@samorost (23.11.2020 16:37): Souhlasím, že ideální by bylo držet pouze původní platformu, jenže tuhle bitvu jsme prohráli už dávno ve dvou momentech:
1) Když se poprvé přidaly konzolové platformy, jako hlavní zdroj se pro migraci dat použily MobyGames, které každou zpětně kompatibilní digitální reedici uvádí jako separátní platformu, ať už se bavíme o NES, PS2 nebo Xbox 360 hrách. A samozřejmě ne každý, kdo se té migrace účastnil, tuhle nuanci chápal. V momentě, kdy nám tohle došlo, bylo už příliš pozdě s tím něco dělat.
2) Ještě před přidáním konzolových platforem, když se povolilo přidávání emulovaných Mega Drive her ze Steamu jako PC her. Je to maličko jiný případ než zpětná kompatibilita v rámci jedné rodiny konzolí, ale i zpětná kompatibilita je svého druhu emulace. To nastavilo nešťastný precedent.
A vzhledem k tomu, jaká je situace u ostatních platforem, rozhodli jsme se i u PS5 a Series X jít touhle cestou, která je konzistentní se zbytkem, ale určitě není ideální.
1) Když se poprvé přidaly konzolové platformy, jako hlavní zdroj se pro migraci dat použily MobyGames, které každou zpětně kompatibilní digitální reedici uvádí jako separátní platformu, ať už se bavíme o NES, PS2 nebo Xbox 360 hrách. A samozřejmě ne každý, kdo se té migrace účastnil, tuhle nuanci chápal. V momentě, kdy nám tohle došlo, bylo už příliš pozdě s tím něco dělat.
2) Ještě před přidáním konzolových platforem, když se povolilo přidávání emulovaných Mega Drive her ze Steamu jako PC her. Je to maličko jiný případ než zpětná kompatibilita v rámci jedné rodiny konzolí, ale i zpětná kompatibilita je svého druhu emulace. To nastavilo nešťastný precedent.
A vzhledem k tomu, jaká je situace u ostatních platforem, rozhodli jsme se i u PS5 a Series X jít touhle cestou, která je konzistentní se zbytkem, ale určitě není ideální.