@Pluto (23.09.2021 23:20): Já Ti naprosto rozumím, protože to mám úplně stejně. :c)) Když mám chuť na adventuru, chci si užívat příběh, v poklidu a bez stresu hledat předměty, či řešit logické rébusy a záhady. Když mám náhodou občas náladu na akční hru, počítám s tím, že to bude hektické a obtížnější a jsem na to připraven. Hybridní žánry mě zpravidla také nebaví. Daemonica je ale opravdu především adventura (někdo říká s RPG prvky, no nevím...) a akce je tam spíš pro zpestření, to šermování je velmi snadné a není ho moc. Uvidíš, že vše je spíše orientováno na tajuplný příběh a sběr nějakého toho harampádí. :c)
Adventury
@Fingon (21.09.2021 17:46): Podařilo se ti to rozjet?
@samorost (21.09.2021 14:18): Mě vždycky tyto mixy žánrů odrazovaly. A i teď, když jsou v nějaké adventuře nějaké akční pasáže, tak neskutečně trpím (a nadávám). Když nad tím tak přemýšlím, tak jsem ve finále vlastně žádný z těchto českých "hybridů" (rozuměj právě Daemonicu, Brány Skeldalu 2: Pátý učedník, Gooka: Záhada Janatrisu) nezkoušel. Prostě mě to vůbec nelákalo. Z těchto hybridů jsem zkusil akorát Žhavé léto 3 ½ a to byla celkem hrůza. Ale jestli mi Daemonicu doporučuješ, tak bych ji i zkusil (někdy, až bude čas).
@Jumas (22.09.2021 14:46): Jasně, tak ona je to zde pravděpodobně jediná možnost.
@samorost (22.09.2021 12:31): Já většinou takové věci dávám do zajímavostí, když se mi povede starší hra rozjet na novějším OS a jde o nějaký složitější proces.
@Fingon (21.09.2021 17:46): Bezva, díky za odkaz! Škoda, že podobný rádcovský „koutek” nemáme i zde v profilu her. Myslím, že dost často by se něco takového hodilo, obzvláště u starších problematických titulů. ;c)
Daemonicu jsem si před pár dny pořídil (německou verzi), tak zkusím, jestli to rozjedu...
Edit:
Po instalaci to hned nejede, nicméně neřešitelné to taky není
Daemonica Windows 10: odkaz
Edit:
Po instalaci to hned nejede, nicméně neřešitelné to taky není
Daemonica Windows 10: odkaz
@Jumas (21.09.2021 08:46): Ano, původní „Posel bohů” je podobný případ. Svého času jsem se jej snažil všemožně rozeběhnout, ale ani na PC s 32-bit XP jsem na nic kloudného nepřišel. Takže jedině zkusit virtuálku, nebo přímo PC s Win98. Jednoho takového veterána doma mám, jen když jsem jej nedávno po letech z legrace vyčistil a spustil, skončil jsem na patrně vybité CMOS baterii, budu jej tedy ještě muset blíže prozkoumat. Zatím bohužel nemám čas. Jinak obecně hry psané přímo pro Win95/98 jsou z dnešního pohledu asi největší zlo a nejhůře se zprovozňují. Chce to „celého člověka” a mraky času, případně vzácné rady od těch, kdo se s tím už úspěšně poprali. :c)
@Pluto (21.09.2021 13:26): Já tu hru hrál prakticky ihned, co vyšla poprvé ve Score. Osobně mám právě vysloveně slabost pro 3D izometrické prostředí a zde mě navíc hodně oslovil onen tajuplný příběh a potemnělá atmosféra. Postavy jsou velmi slušně napsané, je zde hodně textu a dialogů (což já moc rád), plný a za mně velmi slušný dabing, celkově zkrátka parádní hra. Jako není to titul, který by obrátil herní svět naruby, ale pro příznivce adventur prakticky povinnost. :c) Soubojů není třeba se bát, je jich zde poskrovnu, jsou primitivní a tak nějak „do počtu”, možná spíše pro posílení pocitu nebezpečí a ohrožení. To hlavní ve hře se pak odehrává v klasickém adventurním duchu. Co si ještě pamatuji, hru jsem dohrál, díky chybě, nejspíš lehce proti plánu tvůrců. Více psát raději nebudu, ať někomu případně nezkazím zážitek. :c)
