Tak jsem si nedávno přepnul Xbox Live account na US region abych mohl přes VPN zakoupit na US store jinak nedostupnou digitální verzi Mafia II. Byl jsem si vědom toho, že to nepůjde změnit zpět dříve než za 3 měsíce. No nic, VPN nepomohla, stejně to na US store zakoupit nemohu. Aby to bylo ještě lepší, teď když navedu debetní kartu pro nákupy v ČR tak nemohu zakoupit nic, pro jistotu ani na CZ store. :)
Tak volám na support pro Xbox Live. Po půl hodině se mi ozve borka z CZ Microsoftu. Prý jsem byl varován. Říkám ale já tu hru chci a tohle byla možnost co teď, rád bych vrátil účet na CZ region, jinak nemohu nakupovat, zdali jim to jako Microsoftu nevadí? Mám peníze, mám kartu a jsem ochoten utrácet, ona vykrucuje se, vykrucuje se, ehm, mno nevím, víte to nejde, bla bla bla, a že prý jsem si měl být vědom toho co dělám.
Říkám podívejte paní, jsem platící zákazník mě je nějaká Vaše restrikce ukradená a borka mě normálně poté típla telefon. A to jsem mluvil celou dobu klidně a slušně.
OK tomu říkám skvělý support. No nevadí když Microsoft nechce mé peníze, jsem v klidu. Jde vidět jak Microsoftu záleží na zákaznících. Místo aby mě to softwarově přepla zpět, mě nebyla schopna a evidentně ochotna pomoct.
Odteď už u nich nic na MS store nekoupím ani když si budu moc za 3 měsíce převést účet zpět. Takhle se k platícím zákazníkům korporace chovat nemá. Dětem těch pár desítek her co tam mám bude stačit na dlouho a já mám PC. :)