Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Syphon Filter: Dark Mirro
Syphon Filter: Logan's Shadow
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghost of Sparta
Resistance: Retribution
Patapon
Medal of Honor: Heroes 1 & 2
Call of Duty: Roads to Victory

Tie som nehral, ale keby mám PSP, zahral by som si. :D
@raisen (15.01.2020 16:33): Naposled v Pyre, když jsem se rozhodoval koho během hry osvobodit. Ne že by za tím stála nějaká těžká morální otázka, ale bylo mi prostě líto se těch postav "zbavit", protože jsem je měl rád. Ta hra teda nabízí možnost nevybírat nikoho, ale to mi zas bylo líto, že nedostanou svůj "vysněný" život. :) No těžké to bylo. A samotný závěr pak měl poměrně nečekaně těžké rozhodnutí.

Jinak samozřejmě LiS, jednička i dvojka. U jedničky konec, jinak jsem tak během hry často u něčeho přemýšlel fakt dlouho jak se zachovat. Hlavně u dvojky teda, neb tam nešlo vrátit čas. Spousta těžkých rozhodnutí bylo i v Telltale hrách, ale už si příliš nepamatuju u čeho jsem se zapotil.
@raisen (15.01.2020 16:33): Co se týče morálních dilemat, tak se na žádné extra obtížné nepamatuju. Je to dáno asi tím, že u takových rozhodnutí jsem většinou neměl problém si vybrat a pak taky typ her, které tímhle oplývají mě jaksi míjí :) Nicméně zcela dramaticky zásadních (byť nepříběhových) rozhodnutí jsem si užil nadmíru při prvních dílech Wizardry.
@raisen (15.01.2020 19:55): Tomu rozumím. Ale když jsme věděli, že to vše vrátí, tak tohle u mě roli nehrálo. Chápal jsem to pak jako rozhodnutí okamžiku. Kde je právě důležitý samotný moment rozhodnutí, jelikož konsekvence nemá smysl řešit (nebudou - tahle realita se vymaže).
@Jab (15.01.2020 19:49): To souhlasím, ale i přesto to pro mě nebylo rozhodnutí, o kterém jsem měla hned jasno. Já si totiž představovala její rodiče a jejich žal nad ztrátou své dcery. Vždyť by ani neměli možnost se s ní rozloučit.
@Karasman (15.01.2020 19:01): Crones a jejich "máma".

Jinak u LiS jsme tam všichni věděli, že to zase můžeš přetočit. To tomu tu vážnost snížilo. Jako dilema jsem to tedy necítil. Chloe měla své přání a imho má to být vždy na svobodné vůli jedince.
Třetího zaklínače jsem dohrál, ale rozhodnutí s dubem mi nic neříká, tak mě to asi nijak nezasáhlo... :-) Může mi to někdo ve spoileru připomenout?

Jinak za mě asi Life is Strange a rozhodnutím zda provedu nebo neprovedu eutanázii chromé Chloe. Ani ne tak tou hrou, jako že jsem spíš seděl a přemýšlel, co bych z tohodle zvolil pro nejlepšího kámoše já... no, neudělal jsem to, nedokázal jsem to.
@raisen (15.01.2020 16:33): Dragon Age: Inquisition - Zvolit zda zemře Alistair nebo Hawke. Nic hlubokého, ale stejně mi dalo zabrat rozhodnout se, zda chci vidět žít jednu z mých nejoblíbenějších postav série, nebo týpka, se kterým jsem strávil celou předešlou hru a dvě DLC :)

The Witcher 2 -Zabít/nezabít Henselta. Tady už se muselo přemýšlet, jak to mimo jiné ovlivní politickou situaci Severních království.
@Jab (15.01.2020 17:35): Ano, to je asi nejtěžší a nejlepší rozhodnutí celé série.

Jinak se taky spíš kloním k W3 a stromu. Ale člověk by se jinak musel zamyslet, aby ve většině "rozhodovacích" hrách našel opravdu nějaká dilemata.
Vynechám třetího Witchera. Pak by to byl Mass Effect 2 a rozhodnutí, co s heretic gethy.
Inak by bolo fajn dávať tieto veci do spoilerov, keďže častokrát ide o tie zlomové momenty v hrách.
@raisen (15.01.2020 16:33): Volba mezi Kaidanem a Ashley z Mass Effectu, nejradši bych se zbavil obou.

I v dalších dílech jsou dobré volby, například, vypustit/nevypustit genofág, to záleží na tom, jestli hráč s rasou Kroganů sympatizuje, těch voleb je tam víc.
Jaké bylo vaše nejtěžší rozhodnutí ve hrách? Rozhodnutí, nad kterým jste dlouho váhali, protože se nevolilo jen mezi očividným dobrem a zlem?

Mně po chvíli napadl Heavy Rain a scéna, kde hráčovi nabízí únosce jeho syna, že pokud zastřelí nějakého neznámého a nevinného muže, tak svého syna může zachránit. Ale přemýšlím, jestli není nějaké těžší rozhodnutí, které si jen neuvědomuji.
@Jumas (14.01.2020 22:14): Jestli to bude znamenat, že časem vymizí klíče i z různých eshopů, tak by zájemci asi měli mrknout na české eshopy, které klíče prodávají pod 300 ještě. G2A jde nad 400.
GTA IV již nejde koupit na Steamu nejspíš kvůli skončení podpory Games for Windows Live. Předpokládám, že se vrátí, ale kdo ví. Zx Atari má určitě nějaké klíče v zásobě a ty teď značně získaly na ceně :)