@Gordon (27.01.2023 00:55): nesouhlasím, ale to je fuk, možná se nechápem. :) nešlo mi o to, že tu je třetí pohled apod.. ale že to je špatně dělené... já bych to udělal prostě tak, že ten třetí pohled by šel přiřadit k čemukoliv, co bylo o řád výše ve stromu, tzn. třeba i k rpg apod. ;) ale neřeš to.
Návrhy na nové funkce
@feryk (27.01.2023 00:49): Ano, skutečně se akční hry dělí na "over the shoulder" neboli třetí pohled, první pohled, etc, to není místní výmysl.
Mě třeba vyhovuje, že tu není milion podžánrů.
Mě třeba vyhovuje, že tu není milion podžánrů.
@Gordon (26.01.2023 21:36): To vůbec ne, jen mám ve své knihovně i takové hry a vůbec netušim, do jaké kategorie patří... navíc pokud tu je kategorie dětské hry, nerozumím, proč tu nejsou erotické, což je samostatný segment her... taktéž pokud tu je golf, což je sport nebo tanky.. proč tu není rpg fantasy, rpg open world, rpg středověký, rpg post-apo.... je to stejná situace... to samé dungeony... a nebo hra z pohledu třetí osoby je žánr?? celé je to prostě divné a dle mého špatně postavené, udělal bych to jinak. ;)
@feryk (26.01.2023 20:32): Erotické hry jsou spíše něco jako genre žánr a mohou tudíž proplouvat celým spektrem žánrů. Taky bychom touto logikou tu mohli mít žánry jako space opera, raypunk a další, že.
A beztak, jen se ostýcháš, protože ti tu ve skutečnosti chybí pouze filtr na porno hry. :)
A beztak, jen se ostýcháš, protože ti tu ve skutečnosti chybí pouze filtr na porno hry. :)
Abych řekl pravdu, tak se mi tu moc nelíbí řazení žánrů. Já bych to udělal jako strom úplně jinak. Některé žánry, např. rpg a dungeony, mi přijdou nedostatečně pokryté narozdíl třeba od golfu a tankového simulátoru :D ... a vizuální novela, tím jsou myšleny i erotické hry? Celé je to divné.
@Fritol (25.01.2023 14:22): To by bylo super, už jen proto, že na steamu je hledat hry skrz tagy díky idiotům a meme mentálům naprosto nemožný.
@Hitsuran (23.01.2023 20:53): Je v seznamu plánovaných funkcí hned první: Veřejné štítky, herní série
Hádám, že to má fungovat stejně, jako Podobné a Související na csfd. Ale nutno uznat, že MAL to má teda řešené podstatně líp, než csfd. Takhle bych to na DH taky uvítal.
Když už jsme u MAL, tak bych na DH uvítal i sekci doporučení, jak to mají tam. Uživatelé by k dané hře napsali doporučení jiné hry, která se jí podobá a k tomu krátký komentář proč. Když takové doporučení napíše 20 lidí se stejnou hrou, tak se to sčítá a ukazuje nahoře jako největší shoda. Funguje to tam fakt moc dobře. Nehledě na to, že stránky jako Tastedive jsou poměrně vyhledávané a dotazy "Doporučte mi hru jako..." velmi časté. Myslím, že by to byla dost dobrá fíčura a dost by to zvýšilo využití DH.
Hádám, že to má fungovat stejně, jako Podobné a Související na csfd. Ale nutno uznat, že MAL to má teda řešené podstatně líp, než csfd. Takhle bych to na DH taky uvítal.
Když už jsme u MAL, tak bych na DH uvítal i sekci doporučení, jak to mají tam. Uživatelé by k dané hře napsali doporučení jiné hry, která se jí podobá a k tomu krátký komentář proč. Když takové doporučení napíše 20 lidí se stejnou hrou, tak se to sčítá a ukazuje nahoře jako největší shoda. Funguje to tam fakt moc dobře. Nehledě na to, že stránky jako Tastedive jsou poměrně vyhledávané a dotazy "Doporučte mi hru jako..." velmi časté. Myslím, že by to byla dost dobrá fíčura a dost by to zvýšilo využití DH.
Co takhle přidat funkci podobnou tý na MAL nebo ANIDB kdy máte sekci která ukazuje prequely/sequely a spinoffy?
@Jumas (22.01.2023 15:57): Mas pravdu, spatne sem to oznacoval.
@666joxer (22.01.2023 11:15): To ale jde, podívej se na můj profil. Napiš, o co ti konkrétně jde a já se ti pokusím poradit.
Mohl by se v uprave profilu pridat odkaz i pres obrazek? Chtel bych na profilu udelat jen nahledy.
@jvempire (04.01.2023 13:46): Podporuju! Sám jsem o něco podobné žádal nedávno.
Pokud zde do budoucna budou zastřešující stránky pro epizodické hry a různá vydání, nestálo by za to udělat něco podobného i pro série? Aby bylo možné někam dávat informace které se týkají všech dílů nebo třeba vida o historii značky...