@Pluto (21.09.2021 13:26): Já tu hru hrál prakticky ihned, co vyšla poprvé ve Score. Osobně mám právě vysloveně slabost pro 3D izometrické prostředí a zde mě navíc hodně oslovil onen tajuplný příběh a potemnělá atmosféra. Postavy jsou velmi slušně napsané, je zde hodně textu a dialogů (což já moc rád), plný a za mně velmi slušný dabing, celkově zkrátka parádní hra. Jako není to titul, který by obrátil herní svět naruby, ale pro příznivce adventur prakticky povinnost. :c) Soubojů není třeba se bát, je jich zde poskrovnu, jsou primitivní a tak nějak „do počtu”, možná spíše pro posílení pocitu nebezpečí a ohrožení. To hlavní ve hře se pak odehrává v klasickém adventurním duchu. Co si ještě pamatuji, hru jsem dohrál, díky chybě, nejspíš lehce proti plánu tvůrců. Více psát raději nebudu, ať někomu případně nezkazím zážitek. :c)
@samorost (20.09.2021 19:46): Přiznám se, že Daemonica mě úplně minula. A to jsem tehdy z českých her hrával skoro všechno českého kromě akčňáren typu Operace Flashpoint či Vietcong. Možná mě odrazovalo i to vizuální zpracování, které až moc evokovalo RPG? A nebo to bude tím, že tehdy se kdejaká akce označovala jako "akční adventura", ale s adventurou to nemělo nic společného. A tohle bylo označováno jako akční adventura s prvky RPG... Ale zní to jako výzva.
@Pluto (20.09.2021 16:27): to co píšeš asi souvisí s tím, že na to málokdy mám chuť, ale když už to hraju, tak je to super. Jsem kompromisní konzument i tvůrce uměleckých produktů, rád ty věci spojuju a nemám asi tolik rád extrémy (ale to je trošku sporné slovo, spousta lidí by to, co mám rád, za extrém asi považovalo)
@samorost (21.09.2021 00:52): No tak to je konečná. Virtuální XP 32 bit si kvůli tomu dělat nebudu. Rád bych si někdy zahrál i původního Posla bohů, ale tam to snad vyžaduje Windows 98, což už je opravdu extrém. Píše tam i o Horkém létu 2, ale to jsem někde hratelné našel.
@Jumas (20.09.2021 22:50): Nějak to půjde určitě, teď jsem koukal chvíli na Vyridův let's play a píše tam v diskuzi, že hra jede výhradně na 32-bit systémech.
@samorost (20.09.2021 20:39): Já jí právě v době vydání nehrál, a zkoušel to asi na Vistách, takže na desítkách to možná pude :)
@Jumas (20.09.2021 19:58): Ta hra se mi líbila hodně, především svou tajuplnou atmosférou. Časem mi sice přišlo lehce otravné věčné sbírání bylin, celkově ale na hru vzpomínám velice rád. :c) Možná si ji taky někdy znovu zahraji (pokud ji tedy spustím, je možné, jak píšeš, že s ní budou na dnešních strojích maličko problémy).
@samorost (20.09.2021 19:46): Tu mám někdy v plánu, akorát se mi jí nepodařilo spustit. Díky za připomenutí.
@Pluto (20.09.2021 16:27): Fajn akční adventura, kde tedy jednoznačně převažovala adventurní složka nad tou akční, byla svého času tuzemská hra Daemonica. ;c)
@Fingon (14.09.2021 22:31): Já jsem na tom podobně, na výraz "akční adventura" jsem byl vždycky alergický, protože se tím označovala jakákoliv akce, kde byl aspoň trochu náznak příběhu. Osobně akční prvky a střílení jako takové nemám rád, ale občas jsem si něco pro odreagování zahrál. Ale mixovat to dohromady se mi nikdy nelíbilo - buď jsem se chtěl odreagovat sledováním příběhu, jeho řešením a přemýšlením nad puzzly a nebo jsem se chtěl odreagovat nějakou akcí. Ale málokdy jsem měl chuť na obojí zaráz.
@Fingon (17.09.2021 18:35): Měl bych mít někde ve skříni tu krabicovku Odyssey: The Search for Ulysses.
Ptám se zde, kdyby náhodou: nemá někdo náhodou Game4u speciál se hrami Odyssey: The Search for Ulysses / Black Moon Chronicles ? Případně dřívější, samostatná cz vydání?
