@ZephyrCZ (26.02.2020 00:13): ten Huawei co posilal Jab má 5,1 palců...to by problém nebyl, ale manžel není ochotný za něj dát těch 5 tisíc.
Hardware
@TombSpirit (26.02.2020 00:10): Galaxy S. Kupoval jsem ho když vyšel. Tehdy mi ten 4" SuperAMOLED displej přišel doslova obří.. :-)
@Jab (25.02.2020 22:56): Nic Ti přeci neberu. :)
Ale pokud je požadavek 5" displej a Ty obratem vybereš 6,1" mobil, přijde mi to lehce mimo, bez dalšího vysvětlení. Naopak, takový @TombSpirit to napsal perfektně. A navíc má pravdu :-).
Ten Tebou doporučovaný Huawei P10, dá se ještě někde reálně sehnat? Nový? V dané ceně?
Protože na odkazu na Heureku, který jsi dodal, je situace následující:
zoela.cz - P10 má rozbalenou, se zárukou pouze 12 měsíců a navíc pouze k T-Mobile. To je fakt nesmysl kupovat.
vas-mobil.cz - P10 už má za 5 690 Kč, navíc pouze EU distribuce
velmo.cz - Sice CZ, ale T-Mobile distribuce a cena už přes 8 000 Kč.
Ale pokud je požadavek 5" displej a Ty obratem vybereš 6,1" mobil, přijde mi to lehce mimo, bez dalšího vysvětlení. Naopak, takový @TombSpirit to napsal perfektně. A navíc má pravdu :-).
Ten Tebou doporučovaný Huawei P10, dá se ještě někde reálně sehnat? Nový? V dané ceně?
Protože na odkazu na Heureku, který jsi dodal, je situace následující:
zoela.cz - P10 má rozbalenou, se zárukou pouze 12 měsíců a navíc pouze k T-Mobile. To je fakt nesmysl kupovat.
vas-mobil.cz - P10 už má za 5 690 Kč, navíc pouze EU distribuce
velmo.cz - Sice CZ, ale T-Mobile distribuce a cena už přes 8 000 Kč.
@RomcaT (25.02.2020 23:39): jj, je to skoro vždycky jen o zvyku, není to zase tak dávno, co lidem přišlo obrovské toto:
odkaz
odkaz
@ZephyrCZ (25.02.2020 22:26): AMD ted razi filozofii vice chipletu na jednom chipu, takze nevidim nic nerealistickeho na tom mit tam proste 2, neni to to jedine, co na GK topi :) Ale ve vysledku je to stejne vcelku jedno, pokud bude v krabici za 15000 nejvykonnejsi GPU na trhu, znamena to jenom, ze ceny na PC pujdou rapidne dolu.
@Jab (25.02.2020 23:19), @TombSpirit (25.02.2020 23:20): díky, máte pravdu. Zkusím ho tedy přesvědčit aby zvládnul alespoň výšku 145 mm....třeba takový Xiaomi 7A by mohla projít....snad...musim ho vzít někam na prodejnu aby si to osahal a zjistil, že to prostě není tak veliký
@RomcaT (25.02.2020 23:02): Tak ještě jednou. 5" displeje až na výjimky skončily díky malým rámečkům a protažení do výšky. Takže i kompaktní telefony (např. Samsung A40 nebo S10e) mají skoro 6" displej při stejných rozměrech jako staré 5" telefony (např. Samsung S7). Ani ovládání tím prakticky neutrpělo - displej jen trochu narostl do výšky. Tj. trvat na 5" displeji není podle mě racionální.
Edit: odkaz
Edit: odkaz
@RomcaT (25.02.2020 23:02): https://mobilni-telefony.heureka.cz/huawei-p10-64gb-single-sim/
Neandroid https://mobilni-telefony.heureka.cz/apple-iphone-se-32gb/
Jsou to starší telefony. Holt pětipalcové telefony se odebraly tam, kam již odešly telefony s qwerty klávesnicí.
