@PERKman (06.09.2020 15:41): Ja to cetl a chapu to, ale na verejnych strankach to pusobi pitome. Treba Heroes 3. Ja je taky nemam rad, ale obecne jde o hru ktera ma legendarni status a tim ze ji das 20% pusobis jako bys hry hral 14 dnu a nic o nich nevis. Proto je lepsi tam nedat nic. Chapes, sice jsi si sem napsal ze to delas pro sebe, ale to 90% lidi co pak na to tve hodnoceni koukne nevi a maji te za trola:)
Všeobecně o DH
@Charllize (06.09.2020 15:38): Protože potřebuju referenci pro budoucnost a nějaký stabilní "záznam". Už jsem o tom psal tady @PERKman (06.09.2020 15:13):
@PERKman (06.09.2020 15:31): Ja nizky hodnoceni nedavam proto ze takovy hry nedohraju a kolikrat ani hrat nezacnu. Nevim proc nekdo hraje hru dost dlouho na to aby ji dal 20% kdyz ho to nebavi :)
To ze si myslim ze to je kravina si pak treba napisu do diskuze.
To ze si myslim ze to je kravina si pak treba napisu do diskuze.
@Adieu (06.09.2020 15:24): Já vím. První LEVEL jsem koupil v 2000 a pak se tenhle systém "hodnocení" přenesl i na weby. Já jsem dřív takhle hodnotil (nejspíš) taky, ale pak jsem řekl dost, protože mi to prostě neřekne nic, co potřebuju -- a dávat nějaký "objektivní" hodnocení pro ostatní lidi, tak na to tu taky nejsem :) Já si holt hodnotím pro sebe a tím to hasne. A že má jenom minimum lidí "odvahu" hodnotit mimo 75-100 je holt tragédie, ale já s tím nic nenadělám :)
@PERKman (06.09.2020 11:55): Tak většina lidí především byla odchována herními časáky, tudíž mají vžité, že 50%-ní hodnocení patří k pomalu nefunkční aplikaci, nikoliv průměrné hře. Jinak tu ale tedy v posledních letech moc dissování za hodnocení nepozoruji, to musí být kombinace 0% a fanatiků Bethesdy, lol. Respektive v prvních letech databáze to byl denní chleba, teď už to moc nezvedá ze židle ani aspergery. Že pak pozitivní hodnocení nevyvolává kontroverzi je asi zcela normální, když obecně negativní informace zanechává v mozku mnohonásobně větší impakt.
Mně je třeba naprosto buřt, jak kdokoliv hodnotí, protože zajímavý je pro mě pouze názor a hodnocení lidí, kteří mají pro mě relevantní náhled na hry. Pročež je mi třeba tvé hodnocení k ničemu, protože mi přijde zcela svévolné.
Mně je třeba naprosto buřt, jak kdokoliv hodnotí, protože zajímavý je pro mě pouze názor a hodnocení lidí, kteří mají pro mě relevantní náhled na hry. Pročež je mi třeba tvé hodnocení k ničemu, protože mi přijde zcela svévolné.
Já právě jedu po dvacítkách, protože průměr (ani dobrý, ani špatný) mi neřekne nic po x-měsících/letech. Já osobně používám DH jako takovej "deníček", kde si ohodnotím a pak jasně vím k čemu se vrátit, k čemu ne a čemu dát třeba druhou šanci. V 10% případech i pak hodnocení upravím nahoru nebo dolů :)
@Jab (06.09.2020 14:05): Ano, presne.
Ale nemam nic i proti hodnoceni po peti procentech.
Po dvaceti si uz to neumim moc predstavit. Uz jen proto, ze rad davam prumerne hodnoceni, protoze casto se stane, ze hra je namstna neslana - ani dobra ani spatna.
Ale nemam nic i proti hodnoceni po peti procentech.
Po dvaceti si uz to neumim moc predstavit. Uz jen proto, ze rad davam prumerne hodnoceni, protoze casto se stane, ze hra je namstna neslana - ani dobra ani spatna.
