Strašně rád bych přidal do databáze tuhle hru. Dal by se Mac počítat jako PC? https://www.youtube.com/watch?v=g6YkgL2fxm0
Všeobecně o DH
@ThainDegu (komentář): nemyslím si, že by tu měli být takové komentáře jako reklama na e-shop.
Další hra dohrána, čímž mohla být vložena do schvalovacího procesu.
Metamorphic - Logická - Unity Engine. Profil hry na Steamu.
Konec je opravdu obtížnej. Variabilita hraní byla vskutku originální. Ale dalo mi to práci od začátku do konce. Skvělej kousek za mrzkej peníz.
Vector Race - Na Steamu zakoupeno ve větší slevě, jinak bych to ignoroval. Ovšem, samozřejmě, Unity. Takže jasná věc. Hru jsem nahodil mimo Steam, valí pěkně. A z něj odinstaloval. Steam profil.
Metamorphic - Logická - Unity Engine. Profil hry na Steamu.
Konec je opravdu obtížnej. Variabilita hraní byla vskutku originální. Ale dalo mi to práci od začátku do konce. Skvělej kousek za mrzkej peníz.
Vector Race - Na Steamu zakoupeno ve větší slevě, jinak bych to ignoroval. Ovšem, samozřejmě, Unity. Takže jasná věc. Hru jsem nahodil mimo Steam, valí pěkně. A z něj odinstaloval. Steam profil.
@M.a.t.t. (10.04.2022 20:27): Tak samozřejmě, že by to vedlo k profilům, které by nebyly perfektní - ale je lépe mít takový profil a vědět o něm (byly by třeba vyhledatelné), než nemít žádný.
@Tulareanus (10.04.2022 20:45): Pokud tam je lež, pak samozřejmě souhlasím, že to sem nepatří. Ale pod daným popisem jsem si spíš představil absenci, případně opakování informací. Což je za mě nesrovnatelně menší prohřešek než informace mylná.
@Tulareanus (10.04.2022 20:45): Pokud tam je lež, pak samozřejmě souhlasím, že to sem nepatří. Ale pod daným popisem jsem si spíš představil absenci, případně opakování informací. Což je za mě nesrovnatelně menší prohřešek než informace mylná.
@Steve (10.04.2022 19:32): Nejhorší je, že mě třebas nijak zvlášť hry přidávat nebaví (a tím nemyslím jen popisky, ale i dohledávání platforem, někdy i obrázku u freewarovek je vopruz), ale hrozně mě sere, když tu nějaká hra chybí a já jí mám zrovna rozehranou, tudíž bych jí rád ohodnotil a třebas přidal i komentář. V takovém případě se prostě musím přemoci a hru přidat :), protože to asi nikdo jiný hned tak neudělá (a i kdybych sem připsal výzvu typu "nechce někdo přidat to a to", tak se stejně sesype hafo komentářů typu, "přidej si to vole sám, proč by to měl dělat někdo jiný", což mi za to nestojí :)... neříkám, že vždy je to tak velké přemáhání, některé hry se přidávají samy, ale u jiných je to zase horších (hlavně co se týká všelijaký jednoduchých freeware arkád, to člověk kolikrát neví, co tam vůbec psát, aby to mělo alespoň nějaký obsah).
Asi kdybych v kanceláři měl houby co na práci a přístup k internetu, asi by to také bylo něco jiného a třebas bych čas "zabíjel" přidáváním her:), ale tím, že se tomu musím věnovat převážně ve volném čase, je to vážně spíše nutné zlo a otrava.
Asi kdybych v kanceláři měl houby co na práci a přístup k internetu, asi by to také bylo něco jiného a třebas bych čas "zabíjel" přidáváním her:), ale tím, že se tomu musím věnovat převážně ve volném čase, je to vážně spíše nutné zlo a otrava.
@Kunick (10.04.2022 20:24): No to "neujasnenie" bolo predovšetkým o tom, že sa snažilo všeobecne vychádzať používateľom v ústrety, miesto toho, aby sa jasne definovalo, že ak schvaľujúci uzná, že má popis priveľa chýb, tak sa vždy vráti. A nepísal som len o pravopise a štylisticke, ale aj o faktických chybách: "a v schopnosti vyhľadávať a triediť informácie" =to čo o hre písali nebola pravda alebo sa z popisu človek o nej vlastne nič nedozvedel.
@Kunick (10.04.2022 20:24): Jasné, že systém sa dá vylepšiť, ale to čo navrhuješ nie je vylepšenie. Ty navrhuješ zjednodušenie, ktoré by bolo v konečnom dôsledku kvalitatívnym zhoršením :)
@Fritol (10.04.2022 17:11): Hmm, a já myslel, že se pár let zpátky snižoval počet bodů za stylistické upravy textu, protože jich někdo udělal až moc.
@Tulareanus (10.04.2022 18:00): Jo, to jsem nějak přehlédnul. Nicméně potvrzuješ, že není ujasněné jak to koncepčně řešit a záleží na rozhodnutí konkrétního schvalovatele. Což samozřejmě její chyba na straně uživatelů.
@M.a.t.t. (10.04.2022 18:31): To, že něco funguje přece nemusí znamenat, že to nemůže fungovat ještě líp. A rád bych upozornil na to, že jsem tak reagoval na případ, kdy Tul popisoval nikoliv faktické ale pravopisné a stylistické chyby.
@Steve (10.04.2022 19:32): Asi to nevnímám jako snižování laťky. Jen je to očividně moment, který frustruje jak přidávající, tak schvalovatele. Tak proč to nezkusit nějak změnit.
@Tulareanus (10.04.2022 18:00): Jo, to jsem nějak přehlédnul. Nicméně potvrzuješ, že není ujasněné jak to koncepčně řešit a záleží na rozhodnutí konkrétního schvalovatele. Což samozřejmě její chyba na straně uživatelů.
@M.a.t.t. (10.04.2022 18:31): To, že něco funguje přece nemusí znamenat, že to nemůže fungovat ještě líp. A rád bych upozornil na to, že jsem tak reagoval na případ, kdy Tul popisoval nikoliv faktické ale pravopisné a stylistické chyby.
@Steve (10.04.2022 19:32): Asi to nevnímám jako snižování laťky. Jen je to očividně moment, který frustruje jak přidávající, tak schvalovatele. Tak proč to nezkusit nějak změnit.
@Kunick (10.04.2022 16:57): já zase nevím proč bys měl laťku tlačit zbytečně nízko. Přidávání her prostě nikdy nebylo a nebude pro každého. Ať to dělají lidi co to baví nebo v tom vidí nějaký smysl.
Za mě je psaní popisku už celkem trivialita. Co mě neskutečně sere je existence platforem :D Hledat kde všude hra vlastně vyšla je teď peklo a totálně mě to zaseklo.