@Tulareanus (16.09.2021 16:52): no třeba :-) tak mě přijde, že dneska většina her jde shrnout do žánru "interaktivní film" :-)
v těch 90s to bylo jasnější. Teď už je v podstatě každá hra s příběhem tak trochu adventura.
Ale když si vezmeš třeba Little Big Adventure a Alone in the Dark, tak jsou ty hry vlastně dost podobné, co se týče ovládání (u obou si dokonce přepínáš úplně stejně způsob pohybu), statická kamera (v LBA2 lze aktualizovat), samostatný inventář. V LBA tedy byly důležitější ty rozhovory a samozřejmě nesrovnatelně větší svět. Ale jinak skoro to samé (bez ohledu na to, že jedna hra je horor a druhá sci-fi/fantasy). No a pak Resident Evil je v podstatě skoro stejný jak Alone in the Dark, akorát modernější. A pak jsou zase kopírky Resident Evilu jako třeba Dino Crisis. No a všechny tyhle hry beru vlastně za etalon akční adventury a podle toho to asi nějak posuzuju, co tam patří a co ne.
v těch 90s to bylo jasnější. Teď už je v podstatě každá hra s příběhem tak trochu adventura.
Ale když si vezmeš třeba Little Big Adventure a Alone in the Dark, tak jsou ty hry vlastně dost podobné, co se týče ovládání (u obou si dokonce přepínáš úplně stejně způsob pohybu), statická kamera (v LBA2 lze aktualizovat), samostatný inventář. V LBA tedy byly důležitější ty rozhovory a samozřejmě nesrovnatelně větší svět. Ale jinak skoro to samé (bez ohledu na to, že jedna hra je horor a druhá sci-fi/fantasy). No a pak Resident Evil je v podstatě skoro stejný jak Alone in the Dark, akorát modernější. A pak jsou zase kopírky Resident Evilu jako třeba Dino Crisis. No a všechny tyhle hry beru vlastně za etalon akční adventury a podle toho to asi nějak posuzuju, co tam patří a co ne.
@Dan9K (15.09.2021 21:32): No a dostal si sa podľa mňa presne tam, na čo som narážal. Je to celé postavené strašne na hrane. Napr. čo sa týka rozhovorov, mám pocit, že čím je hra novšia. tým má viac rozhovorov. Čo pramení aj z toho, že dnes sa toho veľa dabuje a ľudia už sú viac zvyknutí, že dej sa posúva priamo v hre a nie v cutscénach pomimo, či len formou zápiskov.
Taktiež mám pocit, že v novších hrách, ktoré sa snažia byť v tejto kategórii sa čoraz menej a menej zbierajú predmety, ktoré je následne niekde logicky používať. Väčšinou sú "neviditeľné" a hráč iba dostane informáciu alebo scénu, v ktorej predmet vezme a následne ho sama postava použije opäť v automatickej scéne, kedy treba.
V tých arkádach sa ale zhodujeme. Nemyslel som žiadne staré veci typu turrican, ale tiež plošinovky/skákačky, ktoré častokrát napr. aj na steame či v recenziach dostanú tag "action adventure" alebo rovno "adventure".
Ako sám píšeš, dnes už kamera a jej statickosť/voľnosť, či uhol nie je späté s takýmito žánrami. No a presne to je to, že čo to vlastne za hry teda je? Je to niečo na pol ceste medzi adventúrou a akčnou hrou? :)
Taktiež mám pocit, že v novších hrách, ktoré sa snažia byť v tejto kategórii sa čoraz menej a menej zbierajú predmety, ktoré je následne niekde logicky používať. Väčšinou sú "neviditeľné" a hráč iba dostane informáciu alebo scénu, v ktorej predmet vezme a následne ho sama postava použije opäť v automatickej scéne, kedy treba.
V tých arkádach sa ale zhodujeme. Nemyslel som žiadne staré veci typu turrican, ale tiež plošinovky/skákačky, ktoré častokrát napr. aj na steame či v recenziach dostanú tag "action adventure" alebo rovno "adventure".
