@
Red (01.12.2019 14:14): Dragon's Dogma je imo jedna z her, které 'vyprávějí prostředím' - není
story-driven, nýbrž
setting (možná spíš ambience)-driven a ono prostředí není nijak explicitně detailní (žádné nacházení hromad knih), spíš se jedná o to, jak kde co vypadá, jak co působí, občas najdeš nějaké střípky. Rozhovory s NPC jsou velmi stručné, vesměs se točící kolem questů a lokací, rozhodně to není žádný Dragon Age. Hlavní zábava tkví kromě explorace v soubojích a ty jsou luxusní, včetně toho, že Capcom umí udělat ovládání tak, aby reagovalo svižně a ani hráč ovládající to přes myš a klávesnici se z něj nezbláznil (na tom inventáři by ale šlo ještě zapracovat, wtz).
A mně se to teda moc líbilo graficky, na první pohled DD nevypadá nijak zvláštně, ale pak z toho vyleze takový svébytný styl, včetně použitých barev.