Takže to prostě na začátek komentáře napíšu jakou výzvu jsem splnil a jakou její variantu jsem splnil? A mohu klidně u jedné výzvy napsat více her?
Herní výzva 2025
@Kunick (04.04.2020 11:14): Myslíš, že jako GOG nakouknul na web Herni výzvy, aby se inspiroval, co by tak mohl dat zdarma. :)
Jak postoval @Crash (04.04.2020 09:14): ve vedlejším vlákně, na Gogu je free hra, která se skvěle hodí do letošní Herní výzvy.
Náhoda?
...
Náhoda?
...
@Gordon (03.04.2020 19:10): Je to možný. Pamatuji si, že mu Vega říká největší epicentra výskytu démonů na zemi a probliklo tam USA a pak Sibiř. No a Doom slayer se pak vydal na tu zasněženou mapu, tak jsem si to spojil.
@SimonEndt (03.04.2020 14:29): Sibiř?! To má být přesný geografický severní pól, ne?
@Bursoft (03.04.2020 17:47): Byl to ARC broadcast.
@Bursoft (03.04.2020 17:47): Byl to ARC broadcast.
@SimonEndt (03.04.2020 17:44): Jj, hned někde ze začátku. Buď hned v intru anebo v prvním "ARC broadcast" (u teleportéru v lodi).
@Bursoft (03.04.2020 17:41): Ah, pardon :) a to bylo řečeno ve hře? Jsem to nějak minul. Každopádně díky za info. Původně jsem vsázel spíše na tradiční NY.
@SimonEndt (03.04.2020 17:14): To neříkám, jestli uznat nebo ne, jenom, že se tam ta konkrétní oblast zmínila.
@Bursoft (03.04.2020 15:07): O zlomu San Andreas jsem měl zrovna přednášku ve firmě. To je zlom, kterej se táhne několik stovek kilometrů. Na wiki koukám, že mají uvedeno 1200, což záleží, ale stejně. To mi nepřijde zrovna moc konkrétní :) i když souhlasím, že je to primárně Kalifornie a tam se bavíme o městech jako LA, San Francisco, San Diego, San Jose a Sacramento, tak pořád to je rozpětí stovek kilometrů. Můj názor.
@SimonEndt (03.04.2020 14:29): Je tam řečeno - oblast San Andreaského zlomu (tudíž se lze dohadovat, že ty města tam jsou LA nebo SF z budoucnosti).
@Steve (03.04.2020 13:33): Já mam zas pocit, že součástí vesmíru už jsme všichni :)) Já třeba se byl podívat do kosmické lodě, co reálně ve vesmíru byla. Nebo to tam alespoň bylo napsaný. Ale to je trošku odbočka. Doom bych třeba ani neuznal z hlediska návratu na Zem. Sice na té jeho orbitální stanici je mapa světa a bliká tam jednou USA a jednou Sibiř, ale konkrétní pozice tam řečená není. Nebo o tom nevím.
@SimonEndt (03.04.2020 13:03): Hele pokud by ses do toho vesmíru fakt vydal, tak bych ti to uznal. Pokud se ale vydáš na planetu Zemi, tak to myslím moc výzva není :)
@Steve (03.04.2020 10:20): Proč ne Zemi a Mars ano? Když bych potom hrál čistě vesmírnou hru, uznal by se stejný vesmír? :)) Jsou to hnidopišské dotazy, ale prakticky nevidím, proč by se měla uznat jedna věc a druhá nikoliv.
@Jumas (03.04.2020 10:18): ano, v této kategorii bych jako reálnou lokaci uznával i celé planety (mimo Zemi). Případně i jiná vesmírná tělesa :)
@Dan9K (03.04.2020 00:55): Já bych ti to uznal, i kdyby v Doomovi žádná reálná lokace nebyla :)
@rikuhahl (03.04.2020 07:24): Jo, třeba Duke Nukem Forever: The Doctor Who Cloned Me, co jsem nedávno hrál. Je tam spadlá americká vlajka (nejspíš z prvního přistání), kterou můžeš zapíchnout zpět na místo. To bych jako reálnou lokaci bral.
