@
Dan9K (24.02.2020 01:54): Ty si děláš srandu, ale loni jsem k Vánocům dostal teplé papuče a měl jsem z nich upřímnou radost... :)
Mně šlo hlavně o to, že se asi změnilo to, kvůli čemu hry hraju. Jestli to hraju kvůli nějakému skillu, jestli chci výzvu, překonání překážek, něco nového... Nebo jestli jedu na pohodu s tím, že jedu to samé pořád dokola, vím co se stane, mám to hodně najeto a znám to téměř zpaměti atd. (a pak občas ty hry hraju na hard, aby to nebyla moc velká rutina).
Dřív jsem to vůbec neřešil, ale teď spíš dávám přednost té druhé variantě, asi právě kvůli tomu, že mě k tomu trochu dotlačila nechuť řešit problémy, protože ty v práci řeším furt :)
Teď třeba hraju The Talos Principle, zjistím, že jsem si zablokoval postup, tak místo restartu tu hru vypnu a prostě spíš mě to "otráví" a "nebaví" mě to. Ale když mě hra fakt hodně zaujme, tak to tolik nevadí, teď třeba hraju Dishonored 2 a v "Clockwork mansion" jsem loadoval každou chvíli, ale měl jsem chuť to pořád hrát. Asi je to tím, že mě to fakt chytlo a ty herní principy jsou totožné jako v jedničce, kterou znám.
Byla to taková menší introspekce a zajímalo mě, jestli to na sobě někdo pozoruje taky, ale asi ne :D