner V-Track Core 2
Upřímně se mi do toho nějak moc dávat nechce. Mám to na střílečky rpg strategie apd. Nějakou bloody mys jsem zkousel u kámoše na tanky ci podobnou a měl jsem problém třeba v tankách vubec s ni zamerit. To bude asi o nastavení DPi.
PS: Je nějaký rozdil v tech Low endech Bloody ? Třeba heruece je nejprodávanejsi ta A4Tech Bloody V7M.
@CrocoRay (18.02.2018 10:54): Tak... O Voltách zatím víme víceméně kulové. Včetně data uvedení na trh. I tu 2070 si cucáš z palce. ;) Čili bych počkal. Btw mi přijde nepravděpodobné, že by mnoho lidí hned měnilo svou jednu generaci starou grafiku.
@kuler91 (18.02.2018 09:01): Neni to spis tim, ze na G-Sync/FreeSync ty propady nejsou tak znatelne (do jiste miry), nez ze by tam slo vynutit 50 FPS?
@Rapier (17.02.2018 16:42): Já jsem zvyklý hrát na ultra se vším všudy a věř mi, že Watch Dogs 2 na ultra s next gen efekty nezvládne GTX 1060 ani ve FHD. A pak těch 60 fps se poznat dá. To není o tom, jak hra vypadá vizuálně a nejde jen o obraz, ale o odezvu při otáčení apod. Kdysi jsem si taky myslel, že 30 fps od 60 nepoznám, protože 30 vypadá plynule. Problém je, že při míření ten rozdíl poznáš na první pohled. Pak záleží i od konkrténí hry. Crysis 3 se seká na všem pod 60. Ale tam je to vyloženě sekání. Kámoš na návštěvě sice nic nepoznal, ale já mu moc nevěřil.
Ono bych 1060 musel hned měnit za 2070 a pak měnit každou generaci a to se mi moc nechce :-) Ale jako mít hromadu peněz, tak určitě jdu do 4K, i když u těchto technologií mě štve, že stačí jen, aby přišla trochu horší finanční situace a pak člověk stejně musí jít o krok zpět, takže je to tu takové dočasné a nejisté.
Ale u mě je taková situace, že nevím, zda půjdu do nové grafiky a ta 1060 už teď nebude dávat nové hry tak s přehledem. To až tak 2070.
Ono bych 1060 musel hned měnit za 2070 a pak měnit každou generaci a to se mi moc nechce :-) Ale jako mít hromadu peněz, tak určitě jdu do 4K, i když u těchto technologií mě štve, že stačí jen, aby přišla trochu horší finanční situace a pak člověk stejně musí jít o krok zpět, takže je to tu takové dočasné a nejisté.
Ale u mě je taková situace, že nevím, zda půjdu do nové grafiky a ta 1060 už teď nebude dávat nové hry tak s přehledem. To až tak 2070.
@AlieN (18.02.2018 09:33): No právě. :)
@Jab (18.02.2018 08:15): Neblázi, QHD na 32" má stejnou hustotu pixelů jako 24" ve fullHD - je to největší standart, žádná zhůvěřilost ;)
@Garion (18.02.2018 08:22): Těch stabilních 50 fps jde, ale musíš mít monitor s g-sync/freesysnc
@Rapier (17.02.2018 22:10): Zalezi, cemu rikas zbytecne efekty. Navic i treba v tech RPG (obzvlaste 3rd person) chces mit stabilni FPS, alespon ja to tak chci (a tady jsme u osobnich preferenci). Bohuzel v dnesni dobe nelze ve hrach rozumne nastavit, ze preferujes stabilni FPS (i kdyz to neni 60) oproti vykyvum, jediny rozumny mechanismum je prave limit displeje. Rozhodne bych mel radeji stabilnich 50 FPS nez 40-60 FPS, ale nejde to. Jeste bych podotknul, ze v nekterych hrach jsou propady FPS znat mnohem vic nez v jinych a nezalezi vylozene na typu hry. Napriklad u kurzorovych her zalezi, jak se kurzor renderuje. Pokud se renderuje nezavisle na FPS hry, vykyv vadi mnohem mene nez pokud je to zavisle.
