@mazar1234 (09.01.2019 20:58): tak určitě hledáme. Mrkni se na současné pozice.
Já v DRD začínal jako Kouzelník (Elf) a Zloděj (Člověk) mě vždy útokem ze zálohy zabil. :) Kouzelník byl v DRD na 1 úrovni hrozně slabý. Později jsem hrál hraničáře (Elfa, Člověka) - chodce a nakonec šermíře ( Elfa/Člověka/Půl-elfa). Takže po mnoha letech jsem se vrátil k řemeslu a hraji momentálně válečníka, který by rád byl šermířem. :)
Můj člověk válečník je ale vesměs průměrný (lehce nadprůměrný) válečník. Při nahazování postavy jsem neměl moc štěstí na kostkách, takže mám sílu 13 (bonus +1), odolnost 16 (bonus +2), obratnost 10 (bonus 0), inteligenci 12 (bonus 0) a charismu 13 (bonus +1). :)
Sekeru jsem musel ve městě směnit za široký meč abych získal trochu do obrany, dlouhý luk se vždy hodí (jako ještě jsem z něj ani jednou ve hře nevystřelil :) ). Vycpávanou zbroj jsem směnil za lepší, prošívanou. Životů na první úrovni jsem měl 12.
Zvláštní schopnosti (na první úrovni):
Léčba vlastních zranění
Zuřivý sek
Bestiální pokousání (pozn. autor bude válečníka předělávat, tohle tam zbylo z rané verze pravidel a mě jako šermíři je tohle proti srsti, vhodné tak k obrovi (v DRD Kroll) nebo barbarovi)
Dovednosti (na první úrovni):
Atletika (bonus +3)
Přežití (bonus +3)
Výdrž (bonus +3)
za rasu Člověk jsem si mohl vybrat dvě další dovednosti, tak mám:
Akrobacie (bonus +1)
Orientace (bonus +1)
Teď si s přestupem musím vybrat z mnoha válečnických zvláštních schopností (směr --> šermíř), životy a nějaké dovednosti.
PS: pokud umíš něco v IT a alespoň trochu anglicky máš v naší fa. šanci.
Já v DRD začínal jako Kouzelník (Elf) a Zloděj (Člověk) mě vždy útokem ze zálohy zabil. :) Kouzelník byl v DRD na 1 úrovni hrozně slabý. Později jsem hrál hraničáře (Elfa, Člověka) - chodce a nakonec šermíře ( Elfa/Člověka/Půl-elfa). Takže po mnoha letech jsem se vrátil k řemeslu a hraji momentálně válečníka, který by rád byl šermířem. :)
Můj člověk válečník je ale vesměs průměrný (lehce nadprůměrný) válečník. Při nahazování postavy jsem neměl moc štěstí na kostkách, takže mám sílu 13 (bonus +1), odolnost 16 (bonus +2), obratnost 10 (bonus 0), inteligenci 12 (bonus 0) a charismu 13 (bonus +1). :)
Sekeru jsem musel ve městě směnit za široký meč abych získal trochu do obrany, dlouhý luk se vždy hodí (jako ještě jsem z něj ani jednou ve hře nevystřelil :) ). Vycpávanou zbroj jsem směnil za lepší, prošívanou. Životů na první úrovni jsem měl 12.
Zvláštní schopnosti (na první úrovni):
Léčba vlastních zranění
Zuřivý sek
Bestiální pokousání (pozn. autor bude válečníka předělávat, tohle tam zbylo z rané verze pravidel a mě jako šermíři je tohle proti srsti, vhodné tak k obrovi (v DRD Kroll) nebo barbarovi)
Dovednosti (na první úrovni):
Atletika (bonus +3)
Přežití (bonus +3)
Výdrž (bonus +3)
za rasu Člověk jsem si mohl vybrat dvě další dovednosti, tak mám:
Akrobacie (bonus +1)
Orientace (bonus +1)
Teď si s přestupem musím vybrat z mnoha válečnických zvláštních schopností (směr --> šermíř), životy a nějaké dovednosti.
PS: pokud umíš něco v IT a alespoň trochu anglicky máš v naší fa. šanci.