Neandroid https://mobilni-telefony.heureka.cz/apple-iphone-se-32gb/
Jsou to starší telefony. Holt pětipalcové telefony se odebraly tam, kam již odešly telefony s qwerty klávesnicí.
@Jab (25.02.2020 21:48): ok, můžeš mi postnout tedy jiný telefon, u něhož bude dodržena velikost do 5 palců, bude to mít android, baterka nebude úplný chcípák a může být tedy o něco dražší než ty 3 tisíce. Řekněme nějakého ze zástupců okolo 4 tisíc. A třeba i 4500? Víc asi nedá ;o) To by musela bejt nějaká pecka
@RomcaT (25.02.2020 19:27): Důležitější než úhlopříčka displeje je šířka telefonu, kterou mají menší telefony kolem 70 mm, větší pak okolo a nad 75 mm. Dnešní 6" telefony mají šířku srovnatelnou a výšku třeba jen nepatrně větší než starší 5" telefony. Proto taky dnes už prakticky všechny mají aspoň 6".
@Garion (25.02.2020 22:16): Konzolí se prodá o obrovské množství kusů více, ne "asi více"... :-D Navíc, tohle je zakázka která je kontraktována na dlouhé roky dopředu, kdežto životnost GPU s jeho původní cenou je ani ne rok. Vůbec bych se AMD nedivil. :)
Crossfire je mrtvé, v konzolích je to nesmysl tuplem. Na tom není nic realistikého. Navíc jak píšeš, odpadní teplo by bylo peklo. Doslova. :)
Crossfire je mrtvé, v konzolích je to nesmysl tuplem. Na tom není nic realistikého. Navíc jak píšeš, odpadní teplo by bylo peklo. Doslova. :)
@Jab (25.02.2020 22:15): Jenže tohle má přes 6". Tudíž jsem to vyřadil z výběru, dle požadavku "displej kolem 5". Takže do naší diskuze zcela zbytečný telefon, když takto velký nebyl požadován.
@ZephyrCZ (25.02.2020 20:35): I nez co ma NVIDIA :) Proste mi prijde zvlastni, ze by meli teoreticky (dle TFLOPS) nejvykonnejsi GPU na trhu a rozhodli by se ji davat do konzole za 15000 (takze cena/hodnota te samotne GPU v ni by byla kolik, treba 5000-7000?), kdyz by ji mohli na aktualnim trhu uvest za 20000-30000. Chapu, ze konzoli se asi vyrobi/proda vic nez high-end GPU, ale i tak :) Ledaze by ta konzole byla samozrejme dotovana, ale myslel jsem, ze to MS nedela.
Realistictejsi by mi prislo, pokud by vzali nejakou mid-range GPU jako treba RX 5600 XT a dali tam dve do crossfire (respektive treba dva cipy na jednu "kartu"), coz dava ekonomicky vetsi smysl a tech 15TFLOPS na papire to taky da, ale vsichni vime, jak je to s hrami a podporou vice cipu/karet (nektere hry super, nektere nic moc - pokud se teda v posledni dobe neco radikalne nezmenilo). Navic by prikon a tedy odpadni teplo bylo na konzole pomerne velkym skokem, vic zminka o aerolinkach dole :)
Realistictejsi by mi prislo, pokud by vzali nejakou mid-range GPU jako treba RX 5600 XT a dali tam dve do crossfire (respektive treba dva cipy na jednu "kartu"), coz dava ekonomicky vetsi smysl a tech 15TFLOPS na papire to taky da, ale vsichni vime, jak je to s hrami a podporou vice cipu/karet (nektere hry super, nektere nic moc - pokud se teda v posledni dobe neco radikalne nezmenilo). Navic by prikon a tedy odpadni teplo bylo na konzole pomerne velkym skokem, vic zminka o aerolinkach dole :)
https://mobilni-telefony.heureka.cz/honor-8a-3gb-32gb/
Tohle má alespoň Helio P35. Byť RAM a vnitřní paměť by měla být lepší. A taky to má přes šest palců.