@AlieN (18.02.2018 06:53): Mraky jsou zase blaf. Nejvíce jich je na těch 27 palcích. Heureka poměr 117 ku 16. Že nejsou jsem se upsal takhle v noci. Sám jsem jej nikdy nehledal a takhle v noci jsem do toho ani nechtěl investovat energii, QHD na 32 palcích je zhůvěřilost totiž! :)
@Jab (18.02.2018 05:45): Ale kdeže Jabe, 32" QHD monitorů jsou mraky, jeden mi sedí na stole.
@Thellwin (18.02.2018 03:11): 32 QHD se snad ani nevyrábí. QHD je optimální na 27 palcích. A také nejvíce QHD monitorů je na téhle úhlopříčce. Zase nepřeháněj.
@Rapier (17.02.2018 22:10): Jo jo, 32" s 2K rozlišením se kterým má 1060 už celkem problém a do budoucna bude mít větší takže pro plynulou hru bude nutné snižovat různé detaily a vypínat AA. Bez AA to bude úplná mňamka s tímhle rozlišením na tak kravském monitoru. A nebo přepínat na fullHD a koukat na interpolovanej mazanec.
Pokud si člověk nemůže dovolit high-end grafiky a nebo grafiku obměňovat po roce a zároveň na PC převážně hraje, tak je dneska podle mě optimum pořád fullHD na něčem o velikosti 24".
Pokud si člověk nemůže dovolit high-end grafiky a nebo grafiku obměňovat po roce a zároveň na PC převážně hraje, tak je dneska podle mě optimum pořád fullHD na něčem o velikosti 24".
@valcik (17.02.2018 21:59): Bohatě stačí, jde s ním i taktovat, já sice stejně mám věžový, ale lepší chladič je povinnost až u těch "topových" modelů, pokud chceš taktovat.
@Rapier (17.02.2018 22:10): +1
Ten můj Dell U2518D dává i FHD bez problémů.
Viz recenze:
https://pcmonitors.info/reviews/dell-u2518d/
Ten můj Dell U2518D dává i FHD bez problémů.
Viz recenze:
https://pcmonitors.info/reviews/dell-u2518d/
@Garion (17.02.2018 21:40): já to všechno chápu, mám známého co mě přesně takto argumentuje, a přitom sám odehrál Witchera 3 a toho posledního Tomb Ridera na GTX 770 3GB a nevzpomínám si, že by si stěžoval na velké snižování detailů.
Nicméně, vylučuje to nějak fakt, že když vypneš pár zbytečných efektů nebo snížíš stínování nebo jednoduše snížíš vyhlazování, že prostě pak dáš v pohodě těch 50-60fps ve 2k aniž bys rapidně degradoval grafickou kvalitu? Když už jsi zmínil ty min. fps (a já tušil, že to vytáhneš) tak čemu to vadí? Vadí to u RPG? Těžko. Vadí to u závodního simulátoru. Rozhodně! Vadí to u leteckého simulátoru? Možná, záleží na situaci a výšce letu, nejspíš ale ne. Prostě jsou hry kde je ti srdečně jedno zdali máš 35 nebo 60 fps, protože nepotřebuješ super rychlý a plynulý pohyb.
Nicméně abych se vrátil k tématu monitoru. Rozhodně si stojím za tím, že kupovat jen 23-24" FHD monitor jen kvůli tomu, že GTX 1060 to v pár hrách nedá trvale na 60 fps je prostě blbost. Dnes v roce 2018 bych si koupil min 27-32" IPS s 2K rozlišením. Dobrý monitor (ty začínají od 7 tis +) by měl zvládnout změnu rozlišení na FHD téměř bez ztráty kytičky.
Nicméně, vylučuje to nějak fakt, že když vypneš pár zbytečných efektů nebo snížíš stínování nebo jednoduše snížíš vyhlazování, že prostě pak dáš v pohodě těch 50-60fps ve 2k aniž bys rapidně degradoval grafickou kvalitu? Když už jsi zmínil ty min. fps (a já tušil, že to vytáhneš) tak čemu to vadí? Vadí to u RPG? Těžko. Vadí to u závodního simulátoru. Rozhodně! Vadí to u leteckého simulátoru? Možná, záleží na situaci a výšce letu, nejspíš ale ne. Prostě jsou hry kde je ti srdečně jedno zdali máš 35 nebo 60 fps, protože nepotřebuješ super rychlý a plynulý pohyb.
