@
Jab (23.06.2019 21:46): Asi je to jiný svět, než žiji já a mé děcka. Děcka by nikdy nenapadlo něco přes mobil kupovat. Jo, je jim 8 a 11, ale ten starší je dost schopný na to, aby to zvládl, ale naštěstí vždy se mnou konzultuje, co smí a nesmí za hru nainstalovat a jestli to nebude chtít platby, sám něco takového odmítá. Podle mě za veškeré ty problémy prostě mohou rodiče. Nikdy nemají dát dítěti přístup ke svému kontu v jakékoliv podobě. No a pokud to udělají, jsou to prachy pořád rodičů a ne těch děcek a rodič má udělat s dětmi pořádek.
A od 15 jsou pak už tedy zletilí a pokud si na brigádě vydělají a rozfrnkají to za blbosti, to už je jejich zodpovědnost. Lákadel, jak kde utratit prachy bylo, je a vždy bude hodně.
Mimochodem tohle má parádně ošetřeno Nintendo. Děcka mají 2DSka a už jsem jim přes to kupoval hry i digitálně. Vzhledem k tomu, že mají Nintenda zaregistrované na sebe s datem narození, tak to vyžaduje rodičovskou kontrolu a kdykoliv na to chci něco koupit, musím tam já zadat rodičovský PIN.