Tohle má alespoň Helio P35. Byť RAM a vnitřní paměť by měla být lepší. A taky to má přes šest palců.
@Jab (25.02.2020 21:48): Mediatek, i když nejsem jeho příznivcem, člověku co není náročnej, stačí. Omezení plynoucí ze zadání jiným modelem, v lepším poměru ceny a výkonu šlo těžko naplnit. Jinak zcela souhlas, že mobil za 3K je špatná volba a určitě se vyplatí připlatit. Osobně bych raději šetřil a šel ještě výše než na zmiňované 4 tisíce, ale je to hodně o požadavku každého uživatele co od mobilu očekává a co od něj vlastně chce, což ne vždy je jedno a totéž :)
@RomcaT (25.02.2020 20:12): Je to samý mediatek P22, A22 či snapdragon 439. Ten doporučovaný gigaset má procesor ještě horší (rok 2016 a 28nm). Imho to nestojí moc za to. A to jsem hledal rovnou i přes těch pět palců, páč je to požadavek omezující asi jak hardwarová klávesnice. :( Pokud to má alespoň nějak šlapat, tak dejte 4 tisíce a větší kapsy. :)
@RomcaT (25.02.2020 19:00): Díky. Člověk ale vlastně doporučoval jen něco od Xiaomi a občas Asusu či tak. Teď se alespoň občas objeví třebas ještě Realme. ;)
@RomcaT (25.02.2020 19:00): Díky. Člověk ale vlastně doporučoval jen něco od Xiaomi a občas Asusu či tak. Teď se alespoň občas objeví třebas ještě Realme. ;)
@Paul (25.02.2020 21:01): tak ono je to rozumnejsi i kvuli lepsim revizim konzole co casem vydaji.
@Charllize (25.02.2020 20:56): Dost pochybuju že tu bude mnoho lidí kupovat konzole při launchi, takže to spíš nikoho moc netankuje. Osobně taky jako u týhle generace počkám až zas Sony nakupí aspoň 5 pro mě mustplay exkluzí než do toho půjdu.
@Paul (25.02.2020 20:47): Tak zname, sliby chyby, nebylo by to poprve :)
Ja jen tak pro jistotu, ze ackoliv to vetsina zdejsi master race urcite zaregistrovala, tu bylo podezrele ticho, jako by se bali to nakousnout :D
Ja jen tak pro jistotu, ze ackoliv to vetsina zdejsi master race urcite zaregistrovala, tu bylo podezrele ticho, jako by se bali to nakousnout :D
@Charllize (25.02.2020 20:16): Kéž by to tak bylo, čím lepší hardware tam bude tím méně to bude limitovat PC verze
@Garion (25.02.2020 20:20): Proč by nemohla být grafika v nových konzolích výkonnější než co aktuálně má AMD na trhu? Nikdo z nás neví s čím AMD vyrukuje tento rok, sám jsem kupoval jedny z prvních Radeonů RX 5700 XT minulý rok , grafické čipy do konzolí tak mohou být již navrhovány dopředu s tím že u nich použije AMD lepší/pokročilejší čipy, parametry apod., které se do PC teprve dostanou, třeba i v pozměněné podobě.
@Charllize (25.02.2020 20:27): No jestli to bude crossfire, tak krome letiste budes muset mit doma i malou jadernou elektrarnu :)
@Rapier (25.02.2020 20:27): Jo jo, Phil uz si honi triko se 120 fps :)
@Charllize (25.02.2020 20:16): no nic asi mě nezbude nic jiného než sklopit zrak a tiše konzolistům závidět.
Pokud se to potvrdí, tak chápu jak na tom může běžet supermoderní letecký simulátor Microsoft Flight Simulator. Když ona RTX 2080 Ti má "jen" 14,2 tflops. A prej to navíc bude mít i Ray Tracing. Tak to jsem ouplně v pr....