Za mě je psaní popisku už celkem trivialita. Co mě neskutečně sere je existence platforem :D Hledat kde všude hra vlastně vyšla je teď peklo a totálně mě to zaseklo.
Hra přidána do schvalování. Hatch -2019. Na Steamu je ještě jeden titul stejného názvu, ale ten jsem nepřidal.
Celé dnes úspěšně dohráno.
https://store.steampowered.com/app/871190/Hatch/
https://rubeki.itch.io/hatch
Celé dnes úspěšně dohráno.
https://store.steampowered.com/app/871190/Hatch/
https://rubeki.itch.io/hatch
Ten systém funguje už dlhé roky a vzhľadom na počet pridaných hier si trúfam povedať, že funguje úspešne. Že sa vždy nájde zopár ľudí, ktorí ho budú kritizovať a tvrdiť, že je chyba v ňom? Samozrejme, aj to najlepšie dielo si vždy nájde kritikov a nič nebude nikdy vnímané na 100% pozitívne. Stále navyše platí, že najviac sa sťažujú tí, ktorí pridávajú málo a zvyšok to berie ako samozrejmosť. Tiež by mi pridávanie výrazne uľahčilo, ak by som nemusel pridávať popisky, ktoré mi zaberajú zďaleka najviac času, no súčasne to nevnímam ako žiadnu tragédiu. Človek ani nemusí byť spisovateľ typu Gunára a je mi jasné, že každý by to takto ani nevedel. Stačí však len fakticky a v rámci možností stručne opísať hru, pričom žiadny z členov tímu nemá problém pridávačovi poradiť na čo sa má zamerať a odkiaľ tieto informácie zhánať.
@Kunick (10.04.2022 16:57): Okrem toho, čo napísal Fritol, asi si odignoroval to podstatné, čo som písal tu: http://dbher.cz/dp330700 vracať sa začali z veľkej časti návrhy po tom, ako sa viacerí používatelia sťažovali, že dostali málo bodov a radšej by si to opravili.
Ona cela ta idea toho ze si komunita něco sama vytváří nebude nikdy fungovat na nějaké profi 100% úrovni. Tak se pak není proč divit ze to je tak jak to je. A tvrzení ze za to muže to ci ono je trochu jedno. S ohledem na to jak většina komunitních projektu konci je DH ještě malý zázrak. Buďte rádi ze to tak jak to je, mohlo to být daleko horší :)
Mne přidávat hry nebaví, a je úplně jedno jestli dostanu body nebo ne. Byl by to problém i kdyby to mělo být za peníze nebo sex :D
Jinak hry bez popisu by určitě byli fajn, umožnilo by to komentáře, diskuzi, videa a odkazy. Což ten popisek muže z části suplovat. A u plno her stejne nebude nic s popiskem i bez nej.
Mne přidávat hry nebaví, a je úplně jedno jestli dostanu body nebo ne. Byl by to problém i kdyby to mělo být za peníze nebo sex :D
Jinak hry bez popisu by určitě byli fajn, umožnilo by to komentáře, diskuzi, videa a odkazy. Což ten popisek muže z části suplovat. A u plno her stejne nebude nic s popiskem i bez nej.
@Kunick (10.04.2022 16:57): "To ale nabízí jednoduché řešení - udělit míň bodů za profil a označit ho za nedodělek"
Problém je, že DH komunita je tak malá na rozdíl od Wikipedie, že tady ty nedodělky nikdo opravovat nebude. Já jsem v první desítce, tudíž si troufnou nazvat se jedním z těch nejaktivnějších, no po nikom bych profily nedodělával. A DH plnou nedodělků opravdu nechci.
Až tady přijde první desítka přidavačů a všichni řeknou, že budou dodělávat neúplné profily, tak by se to mohlo začít reálně řešit. Nic takového se ofc nestane ale.
Problém je, že DH komunita je tak malá na rozdíl od Wikipedie, že tady ty nedodělky nikdo opravovat nebude. Já jsem v první desítce, tudíž si troufnou nazvat se jedním z těch nejaktivnějších, no po nikom bych profily nedodělával. A DH plnou nedodělků opravdu nechci.
Až tady přijde první desítka přidavačů a všichni řeknou, že budou dodělávat neúplné profily, tak by se to mohlo začít reálně řešit. Nic takového se ofc nestane ale.
@Tulareanus (10.04.2022 16:51): To ale nabízí jednoduché řešení - udělit míň bodů za profil a označit ho za nedodělek. Podobně jako na Wiki. Což mimochodem bude mnohem víc motivační - začínající přidavač získá pocit, že něco zvládnul, a zároveň uvidí, že to jde příště zvládnout lépe.
Ergo - já osobně to považuji i tyhle případy za selhání nastavení systému.
Ergo - já osobně to považuji i tyhle případy za selhání nastavení systému.
@Kunick (10.04.2022 16:47): Za mňa je najväčší problém tej latky v ich písomnom prejave, v tom, že si ten text po sebe ani neprečítajú a je tam plný hrubiek, preklepov, zlého pádu, atď... a v schopnosti vyhľadávať a triediť informácie. Netvrdím, že to platí pre všetkých, to určite nie, ale toto sú asi najčastejšie úkazy.
@Tulareanus (10.04.2022 16:00): Je demotivující, protože jak sám potvrzeješ. Je zde skupina lidí, kteří " majú problém s nábehom." Sám píšeš, že z nováčků?/netradičných přidavačů jsou "Oveľa častejšie prípady", kdy je nějaký problem. Já neříkám, že je chyba v členech týmu, ale v tom samotném systému. I podle tvého popisu je jasné, že není "easy to learn, hard to master" ale právě naopak představuje vysokou laťku, kterou je třeba překonat.
@Kunick (10.04.2022 15:41): Nie, nie je to súhlas s tvojim tvrdením. Možno by som len upresnil svoje predošlé tvrdenie, že skúsenosť tímu (čiže nielen moja) hovorí, že máš ľudí čo pridávajú veľa a pravidelne, ale reálne sa sťažujú napr. na písanie popisu ľudia, ktorí pridávajú málo/nepridávajú. Z čoho môže vyplývať, že majú problém s nábehom. Majú tu však okrem nápovedy vzor v iných už pridaných hrách, môžu sa poradiť s členmi tímu alebo aj s inými používateľmi. Ale neviem o tom, že by to takto niekto robil. Občas sa niekto niečo spýta, ale takých ľudí je len pár. Oveľa častejšie prípady sú, kedy človek strmhlav zbrklo niečo prekopíruje alebo vlastne o hre nenapíše nič (v podstate len zopakuje aký je to žáner), prípadne chybné informácie a zlú gramatiku, prípadne napíše text v odrážkach atď... No myslím, že väčšina, ak nie všetci, súčasní členovia tímu (za minulosť neviem a nechcem hovoriť) vždy napíšu, čo treba zmeniť alebo doplniť, aby človek vedel, kde má v pridávanej hre nedostatky. A teraz mi povedz, že ak je tento proces demotivujúci, prečo by to mala byť chyba systému a nie je to o používateľovi?