@rikuhahl (03.04.2020 07:24): Jo, třeba Duke Nukem Forever: The Doctor Who Cloned Me, co jsem nedávno hrál. Je tam spadlá americká vlajka (nejspíš z prvního přistání), kterou můžeš zapíchnout zpět na místo. To bych jako reálnou lokaci bral.
Dovoluji si představit mého kandidáta na desátou kategorii (Hardcore): True Ending
- žádný parťák (je to vizuální román)
- žádné logické problémy se tam neřeší
- soundtrack nebyl vydán a hudba není součástí herních mechanik
- neodehrává se na žádném specifickém místě (jsou tam dvě nejmenovaná města, ani země není stanovena)
- v názvu není žádné jméno
- není zde tahový systém
-(hru jsem hrál na do zdi připojeném notebooku - klasický pc nemám, navíc na starém notebooku, na kterém jsem od koupi nového v prosinci 2019 ani nesáhl, s myší a extra klávesnicí)
- ve hře několikrát prší, ale žádný sníh
- hra je z roku 2016 a v témže roce byla i přidána
- žádný parťák (je to vizuální román)
- žádné logické problémy se tam neřeší
- soundtrack nebyl vydán a hudba není součástí herních mechanik
- neodehrává se na žádném specifickém místě (jsou tam dvě nejmenovaná města, ani země není stanovena)
- v názvu není žádné jméno
- není zde tahový systém
-(hru jsem hrál na do zdi připojeném notebooku - klasický pc nemám, navíc na starém notebooku, na kterém jsem od koupi nového v prosinci 2019 ani nesáhl, s myší a extra klávesnicí)
- ve hře několikrát prší, ale žádný sníh
- hra je z roku 2016 a v témže roce byla i přidána
@Dan9K (03.04.2020 00:55): pro jistotu bych to nechal jen na Měsíc, tam ti stačí jen tejden na cestu i zpátky a her taky pár je ;)
@Jumas (03.04.2020 00:26): Mariner 7 to zvládla za 4 měsíce, ale nevím, jak daleko teď Mars je, třeba je moc daleko. Navíc by to stejně nakonec selhalo na tom, že bych psal určitě komentář 31.12. ve 23:58 přímo na místě a než by signál doletěl na Zem, už by bylo po půlnoci :-)
UPDATE: podle tadyhle toho to ale vychází ideálně, v říjnu bude hrozně blízko, takže teď je ideální doba na to vyrazit.
UPDATE: podle tadyhle toho to ale vychází ideálně, v říjnu bude hrozně blízko, takže teď je ideální doba na to vyrazit.
@Dan9K (03.04.2020 00:16): Co jsem tak zběžně četl, tak by cesta trvala asi 9 měsíců, takže to asi nestihneš, i kdyby jsi vyrazil hned :)
@Tulareanus (03.04.2020 00:18): to se může snadno stát, ale nevím, co pak s komentářem
@Dan9K (03.04.2020 00:16): A čo takto rovno navštíviť reálne miesto v pekle? :)
Je v nějakým dílu Doomu někde reálné místo na Marsu? Jde mi o kategorii číslo 4. Na normál je to vyloučeno, protože je jasně řečeno, že to musí být místo na naší planetě. Ale v HC variantě to není, takže kdyby se mi do konce roku podařilo dostat na Mars a to místo navštívit, tak by se to tam dalo zařadit.
@Gordon (02.04.2020 11:15): Fakt že jo! Tak tohle mi fakt mozek neuložil!