Xbox specifikace odkaz
Pokud se to potvrdí, tak chápu jak na tom může běžet supermoderní letecký simulátor Microsoft Flight Simulator. Když ona RTX 2080 Ti má "jen" 14,2 tflops. A prej to navíc bude mít i Ray Tracing. Tak to jsem ouplně v pr....
Xbox specifikace odkaz
@Garion (25.02.2020 20:20): tak pravda to byt muze, spis me zacina desit predstava novych XBOX a PS aerolinek :)
odkaz
odkaz
@Charllize (25.02.2020 20:16): Jeste bych mozna pockal na vic informaci, prijde mi divny, ze by do Xboxu prisla letos grafika od AMD ktera je papirove silnejsi nez jejich aktualne nejsilnejsi karta :) Respektive papirove silnejsi nez cokoliv, co je aktualne na trhu. Jestli to nebude treba nejaky crossfire...
@RomcaT (25.02.2020 20:12): Ta baterie je v mobilech pouze část skládačky, co se týká výdrže. Já mám Samsung Galaxy Note9 s baterií 4 000 mAh a i když ho v ruce celý den nemám, večer ho před spaním vždy dávám na nabíječku. Hodně záleží na tom co za aplikace běží, na jasu displeje, na procesoru a dalších komponentech (tedy na odběru energie), ale také na optimalizaci systému apod. Nicméně, Android smartphone s 2 000 mAh bych si osobně nevzal určitě. Ta hodnota je opravdu velmi nízká.
Tak co master race, novy konzole 12 teraflops ..za 15 tisic..hmm? :)
odkaz
odkaz
@ZephyrCZ (25.02.2020 20:05): jj s tou baterií máš pravdu. Překlepy by asi psal, nicméně on téměř nepíše ;o))) já mám Xiaomi MI 8 lite a mám tam 3350 mAh a mám ho v ruce celý den a večer tam mám tak 60-70 procent baterie. Takže si myslím, že Jumasovi by vydržel dva tři dny. Ten co jsi postnul ty tak týden ;o) ale asi na něj je už moc veliký. Zkoušel si dát do kapsy moje staré telefony a jediný co mu vyhovuje je Xiaomi A5 a ten má 5 palců. Takže cokoliv nás 5 neprojde. Je to těžký
@RomcaT (25.02.2020 19:59): Ten Cubot jde proti Vašemu požadavku ohledně vysoké výdrže. Baterie s kapacitou pouhých 2 000 mAh toho příliš nepředvede. Byť má ten mobil opravdu malý displej a slabší procesor.
Jako možný problém vidím také poměrně úzkou konstrukci, kdy hlavně při psaní na virtuální klávesnici může být problém s velikostí zobrazených kláves a tím pádem vyšší pravděpodobností překlepů.
Jako možný problém vidím také poměrně úzkou konstrukci, kdy hlavně při psaní na virtuální klávesnici může být problém s velikostí zobrazených kláves a tím pádem vyšší pravděpodobností překlepů.
@RomcaT (25.02.2020 19:27): Kombinace částky 3K CZK, displeje 5" a velké výdrže baterie je poměrně těžko sehnatelná. Poměrně dobře se do této kombinace specifikací vejde německý Gigaset GS270+ odkaz
Za dané peníze velmi dobrý HW včetně baterie s vysokou kapacitou 5 000 mAh.
Za dané peníze velmi dobrý HW včetně baterie s vysokou kapacitou 5 000 mAh.
@RomcaT (25.02.2020 19:00): Pokud měl Sony Xperia Play, tak už mobil s Androidem měl. Konkrétně se tyhle mobilní telefony prodávali s verzí Android 2.3.4 (Gingerbread). :-) Takže základy s Androidem má :)
Můžete mi dát typy na mobilní telefon s androidem cena do 3 tisíc, displej kolem 5 palců (větší moc nechce). Nepotrebuje super foťák. Rád by něco odolnějšího (není podmínkou) s co největší výdrží baterie se dá za tu cenu dostat a já prosím aby to bylo trochu svižnější. Preferovaná značka je Nokia (není podmínkou)
@mazar1234 (24.02.2020 22:05): mám to stejně. Už minimálně 2 telefony mi vybíral Jab a velká spokojenost ;o) dneska se rozbil mobil Jumasovi tak jsem fakt hodně zvědavá do čeho půjde...s ním je to fakt hodně moc složitý. Do těch měl jen tlačítkové telefony. Naposledy herní už teda i dotykový displej Sony Ericsson Xperia Play. Ale ode dneška oblbne display. A čumím jako blázen protože řekl že si koupí už něco s androidem. Takže KONEČNĚ snad normlani telefon.