Ako sám píšeš, dnes už kamera a jej statickosť/voľnosť, či uhol nie je späté s takýmito žánrami. No a presne to je to, že čo to vlastne za hry teda je? Je to niečo na pol ceste medzi adventúrou a akčnou hrou? :)
@Dan9K (14.09.2021 22:59): zakázat ani vymazat nechci nic, jen mě ten momentálně hraný zástupce neskutečně frustruje. Naštěstí je jen minimum titulů tohoto typu, které bych chtěl hrát, takže mě to zas tak moc nebolí.
Dnes se mi podařilo postoupit dál, sláva. Snad jsem překonal ty nejhorší pasáže a dohraju to, už jsem docela pochyboval. Tak jako tak, komentář na Ring 2 napíšu.
Dnes se mi podařilo postoupit dál, sláva. Snad jsem překonal ty nejhorší pasáže a dohraju to, už jsem docela pochyboval. Tak jako tak, komentář na Ring 2 napíšu.
@Tulareanus (15.09.2021 17:13): no v arkádě nebývá moc rozhovorů ani nesbíráš moc předmětů, což je naprosto klíčová součást každé adventury, i té akční. Teď je zase otázka, co je to arkáda. Já si představuju třeba nějakou plošinovsku nebo skákačku. Třeba sbíráš nějaké health nebo zbraně, ale v akčních adventurách většinou bývá samostatné okno pro inventář, ve kterém se dá navolit, co chceš používat případně nějaká kombinatorika. No a pak samozřejmě důraz na příběh, rozhovory atp. Jako jakýsi hybrid mezi arkádou a akční adventurou bych viděl třeba nějakou metroidvaniu, ale to má pořád mnohem blíž té arkádě.
No a third person akce je pochopitelně mnohem víc o akci, ale je fakt, že tam se může rozdíl poněkud stírat a asi závisí na množství rozhovorů, množství předmětů, míru hlavolamů a logických úkolů. Třeba dost typické pro akční adventury vždycky bylo, že se pohyb ovládal jen na klávesnici, kdežto Third person byl většinou normálně mouselook, ale to mluvím o době okolo roku 00s, teď už to bude asi jinak.
No a third person akce je pochopitelně mnohem víc o akci, ale je fakt, že tam se může rozdíl poněkud stírat a asi závisí na množství rozhovorů, množství předmětů, míru hlavolamů a logických úkolů. Třeba dost typické pro akční adventury vždycky bylo, že se pohyb ovládal jen na klávesnici, kdežto Third person byl většinou normálně mouselook, ale to mluvím o době okolo roku 00s, teď už to bude asi jinak.
@Drolin (15.09.2021 16:25): No, pravda, Zeldu A Link to the Past mám asi na stejné úrovni s tím Cadaverem :-)
@Dan9K (15.09.2021 16:42): Ako sa taká hra odlišuje napr. od arkády od alebo third person akcie?
@Crash (15.09.2021 14:57):
@Tulareanus (15.09.2021 10:09): tak já to zkusím - jakože to většinou vypadá tak trochu jako RPG z pohledu třetí osoby či ptačího pohledu, kde se ale netrénuje postava ale musí se natrénovat sám hráč :-) čili je to víc o šikovnosti - třeba o skákání nebo o přesném strefení nepřítele.
Ale jinak to má společné prvky co se týče rozhovorů a sbírání předmětů, obojí má většinou otevřený svět, v adventurách bývá více logických úkolů a méně nepřátel a jsou obvykle o něco kratší.
Ale samozřejmě se mnou nemusíte/nebudete souhlasit :-)
@Tulareanus (15.09.2021 10:09): tak já to zkusím - jakože to většinou vypadá tak trochu jako RPG z pohledu třetí osoby či ptačího pohledu, kde se ale netrénuje postava ale musí se natrénovat sám hráč :-) čili je to víc o šikovnosti - třeba o skákání nebo o přesném strefení nepřítele.
Ale jinak to má společné prvky co se týče rozhovorů a sbírání předmětů, obojí má většinou otevřený svět, v adventurách bývá více logických úkolů a méně nepřátel a jsou obvykle o něco kratší.
Ale samozřejmě se mnou nemusíte/nebudete souhlasit :-)
@Ringo (15.09.2021 12:43): Schválně jsem si vyjel, kolik jsem akčních adventur hrál (33) a také zjistil, co je dle mě nejlepší z "akčních adventur", a nečekaně to vyšlo na hru, kterou vůbec neberu jako adventuru, a ani akční hru!
