Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

@MCZ (23.07.2019 14:23): U Charlizeho bych se opravdu nebál toho, že by něco neunesl, spíše mi přijde, že projevem neunesení je zdejší vyviňování se a vymýšlení na něj diagnóz, proč odešel a jaký mělo vývoj jeho počínání zde. Já už jsem se to dozvěděl, tak už to kašlu a více se o tom bavit nebudu. Jisté je, že odsud opravdu odešel.

A nevšiml jsem si, že bych opakoval nějakou mantru tady. A že jsem se jej tu několika posty rozhodnul zastat považuji za férovou povinnost, tož tak asi ;-)
@Ringo (23.07.2019 09:36): "plivat na něj ok, jakmile se jej někdo zastane, tak je odkázán do jeho obchodu a bude se otáčet list...no typické."

O to tu přece nejde. Jde o to, že se tu z něj pomalu dělal mučedník, proti čemuž se logicky ohradili jiní uživatelé, kteří s ním měli problém (a co jsem tak letmo proletěl tuhle diskuzi, bylo jich více než těch, co se jej přímo zastávali). Takže tu máš dva pohledy na jednu věc, tedy jednoho jedince.

Já na něj třeba nijak silný názor nemám (i když chybět mi nebude). Každopádně jsem měl za to, že když viditelně ostatní provokuje (záměrně - sám to přiznal), tak by měl schopný to pak i ustát, když se to obrátí proti němu. A dlouho to vypadalo, že tomu tak je - i proto mně ten domnělý důvod odchodu úplně nesedí.

Pokud se o tom chceš dále klidně bavit, žádný problém. Ale jestli tu jen hodláš opakovat mantry typu "no typické", tak bych to raději nechal být.
@Bursoft (23.07.2019 09:38): jasně, já jsem to tu rozvířil, a "zase"...jako fakt jděte do háje s tímto typem argumentace. Vy si tu víříte jak chcete a kdy chcete, já se tady po čase jen mrknu ze zvědavosti na dovolené a tady tzkové žvásty na téma "Charllize je zlo" a já jsem tu najednou rozvířil.
No tak se uklidníme děvčata, je to tady jak na holčičí ubytovně :). Jak už tu zaznělo, vyjadřovat se k tomu má dokola potřebu jen několik jedinců, navíc se pořád opakují a napsáno toho bylo dost. Osobně na to svůj názor taky mám, ale nemám potřebu ho tu několik dní ventilovat. Zkuste to taky :).
Myslim, že už k tomu každý řekl svoje. Charllize odešel, každej na něj bude nějak vzpomínat a tak to má být. Netřeba se tu donekonečna dohadovat o možných důvodech, stejně to nic nevyřeší ;)
@Ringo (23.07.2019 09:36): Vždyť je to dávno uzavřené, jenom ty jsi to tu znovu rozvířil.. kdyby sis aspoň dal tu práci a pročetl tu diskuzi tady a v HW opravdu dostatečně zpět, abys věděl, o čem se tu bavilo..

Baví mě, jak někdo přijde někam do půlky diskuze, zjistí, že je Charllize pryč a hned jsme tu všichni toxičtí a zlí a vlastně on je jenom unavenej z naší toxicity a vůbec se mu nemůžeme divit..
Nechcete otočit list? Lidi, kteří o tom očividně nic neví, tu jenom flamujou. Pokud vám Charllize tak chybí, tak prý někde v PRG prodává hry, můžete se za ním stavit..
@SilentWolf (23.07.2019 08:56): Hehe. :)

Nejvíce je úsměvné, jak tady vyčítá nějaké sdružování skupinka, která se na tom velmi schopně sama sdružila a přijdou si vždy do jimi vyvolaných flamů vypomoci.

@Ringo (23.07.2019 09:31): Gordon měl tuším houfně mě a další z "nastoupené jednotky" v tom svém seznamu neoblíbených uživatelů. Nevím, zda to dále platí, na profil jsem se mu už dlouho nedíval. Každopádně zase neděláš rozdíly a házíš to zjednodušeně do pár skupin.
@Jab (23.07.2019 07:17): Ale ne, tak úplně jednoduché to zase není, a v Gordonově případě se nejedná o exSigiláctví, jako spíše trapácké se lísání k někomu zdánlivě důležitému, prostě rád dostává pochvalu před nastoupenou jednotkou, coby formu lehkého pohlazení. Prostě rád jen tzk přijde, plivne, hodí nadávku a pak žaluje, že mu bylo vynadáno a podobně.
Ááá admini se probrali, už je zase vše v pořádku a podle dh směrnic. Mě na tom nejvíc baví to, že tím jen dokazujete, že mám pravdu.
Je tohle nejaka pre release kampaň na Pivo 3? Protoze jinak je to celkem nudna a zbytečna diskuze.
@Zx Atari 500 (23.07.2019 08:46): vždyť poslední datovaný incident se odehrál s Gordonem a Shoggotem, ne? :D