@Tulareanus (10.04.2022 15:00): Proto jsem napsal, že naznačuje. Každopádně předpokládám, že tvé vyjádření mužu vnímat jako souhlas s mým tvrzením.
@Kunick (10.04.2022 14:56): Tvojim vlastným argumentom sa dá spochybniť aj tvoje vlastné tvrdenie.
@Tulareanus (09.04.2022 15:28): Nemáš pravdu. Korelace není kauzalita.
Nesouhlasím ani s tezi, že jde o chybu lidí a nikoliv systému. Omezený počet zkušených přidavačů naznačuje, že přidání hry na DH není zážitek, který by byl odměňující a motivující.
Nesouhlasím ani s tezi, že jde o chybu lidí a nikoliv systému. Omezený počet zkušených přidavačů naznačuje, že přidání hry na DH není zážitek, který by byl odměňující a motivující.
@Jumas (09.04.2022 15:30): JJ, vím, však jsem ty Tvé úpravy ani nerozporoval, za mě bylo podstatné jediné, že se ta hra tady objevila a figuruje tady. To bylo cílem, proč jsem ji přidával a ten byl splněn. Přistupoval jsi k tomu vlastně jako Ronik a to beru, to je naprosto v pořádku. Ono ani není třeba to samozřejmě vysvětlovat v poště, Ronik to asi udělal jen proto, abych věděl, kdyby mi vědět nedal, tak jsem si toho stejně ani nevšiml. On mi to psal hlavně proto, že jsme už před tím v poště spolu řešili, jak přistupovat k tomu, že hra má i remaky a jestli jim dělat kartu zvlášť nebo ne. Takže jsme se o tom bavili obšírněji a tak mi dal i vědět, že mi něco změnil v textu. Je to o tom přístupu a takhle mi to přijde v pohodě.
@Tulareanus (09.04.2022 15:28): Však píšu " či doplnění většího množství informací ", tím jsem měl na mysli nějaké rozsáhlejší editace. S tou editací se změnou názvu hry v textu a doplnění datumu jsem neměl absolutně problém:).
A šlo mi tu spíše i o princip, člověk tu chce změnit název, aby tu byly přesnější informace a zamítnou mu to kvůli tomu, aby ještě jakože něco doplnil do popisku (tím myslím ty změny ve verzích, ani nevím, jestli tedy nějaké jsou), to mi přišlo dost mimo. Chápu, že asi jiný schvalující by mi to nezamítl, ale spíše jsem to v diskuzi zmínil jako kuriozitu (a jsem zároveň rád, že jsi to hned šmahem vyřešil, alespoň ta diskuze k něčemu byla).
Jak už jsem psal ve svém prvním příspěvku k tomuto tématu, nikdy jindy jsem se schvalujícími neměl byť sebemenší problém a pár her tu přidaných mám, ne moc, ale pár desítek (něco málo pod 50 cca) to je. Takže zase naopak všechna čest.
A šlo mi tu spíše i o princip, člověk tu chce změnit název, aby tu byly přesnější informace a zamítnou mu to kvůli tomu, aby ještě jakože něco doplnil do popisku (tím myslím ty změny ve verzích, ani nevím, jestli tedy nějaké jsou), to mi přišlo dost mimo. Chápu, že asi jiný schvalující by mi to nezamítl, ale spíše jsem to v diskuzi zmínil jako kuriozitu (a jsem zároveň rád, že jsi to hned šmahem vyřešil, alespoň ta diskuze k něčemu byla).
Jak už jsem psal ve svém prvním příspěvku k tomuto tématu, nikdy jindy jsem se schvalujícími neměl byť sebemenší problém a pár her tu přidaných mám, ne moc, ale pár desítek (něco málo pod 50 cca) to je. Takže zase naopak všechna čest.
@Ringo (09.04.2022 14:49): Tak samozřejmě je to především o přístupu přidávajícího a schvalujícího a ne vždy dojde k dobrému řešení z jakékoli strany. I vrácení návrhu kvůli popisku má nějaké hranice, někdy se na to schvalující vrhne, upraví a schválí za míň bodů, někdy to prostě vrátí s vysvětlením, ale jak psal teď Tul, každý na to reaguje jinak. Já jsem ti taky něco schvaloval (Genesia) a text trochu upravoval, ale do pošty jsem ti kvůli tomu nepsal, protože mi ty změny nepřišly až tak zásadní. Rozhodně nemohu říci, že bys psal špatně, však taky většinou dostaneš 5 bodů, jen tam máš občas hodnotící pasáže, a ty sem prostě nepatří.
EDIT: Jinak ještě k těm popiskům, které by se pak doplnily. Koukal jsem schválně kolik her z celkového aktuálního počtu 21 897 je neokomentovaných, což je řekněme takové měřítko, i když určitě nepřesné, a vyhledalo to 15 054 her, což je necelých 70% her bez komentáře. Popisky by se asi lišily, ale jen pro představu, jak by to tu mohlo vypadat.
EDIT: Jinak ještě k těm popiskům, které by se pak doplnily. Koukal jsem schválně kolik her z celkového aktuálního počtu 21 897 je neokomentovaných, což je řekněme takové měřítko, i když určitě nepřesné, a vyhledalo to 15 054 her, což je necelých 70% her bez komentáře. Popisky by se asi lišily, ale jen pro představu, jak by to tu mohlo vypadat.
@Isair (09.04.2022 15:17): Ale v tvojom prípade sme sa bavili o editáciach, nie o pridávaní. Každopádne, ľudia, ktorí pridali veľa hier sa na nastavené pravidlá a pridávanie nesťažujú, ale sťažujú sa tí ľudia, ktorí hry nepridávajú alebo pridali málo. To vypovedá o tom, že problém nie je v systéme, ale v tom, že sa ľuďom nechce. Ale to je ok, ak sa niekomu nechce, nemusí to robiť. To čo chceme, je, len aby sa to nerobilo polovičato. Takže za mňa je problém v človeku a nie v systéme.
@Tulareanus (09.04.2022 15:03): Nic ve zlém, ale vždyť jsi tím nedokázal vůbec nic:), mluvilo se tu o kompletním přidávání profilů a hlavně popisků či doplnění většího množství informací (které vyžadují mnohem více času, o to spíše, čím více je hra neznámá).
Ale jak jsem psal, ty 2 minuty tomu v pohodě ochotný věnovat jsem (to asi téměř každý), avšak v případě nějakých dodatečných informací (kór u hry, u které jsou hůře k sehnání, anžto nejsou příliš známé), už by to bylo více času. A konkrétně u těch Immortals jsem opravdu neměl chuť se něčemu takovému věnovat (prostě jsem udělal jen tu ani ne 2 minutovou editaci, jakou jsi udělal teď ty a tím to pro mě končilo), k té hře jsem neměl žádný vztah (třebas kdyby se jednalo o jinou hru, přistupoval bych k ní zase jinak), jen jsem chtěl změnit důležitou informaci, která chyběla.