@Kwoky (25.02.2020 16:38): Já nejvíce padal u "Now we do my favorite thing, screw with confident!"
@MCZ (25.02.2020 16:31): Kyle is succesful. Minus the "cesful". He just suc. :)
I HIJACK my brother youtube channel to build you free PC
Je to teda už pár měsíců staré (objevil jsem teprve teď, snad to tu ještě nebylo...), ale určitě jedno z nejvíce nahláškovaných tech videí, co jsem kdy viděl - zejména pokud znáte jistý PC build guide od The Verge.
Je to teda už pár měsíců staré (objevil jsem teprve teď, snad to tu ještě nebylo...), ale určitě jedno z nejvíce nahláškovaných tech videí, co jsem kdy viděl - zejména pokud znáte jistý PC build guide od The Verge.
@Garret (25.02.2020 15:38): S9+ bych se ještě minimálně rok držel. :)
@Thellwin (24.02.2020 12:01): když ti vyhovuje, tak není co řešit :-) já měnil z WinPhone (to je jediný telefon, který jsem musel vyměnit kvůli MS a jeho nepodpoře) Xiaomi Redmi Note 3, ale s tím jsem spokojený nebyl, protože neměl 4G. taxem přešel na Redmi Note 4, se kterým jsem taky spokojený nebyl, protože neměl kvalitní foto. teď už vím, co od telefonu chci - amoled display, bezdrátové nabíjení a hlavně luxusní foťák. takže mám S9+ a je to zatím můj nejlepší telefon, ale už pokukuju po Note verzi, protože ta nemá zahnuté rohy... a na Note se asi taky najde něco, co mi vadit bude :-)
@leebigh (25.02.2020 06:44): tak jsem právě zjistil, že u toho současného mobilu už mám sklo 2,5D. Na hovno :D
@Dan9K (25.02.2020 04:39): Proč si nekoupíš nějaký z těch odolných telefonů? Vidím že by byl u tebe platný
@Thellwin (24.02.2020 12:01): potřeba nastává, když ho ztratím, nebo mi ho ukradnou nebo nefunguje. Vlastně nikdy jsem nekoupil nový z jiného důvodu. Mobil mi spadne na podlahu nebo beton v průměru jednou denně, takže jsem u toho současného byl zodpovědný, koupil si obal šitý na míru přesně té značce, mobil jednoho dne spadnul a displej prasknul i v tom obalu. Už je to tak rok a od té doby mi nefunguje celá jedna linka displeje a je to docela důležitá linka, ta, kde člověk musí odklikávat potvrzení "ok". Takže to furt otáčím, aby se to "ok" objevilo v jiném místě. A někdy to otáčení nefunguje, tak musím čekat třeba pět minut, než to samo od sebe zmizí, protože jinak se toho zbavit nedá. Leda restartem, jenže, když ten mobil restartuju, tak musím napsat pin a jako na potvoru jsem měl pin zrovna v těch číslech, kde ten displej nefunguje, takže jsem musel strávit několik hodin klikáním nanometr po nanometru a doufat, že se to chytne. Nechytlo, tak jsem to musel zablokovat, dát puk, ten nějak šel, měl jsem štěstí a pak čísla pro zadání nového pinu záhadně o trochu změnila pozici, tak jsem je mohl napsat, cool. Takže jsem změnil pin na čísla, která můžu naklikat a funguju s tím už rok. A důvod, proč bych si mohl letos koupit nový mobil? Herní výzva 2020, kategorie 7, protože s tímhle křápem se kvůli tomu hry hrát nedají a nic jiného, kde se hry dají hrát v přenosné formě, nemám.