[neexistující příspěvek]: my mu nesekundujeme, on je my! Kdykoliv se s někým bavím, ptám se sám sebe "Co by na to řekl Jab?". Díky tomu jsem za krátký čas v životě dosáhl mnohého. Slepá oddanost je tedy naprosto na místě, pokud chce člověk vést lepší život.
Posledni tri, nebo kolik "odchodu" a byl u toho vzdy pan historik. Pak ma jeste tu drzost se v tom patlat a vypisovat, jak on prece ne, a ze jeho prdinky vonej mirem a laskou.. neskutecnej pavouk.... uplna Odula! Ty jeho klepitka a jedove zlazky jsou proste vsude :o)
@Walome (23.07.2019 07:36): Já do Roxy tak moc nechodím. A ne, adblock opravdu nefunguje "až když se přihlásíš". To jen zase meleš k něčemu, čemu nerozumíš.

Jsem ale rád, že jsem v tvých očích nadále všemocný. :)

@SilentWolf (23.07.2019 07:02): Postřehl jsem ale, že na něj filtr nepůsobí. On měl to svrbění. Často se ale projevovalo vyloženě otravně a hanebně. To když do normální diskuze vstupoval s tím, že s někým nesouhlasím, páč jej "nenávidím" (aj.). Jindy podsouval (opakovaně) za čí bany mohu. A to ač šlo o zjevný nesmysl (ani jsem nebyl na DH kvůli dovolené či jsem měl dotyčného bloknutého). Tohle i nadále beru za jeho podlé jednání.
@Ringo (22.07.2019 23:25): Tak asi Gordona vítáme na Sigilu no... Svíčku a kápi vyfasuješ po zasvěcení.

Jak vidno níže, s Charllizem to rozhodně nebylo černobílé. Někdo si pochvaloval jeho konzolové/JRPG znalosti, jiní nadávají na v podstatě zbytek jeho příspěvků. A fakt se to nedělí podle nějaké jasné linie. Fakt tu není nějaká organizovaná tajná Sorosova parta. Ale... To je asi zbytečné ti psát. Jak si o něčem "přesvědčen", tak je diskuze zbytečná. Jo, u civek (s jinými u jiných TBS) si hezky pokecáme. Ale to páč je máme rádi oba. A jejich koncept je i pro mě (na rozdíl od třebas dungeonů) trvanlivě skvělý.
Jab měl Charllizeho x měsíců bloklého nějakým filtrem a on to věděl a přesto pod každým jeho příspěvkem reagoval a rýpal a ještě zneužíval, že ho Jab nevidí. Táhlo se to docela dlouho a ta vytrvalost byla šílená. Od té doby, ať už se litoval sebevíc, že jsou tu na něj všichni zlí, tak to nešlo brát vážně. Navíc xkrát přiznal že trollí. Psal, že se v práci nudí tak mu to aspoň líp utíkalo. Pokud ho to nakonec nebavilo, nechápu proč to dělal. Navíc vyhořelý troll je docela win win situace pro internet obecně - dává to naději. :-D

Ale stále doufám, že se vrátí. Bude tu nuda. A Bóďa by mohl taky.
@Jab (22.07.2019 16:58): Přiznám se ti, že ano, jsem o tom bytostně předvědčen, když dojde k hádce s určitým uživatelem častěji, tak jakoby některé nicky měly zapnut enemy instinct a hromadně se najednou objeví v té diskusi jako vosy. Překvapivě na ně člověk nikdy nenaráží u pozitivního obsahu, komentáře nikde, věcná diskuse nikde a pod. BTW, my dva jsme se zrovna 2x taky neshodli a když jsme se u něčeho chytli, tak jakoby přispěchala obvyklá sestava, legie zkázy, která flame dokonala. Ale já už jsem se rozhodl do toho neplantat a diskuse s tebou např. u Civ her jsem shledal jako velmi fajn a rád bych, aby to tak zůstalo. O to více mě mrzí ale, že ta legie zkázy tady likviduje uživatele, které tady mám opravdu za přátelé a škoda že jen virtuální.