Ale ok popisky jsou něco, co odlišuje DH od konkurence, osobně bych je tu za každou cenu mít nemusel, ale asi má Memphis pravdu a klidně ať si za tím stojí, nemám nic proti. A je možná pravda, že už by je nikdo dodatečně nedopsal (nebo jen velmi zřídka). Radši kvalitu než kvantitu.
" mne sa napr. stali tieto situácie v krátkom poradí po sebe (a zopakovali sa viackrát)... "
Chápu, také to nemáte v tomhle ohledu lehké. Holt lidé jsou různí :). Ten Immortals jsem zmínil jen v rámci tématu, ne že by mi to nějak leželo v žaludku, však už je to xlet stará editace (navíc mi to podruhé zamítl někdo, kdo už ani není v týmu).
Ale jak jsem psal, ty 2 minuty tomu v pohodě ochotný věnovat jsem (to asi téměř každý), avšak v případě nějakých dodatečných informací (kór u hry, u které jsou hůře k sehnání, anžto nejsou příliš známé), už by to bylo více času. A konkrétně u těch Immortals jsem opravdu neměl chuť se něčemu takovému věnovat (prostě jsem udělal jen tu ani ne 2 minutovou editaci, jakou jsi udělal teď ty a tím to pro mě končilo), k té hře jsem neměl žádný vztah (třebas kdyby se jednalo o jinou hru, přistupoval bych k ní zase jinak), jen jsem chtěl změnit důležitou informaci, která chyběla.
Ale ok popisky jsou něco, co odlišuje DH od konkurence, osobně bych je tu za každou cenu mít nemusel, ale asi má Memphis pravdu a klidně ať si za tím stojí, nemám nic proti. A je možná pravda, že už by je nikdo dodatečně nedopsal (nebo jen velmi zřídka). Radši kvalitu než kvantitu.
" mne sa napr. stali tieto situácie v krátkom poradí po sebe (a zopakovali sa viackrát)... "
Chápu, také to nemáte v tomhle ohledu lehké. Holt lidé jsou různí :). Ten Immortals jsem zmínil jen v rámci tématu, ne že by mi to nějak leželo v žaludku, však už je to xlet stará editace (navíc mi to podruhé zamítl někdo, kdo už ani není v týmu).
@Isair (09.04.2022 14:40): Upravil som to preto, lebo som chcel ukázať, že sa to dá urobiť za dve minúty, ak človek na to nie je lenivý. Žiadna otravnosť alebo náročnosť v tom nie je. Buď človek chce úpravu urobiť alebo pridať popis, alebo nechce. Nemierim teraz práve na teba, ale na všetkých tých, ktorí odvčera v tejto diskusii dokázali napísať slohy o tom, prečo a ako sa im "nedá" napísať popis alebo urobiť úpravu, hoci za to isté úsilie a čas, ktorí tomu venovali mohli pridať veľa nových hier aj s popisom.
Inak súhlasím s tebou v jednej veci - Ak si sa rozhodol upraviť názor, mal by si upraviť aj názov spomínaný v texte, no pri editácii za mňa nie si povinný pomeniť aj ďalšie informácie, ak nechceš, hoci by to bolo plusom. Ale všetci sme tu ľudia a niektoré veci máme vnútorne inak nastavené, mne sa napr. stali tieto situácie v krátkom poradí po sebe (a zopakovali sa viackrát):
- používateľ pridával hru, no popis bol nedostatočný gramaticky, štylisticky aj fakticky - popis som mu vrátil a on mi vynadal, že som mu to už mohol rovno upraviť, keď viem, kde je problém
- druhý používateľ pridával hru, mal podobné chyby, tak som sa rozhodol, že teda tie úpravy urobím sám a dám menej bodov, používateľ mi vynadal, že som mu to nevrátil, aby si to upravil sám (ako keby si to nemohol skontrolovať pri posielaní návrhu)
- tretí používateľ pridával hru a išlo o titul, ktorý sa dal viac rozpísať v popise, ale popis spĺňal štandard na schválenie, tak som to schválil a následne sám urobil editáciu popisu, aby bolo viac rozpísané o čom je hra, používateľ mi vynadal, že prečo som mu to rovno po schválení prepísal (ako keby to bol jeho majetok)
No a keďže vešteckú guľu memphis ešte v tíme nerozdáva, čo s tým, že?
Inak súhlasím s tebou v jednej veci - Ak si sa rozhodol upraviť názor, mal by si upraviť aj názov spomínaný v texte, no pri editácii za mňa nie si povinný pomeniť aj ďalšie informácie, ak nechceš, hoci by to bolo plusom. Ale všetci sme tu ľudia a niektoré veci máme vnútorne inak nastavené, mne sa napr. stali tieto situácie v krátkom poradí po sebe (a zopakovali sa viackrát):
- používateľ pridával hru, no popis bol nedostatočný gramaticky, štylisticky aj fakticky - popis som mu vrátil a on mi vynadal, že som mu to už mohol rovno upraviť, keď viem, kde je problém
- druhý používateľ pridával hru, mal podobné chyby, tak som sa rozhodol, že teda tie úpravy urobím sám a dám menej bodov, používateľ mi vynadal, že som mu to nevrátil, aby si to upravil sám (ako keby si to nemohol skontrolovať pri posielaní návrhu)
- tretí používateľ pridával hru a išlo o titul, ktorý sa dal viac rozpísať v popise, ale popis spĺňal štandard na schválenie, tak som to schválil a následne sám urobil editáciu popisu, aby bolo viac rozpísané o čom je hra, používateľ mi vynadal, že prečo som mu to rovno po schválení prepísal (ako keby to bol jeho majetok)
No a keďže vešteckú guľu memphis ešte v tíme nerozdáva, čo s tým, že?
@Jumas (09.04.2022 14:30): Ok, beru, dobře vyargumentováno a máš tedy pravdu. Jen by nemusela být taková přísnost u toho, když už někdo popisek napíše, aby se mu to vracelo k přepracování kvůli nějaké kravině, jak kdyby šlo o nějaký klíčový firemní projekt. Z mého pohledu je tryzna psát popisek ne proto, že (jak tady někteří rádoby vtipně narážejí) by byl problém napsat semestrálku. Klidně vysolím text i o deseti odstavcích. Ale ta tryzna spočívá v tom vážení formulací, aby to nevypadalo, že to snad píšu já, ale aby to vypadalo, že to nenapsal "nikdo". A když už se stane, že to adminovi přijde místy zabarvené, tak se mi líbí přístup Ronika, který mi napsal do pošty - "trochu jsem některé výroky zneutralizoval" a pak to normálně schválil. Nevracel mi to k přepracování jak žáčkovi první třídy nekvalitně vypracovaný domácí úkol. Je to dost o tom přístupu nedělat voly z těch, co se rozhodnou tomu tady třeba 10 minut k jedné hře věnovat.