RPG jako řemen, The Legend of Zelda: Majora's Mask.
RPG jako řemen, The Legend of Zelda: Majora's Mask.
@Tulareanus (15.09.2021 10:09): Přesně, také mám pořád nejasnosti s definicí tohoto žánru a jeho specifickými prvky.
@Ringo (15.09.2021 12:43): Cadaver je docela obtížný, ale naprosto skvělý a to i v dnešní době. Podobně se mi hodně líbil i Heimdall, resp. Heimdall 2. Jen si nejsem úplně jist, zda tyto hry spadají do kategorie akční adventura. :c)
Nejlepší akční adventura všech dob je Cadaver.
@Dan9K (14.09.2021 22:59): Mne ako žáner nevadia, ale aj po rokoch mám problém s tým, čo vlastne do toho žánru spadá a čo nie. resp. čo som ochotný považovať ešte za adventúru, hoci akčnú a čo nie. Napr. tebou spomínané Tomb Raidery pre mňa nikdy adventúrou, hoci akčnou, neboli. Bez ohľadu na žánrológiu si ale aj také hry rád zahrám (teda až na staré Tomb Raidery, tie ma nebavili :D).
@Fingon (14.09.2021 22:31): Mně osobně "akční adventury" nevadí, dost možná patří i k mému nejhranějšímu žánru (aneb RE a SH), ale už o dost více mi vadí jejich pojmenování (nic jako akční adventura neexistuje) a jejich zařezení, zde na DH, pod adventury - kdy je vždy musím vyfiltrovat, protože nemají opravdu moc společného s klasickou formou point n click, IF, VN, HO, FMV typů adventur.
@Fingon (14.09.2021 22:31): rozumím tomu dobře, že by si zakázal/vymazal ze světa žánr akčních adventur jenom proto, že je nemáš rád? :-) Já třeba nepiju kafe a celou tu absurdní mánii okolo něho moc nedávám, ale vlastně me nenapadlo, že by nemělo být :-)
za mě jsou akční adventury supr, vlastně skoro ideální žánr, protože spojují kvalitní příběh s tím, že to není jen o kecání a hlavolamech, ale třeba i o nějaké té akci. Jenom se většinou dost blbě ovládají. Ale jako Little Big Adventure 1/2, Outcast, Resident Evily (a jeho klony a předchůdci), i některé méně známé věci.... jak už jsem psal tuším k Resident Evil, akční adventury jsou většinou hry, kterých se trochu bojím a někdy se mi do nich moc nechce, ale jakmile se k nim dostanu, tak mě to moc baví.
Jen občas nesouhlasím se zařazením žánru k některým hrám. Mám konkrétně na mysli Tomb Raider (ty staré) a jeho klony, které podle mě nemají s adventurami nic společného a jsou to prostě 3D hlavolamové skákačky.
za mě jsou akční adventury supr, vlastně skoro ideální žánr, protože spojují kvalitní příběh s tím, že to není jen o kecání a hlavolamech, ale třeba i o nějaké té akci. Jenom se většinou dost blbě ovládají. Ale jako Little Big Adventure 1/2, Outcast, Resident Evily (a jeho klony a předchůdci), i některé méně známé věci.... jak už jsem psal tuším k Resident Evil, akční adventury jsou většinou hry, kterých se trochu bojím a někdy se mi do nich moc nechce, ale jakmile se k nim dostanu, tak mě to moc baví.
Jen občas nesouhlasím se zařazením žánru k některým hrám. Mám konkrétně na mysli Tomb Raider (ty staré) a jeho klony, které podle mě nemají s adventurami nic společného a jsou to prostě 3D hlavolamové skákačky.
Nevím, jak u vás, ale co se mně týče, akční adventury by neměly být... A akční adventury, kde si ani nemůžu uložit mezi dvěma akčními sekvencemi, už tuplem ne. (aneb ten Ring 2 mi ale dává).
@Pluto (12.09.2021 13:20): jako je fakt, že když už tam mám komentář já, tak není potřeba psát další, takže Fingona úplně chápu :-)
@Fingon (12.09.2021 08:06): Taky bych se přimlouval za komentář. Nikdy není komentářů tolik, aby jich nemohlo být ještě víc. Navíc deset není žádné velké číslo a v diskuzi se to zbytečně ztratí.
