Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

@Isair (06.04.2022 18:01): Bez toho zdroja tam nebol žiaden faktor kontroly a takto sa dá aspoň zistiť, že či to má autor od seba alebo z nejakého zdroja. Bohužiaľ veľa zaujímavosti v minulosti a čiastočne aj teraz je nepravdivých, vychádzajúcich z domienok, urban myths alebo nepochopenia hier, našťastie nie na takej úrovni ako v prípade csfd, ale tam to nikto nikdy nekontroluje, preto je tam kopec dezinformácii.
Inak na dnes už každom aspoň trochu serióznom hernom webe (rôzne herné wiki, fextralife) je ozdrojované vlastne všetko a bez url sa to ani nedá uverejniť a bývajú tam kontroly.
Každopádne zabúda sa na jednu vec a to, že veľakrát ten zdroj zaujíma toho, kto tú zaujímavosť číta, lebo sa o tom chce dozvedieť viac alebo vedieť podrobnejšie kontext a bez zdroja sa ďalej nedopracuje.

@Dan9K (06.04.2022 18:35): Záleží v akom formáte si to tam napísal. Lomítka a bodky by si v priestore pre URL používať nemal, v takom prípade je samozrejme, že to pole sa ti snaží naformátovať na URL. V krajnom prípade sa to dá uviesť aj tak, že presnú stranu uvedieš na konci zaujímavosti a do zdroja dáš napríklad len "Časopis Level 150".
@M.a.t.t. (06.04.2022 17:52): Dobrá tedy.

Většinou s tím asi nebude problém. Šlo mi spíše o to, když dotyčný sebere střípky informací z vícero stránek, doplní je o vlastní zkušenosti a následně sepíše do nějaké větší zajímavosti, v takovém případě se odkaz dost špatně vybírá (protože by nedával takový smysl), ale samozřejmě jde v takovém případě při nejhorším uvést "vlastní".
Asi jsem s tím nikdy osobně taktéž neměl problémy, že mi to doteď nepřišlo rušivé či zbytečné, ale třebas při nynější zajímavosti k W 3 FT jsem vycházel ze spousty zdrojů a diskuzí a pak to následně pro jistotu ozkoušel i přímo ve hře a tak mi přišlo dost debilní tam sázet odkaz na nějaké útržky diskuzí z jakéhosi fóra či youtube návodů, které se nadto netýkají přesně toho co jsem popisoval v diskuzi (mnoho z nich totiž řešilo hru zakoupenou přímo na bnetu a ne CD verze či se nejednalo o české verze), jako zdroj jsem nakonec uvedl alespoň soupis všech patchů a informací o nich, z nichž si sice pravost informace asi příliš neověříte, ale pro uživatele má rozhodně větší smysl a informační hodnotu, než nějaké odkazy na útržky z všemožných diskuzí (nadto jsem nevěděl, že jde napsat i "vlastní", protože jsem si nepřečetl tu nápovědu... moje chyba).
@Isair (06.04.2022 17:40): Tá kolónka tu v minulosti nebola a pridala sa cielene za účelom uľahčenia kontroly zaujímavostí z pohľadu členov tímu. Nie vždy je totiž nutne jednoduché dopátrať sa odkiaľ autor čerpal a či je to relevantný zdroj, takže to má väčší zmysel ako si myslíš.
@Isair (06.04.2022 17:35): Vždyť tam můžeš v pohodě dát “vlastní” a je to. Je to především elementární ochrana před nepravdivými, nebo doslova lživými zajímavostmi. Samozřejmě je vždycky lepší doplnit nějaký odkaz na web, aby s tím kdyžtak mohl čtenář dál pracovat, ale vždy to samozřejmě nejde. Ideální je dát odkaz na video z YouTube s daným okamžikem a všechny strany budou spokojené ;)
Btw, proč je u zajímavostí "zdroj" jako povinné pole k vyplnění? Mnohdy na něco zkrátka přijdu během hraní a tyto postřehy následně vypíšu, tj. žádným odkazem na konkrétní zdroj nedisponuji. Či je to zkompletované z vícero útržků, že odkaz na nějakou konkrétní stránku mi přijde naprosto bezpředmětný. Kdyby to bylo jako volitelně vyplnitelné pole tak ok, mnohdy to samozřejmě smysl dává (a mám dojem, že tomu tak i dříve bylo), ale ta povinnost mi tu přijde dost mimo mísu.
Ve schvalování mám trojici her. Důležité odkazy k nim zde.