Chápu nároky na kvalitu, pokud to má být k něčemu, ale určitě by se to nemělo zvrhávat jako v případě toho neschválenému popisku od Garreta. Ale to už je váš boj na DH, jaké nároky na druhou stranu kladete na adminy a schvalovače. S některými řeč je, s některými ne.
Chápu nároky na kvalitu, pokud to má být k něčemu, ale určitě by se to nemělo zvrhávat jako v případě toho neschválenému popisku od Garreta. Ale to už je váš boj na DH, jaké nároky na druhou stranu kladete na adminy a schvalovače. S některými řeč je, s některými ne.
@Tulareanus (08.04.2022 23:35): Koukám, že už jsi ten Rise of Immortals upravil, vida jak to hned jde :), kdybych to věděl, ozvu se již dávno :p. Každopádně díky ti.
Takhle mi ta editace dává smysl a nic proti tomu nemám (prvnímu zamítnutí rozumím), ale to druhé mě už mírně řečeno odradilo, proč tam vypisovat ještě nějaké dodatečné informace o změnách, když už ten původní popis je dost obecný a příliš podrobně hru nepopisuje. Samozřejmě se toho někdo, kdo o hře ví více (a ty změny z přechodu Immortals na Graxia zná, pokud nějaké jsou) zhostit může, ale přišlo mi zbytečné zamítat tak důležitou informaci (změna názvu) kvůli tomuhle (myslím to druhé zamítnutí, kdy už jsem upravil ty názvy v textu a připsal tam mám dojem i to datum, jak to tam máš teď ty).
Takhle mi ta editace dává smysl a nic proti tomu nemám (prvnímu zamítnutí rozumím), ale to druhé mě už mírně řečeno odradilo, proč tam vypisovat ještě nějaké dodatečné informace o změnách, když už ten původní popis je dost obecný a příliš podrobně hru nepopisuje. Samozřejmě se toho někdo, kdo o hře ví více (a ty změny z přechodu Immortals na Graxia zná, pokud nějaké jsou) zhostit může, ale přišlo mi zbytečné zamítat tak důležitou informaci (změna názvu) kvůli tomuhle (myslím to druhé zamítnutí, kdy už jsem upravil ty názvy v textu a připsal tam mám dojem i to datum, jak to tam máš teď ty).
@Ringo (09.04.2022 13:28): Jenže ty popisky by pak nikdo nepřidal. U známých her ano, ale u nějakých, o které se zajímá jen pár lidí nebo jen ten přidávající ne. Navíc by docházelo k situacím, že se přidá nějaká hra hned po oznámení, ale někdo, kdo se chtěl dělat s celým profilem včetně popisku, ale musel kvůli tomu logicky čekat, až bude více informací, ostrouhá, protože ho někdo předběhne pouze vyplněním hlavičky, což je ta nejjednodušší část.
Pak už se do toho dotyčnému nebude chtít tolik jít jen kvůli popisku, mě by se tedy určitě nechtělo. A nevěřím tomu, že tu čekají zástupy uživatelů, aby ty texty doplňovali, ale na vyplnění hlavičky a přidání obalu by se samozřejmě celá řada dobrovolníků našla. Stačí se vlastně podívat na vývojáře, jak by to dopadlo. Těm neznámým přidal jazz1, Luksa, já, rikuhahl a řada dalších uživatelů logo, vyplnil základní údaje, ale s popisy už je to o dost horší. Je na to totiž třeba obětovat více času, a to se chce jen málokomu.
To by se rovnou mohl udělat skript, který bude tahat nové hry ze Steamu, PS Store, MS Store, Nintendo Store,... a bude tu tuna prázdných profilů, které nebudou nikoho zajímat. Pokud chceš, aby pak profily her vypadaly takhle, pak nejsi na správném místě. Popisky zde budou vyžadovány vždy, alespoň doufám.
A argument, který tu padl (ne tedy od tebe), že pak není co editovat, také není úplně pravdivý. Stále lze k hodně hrám přidat chybějící platformy, na které nově vychází, změnit obal na lepší s lepšími rozměry, který se dá většinou najít tady, a pak už jen mírně doplnit popisek, protože za hlavičku s obalem jsou dva body a na ten jeden či dva další, potřebné k získání ačívů, už opravdu není třeba vyvíjet až tak velkou snahu.
Pak už se do toho dotyčnému nebude chtít tolik jít jen kvůli popisku, mě by se tedy určitě nechtělo. A nevěřím tomu, že tu čekají zástupy uživatelů, aby ty texty doplňovali, ale na vyplnění hlavičky a přidání obalu by se samozřejmě celá řada dobrovolníků našla. Stačí se vlastně podívat na vývojáře, jak by to dopadlo. Těm neznámým přidal jazz1, Luksa, já, rikuhahl a řada dalších uživatelů logo, vyplnil základní údaje, ale s popisy už je to o dost horší. Je na to totiž třeba obětovat více času, a to se chce jen málokomu.
To by se rovnou mohl udělat skript, který bude tahat nové hry ze Steamu, PS Store, MS Store, Nintendo Store,... a bude tu tuna prázdných profilů, které nebudou nikoho zajímat. Pokud chceš, aby pak profily her vypadaly takhle, pak nejsi na správném místě. Popisky zde budou vyžadovány vždy, alespoň doufám.
A argument, který tu padl (ne tedy od tebe), že pak není co editovat, také není úplně pravdivý. Stále lze k hodně hrám přidat chybějící platformy, na které nově vychází, změnit obal na lepší s lepšími rozměry, který se dá většinou najít tady, a pak už jen mírně doplnit popisek, protože za hlavičku s obalem jsou dva body a na ten jeden či dva další, potřebné k získání ačívů, už opravdu není třeba vyvíjet až tak velkou snahu.
@rikuhahl (09.04.2022 13:14): To je taková ideální představa, ale realita je podle mě jinde, Já ten tlak na to, aby to fakticky odpovídalo nějakému strohému popisu, napsaného už 100x na jiných stránkách, cítím, stejně jako tetelení se arbitrů, jak mohou někomu nařizovat, jaká slova volit a co by tam měl ještě napsat, aby jeho třeba 10 minutového obětování času s přidáním hry bylo schváleno. Ale to je stejně nakonec jedno, není to vlastně moje věc.