Nicméně abych se vrátil k tématu monitoru. Rozhodně si stojím za tím, že kupovat jen 23-24" FHD monitor jen kvůli tomu, že GTX 1060 to v pár hrách nedá trvale na 60 fps je prostě blbost. Dnes v roce 2018 bych si koupil min 27-32" IPS s 2K rozlišením. Dobrý monitor (ty začínají od 7 tis +) by měl zvládnout změnu rozlišení na FHD téměř bez ztráty kytičky.
@Thellwin (17.02.2018 21:58): Jo. Někteří autoři jsou také mizerní v optimalizaci. :)
@ugraugra (17.02.2018 19:44), @Gordon (17.02.2018 20:25): Netreba k tomu Ryzenu dedikovaný chladič, stačí box?
@Jab (17.02.2018 21:21): Mezi krásou hry a její HW náročností není vždy přímá uměra.
@Rapier (17.02.2018 20:59): Doporucuji najit test, ktery ma krome prumeru (jako ten, co jsi linkoval) i minimum. Ono prumer 52 pravdepodobne znamena, ze to vetsinu casu beha +-60, ale v narocnejsich scenach to padne treba az na 35-40 a to je znat (ono kdyby to jelo stabilne 52, tak to je porad dobre, problemem jsou ty propady, pri kterych je to proste ve hre znat).
@kuler91 (17.02.2018 21:18): Mně běhá třetí Witcher na 60 i s 1070 v QHD. A hezčí hra zatím není. :)
Taky bych bral na 1440p alespoň 1080, aby tam byla i nějaká rezerva do budoucna _
GTX 1060 6GB rozumně rozlišení 2560x1440 nedá, takže pokud to bude víc jak fullHD, tak minimálně GTX 1080, aby to mělo trochu perspektivu do budoucna. Mám to z vlastní zkušenosti, kdy jsem po přechodu na 27" LCD měnil GTX 1060 za 1080. A 1080 Ti by byla sázna na jistotu, že nebudeš člověk muset v dohledné době dělat větší kompromisy, ale ta cena byla pro mě mimo i před tím zdražováním grafik kvůli cryptomanii.
@Garion (17.02.2018 20:31): tak na to aby jsi získal představu co jednotlivé položky v nastavení reálně dělají to stačí ne?
Tak jo no. V 2K jen 52 fps ..... to mě furt přijde OK a to máš max. detaily.
Review
Pointu chápu ale otázka zní nakolik se bude lišit kvalita grafiky když vypneš pár kravin, které beztak ani ve hře nezaregistruješ. Dost možná pak budeš mít těch 60 fps taky i ve 2K.
Tak jo no. V 2K jen 52 fps ..... to mě furt přijde OK a to máš max. detaily.
Review
Pointu chápu ale otázka zní nakolik se bude lišit kvalita grafiky když vypneš pár kravin, které beztak ani ve hře nezaregistruješ. Dost možná pak budeš mít těch 60 fps taky i ve 2K.
@Rapier (17.02.2018 20:23): 6GB. Neco s 1060 bys nemel? Ze napriklad snizenim vyhlazovani zvysis FPS je snad jasne kazdemu, ale kazda karta to bude mit jine :)
Kazdopadne pointa byla ta, ze 1060 je aktualne rekneme tak akorat na FHD, na QHD pri 60 FPS uz by to mohl byt dost problem, vypinat uz by se muselo docela dost a tim QHD tak trochu ztraci na smyslu.
Kazdopadne pointa byla ta, ze 1060 je aktualne rekneme tak akorat na FHD, na QHD pri 60 FPS uz by to mohl byt dost problem, vypinat uz by se muselo docela dost a tim QHD tak trochu ztraci na smyslu.
@pipboy (17.02.2018 19:13): Taky mám tenhle procák. Zbytek asi ok. Jen ten zdroj by to ale asi chtělo nový. Přecejen byla by škoda o to přijít jen kvůli bouřce.
@Garion (17.02.2018 20:14): bavíme se tu o GTX 1060 3GB nebo 6GB? Protože meni nimi je dost výrazný rozdíl vesměs v hrách co jsi jmenoval.