A 2 all, nedělejte tu s Charlizeho pitomečka a trolla první kategorie, rýpalista byl, ale mělo to úroveň. A ano, Gordon coby beznázorový opravdový vrchní troll se jako potrefen správně poznal. Názor nula, jen rýt do druhých a lísat se k víme komu. Odporné.
@Isair (22.07.2019 18:38): Správě jsi podotkl, že lidé odtud odcházejí především proto, že hraní už z různorodých důvodů odsunuli na vedlejší kolej a bavit se na jiné téma můžou i jinde. Já už měl také namále, zvlášť když přišel rozvod a zařizování si nového života, kdy na hraní jednak přestal být čas a hlavně chuť a jednak jsem ho v jednu chvíli a poměrně dlouho obviňoval, že je jednou z příčin, proč ty moje nedobrovolné životní změny nastaly. Když se situace ustálila, nakonec jsem zjistil, že hraní k mému životu zřejmě i nadále patřit bude, i když zdaleka ne v tak hojné míře jako předtím, a že na DH jsem ve svém životě strávil tolik času, že by z něj odejít byla škoda (slyšíš to, Memphisi a spol? :-D ). Ovšem dokážu si velmi jednoduše představit, že sem člověk postupně přestane chodit kvůli diskuzím a bohužel i kvůli konkrétním lidem, kteří se jich účastní. Přiznám se, že zrovna v případě Charlizeho jsem se kolikrát přistihl, že jakmile jsem před přihlášením na DH zběžně koukl na náhled diskuzních příspěvků a u většiny jsem viděl jeho, přihlášení k DH jsem si rozmyslel a klikl raději někam jinam. Jak podle mě správně řekla Sadako, v podstatě doplatil na svoje vlastní zbraně, které byly obráceny a použity proti němu. A že bych jako někteří (a není jich zrovna málo) jeho odchod považoval za ztrátu pro DH, tak to teda ani ve snu.
@mazar1234 (22.07.2019 19:44): Příliš malé cíle, opravdové bohatství čeká toho, kdo dokáže nějakým záhadným způsobem naprogramovat tlačítko pod profilovku uživatele, které po stisknutí z monitoru dotyčného vymrští nůž na pružině, který ho bodne do obličeje.
Otázka do pranice, nemali by admini naprogramovať "kill switch", ktorý po aktivácii "smaže všechno"?

Aby sa s tým človek nemusel manuálne srať :-D

Na druhej strane to bude zároveň kontraproduktívne, keď v slabej chvíľke niekto aktivuje a potom na druhý deň zistí že to až tak nechcel hrotiť...
@Gordon (22.07.2019 18:58): Žádné jeho využití jsem neshledal dostatečně atraktivním (novinky si dokáži najít sám, pokud mě zajímají), tudíž jeho využívání pro mě nemělo nadále valného smyslu.

FB je především sociální síť, tudíž se tak nějak předpokládá, že ty budeš psát o sobě a sdílet to ostatním/ dozvědět se něco o svých přátelích (novinky, skupiny, hry apod. blbinky jsou až druhotnou funkcí), jak jsem zjistil, já tuhle potřebu neměl/nemám...
Ale souhlas, že pro vývojáře/ živnostníky/ umělce je FB docela výhodný... určitě výhodnější, než si vytvářet vlastní webovou stránku, která stojí čas i peníze a třebas je i obtížnější ji dostat mezi lidi.
@Isair (22.07.2019 18:51): FB je krásné v tom že si z něj můžeš udělat, co chceš, pokud si ho používal k psaní o tom jakou si měl stolicy a čtením o stolici ostatních aniž bys z toho měl jakékoliv potěšení, používal jsi ho špatně, já ho používám jako zpravodaje na novinky z vědy, na umění (jsem ve skupinách, kde se sdílí to, co mě zajímá) a především na memy (obrázkové vtipy, na to jsem zase v nespočtu shiposting skupin). Dále ho používám třeba ke spravování mého MC serveru a k jeho propagaci, na fb můžeš totiž bezplatně celkem účině dostávvat svůj obsah mezi lidi a dělat tak účinou reklamu, chce jen vědět, jak na to.

A hlavně jsem díky FB poznal neživě nespočet "charakterů", jako vědce z CERNu a podobně.
Hehe, ani jsem si nevšiml, že jsi skončil s hraním :) ... pravda, že v herních diskuzích taky moc aktivní poslední dobou nejsi :/.