Já už jsem k tomu napsal dost a platí to, že nechápu, proč by přidávač hry měl být povinně sestavit popisek, když se toho může chopit někdo, kdo by ten popisek přidat chtěl a získal by za to body. To je jakoby se povinně vyžadovalo k přidání hry i přidání rovnou komentáře. Někomu se chce přidat hra, ale nechce se mu psát popisek, druhý by popisek napsal, ale hra tu není přidána a jemu se přidávat nechce a tak tu hra není raději vůbec. Pro databázi divný přístup.
Já už jsem k tomu napsal dost a platí to, že nechápu, proč by přidávač hry měl být povinně sestavit popisek, když se toho může chopit někdo, kdo by ten popisek přidat chtěl a získal by za to body. To je jakoby se povinně vyžadovalo k přidání hry i přidání rovnou komentáře. Někomu se chce přidat hra, ale nechce se mu psát popisek, druhý by popisek napsal, ale hra tu není přidána a jemu se přidávat nechce a tak tu hra není raději vůbec. Pro databázi divný přístup.
@Ringo (09.04.2022 12:32): Tak unikátní je to hlavně v tom, že to není opsané, nebo otrocky přeložené z jiných webů a zdrojů. Dál by to mělo být vytvořeno na základě více zdrojů a ideálně i po vlastní zkušenosti z hraní. Prostě kombinace více zdrojů a hlavně to napsat přehledně, stylisticky alespoň přijatelně a svoje postřehy představit nějak nestranně, jako fakta a ne jen dojmy.
@rikuhahl (09.04.2022 07:46): V čem je to unikátní, když je požadavek na to vytahat z wiki či vygooglit suchá x krát jinde zveřejněná data a ta opsat?
@Tulareanus (08.04.2022 23:35): však jsem psal, moderátoři by se měli snažit rozepře deeskalovat, ne je eskalovat. Od toho jsou moderátoři. Chápu že je to občas obtížné.
Další dvě zajímavé hry na mém oblíbeném enginu přidány. Obojí dohráno. Nezabere moc času.
https://frayne94.itch.io/cosmosis
https://mostopha.itch.io/rayhas-poem
Cosmosis
Rayha's Poem
https://frayne94.itch.io/cosmosis
https://mostopha.itch.io/rayhas-poem
Cosmosis
Rayha's Poem
Popisky jsou prakticky to nejdůležitější na DH a je to něco, co je unikátní a navrch oproti konkurenci. Sám Memphis to zmiňuje snad v každém rozhovoru (naposled v Modrák and friends před pár měsíci), že to je něco, na co je hrdý a co se nikdy nebude měnit. ;)
Ale jo, za možnost přidávání her bez popisku jsem taky, to zvýrazňování, které popsal Dan9K je dokonce moc dobrý nápad. Ideálně by bylo fajn, kdyby šel i jedním kliknutím zobrazit seznam her bez popisků, aby jej mohli zájemci dopsat.
@Tulareanus (08.04.2022 23:35): To nebylo od tebe:). Ale kdyby sis ten příspěvek pořádně přečetl, zjistil bys, že jsem ho nakonec změnil v textu (to samozřejmě příliš práce nebylo), ale následně mi byl vrácen znovu (tentokrát zase jiným uživatelem), ať dopíši ještě seznam změn v nové verzi atd., což pro mě již bylo práce dost, na hru, která mě absolutně nezajímala. Opravdu nehodlám plýtvat volným časem sepisováním a hlavně vyhledáváním informací k něčemu, co mě nebaví a nezajímá (a nemám si informace a změny jak ověřit, protože hru již nehraji). A svoje ad absurdum zveličování si nech od cesty;). Chtěl jsem zkrátka jen přidat aktuální název, především kvůli vyhledávání, ale jak se zdá, je to tu velký problém...
@Tulareanus (08.04.2022 23:35): To nebylo od tebe:). Ale kdyby sis ten příspěvek pořádně přečetl, zjistil bys, že jsem ho nakonec změnil v textu (to samozřejmě příliš práce nebylo), ale následně mi byl vrácen znovu (tentokrát zase jiným uživatelem), ať dopíši ještě seznam změn v nové verzi atd., což pro mě již bylo práce dost, na hru, která mě absolutně nezajímala. Opravdu nehodlám plýtvat volným časem sepisováním a hlavně vyhledáváním informací k něčemu, co mě nebaví a nezajímá (a nemám si informace a změny jak ověřit, protože hru již nehraji). A svoje ad absurdum zveličování si nech od cesty;). Chtěl jsem zkrátka jen přidat aktuální název, především kvůli vyhledávání, ale jak se zdá, je to tu velký problém...
@Isair (08.04.2022 23:11): No, jak vypadaly mé popisky. Nebyla to fakt žádná exhibice, jen jsem připsal něco ve stylu - hra byla vnímána tak či onak s podotknutím, jak bych ji vnímal z obou směrů já. Šlo snad jen o větu, ale i tak jsem si říkal, vždyť jsem nenapsal nic proti ničemu. Takže jsem vlastně přidal hru, dodal popisek, ale ten mi byl zeditován, že už to vlastně nebyl můj popisek. V tomto případě říkám, ok, je tu přísný mustr, jak to má vypadat a potom proč nejde přidat hru jen tak a popisek ať si za body přidá někdo další. Hele, já bych hru přidal bez nutnosti popisku klidně i za nula bodů, O ty body mi vůbec nejde.
A aby to nevzal třeba někdo nesprávně osobně, na co narážím, tak jen podotknu, že to není případ Ronika, kdy jsem s nimi i přes poštu konzultoval kdysi dávno editaci Final Fantasy 4 a 5 a Ronik mi psal, že mi to trochu zneutrální, tam to bylo v rovině jako OK a domluvili jsme se přes poštu a bylo to naprosto v pohodě, protože to bylo o slušné domluvě, ne o tom někoho peskovat.
A aby to nevzal třeba někdo nesprávně osobně, na co narážím, tak jen podotknu, že to není případ Ronika, kdy jsem s nimi i přes poštu konzultoval kdysi dávno editaci Final Fantasy 4 a 5 a Ronik mi psal, že mi to trochu zneutrální, tam to bylo v rovině jako OK a domluvili jsme se přes poštu a bylo to naprosto v pohodě, protože to bylo o slušné domluvě, ne o tom někoho peskovat.
@Jack_Dark (08.04.2022 18:16): Fascinuje ma, že jediný spôsob reakcii, ktoré sa mi od teba dostávajú sú osobné útoky. Feeling proud?
@Paul (08.04.2022 14:11): Otázkou je, kedy budeš kárať ostatných, napr. v tejto diskusii za osobné útoky? Či stačí mňa/moderátora? :)
@Isair (08.04.2022 23:11): Tak sme databáza hier a snažíme sa mať zozbierané seriózne dáta o tých hrách no nie? Sám píšeš, že ti napríklad vadí, keď je popis veľmi subjektívny/nepodložený a v tom s tebou súhlasím. Ale rôznym ľuďom chýbajú v popise rôzne veci. Neviem, či tá editácia, ktorú spomínaš a vrátenie bolo odo mňa, ale napr. mne príde logické, že ak sa zmení názov hry, tak ho pri editácii nezmením len v nadpise, ale aj v texte. Je to až tak veľa práce navyše?