@Dan9K (11.09.2021 23:59): nebude, napsal jsem příspěvek do diskuse, komentářů je tam už hodně.
@Fingon (11.09.2021 22:45): a bude koment na Reprobates? :-)
Potřebuji trochu uvolnit (fyzické) místo v polici a tak jsem po Reprobates / Next Life sáhnul po dvojce Ringu . A je to tedy očistec, docela se s tím peru.
@Cathan (16.08.2021 10:31): Však si dej to Silver Chains :)).
Jinak tedy, ze starších, je nejlepší Scratches!
Jinak tedy, ze starších, je nejlepší Scratches!
Nějaké tipy na plus mínus pět let staré horrorovky, které jsem možná přehlédl?
Celkom fajn substack o textovkách.
"1988: P.R.E.S.T.A.V.B.A.: In Communist Czechoslovakia... " - toto by som si mal zahrať :D
"1988: P.R.E.S.T.A.V.B.A.: In Communist Czechoslovakia... " - toto by som si mal zahrať :D
Tak tři hodinky jsem už v Machinariu zvládl, je to fajn, příjemná hra, ale úplně jsem zapomněl, jak jsem na tyhle adventury tupej :), ale docela se dá... naštěstí je ve hře impementovaná nápověda, takže nějaké větší záseky tu nehrozí... no i když :D
@samorost (21.07.2021 23:19): To nie je tom, že by som to bral vážne. Je to humor pre boha. :D Ale ten humor mi subjektívne prišiel slabý, viac za tým nehľadaj, len som dával iný pohľad.
@M.a.t.t. (21.07.2021 22:41): Mám to s oblibou jednotlivých dílů v podstatě stejně, s tím ale, že každý díl mi přijde trochu odlišný atmosférou a tím se mi dost obtížně některý jednoznačně vyzdvihuje nad ty ostatní. A hodnocený mám zde jen zlomek odehraných titulů, navíc velmi chaoticky.
@Tulareanus (21.07.2021 22:42): Nesmíš vše brát tak vážně a ve všem se hnidopišsky nimrat. Ty adventky mají za cíl hráče pobavit a odreagovat, trocha toho infantilního humoru se jim dá s grácií odpustit. ;c) Série Broken Sword je obecně laděna více do seriózna, byť úplně vážně se taky v žádném případě nebere. Od toho jsou zde jiné hry. Runaway je pak čistá legrace.
@Tulareanus (21.07.2021 22:42): Nesmíš vše brát tak vážně a ve všem se hnidopišsky nimrat. Ty adventky mají za cíl hráče pobavit a odreagovat, trocha toho infantilního humoru se jim dá s grácií odpustit. ;c) Série Broken Sword je obecně laděna více do seriózna, byť úplně vážně se taky v žádném případě nebere. Od toho jsou zde jiné hry. Runaway je pak čistá legrace.
@samorost (21.07.2021 22:34): Mne to napríklad vôbec nesadlo, tretí Runaway som prešiel so sebazaprením a humor mi prišiel tak infantilný, ako keby nebol písaný ani dospelou osobou.
Broken Swordy, primárne prvé dva, mám rád, ale humor je tam skôr doplnok a nestavia to na tom. Možno okrem štvorky, kde je humoru viac, ale je to v podstate jediný diel, od ktorého by som človek radšej odrádzal ako mu to odporúčal. :)
Broken Swordy, primárne prvé dva, mám rád, ale humor je tam skôr doplnok a nestavia to na tom. Možno okrem štvorky, kde je humoru viac, ale je to v podstate jediný diel, od ktorého by som človek radšej odrádzal ako mu to odporúčal. :)
@samorost (21.07.2021 22:34): Jednotka > Trojka................. > Dvojka :)
Inak myslím, že druhý a tretí diel nemáš hodnotený, takže som si najprv nebol istý, ako to myslíš.
Inak myslím, že druhý a tretí diel nemáš hodnotený, takže som si najprv nebol istý, ako to myslíš.
@M.a.t.t. (21.07.2021 22:18): Ano, Runaway je opravdu výborná série, prakticky stejně skvělé jsou všechny díly. :c)
@S4TW (21.07.2021 22:14): Tu by som chcel len upozorniť, že Broken Sword má síce aj humor, ale hra na ňom primárne skutočne nestojí ;) No ak je ti to jedno, možno by ťa pobavila aj séria Runaway.