Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

RPG

Podľa mňa som dopadol celkom slušne. :D

Neutral Good Human Sorcerer (5th Level)


Ability Scores:
Strength- 12
Dexterity- 10
Constitution- 14
Intelligence- 18
Wisdom- 15
Charisma- 17
Neutral Good Human Sorcerer (3rd Level)

Ability Scores:
Strength- 10
Dexterity- 14
Constitution- 11
Intelligence- 13
Wisdom- 16
Charisma- 10
@CeBrk (03.02.2019 09:43): Ale jo chápu, já přes tejden třeba nemám skoro vůbec chutě na hraní, doháním to až o víkendu. Klouzání po ledě bylo sranda, užil jsem si být jednou v roli kulečníkové koule :) Yetiovce jsem dal 2, ale házeli sněhové koule docela přesně, párkrát jsem ty sněhové koule vzal a hodil jim je do obličeje :) V dialozích jak jsem psal je spousta věcí jen náznakově a proto někdy není snadné se dovtípit skutečnou pointu. Třeba ten Mokpo v ledových jeskyních je dobrej typoš :)
@Richmond (02.02.2019 21:33): Trochu se to stydím přiznat, ale Ultimu Underworld II jsem poslední dobou moc nehrál. Ovšem rozhodně nikoli proto, že by to nebyla dobrá hra. Prostě jsem jen neměl chuť. To se občas stane i se skutečně excelentními hrami. Poslední dny jsem trochu hrál pouze Civilizaci IV, nicméně věřím, že se k UUII zase vrátím. Raději dříve, než později, protože tyhle dlouhé prostoje jsou nebezpečné. Člověk zapomene na questy, děj a všechny ty maličkosti a pak se do hry obtížně vrací. Stále jsem v těch ledových jeskyních. Bruslil jsem tam jako curlingový šutrák a moje kouzelnice umlátila pěstmi tři yeti. To je naučí mne koulovat. Hra je to pochopitelně výborná, ale jako vždy trpím u té angličtiny. Člověk z těch dialogů nemá takový požitek, když chápe každé druhé slova a hrozí riziko, že něco nepochopím a nepostřehnu. Kdysi jsem v angličtině dohrál Fallouta 1 a Oblivion, což je podobný výkon, jako když neplavec překoná kanál La Manche :-)
@mazar1234 (02.02.2019 22:42): Takže si to shrňme. 20 hodin na 2-3 projdění hry :) Mně to vychází 1 hodinka na jeden svět +/-? Každý svět má několik úrovní, někde i 5. Takže dejme tomu 20 minut na jednu někděy obří mapu. Speedurn jak prase, ale někdo na to holt má :)) Asi nemáš zákysy (já teda už několik), asi tě netrápí neobjeven mapa, nehraješ za mága (teď už je to lepší, ale začátky trudné) a při prvním rozhovoru hned viš, co dělat. Nemám 60 hodin, bude to ca 35. Koneckonců nejsem sm, viz Elemirův deník, ten se taky dostal přes stovku.
@mazar1234 (02.02.2019 22:42): A vůbec, stojí před námi nová výzva, teda hlavně pro tebe, toho Crystal Dragona na Eazy už nelze brát vážně. Já to dal aspoň na normál, ale Hoborg to dal za poloviční čas na hard a za sólo mága a ještě si stihl nakreslit mapy :-)
@Richmond (02.02.2019 22:08): Neviem, koľko si písal v diskusii? Zdalo sa mi, že 60 možno to bolo 20 ale aj tak je to čas na 2-3 prejdenia hry.
Minimálne si tam dal nejaké číslo, ktoré zodpovedá veľmi pokročilej fáze hry a napíšeš info, že si ledva v 20%... zaujímalo by ma, čo tam celý ten čas vlastne robíš.

Vylamuješ truhlicu u mága v hrade?
Na to je tam to kúzlo EY

Dead end by tu nemal byť, aspoň - nikdy som na nijaký nenarazil, za tie desaťročia hrania.
@mazar1234 (02.02.2019 22:06): Kde jsi vzal 60 hodin!? :)) Ke hře se dostanu tak na 3-4 hodiny týdně. Tedy po vánocích, během vánoc to bylo intenzivnější. Ale je fakt, že nejedu přímočaře, zkouším ohýbat události, ohlodat to na kost. Doufám, že mi to hra nevrátí v podobě nějakýho dead endu.
@CeBrk (02.02.2019 11:03): A jak pokračuješ v UU2? :) Ani tam tě nenaplňuje herní náplň? Já tam tedy mám snad úplně vše, co jsem kdy od rpg chtěl mít. Je to tam všechno tak skvěle jen naznačované, hráči přijdi si na to sám. To snad pro největší potěšení v rpgčkách, když člověku později secvakne, jak to vlastně bylo myšleno a jak ta postava vlastně to napověděla, jenže protože neřekla přímo a v náznacích, nebylo to ihned zřejmé. Třeba ta záležitost s impem, záhadný Mokpo, ten pocit, když jsem zatopil jednu část ledových jeskyní. Aktuálně řeším relativně dost věcí, spoustu jich stále nechápu, musím číst vícekrát rozhovory (z natípaných screenů), k tomu všemu mě stále baví explorace světa. Ty skoky do ledové říčky jen proto, abych se pokusil doplavat na nějaké neznámé místo, kde bude něco cenného/zajímavého. Bojím se toho, že zde na DH dám první stovku :)
@Ringo (02.02.2019 18:15): No hele, klonu wizardry japonci stvorily dost, ale ted uz to je tak ze plno jejich dungeonu nema s wiz spolecneho vubec nic. Jen snad to ze jsou krokovaci. Dokonce ani ten grind v nich neni tak krutoprisny pokud se nezacnes zabyvat nepovinnym obsahem. Pro zapadni hrace dungeonu je myslim hodne pristupny Stranger of Sword City. Stylizace je snesitelna a system hry je pomerne originalni a neokoukany.



@Drolin (02.02.2019 18:15): Jo, Class of Heroes 2G by bylo dobre, uz vidim jak si to vsichni bezi koupit na PS3 za 45 dolaru :)
Je to marny, kdyz chces delat soutez ktera bude mit nejaky smysl musi to byt neco extra aby se skutecne soutezilo a ne jen jakoby delala herni vyzva na dobre slovo:)
@90210 (02.02.2019 17:51): Faktem je, že mě Rytíři grálu lákají více než Grimrock. A jelikož už moc kobkařin, které jsem nehrál, není, tak je dost možné, že po těch Rytířích Grálu nakonec někdy sáhnu :-)
@90210 (02.02.2019 17:51): Jo jo, RPG diskuze dělá snad polovinu výnosu DH :)).

Slézají se sem jako švábi. Aneb kde to žije, tam místní "diskutéři" budou.

Výzva by ale byla podobně nastartovat akční diskuzi. To už by bylo těžší.
Koukam, ze nam sem nalezli demoni dosud pritomni pouze v diskuzi o nicem, asi by to chtelo dalsi vydatnou Isharovskou masaz, abychom je zahnali zpet kam patri.

@Ringo (02.02.2019 17:27): Nehral a nedohral, ale ty uz se pomalu blizis k tem Rytirum gralu, pro jistotu omrkni Boormanuv Excalivur, aby ses dostal do nalady. Kdo jiny, nez ty to muze dohrat.