Mě ty pětiprocentní odstupy vyhovují. Když se nemůžu rozhodnout, jestli dát nějaké hře třeba 70 nebo 80, tak dám prostě 75. Nevyužívám to úplně často, ale jsem rád za tu možnost. Po dohrání se vždy kouknu na hry, co už jsem hodnotil a porovnávám s těmi podobnými, jestli jsou lepší nebo horší a o kolik. Třeba teď hraju Desperados 2: Cooper's Revenge, a to je určitě horší, než jednička, ale zase lepší, než třeba Robin Hood: The Legend of Sherwood, takže to vidím tak na 70 nebo 75 zatim. Výhoda je, že těch 5 procent si může každý používat dle libosti a kdo to používat nechce, jede si po deseti nebo dokonce po dvaceti procentech jak na ČSFD. Myslím, že tu byl i pokus s hodnocením po procentech, ale nesetkalo se to s vřelým přijetím a já bych měl zbytečné dilema navíc :) Četl jsem to kdysi v nějaké prastaré diskuzi, na vlastní kůži jsem to nevyzkoušel.
@PERKman (06.09.2020 12:05): Koukám, že mimo devadesátky opravdu jedeš po dvaceti procentech, ale jak píšu výše, ať si každý požívá hodnocení, jak mu to vyhovuje. Spameři, kteří dávají neoblíbeným hrám nuly a oblíbeným stovky se vždy snadno odhalí. Tím samozřejmě nenarážím na tebe.
@PERKman (06.09.2020 12:05): Koukám, že mimo devadesátky opravdu jedeš po dvaceti procentech, ale jak píšu výše, ať si každý požívá hodnocení, jak mu to vyhovuje. Spameři, kteří dávají neoblíbeným hrám nuly a oblíbeným stovky se vždy snadno odhalí. Tím samozřejmě nenarážím na tebe.
Také jsem přepnul na hodnocení po desítkách. Člověk tak imho jasněji odděluje lepší hry.
@rikuhahl (06.09.2020 12:02): To taky nepoužívám, usnadňuje mi to rozhodování. :)
@Dunemaster (06.09.2020 11:58): To nejsem, snažím se tyhle nesmysly ignorovat už roky :)
@rikuhahl (06.09.2020 12:02): To máš pravdu. Ja jsem to kdysi předělal, protože mi to prišlo až moc nuancovaný (pro mě osobně).
@rikuhahl (06.09.2020 12:02): To máš pravdu. Ja jsem to kdysi předělal, protože mi to prišlo až moc nuancovaný (pro mě osobně).
@PERKman (06.09.2020 11:55): s velkou řádkou tvých hodnocení nesouhlasim, ale máš na to samozřejmě právo :) Jo a nepoužíváš 5%, hodnotíš jen po desítkách, takže ochuzuješ DH o ty jemný nuance ;)
@PERKman (06.09.2020 11:55): Ano, jsi velky hrdina!!
@musa (06.09.2020 11:41): Většina lidí nemá koule hodnotit bez servítek a snaží se nevybočit mimo stádo, aby to neschytali :) Komplet mýho hodnocení (nahoru a dolů) je čistej a krásnej průměr a neměl by nikoho nadzvedávat. Taky jsem ani jednou nezažil drama u pozitivního/maximálního hodnocení, což je ještě vtipnější :)
@PERKman (06.09.2020 10:23): ono záleží, jak tu stupnici používáš. Když jsem koukal na tvoje hodnocení her, tak jsem se docela podivil a chápu, že některý skalní fanoušky můžou ty nízký hodnocení nadzvednout. Za sebe si třeba myslím, že tvoje ohodnocení některých her je mimo, ale nepotřebuju kvůli tomu vést diskuze, je to tvůj pohled.
@Ringo (06.09.2020 09:45): Uhel pohledu.