@Gordon (02.04.2020 11:52): U mňa to nepochybne súvisí s tým, že som z hry nebol nijak zvlášť nadšený a ku koncu obzvlášť. Akú majú výhovorku tí, ktorých to bavilo viac, netuším :)
@M.a.t.t. (02.04.2020 11:28): Taky jsem si říkal, ta mise je opravdu povedená co se týče akce a designově taky má co nabídnout. Nechápu, že si to nepamatujete. :)
@Gordon (02.04.2020 11:15): Je to tak, že tá misia je navyše svojim zasadením až tak výrazná, žeby sa mala hráčom aspoň trochu vryť do pamäte. O to je vtipnejšie, že som si to taktiež pôvodne nepamätal. V tom frenetickom strieľaní sa to asi môže stratiť :D
@Tulareanus (02.04.2020 02:14): @Karasman (02.04.2020 07:59): Tady.
Napsal jsem vám i název mise, mohli jste se podívat sami. :)
Napsal jsem vám i název mise, mohli jste se podívat sami. :)
@Tulareanus (02.04.2020 02:14): Já si žádný led v 2016 taky vůbec nevybavuju... :-)
@Gordon (02.04.2020 01:45): Celý Doom 2016 sa odohráva na Marse, na Zemi vôbec. I v kontexte hry by to bolo divné. Na ten ľad som každopádne zabudol, hoci som to hral len minulý rok.
@Tulareanus (02.04.2020 01:16): No ano, VEGA Core, odehravá se na pólu, těžko říct jestli pólu Marsu nebo Země, ale řekl bych, že spíše Země vzhledem ke kousku mise, co se odehravá v exterieru.
@Gordon (01.04.2020 17:35): Wait, what??
@SimonEndt (01.04.2020 16:51): I Doom 2016 má ledovou misi.
Vzhledem k níže uvedeným argumentům a k tomu, že jsem našel už 4 případy, kdy ty hry se superhrdiny máte do 5. kategorie naplánované, "odvolávám co jsem odvolal" a budu tedy tyto jména alias přezdívky uznávat. Bude to jednodušší pro obě strany.
Mimochodem, Doom lze zařadit do více kategorií. Rozhodně do 3. a 8. (Eternal má i ledovou misi). Starší varianta do 9. a Doom lze hrát i na mobilu, Switchi nebo VRku, takže i do 7. kategorie. A tím pádem některá z variant pude i do 10.
Netušil jsem, že rozpoutám takovou debatu. Nechci si Batmana nutně prosadit do výzvy, spíš jsem chtěl vědět, jestli tam zařadit lze. Beru tedy, že spíš ano, než ne. Díky, kamarádi, za vášnivou diskuzi :D.
@Kunick (01.04.2020 13:26): Neviděl. :)
Já to tu nečtu jen mě zaujalo to s těmi jmény, tak jsem to nahodil jako vtip.
Já to tu nečtu jen mě zaujalo to s těmi jmény, tak jsem to nahodil jako vtip.
@Gordon (01.04.2020 12:31): viděl jsi i další posty? třeba tenhle @Kunick (01.04.2020 09:13):
@Fatality (01.04.2020 11:48): "Vy nehodní chlapci," zašeptal musa, "za trest vám dnes neprozradím nic nového o ježkovi."
@Kunick (01.04.2020 08:30): Opět si vedle, V Eternalu a 2016 je to DOOM Slayer.
S doomguyem máš pravdu.
S doomguyem máš pravdu.
@Crash (01.04.2020 11:14): Mam zavolat Ctyricetsedmickovi? :D
@musa (01.04.2020 11:12): Zabte ho! :D
@Crash (01.04.2020 10:59): dobře, tak já končím obhajobu :).
Jen ještě jednu poznámku na závěr. Ani Clark Kent není Supermanovo právé jméno, správně se jmenuje Kal-El :).
Jen ještě jednu poznámku na závěr. Ani Clark Kent není Supermanovo právé jméno, správně se jmenuje Kal-El :).