Celkovo mi príde divné (a smiešne), že z jednoduchého dvojodstavcového o pár vetách sa tu píše, ako by šlo náročnosťou pomaly o semestrálnu prácu. :)
@Paul (08.04.2022 14:11): Otázkou je, kedy budeš kárať ostatných, napr. v tejto diskusii za osobné útoky? Či stačí mňa/moderátora? :)
@Isair (08.04.2022 23:11): Tak sme databáza hier a snažíme sa mať zozbierané seriózne dáta o tých hrách no nie? Sám píšeš, že ti napríklad vadí, keď je popis veľmi subjektívny/nepodložený a v tom s tebou súhlasím. Ale rôznym ľuďom chýbajú v popise rôzne veci. Neviem, či tá editácia, ktorú spomínaš a vrátenie bolo odo mňa, ale napr. mne príde logické, že ak sa zmení názov hry, tak ho pri editácii nezmením len v nadpise, ale aj v texte. Je to až tak veľa práce navyše?
Celkovo mi príde divné (a smiešne), že z jednoduchého dvojodstavcového o pár vetách sa tu píše, ako by šlo náročnosťou pomaly o semestrálnu prácu. :)
Můj názor je zřejmě irelevantní, neboť jsem přidával naposled v době, kdy tu nebyly hry typu Atlantis a Raptor (lenost + nejsem takový underground, abych hrál moc her, co tu nejsou, leda freewarovky a ty mi za to zas nestojí), ale rovněž nechápu, proč se berou jen návrhy, které jsou na pět bodů a zbytek se vrací k přepracování. K čemu tam pak ten bodovací systém je? Co takhle radši udělat systém, ve kterém budou zvýrazněny nějakým způsobem ty hry, u nichž bylo za popisek dáno méně bodů (a bude se to běžně dělat), tím by se to snadno nacházelo pro editačníky, bylo to třeba i nějakým zvrhlým způsobem motivační (jakože může mít někdo třeba orgasmus z toho, že tam nebude už ta značka, že to není ok popis) a nestávaly by se faily typu, který popisuje special_plan?
@Ringo (08.04.2022 22:57): Tak zase za sebe musím říci, že "popisky" s nějakými osobními názory se fakt blbě čtou, pár jich tu takových bylo, ještě než to tu bylo pevně ustanovené a byla to fakt hrůza. Popis by samozřejmě měl obsahovat hlavně informace o hře. Nevím jak vypadaly ty tvé, ale v podstatě ano, ten popis by tu měl být něco ve stylu popisu hry na Wiki/krabici/Steamu/GoGu, pro vše ostatní tu máme přeci diskuze a komentáře.
Ale s tou až občasnou buzerací (tím myslím z hlediska spíše nastaveného systému než schvalujících) máš pravdu (jakkoliv slušně to schvalující napíše). Sám jsem takhle pohořel dokonce i při editaci již přidané hry, konkrétně Battle for Graxia , kde jsem chtěl pouze změnit název na aktuální "Battle for Graxia" (a starý přidat do alternativních názvů), aby se to lépe vyhledávalo. Přičemž mi schvalující návrh zrušil s tím že " Ak sa zmenil názov, bolo by fajn to aspoň jednou vetou zahrnúť v popisku, alebo aspoň upraviť úvodnú vetu. ", ok změnil jsem a následně mi byl opět od někoho jiného zamítnut s tím, že " Také bys v něm měl minimálně zmínit, že současně s přejmenováním do hry přibylo (nebo bylo vylepšeno/upraveno) mnoho funkcí. A jestli se ti to bude chtít ještě vylepšit, tak připiš i jaké byly hlavní novinky, a že servery hry jsou od tehdy a tehdy již nefunkční. ".
Což se mi samozřejmě vyhledávat nechtělo, o hru jsem se už nezajímal, bylo mi to šumák, tudíž jsem se na to vykašlal... dodnes tu alternativní název není (hra už je beztak zrušená, ale to je fuk). Na jednu stranu snahu vylepšit informace o hře ze strany schvalovatelů chápu, na stranu druhou je to občas vážně spíše kontraproduktivní... zrovna v tomhle případě ok, bral bych tu větu v popisku, ale abych kvůli změně názvu tam ještě přidával kdovíjaké informace, na to se můžu z vysoka..., kót když mi je ta hra v podstatě volná a kdokoliv může popisek upravit později.
Ale je pravdou, že jsem jinak nikdy z žádným schvalujícím problémy neměl a pár her tu přidaných mám, takže zase tím nechci říci, že by vyloženě někdo z nich cíleně buzeroval/znechucoval přidání, ba naopak dost z nich odvádí solidní práci v doplňění drobných informací (třebas i těch platforem), které já třebas přehlédnu.
Ale s tou až občasnou buzerací (tím myslím z hlediska spíše nastaveného systému než schvalujících) máš pravdu (jakkoliv slušně to schvalující napíše). Sám jsem takhle pohořel dokonce i při editaci již přidané hry, konkrétně Battle for Graxia , kde jsem chtěl pouze změnit název na aktuální "Battle for Graxia" (a starý přidat do alternativních názvů), aby se to lépe vyhledávalo. Přičemž mi schvalující návrh zrušil s tím že " Ak sa zmenil názov, bolo by fajn to aspoň jednou vetou zahrnúť v popisku, alebo aspoň upraviť úvodnú vetu. ", ok změnil jsem a následně mi byl opět od někoho jiného zamítnut s tím, že " Také bys v něm měl minimálně zmínit, že současně s přejmenováním do hry přibylo (nebo bylo vylepšeno/upraveno) mnoho funkcí. A jestli se ti to bude chtít ještě vylepšit, tak připiš i jaké byly hlavní novinky, a že servery hry jsou od tehdy a tehdy již nefunkční. ".
Což se mi samozřejmě vyhledávat nechtělo, o hru jsem se už nezajímal, bylo mi to šumák, tudíž jsem se na to vykašlal... dodnes tu alternativní název není (hra už je beztak zrušená, ale to je fuk). Na jednu stranu snahu vylepšit informace o hře ze strany schvalovatelů chápu, na stranu druhou je to občas vážně spíše kontraproduktivní... zrovna v tomhle případě ok, bral bych tu větu v popisku, ale abych kvůli změně názvu tam ještě přidával kdovíjaké informace, na to se můžu z vysoka..., kót když mi je ta hra v podstatě volná a kdokoliv může popisek upravit později.