Ono na tom hlavně ani nezáleží. Tady jsou hovádka, co neunesou používání celý stupnice hodnocení a pak i normální lidi, co o tom nedebatujou 2 měsíce v jedný diskuzi :) Extrémů je vždycky dost, i když poslední dobou to leze dost nahoru (asi covidem a ponorkou).
Teď ještě záleží, jestli je opravdu blbec ten, o kterém si to někdo myslí a další o tom přesvědčuje a nebo je ve skutečnosti blbcem ten, co si to myslí o druhých.
Já bych to zvednul i na 90% :)
@musa (05.09.2020 10:02): Vždy som chcel byť viac ako Zeman. :D :O
@Jab (05.09.2020 10:15): nekaž mi to :)
@musa (05.09.2020 10:02): Tos ale špatně četl. ;)
@Tulareanus (04.09.2020 22:01): teda napsat (předpoklad), že 80% DH uživatelů jsou idioti je pořádně opovážlivé tvrzení. To jsi trumfnul i stávajícího prezidenta ČR, který za pitomce a idioty označil jen čtvrtinu republiky.
@Dan9K (04.09.2020 23:18): Tak ono tá "ok fáza" toho bola aj v tom, že tie skupiny ľudí, čím boli menšie, tým boli homogénnejšie a tam, kde má viacero ľudí podobný alebo rovnaký názor, je vždy kľud a menej vecí ľuďom vadí, bez ohľadu na správnosť alebo inteligentnosť názorov. :)
Ale samozrejme, že na internet prichádzali ľudia vo vlnách, najprv si pre drahosť a pomalosť internetu aj vážili to, ako ten čas využijú, koncom 90. rokov a začiatkom milénia šlo prevažne o výrazne počítačovo pozitívných a počítačovo vzdelaných ľudí, potom sa to rozširovalo o širšie technologické publikum, o mladých ľudí, ktorí sú digitálnymi domorodcami, lebo s internetom vyrastali a postupne sme sa dopracovali až k dôchodcom a rôznym okrajom spoločnosti. Tak téza o 80% je v podstate peknou demonštráciou Dunning-Krugerovho efektu. :)
Inak práve tú neohrabanosť až doslova neomalenosť vidieť krásne práve na dôchodcoch alebo ľuďoch z rozvojových či chudobných krajín ako napr. India.
Ale samozrejme, že na internet prichádzali ľudia vo vlnách, najprv si pre drahosť a pomalosť internetu aj vážili to, ako ten čas využijú, koncom 90. rokov a začiatkom milénia šlo prevažne o výrazne počítačovo pozitívných a počítačovo vzdelaných ľudí, potom sa to rozširovalo o širšie technologické publikum, o mladých ľudí, ktorí sú digitálnymi domorodcami, lebo s internetom vyrastali a postupne sme sa dopracovali až k dôchodcom a rôznym okrajom spoločnosti. Tak téza o 80% je v podstate peknou demonštráciou Dunning-Krugerovho efektu. :)
Inak práve tú neohrabanosť až doslova neomalenosť vidieť krásne práve na dôchodcoch alebo ľuďoch z rozvojových či chudobných krajín ako napr. India.
@Ringo (04.09.2020 23:30): tak samozřejmě, určitě to jde v mnoha stupních, ale řekl bych, že ty roky 2008-2010 byly klíčové pro to, že už internet měli opravdu všichni.
Ale třeba čsfd fungovalo jako komunita právě zhruba do toho roku 2008, pak už tam prostě bylo lidí moc a už se nevědělo, kdo je kdo...
Ale třeba čsfd fungovalo jako komunita právě zhruba do toho roku 2008, pak už tam prostě bylo lidí moc a už se nevědělo, kdo je kdo...
@Dan9K (04.09.2020 23:18): Sniž to datum na 1999, v 2008 už na netu operoval kdejaký jouda :-)
Nechápu ale tu touhu po videích, text mi přijde přístupnější, na videa mám málokdy čas, navíc to vyžaduje vždy prostor s nutností pustit zvuk.
