@
SilentWolf (10.05.2019 12:18): Tak tu hru dej do spoileru, kdo ho nechce, ten si ho nerozklikne, vyřešeno a já jsem zvědavá, co to jako má být.
Jen mě napadlo, jak rád bych si někdy zahrál po boku nějak podobně zajímavě napsané postavy. I třeba na úkor toho, že by v soubojích byla k ničemu, a měli bychom ji prostě jen rádi
Takhle u mě vypadá docela dost postav v 'družinových' (& moddovatelných) západních RPG = moje postava je kráječ a ty ostatní s sebou tahám proto, že je prostě chci s sebou, nebo aby to teda bylo dole rychleji, ale kruciální zas tak nejsou. Nebo proto, že jim naházím do inventáře věci.
Nutnost party nakonec není ani v těch BG, dá se to jet solo, ale většina lidí s sebou tahá partu, protože je s nimi víc zábavy a/nebo je baví taktiky malých jednotek (a víc toho unesete).
EDIT: jenom jsem chtěla říct, že NPC nemusí sotva vidět, lézt a mít zuby na tácku, aby hráč usoudil, že v boji moc k ničemu nebude, ale takový invalidní vozík na rohu ulice, to není lecjaká věc... tedy, proč vlastně ne.
Jo a vzpomněla jsem si ještě na jednu velecool 'disabled' postavu - Zimos ze Saint's Row. Ten má tracheostomii.
Btw. ve směru reálné použitelnosti NPC je naprosto boží pawn system v Dragon's Dogma - kromě vlastní postavy si vytvoříš i tzv. pawna, kterého vláčíš s sebou a pawny lze summonit napříč hráči, takže když si vybereš nějakého vysokolevelového, co všude byl, všechno zná a od všeho má dvoje klíče, je ten průchod mnohem zábavnější, protože třeba upozorňuje na zajímavosti, poradí s taktikou a tak.