Tak ta nová Xperia bude stát 31 tisíc. To u Sony asi upadli...
@mazar1234 (24.02.2020 22:05): Díky, jsem rád, že si spokojen. ;)
@mazar1234 (24.02.2020 22:05): Díky, jsem rád, že si spokojen. ;)
Tak ja napr. mám čo sa týka v Jaba 100% dôveru v mobiloch, dlhodobo sledujem, že má aktuálne info a svojho času som mu poslal spam do pošty s otázkou na mobil s určitými konkrétnymi požiadavkami a on mi presne postol konkrétny mobil, ktorý som si následne na základe očakávanej dôvery kúpil a doteraz neľutujem, splnil na 100% všetko čo som požadoval a som spokojný s voľbou, ako dokázal by som mu vyčítať nejaké iné veci, ale čo sa týka mobilov tak určite 100% Kudos Jabovi.
Budu do rodiny kupovat (resp. přispívat na) tenhle zázrak. Tak kdyby mě ještě někdo chtěl varovat, tak má možnost. :) Mně tyhle "všeumělové" vždy přijdou často vlastně nakonec ve všem stejně špatné. Chápu tedy tu přitažlivost. Sám bych si jej ale nevybral. Jak notebook tak i tablet (ty rámečky!) bych za tu cenu sehnal lepší. Ale tak není to pro mě...
@Gordon (24.02.2020 15:02): Necháme to bejt asi.
@Bursoft (24.02.2020 14:27): Já negeneralizuji, takové lidi opravdu jsou a znám je osobně. Prostě si koupily mobil, zjistili, že jim nestačí baterka a tak sebou tahají ještě powerbanku. Jinak výdrž baterie neovlivňuje jen oxymoron "nevyladěný systém" ale třeba i to jak máš žravý procák, nebo jak si to každý uživatel nastavý.
Jasný, člověkovi se to hodí na tůře, na kterou jde tak pětkrát do roka a po zbytek roku ta baterie smrdí a degraduje někde v šuplíku, to nemění nic na tom, že to je prostě mnohem víc neekologický, než nějaká ztráta při nekontaktním dobijení.
A jsem rád, že to s tím dementem pobavilo, jako vtip to bylo částečně myšleno.
@Jab (24.02.2020 14:15): Tak jasně, vodotrysk ještě nemají. :) K čemu je ti přehled, když jsou dnes E-shopy dělané jak pro idioty kde si každý může vyfiltrovat na míru dostupné telefony, přesně podle svých požadavků, nebo máš takovej přehled, že ty mobily rozebíráš, koukáš na kvalitu pájení obvodů, škrábeš je žiletkou, abys otestoval odolnost, nebo děláš složité zatěžovací softwarové testy?
Jinak já nechodím do divočiny, abych čuměl do mobilu, cywe. Ale tak to je každého věc.
Jasný, člověkovi se to hodí na tůře, na kterou jde tak pětkrát do roka a po zbytek roku ta baterie smrdí a degraduje někde v šuplíku, to nemění nic na tom, že to je prostě mnohem víc neekologický, než nějaká ztráta při nekontaktním dobijení.
A jsem rád, že to s tím dementem pobavilo, jako vtip to bylo částečně myšleno.
@Jab (24.02.2020 14:15): Tak jasně, vodotrysk ještě nemají. :) K čemu je ti přehled, když jsou dnes E-shopy dělané jak pro idioty kde si každý může vyfiltrovat na míru dostupné telefony, přesně podle svých požadavků, nebo máš takovej přehled, že ty mobily rozebíráš, koukáš na kvalitu pájení obvodů, škrábeš je žiletkou, abys otestoval odolnost, nebo děláš složité zatěžovací softwarové testy?
Jinak já nechodím do divočiny, abych čuměl do mobilu, cywe. Ale tak to je každého věc.