@Rapier (04.09.2020 22:46): však jo, tam nic proti. Já jen narážel na to, když diskuse probíhala ohledně toho, že mladí potřebují video a ne text a že to musí být o něčem populárním, protože to ostatní je nepřiláká :-)
@Tulareanus (04.09.2020 22:56): tak samozřejmě, že je to subjektivní. Nejlepší na tom ale je to, že s tezí o 80% idiotů dle mých zkušeností souhlasí mnohem víc než 20% lidí, protože si samozřejmě všichni myslí, že idioti jsou ti ostatní :-)
Tak asi jsme oldschool web, je to podobné, jako třeba diskusní servery (z nichž funguje snad pořádně už jenom nyx), tam je taky úplně specifická skupina lidí a noví tam moc nepřicházejí. Je to trochu takový závan toho starého internetu (do roku 2008 cca), kdy internet byl doménou bohatších a intelektuálnějších vrstev, než se rozšířil mezi takřka kompletní populaci a dnes už je ten skutečný vzorek lidí dobře vidět (novinky.cz, facebook, idnes.cz, tiktok a tak dále).
@Tulareanus (04.09.2020 22:56): tak samozřejmě, že je to subjektivní. Nejlepší na tom ale je to, že s tezí o 80% idiotů dle mých zkušeností souhlasí mnohem víc než 20% lidí, protože si samozřejmě všichni myslí, že idioti jsou ti ostatní :-)
Tak asi jsme oldschool web, je to podobné, jako třeba diskusní servery (z nichž funguje snad pořádně už jenom nyx), tam je taky úplně specifická skupina lidí a noví tam moc nepřicházejí. Je to trochu takový závan toho starého internetu (do roku 2008 cca), kdy internet byl doménou bohatších a intelektuálnějších vrstev, než se rozšířil mezi takřka kompletní populaci a dnes už je ten skutečný vzorek lidí dobře vidět (novinky.cz, facebook, idnes.cz, tiktok a tak dále).
@Jab (04.09.2020 18:16): @Rapier (04.09.2020 22:46): Tak ja som napísal do návrhov na nové funkcie, že pre začiatok by určite prospelo, ak by bol blog položkou v hlavnom menu stránky, to je celkom veľké zvýraznenie.
@Dan9K (04.09.2020 22:20): Lenže to už je tak subjektívna záležitosť perspektívy, že pre jedného je to 20, pre iného 40, pre niekoho 80 a pre niekoho takmer 0. Ale chápem, čo myslíš, že tématicky a komunikačne ti to tu príde v podstate špecifické/konkrétne a drží sa to tých svojich vecí na určitej úrovni.
@Dan9K (04.09.2020 22:20): Lenže to už je tak subjektívna záležitosť perspektívy, že pre jedného je to 20, pre iného 40, pre niekoho 80 a pre niekoho takmer 0. Ale chápem, čo myslíš, že tématicky a komunikačne ti to tu príde v podstate špecifické/konkrétne a drží sa to tých svojich vecí na určitej úrovni.
@Dan9K (04.09.2020 17:16): souhlasím, taky se mi líbí, že DH je taková komorní ale nápad JABa, aby články na blogu byly přímo dohledatelné, nalinkované na profilu uživatele se mi zdají jako výborná motivace proč psát, podobně jako nápad dalších, tzn. točit, propagovat ve videích méně známe hry. Já třeba nejsem expert na RPG/dungeony, a kdyby se např. takový Richmond rozepsal, zlobit se vůbec ale vůbec nebudu, naopak, třeba si poté rozšířím obzory.
@Tulareanus (04.09.2020 22:01): no právěže není :-) to není konstantní hodnota, že by to bylo všude stejné. To jsou právě ty bubliny. My je právě tím, že jim nejdeme úplně na ruku, odrazujeme. Tady bych si skoro dovedl představit, že jich je tu třeba jenom 20% :-) a pak jsou samozřejmě místa, kde jich je 99%, nebudu říkat kde, abych neurazil :-)
@Jab (04.09.2020 18:16): souhlasím, to by bylo bezva.