@musa (01.04.2020 10:50): Trapas by to byl, kdybychom kvůli tomu na konci výzvy vylučovali. ;-) Já ty argumenty uznávám, projíždím co mají účastnící v téhle kategorii zadáno a přehodnotím to.
@Crash (01.04.2020 10:07): Len technická poznámka k minuloročnej výzve. Red v kontexte hier skutočne neznamená výhradne meno. Toto sa týka prvej hry a to Red Dead Revolver, kde je hlavným hrdinom Red Harlow. Ten však už v ďalších dieloch nevystupuje, ani sa nerieši jeho odkaz a Red odkazuje skôr na farbu krvi, pretože ani jeden z protaginistov neváha ísť cez mŕtvoly (odtiaľ to Red Dead) Možno je to diskutabilné, ale meno to v neskorších prípadoch skutočne neznamená.
Inak k tomu zvyšku čo tu odznelo. Doom Slayer je úplne regulérne meno (alebo prezývka), ktorým je postava oslovovaná v najnovších dieloch a pokiaľ by sa tak volala i samotná hra, nemal by byť problém s uznaním. No nevolá :) U Hitmana je to presne tak ako písal Ronik. Tá postava sa skutočne volá 47 a nikto iný by to po nej neprevzal. Z toho pohľadu by takisto nemalo byť problematické uznávať prvý diel. No a čo sa týka superhrdinov, prikláňam sa k Musovi a Tulareanovi, pretože i keď sú to prezývky, ide o superhrdinské mená, pod ktorými operujú v utajení, respektíve pod ktorými ich pozná verejnosť.
Inak k tomu zvyšku čo tu odznelo. Doom Slayer je úplne regulérne meno (alebo prezývka), ktorým je postava oslovovaná v najnovších dieloch a pokiaľ by sa tak volala i samotná hra, nemal by byť problém s uznaním. No nevolá :) U Hitmana je to presne tak ako písal Ronik. Tá postava sa skutočne volá 47 a nikto iný by to po nej neprevzal. Z toho pohľadu by takisto nemalo byť problematické uznávať prvý diel. No a čo sa týka superhrdinov, prikláňam sa k Musovi a Tulareanovi, pretože i keď sú to prezývky, ide o superhrdinské mená, pod ktorými operujú v utajení, respektíve pod ktorými ich pozná verejnosť.
@Steve (01.04.2020 10:29): @Crash (01.04.2020 10:30): čekal jsem, kdo s tím přijde a voní rovnou dva :). Technicky máte pravdu. Nicméně vám nepřijde poněkud neprofesionální a pokrytecký ve vzorovým příkladu použít herní postavu, součástí jejího jména je přezdívka a druhým dechem přezdívky zakázat? A to ve chvíli, kdy uběhne čtvrtina výzvy s odůvodněním, že autor kategorie to myslel jinak, jenom jsme to blbě napsali? To je přece trapas. Podle mě jsme si na přezdívky sami naběhli, za mě uznat.
@Tulareanus (01.04.2020 10:33): Beru na vědomí jako validní argument.
@Steve (01.04.2020 10:27): Ja žiadne batmanovky neplánujem do výzvy hrať. Mne ide len o to, čo je vlastné podstatné meno a čo nie je vlastné meno. To, že má niekto viac mien predsa neznamená, že jedno nie je jeho. To máš ako umelecké pseudonymy - chlap menom Gordon Sumner je zároveň Sting a obidve mená sú legitímne. To, že ja sa nejak volám a bude o mne hra a budem sa tam volať Tulareanus a zároveň občianským menom, tiež ani jedno z mojich mien nijak nediskvalifikuje. Mimochodom u Supermana je Clark Kent jeho fiktívny alias. :) Uznávať to samozrejme nemusíš, ale tým porušuješ premisu vlastného podstatného mena. :)
@musa (01.04.2020 10:28): Ale je tam Jones a v doplňujících informacích máš, že nemusí jít o celé jméno, stačí křestní nebo příjmení. Stejný případ je ten Mad Max.