Co třeba takový rozbor Rise of the tomb raider rozbor nebo GTA5 rozbor?
@ugraugra (17.02.2018 19:44): ok nové KDC je zatím zabugované. Vývojáři to opraví.
Jinak souhlas, při dnešních cenách bych také bral jen 8 GB a později dokoupil za lepší cenu dalších 8 GB.
Co třeba takový rozbor Rise of the tomb raider rozbor nebo GTA5 rozbor?
@ugraugra (17.02.2018 19:44): ok nové KDC je zatím zabugované. Vývojáři to opraví.
Jinak souhlas, při dnešních cenách bych také bral jen 8 GB a později dokoupil za lepší cenu dalších 8 GB.
@Rapier (17.02.2018 19:57): Docela dost (namatkou Ashes of Singularity, The Divison, Far Cry Primal (tam je to na hrane), GTA5, Hitman, Rise of the Tomb Raider, Witcher 3). Co staci povypinat netusim, jestli mas nejaky takovy benchmark, linkuj.
@CrocoRay (17.02.2018 03:36): Já myslel že ho chceš nahradit, pak by to vyhozené prachy byly i z neosobního pohledu.
@Charllize (17.02.2018 17:27): Ale ono nejde o to jestli ten člověk ví co je FPS ani zobrazovací frekvence, takže je jim to asi šumák, říkat ale že to nepozná jejich oko je jako říkat že lidské oko dokáže vnímat max 30 FPS, což je logicky píčovina.
@Charllize (17.02.2018 17:27): Ale ono nejde o to jestli ten člověk ví co je FPS ani zobrazovací frekvence, takže je jim to asi šumák, říkat ale že to nepozná jejich oko je jako říkat že lidské oko dokáže vnímat max 30 FPS, což je logicky píčovina.
@kuler91 (17.02.2018 16:50): musel jsem si rýpnout. :) My co vyrůstali a hráli tenkrát běžně pod / okolo 30 fps asi máme jiné nároky. No ale jasně Forza Motorsport 6/7 v 60 fps na Xbox One S je prostě....lepší. :)
@Charllize (17.02.2018 17:27): spousta lidí nemá srovnání. Pokud nevidíš vedle sebe obraz z 30 fps a 60 fps tak ti to ani nemusí přijít. To samé mě známý tvrdil když jsem mu říkal, že jeho TN fakt nemá barvy jako IPS. :) Dokud to neviděl na vlastní oči....
@Garion (17.02.2018 18:20): a kolik těch her je? Nestačí, třeba jen snížit vyhlazování nebo vypnout jeden speciální efekt nebo snížit stíny, některé z textur, apod..., kterých si stejně ani ve hře nevšimneš (protože nemají velký vizuální dopad na kvalitu) a máš hned 60 fps?
@pipboy (17.02.2018 19:13): za mě OK.
@Charllize (17.02.2018 17:27): spousta lidí nemá srovnání. Pokud nevidíš vedle sebe obraz z 30 fps a 60 fps tak ti to ani nemusí přijít. To samé mě známý tvrdil když jsem mu říkal, že jeho TN fakt nemá barvy jako IPS. :) Dokud to neviděl na vlastní oči....
@Garion (17.02.2018 18:20): a kolik těch her je? Nestačí, třeba jen snížit vyhlazování nebo vypnout jeden speciální efekt nebo snížit stíny, některé z textur, apod..., kterých si stejně ani ve hře nevšimneš (protože nemají velký vizuální dopad na kvalitu) a máš hned 60 fps?
@pipboy (17.02.2018 19:13): za mě OK.
@pipboy (17.02.2018 19:13): V podstatě to, co mám já, takže v pohodě :D Jen bych se vzhledem k šílené ceně vysral na 16 GB RAM a koupil jen 1x8, protože to momentálně stačí na všechny hry. Dokoupit druhý modul můžeš později, až ty ceny konečně zase spadnou.
@Rapier (17.02.2018 16:42): Třeba Kingdom Come s gtx1060 na medium detaily občas spadne na 45-50 FPS.
@Rapier (17.02.2018 16:42): Třeba Kingdom Come s gtx1060 na medium detaily občas spadne na 45-50 FPS.