@Dan9K (04.09.2020 17:33): Lenže podľa tohto predpokladu na DH už 80% idiotov je. :-) Loviť nových ľudí je imho vždy dôležité, lebo vždy nejakí odchádzajú alebo používajú dh oveľa sporadickejšie a sami za seba náhradu sotva nájdu. Nehovoriac o tom, že tam "vonku" máš aj nadpriemerných a nielen priemerných ľudí (netreba z nich rovno robiť idiotov), ktorí by tu boli docenení. V podstate ak nad tým zamýšľam čisto historicky, tak sav konečnom dôsledku asi nikdy neoplatil žiadnej skupine izolacionizmus a uzavretosť.
@Jab (04.09.2020 18:16): Taky mám trochu problém s tím, že ty článku na blogu tak trochu zapadají a pokud chceš jít trochu do historie, tak je to lehce pracný.
V moři je ryb dost. DH se zase nemusí propagovat každou volovinou. Není třeba se podbízet něčím, co by ani tvůrce onoho obsahu nebavilo. Ten prostor na články tu je. Nevím tedy, zda ten stávající systém DH blogu vyhovuje. Asi to chce nějaký lakmusový papírek, kdy by jeden či dva lidi zkusili napsat nějaký tématický článek, zveřejnit jej tu a pak poskytnout zpětnou vazbu, co by se dalo zlepšit. Nebo Kunick a další už možná mají v hlavě, co by se dalo zlepšit. ;)
Můj nápad stále je, aby ty blog články byly dohledatelné na profilu jednotlivých uživatelů. Tzn. aby tak byly DH stejně jako onoho konkrétního uživatele. Jako to tu je už s komenty v podstatě.
Můj nápad stále je, aby ty blog články byly dohledatelné na profilu jednotlivých uživatelů. Tzn. aby tak byly DH stejně jako onoho konkrétního uživatele. Jako to tu je už s komenty v podstatě.
@Crash (04.09.2020 17:26): ve všech oborech umělecké a politické činnosti je myslím potřeba si uvědomit základní fakt, že 80% lidí jsou úplný idioti. Někdy můžeme mít iluzi, že tomu tak není, ale to je prostě jen naše bublina. A tím pádem přichází rozhodování: zaměřit se na kvalitu, kterou 80% neocení, nebo dělat úplnou břečku, kterou těch 80% ocení :-)
@Dan9K (04.09.2020 17:16): Taky mám na to rozšiřování DH komunity tenhle rozpolcený pohled. Na jednu stranu by mi to přišlo fajn, kdyby se z DH stal mainstreamový herní web v ČR, ale obávám se, že diskuze zde by šla úplně do kopru.
Já tomu moc nerozumím, vy chcete mermomocí přitáhnout nějaký vypatlance, který zajímá jen vizuálno a vůbec nic neznaj, na náš milovaný web, který si zakládá na autorském textu a rozhledu? Mám mnohem radši tuhle menší komunitu, kde každý jednotlivec je zajímavý, než duté stádo pitomců jako je na csfd.
@Kwoky (04.09.2020 16:50): Tak to môžeš začať Posledným jednorožcom. :)
@Fritol (04.09.2020 16:22): Já chci top 5 animací stromů s prsama :)
Nie, že by som Vám chcel pomáhať vo výskume, ale Carla vo Fahrenheit alebo protagonistka toho pripravovaného pokračovania kultúrnej pecky Agony. :)
@Fritol (04.09.2020 16:22): jo, hlavní hrdinka :) tak to teda nevim no, ani v Mass Effectu se mi Shepardka úplně neodhalila :) Prso hlavní hrdinky jsem asi ještě neviděl :/ Sem s průzkumem :)
@rikuhahl (04.09.2020 16:17): Hele čistě z vědeckých důvodu by možná nebylo špatné dát takový seznam her dohromady. :) Witcher ne, tam hraješ jen za Ciri pokud jde o hrdinky a ta tuším prsa neukáže. Minimálně v základní hře ne. Nahota je v hodně hrách, ale pokud se budem držet toho, že to musí být hrdinka, tak mě napadá aktuálně jen Last of Us 2. Takže uhm... klidně doplňte!
