@
Samariel (01.06.2019 14:21): tak skoro všichni prahnou po trůnu, někdo je větší hrozba než jiný, vznikají aliance, zrady. Na začátku by se na základě tvé volby sourozence nastavilo, jak se k vám budou jiní chovat, ale nejlépe by bylo, kdyby to bylo tak flexibilní, že si svými činy můžete zasloužit obdiv a podporu i vašeho úhlavního rivala. Ale hlavně bych chtěl aby se tam dalo hrát i za Benedikta, který stovky let analyzoval největší bitvy v různých světech ale teď se jako poustevník uchýlil kdesi do pozadí a nechce trůn a ještě přišel o ruku (i s jednou je schopen naložit svému bratrovi).
A prostě svět by tak nějak měl fungovat kolem vás - kdybych to měl k něčemu přirovnat, tak asi podobně jako jste si budovali nějaké vztahy s měšťany ve hře Vampyr - takový nějaký grafický přehled. Tak by vypadaly vztahy s jednotlivými sourozenci. Hratelností bych si to dokázal představit jako Dragon Age Inquisition s jeho War Table, kde by se rozhodovalo o strategických cílech (každý by ho měl někde jinde - Benedikt třeba ve svém skromném táboře). Ale zároveň bych rád větší bitvy, jako v Shadow of War.
Samozřejmě taková hra by byla extrémně náročná i z pohledu jednoho hlavního hrdiny. Navíc je to dějově stále trochu brak. Ale to hlavní tam je, že se dát cestovat do různých světů a jeden z nich je třeba náš. To mě na tom bavilo nejvíc. Jinak je to v podstatě extrémně přímočará hra o trůny, kde se cestuje skrz světy a sourozenci jsou takoví Captain America. :D
Jo.. pár zlatých by vývoj asi zchramstl.