Ale je pravdou, že jsem jinak nikdy z žádným schvalujícím problémy neměl a pár her tu přidaných mám, takže zase tím nechci říci, že by vyloženě někdo z nich cíleně buzeroval/znechucoval přidání, ba naopak dost z nich odvádí solidní práci v doplňění drobných informací (třebas i těch platforem), které já třebas přehlédnu.
@Isair (08.04.2022 21:51): Já když popisuji vlastními slovy, tak už je to neobjektivní názor, takže tudy cesta asi stejně nevede :-) A to stačilo to jen přibarvit, aby to bylo zajímavé pro čtení (neříkám vždy, ale když se mi jedou stalo, že mi mé vlastní slova byly adminem přepsány do scuhé strohé zcenzurované robotštiny, tak jsem si řekl, kašlu na to).
Takže pokud je tu vyžadován strohý popis toho, co vyplivne kdejaký generátor základních charakteristik, tak to nemohu sloužit. Proto fakt nechápu, proč nejde prostě jen přidat hru, klidně bez popisku. Body jsou mi ukradené. Klidně ať je to za 1 nebo 2 body a když někdo přidá dobrý popisek, shrábne si další tři. Proč tohle není umožněno, nechápu. Buzerace za neúplný popisek mi přijde jako dání nějaké nesmyslné funkce někomu, kdo se shlédne v buzeraci ostatních s touhou se nad ně povyšovat a hrát si na toho důležitého. Docela chápu, že se pak na to lidi vyprdnou.
Takže pokud je tu vyžadován strohý popis toho, co vyplivne kdejaký generátor základních charakteristik, tak to nemohu sloužit. Proto fakt nechápu, proč nejde prostě jen přidat hru, klidně bez popisku. Body jsou mi ukradené. Klidně ať je to za 1 nebo 2 body a když někdo přidá dobrý popisek, shrábne si další tři. Proč tohle není umožněno, nechápu. Buzerace za neúplný popisek mi přijde jako dání nějaké nesmyslné funkce někomu, kdo se shlédne v buzeraci ostatních s touhou se nad ně povyšovat a hrát si na toho důležitého. Docela chápu, že se pak na to lidi vyprdnou.
@Garret (08.04.2022 22:13): Jo DH, ta má onačejší standardy!:)
@Ringo (08.04.2022 21:12): neprošel :) Steamu to stačí, na oficiálních stránkách to taky stačí, ale pro DH je to málo...
@Gordon (08.04.2022 21:18): ty charaktery jsou jen vizuálně odlišné, vlastnosti se opakují. takže bych mohl popisovat tak leda barvu vlasů atd. :)
@Gordon (08.04.2022 21:18): ty charaktery jsou jen vizuálně odlišné, vlastnosti se opakují. takže bych mohl popisovat tak leda barvu vlasů atd. :)
Možná ještě více než popisky mě štve přidávání všech platforem (od té doby, co již databáze není PC only). U některých her , jako třebas takový Street Fighter Alpha 3, byl děs vyhledávat, na co všechno vyšla a s konkrétními datumy (hned jsem si říkal, o kolik jsme to předtím měli jednodušší :), jakkoliv se jedná o zajímavé informace). Hodně v tom pomůže MobyGames, ale i ta není všespásná.
Ale zase musím říct, že si popisky občas přečtu (zvláště pokud se jedná o něco vyloženě neznámého), ale také mě příliš nebaví je psát. I proto mám takové osobní pravidlo, že hru nepřidávám dříve, než si ji nezahraji či ideálně i nedohraji, abych ji pak mohl popsat víceméně vlastními slovy. Nezřídka se mi stávalo, že některé popisky z recenzí/Steamu/Wiki etc. byly dost mimo.
Ale zase musím říct, že si popisky občas přečtu (zvláště pokud se jedná o něco vyloženě neznámého), ale také mě příliš nebaví je psát. I proto mám takové osobní pravidlo, že hru nepřidávám dříve, než si ji nezahraji či ideálně i nedohraji, abych ji pak mohl popsat víceméně vlastními slovy. Nezřídka se mi stávalo, že některé popisky z recenzí/Steamu/Wiki etc. byly dost mimo.
@Garret (08.04.2022 13:04): Ty charaktery bych já třeba rozepsal.
@Garret (08.04.2022 13:04): A tenhle popis neprošel? Mně přijde vyčerpávající, pakliže by někdo nechtěl v popiscích rovnou recenzi a ještě by se dovolával na objektivitu, nezávislost a názorovou nezabarvenost.
Jinak já jsem pár her tady sice přidal, ale přiznám se, že je to tryzna. Za prvé mám problém popisek opisovat, rád o hře napíši něco svého, ale to mi bylo párkrát seškrtáno, protože to zavánělo snad i názorem. Takže ryze objektivní popisek je pak jen trapný nenázorový obšleh z wiki nebo odjinud, kde už to někdo napsal a nejsem plagiátor. Přes to jsem se u pár her hryznul a přidal je s tím, že jsem k nim dodal text alespoň opisně, aby to bylo trochu mými slovy a jediná snaha byla, aby to nevypadalo, že je to jen prohnáno translatorem z anglické wiki.
Mně by vyhovovalo, kdyby hru šlo prostě přidat. aby tady byla. dodám platformu, datum vydání ,developera, distributora, žánr a s nenázorovými popisky, bych se nepatlal. Za to ať si třeba nasbírá body někdo další, kdo popisek k přidané hře doplní, podobně jako je tomu u komentářů.
Jinak já jsem pár her tady sice přidal, ale přiznám se, že je to tryzna. Za prvé mám problém popisek opisovat, rád o hře napíši něco svého, ale to mi bylo párkrát seškrtáno, protože to zavánělo snad i názorem. Takže ryze objektivní popisek je pak jen trapný nenázorový obšleh z wiki nebo odjinud, kde už to někdo napsal a nejsem plagiátor. Přes to jsem se u pár her hryznul a přidal je s tím, že jsem k nim dodal text alespoň opisně, aby to bylo trochu mými slovy a jediná snaha byla, aby to nevypadalo, že je to jen prohnáno translatorem z anglické wiki.
Mně by vyhovovalo, kdyby hru šlo prostě přidat. aby tady byla. dodám platformu, datum vydání ,developera, distributora, žánr a s nenázorovými popisky, bych se nepatlal. Za to ať si třeba nasbírá body někdo další, kdo popisek k přidané hře doplní, podobně jako je tomu u komentářů.
@Garret (08.04.2022 16:15): model přidělování bodů je od založení stejný a byl tu opakovaně popsán: 1 bod za přebal, 1 bod za hlavičku, 1-3 body za popis. Tuším, že nejnižší počet bodů, který jsem kdy přidělil, byly dva. V praxi si nevybavuju, že by se dával jeden bod, to už je pro schvalujícího prakticky jednodušší, aby udělal celý profil sám.
@Paul (08.04.2022 14:11): Ten aby se choval normálně? Neblázni Paule to se dřív Putin dostaví do Haagu.