Natto-Cat 
https://web.archive.org/web/20070222193707/http://www.natto-cat.org/
http://www.pygame.org/project-Natto-Cat-254-610.html
https://qpdownload.com/natto-cat/
http://www.bd-fans.com/Natto-Cat.html
http://www.freegame.cz/hry-ke-stazeni/zdarma/arkady/natto-cat/14117

Epiphany -  https://www.nongnu.org/epiphany/ 

The Rodinia Project
Homepage - http://www.aegongames.com/the-rodinia-project/index.html
Steam - https://store.steampowered.com/app/681520/The_Rodinia_Project/ 
Itch.io - https://aegon-games.itch.io/the-rodinia-project
Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=8c-HcRrE ... channel=AegonGames 

Tato first person logická dnes kompletně dohrána. Super záležitost. Poslední úroveň epická. Rozuzlení působivé. Hra vesměs kopíruje z velké míry Light Weaver - 2016 
Koukám, že už jste upravili či rozšířili možnosti zadávání hypertextových odkazů, tím myslím ono "cil odkazu/text odkazu" (asi už to bude nějaký pátek, ale všiml jsem si toho až nyní :)), za mě úplně ideální a oproti předešlému systému příjemně intuitivní, díky za to!
Já bych raději jedno dlouhé, kde si můžu určit sám kde to stopnu a kdy pokračovat :D
@Kunick (25.03.2022 21:17): on tady někdo chválil kratší videa? co tak koukám, tak každý taktně naznačuje, že to není ideální ;-) ty sestupné views nejsou způsobeny tím, že by to lidi nezajímalo, ale čím více dílů vydáš, tím méně lidí si k nim pak najde zpět cestu

@Charllize (25.03.2022 21:55): já bych chtěl rozhovor s tebou přímo na prodejně, zašel bych tě navštívit, až budu v Praze! btw, děravý top cover na PS4 už má svého třetího majitele a všichni si to chválí. nevypadá to dobře, ale funguje to parádně
@Kunick (25.03.2022 21:17): Já bych chtěl rozhovor s Garretem. O nabijeckach, vrtání děr do konzoli a o Hrotu. Velmi zajímavá osobnost co by zasloužila rozbor. Stačí 30 minut, dyl bych ho netrapil, občas se zda plachý :)
@Garret (25.03.2022 20:36): :D se dohodněte. X lidí si chválí kratší videa, další si na ně stěžujía chtějí delší. Každopádně teď mám frmol v práci, tak máte čas se tu na DH dohodnout jaký formát vyhovuje ;))
@Kunick (22.03.2022 21:31): je mi jasné, že to neděláš pro views, ale i pro nás - největší fandy Kwokyho - je to přeci jen dost rozkouskované. dva díly po hodince by byly vhodnější. každopádně díky za rozhovor!
@Dan9K (23.03.2022 23:18): Bývá stanovený čas, kdy soutěž začíná. V ten moment je ke stažení mapa a může se začít hrát. A pak je stanovený deadline - než vyprší, musíš odeslat záznam svého nejlepšího výkonu pořadatelům. U DFWC to trvalo vždy jeden týden. Jestli za ten týden dohraješ mapu 10x nebo 1000x, je jen na tobě. Pořadatelé pak zkontrolují, že je vše podle pravidel a vyhlásí výsledky.
@Dan9K (23.03.2022 23:18): @Kwoky: určitě rád zasvětí. Co jsou moje zkušenosti, tak je deadline, a je jen na Tobě, kolik pokusu stihneš. Ale posíláš ten svůj nejlepší. Nedivil bych se, kdyby ale byli i nějaké exhibiční pravidla pro divácké akce.
@Kunick (20.03.2022 20:36): a můžu mít lama dotaz? (asi je to ale spíš na Kwokyho). Nepochopil jsem úplně ohledně toho defragu, jak to vlastně probíhá. Když je ta akce, tak na to má člověk prostě jeden pokus a šlus, nebo pošle nějaký svůj nejlepší záznam a porovnají se výsledky? (asi to první, ale nejsem si jistý)
Hezký závěr a těším se na dalšího hosta! Tak už vím proč mě ten @Kwoky: nakonec na DH srazu porazil v závodě (Forza Motorsport 6, Pražský okruh).

Zdravím spolubojovníka z Quake Live.
Den se s dnem sešel a máme tu další nahlédnutí do Kwokyho duše. Tentokrát opustíme pole her, a jak z konce minulé epizody tušíte, dozvíte se něco o jeho slabosti pro vůni benzínu. Ale to není ani zdaleka jediné téma. Tak přeju pěknou podívanou:

Kwoky: když zrovna nehraje