@Tulareanus (04.09.2020 16:18): Jo, tyhle "TOP 5" témata jsou celkově clickbait jak prase. Samozřejmě musíš vybrat nějaké lákavější téma, protože TOP 5 animací stromů asi nikoho zajímat nebude, ale jinak není problém na tomhle nahnat prokliky. :D
@Tulareanus (04.09.2020 16:18): Jo, tyhle "TOP 5" témata jsou celkově clickbait jak prase. Samozřejmě musíš vybrat nějaké lákavější téma, protože TOP 5 animací stromů asi nikoho zajímat nebude, ale jinak není problém na tomhle nahnat prokliky. :D
@Fritol (04.09.2020 16:15): Práve si mi pripomenul youtube kanál looper, ktorý je síce konzervatívny a takéto videá nemá, ale má xy clickbaitov a tie ich videá sú úplne katastrofálne, veľa kecania o ničom a ešte aj vyfabulované a nepresné informácie a absolútne blbosti. Už aj komentáre pod ich YT videami sú memes sami o sebe, ale i tak majú veľké počty pozretí.
@Fritol (04.09.2020 16:15): a který to jsou teda hry? :D Asi nějakej Zaklínač tam bude bych řek.
Nejvíc táhnou takové ty kraviny ve stylu "TOP 5 Her kde hrdinka ukáže prsa!!" To by tu bylo nových uživatel panečku. :)
@Jab (04.09.2020 15:38): čoveče, to kdybych věděl, tak se tím živím... já si jen myslím, že články, ještě nějaké odbornější, delší, nenatáhnou "novou" krev, mohlo by to zajímat malou skupinu nadšenců, podobné lidi, co už tu jsou, ale nějaké obrození bych nečekal... ale osobně jsem pro, já bych si takové články s chutí přečetl :D
@S4TW (04.09.2020 15:24): Chápu zaměření na vizuálno. Obrázky by tam byly. :) Stran videí... Pokud už někdo udělá video na nějaké téma, tak jej je výjimečně bude dávat na youtube kanál jiné stránky. Když už se s tím dře, tak z toho také bude chtít mít liky a suby. Video samotné s nějakou ukázkou se ale do článku dá vložit stejně jako ten screenshot. Pokud by ale video mělo nahradit text, tak viz výše. Nebo mi popiš, jak by to podle tebe mohlo fungovat. ;)
@Kwoky (04.09.2020 14:16): Pořádnej DH turnaj bez flashplayer blbostí!
@Jab (04.09.2020 14:52): já to řeknu klidně znova, dnes lidi prostě tolik nečtou a nové uživatele, teda pokud myslíte především mladší generaci, tím s velkou pravděpodobností nepřitáhnete... já psal pro web o comicsu a úpadek nastal právě proto, že jsme jenom psali a nepodpořili to videi, ta čísla šla rok od roku dolů...
@Všivák (04.09.2020 14:46): nejsem úplně přesvědčený, že hry, které tady nikoho nezajímají, přitáhnou nové uživatele :) maximálně nějaké nové konzolovky, které se tu tolik nežerou, ale i u těch už ta čísla jsou lepší a lepší...
@Všivák (04.09.2020 14:46): nejsem úplně přesvědčený, že hry, které tady nikoho nezajímají, přitáhnou nové uživatele :) maximálně nějaké nové konzolovky, které se tu tolik nežerou, ale i u těch už ta čísla jsou lepší a lepší...