Ale tak asi jo, já zase podobně ustřihl face, protože jednak mi přišel naprosto zbytečný (neměl jsem potřebu ostatním ustavičně psát, co dělám, ani mě příliš nezajímalo, co zrovna teď dělají ostatní), ale hlavním důvodem byl kdysi tragický technický stav, kdy tam byly nějaké neustálé problémy, předělávání designu, nepřehlednost atp., že mě to časem tak znechutilo, že jsem si řekl, "s tímhle už ztrácet čas nebudu" a využil možnost zablokování účtu. Takže jako jo, dokáži to pochopit...
@Isair (22.07.2019 18:38): ja treba kdyz s necim koncim tak taky delam tlustou caru. Ne teatralni, ale proste ustrihnu koreny a cus (treba rozprodani her pred par lety a zruseni pc), tak treba to maj podobne a teatralnost je druhotna.
@Walome (22.07.2019 18:33): Jo, to už po čase taky přestávalo být vtipné. Ale zase byla to jeho určitá image, mno :p.

Jako určitě, myslím si, že většina lidí, kteří s DH před cca 10+ lety začínali, jsou nyní logicky méně aktivní. Kdysi pravděpodobně většina z nás byla na školách, neměla děti, času bylo habaděj. Je logické, že jak osazenstvo DH stárne, jejich priority se posouvají jiným směrem, hry se hrají méně a logicky se o nich méně diskutuje (nebo není čas/nálada o nich diskutovat vůbec nebo všechno bylo již prodiskutováno, čili není třeba se opakovat). Spíše mě překvapuje ta kompletní neaktivita některých, kteří se tu třebas neukáží x měsícu, třebaže hry stále aktivně hrají (viz. ten Bóďa či Maximus, kteří zde alespoň mohou hodnotit, když už nic jiného). Mazání profilů a "spontánní" odchod, je asi zase na jinou diskuzi...
@Isair (22.07.2019 18:22): a nezapomen na Charlieho lasku k Bethesde!

Tak ono obecne to lidi prestava bavit, casu je min, hrajeme min a kidi resici Fortnite tu moc nejsou. Obecne zacinam vnimat ze lidi kolem me, kteri maji i jiny zivot nez ten na internetu, se mu venuji cim dal tim mene.
Tedy nemůžu říct, že mi jeho aktivita v diskuzích bude chybět, občas číst jeho příspěvky bylo vážně za trest a navíc byl vidět všude a až nezdravě moc:). Na druhou stranu když zrovna vyloženě "neprovokoval", dalo se s ním docela rozumně pobavit, jakkoliv jsem byl většinou v opozici k jeho názorům. A zároveň to byl tady s Ringem a ještě několika dalšími uživateli (které bych spočítal na prstech jedné ruky) opravdový znalec JRPG a takových je tu vážně nedostatek, čili jeho odchod je určitě ztrátou. Co se týče ostatních her, myslím si, že byl trochu velkohubější, než kam ve skutečnosti jeho herní přehled sahal, ale JRPG měl určitě nahrané, to bylo vidět.

Spíše mě překvapil ten Bodkin, jeho nečinnosti jsem si všiml asi tak cca před dvěma týdny, s ním byly ty diskuze vždycky rázem pestřejší :).
A pak taky škoda Maximuse, který se poměrně dost věnoval indie tvorbě.
@Ringo (22.07.2019 16:36): "Publikací veřejného i osobního obsahu uživatel souhlasí s tím, že administrátoři mohou s tímto obsahem dále sami manipulovat (upravovat jej, mazat nežádoucí), a to i bez jeho dalšího souhlasu."
@Ringo (22.07.2019 16:54): Nah, si to tam prečítaj. Charllize zatrolil a hneď v prvom poste jasne napísal, že trolí. Korbitch aj orromis si to nevšimli a naložili mu, Gordon sa pridal z pasie, ale o žiaden organizovaný honikruh tam nešlo.
@Ringo (22.07.2019 16:54): Ale hovno měl a ne pravdu. Mlel blbosti a když ho někdo nachytal, buď se zasekl nebo z něj padalo haha, to byl jenom humor, vy mladí vůbec nemáte smysl pro humor, já vás tady trollím, abych se pobavil, to jsem dobrej, co, což byla ostatně figura, kterou předváděl rád a často.