@bukrrCZ (30.12.2022 19:53): profil snese všechno, si tam udělej sekci deníček a piš si halabala :)
@bukrrCZ (30.12.2022 19:53): To je dobrý nápad. Popravdě já si dělám workaround - a to že v diskuzi nebo v komentáři nedám odeslat, ale uložit text (ikonka diskety), S tím množstvím, s čím pracuji (používám to spíš jako poznámky z hraní pokud zvažuji komentář) to jde. Samozřejmě pokud bych měl tyto koncepty u každý hry tak by to bylo nepoužitelný...
Zdravím, co takhle nějaká funkce alá deníček na ČSFD? Mám takový tendence si občas napsat něco ke hrám, který jsem dohrál. Krátký postřehy pro zapamatování si toho prvního pokoření. Nejsou hodny komentáře a ani příspěvku v diskuzi. Něco jako je u Herní výzvy možnost dopsat si pár poznámek. Ospravedlňuji se, pokud už takový návrh padl :D
@Psyx (20.11.2022 23:48): Nic se nedeje. Tady je to napriklad videt pro Marvel's Spider-Man: Miles Morales, ktery na PC vysel nedavno, ale ukazuje se v seznamu se zvolenou platformou PC pro rok 2020, protoze v tom roce puvodne vysel na PS.
@Garion (20.11.2022 23:38): Aha, tak to jsem nevěděl, že to hledá jen první rok vydání, moje chyba.
@Psyx (20.11.2022 23:35): On chce filtrovat dle data vydani na dane platforme a to opravdu nejde, filtruje se pouze podle prvniho (puvodniho) data vydani.
@Bigman (20.11.2022 21:00): Taky si přepni množství hodnocení na nezáleží. Našlo mi to 16, což je dost malé číslo, ale hádám, že toho takhle specifického na DH víc není :)
@Memphis: Když už jste u toho přidávání nových žánrů, co přidat jasně definovaný subžánr taktických RPG pod RPG? Hry jako Jagged Alliance, Final Fantasy Tactics, FFXII Revenant Wings, Tactics Ogre nebo Fire Emblem jsou tu nesjednoceně jako RPG + strategie nebo strategie + RPG...
Nebo aspoň přidat možnost si vyselectovat hry, co mají konkrétní hlavní žánr a sekundární žánr, ať se to dá nějak hromadně sjednotit.
Nebo aspoň přidat možnost si vyselectovat hry, co mají konkrétní hlavní žánr a sekundární žánr, ať se to dá nějak hromadně sjednotit.
@M.a.t.t. (20.11.2022 18:26):
pouze pro vybrane nájde v 89 na pc jednu hru
ja by som potreboval vyhľadať hry ktoré vyšli na pc v 89 a to sa nedá
pouze pro vybrane nájde v 89 na pc jednu hru
ja by som potreboval vyhľadať hry ktoré vyšli na pc v 89 a to sa nedá
@Bigman (20.11.2022 18:21): Zaškrtol si dole Pouze pro vybrané?
Dalo by sa pridať k roku vydania možnosť zobraziť hry podla dátumu kedy bola vydana len na vybratú platformu?
napriklad hra price of persia bola na pc vydaná v 1990, ale teraz ju zobrazí aj keď dám obmedzenie na pc platformu a 1989 rok
napriklad hra price of persia bola na pc vydaná v 1990, ale teraz ju zobrazí aj keď dám obmedzenie na pc platformu a 1989 rok
@Jumas (12.11.2022 19:29): Ještě jsi zapomněl na doktora přes šulíny :)
@Charllize (12.11.2022 15:01): Kam se na něj ty s Chuckem a Crashem hrabete :)
@Jumas (24.10.2022 12:00): Nakonec se ukáže ze Fríťa je nejstarší na databazi :)
Nešlo by přidávat videa k více hrám najednou? Např. když je video relevantní k více dílům, představení obou verzí pokemonů atd.
@Fritol (24.10.2022 12:09): V tom případě je mi zítra po osmnácté 23... :D
@Jumas (24.10.2022 12:00): Prej nemám nikomu sdělovat svůj věk. Vždycky je mi tolik, na kolik se cítím. :)
@Fritol (24.10.2022 11:55): Mobilní hraní před rokem 90? To už něco bylo? A kolik že ti to vlastně je? :)
@Jumas (24.10.2022 11:51): Jasné no, já za to nijak zvlášť bojovat nechci. :D Ačkoliv jsem Palm nikdy neměl, tak je to pro mě spíš taková nostalgie, neb jsem kdysi v mládí, ještě za komára, mobilní hraní docela hrotil. :)
@Všivák (24.10.2022 11:41): Jak píšu, pokud se přidají všechny hry, k čemuž jsi se ty a Fritol přihlásili, nemám s tím žádný problém. Předpokládám, že se k tomu Memphis dříve, či později vyjádří.
@Fritol (24.10.2022 11:43): No a jsme u toho. Já chci ještě tuhle krabici, já zase tenhle systém a co tenhle mobil? :)
@Fritol (24.10.2022 11:43): No a jsme u toho. Já chci ještě tuhle krabici, já zase tenhle systém a co tenhle mobil? :)
@Jumas (24.10.2022 11:31): "The Zodiac is a Palm OS 5-compatible device, and most software compatible with Palm OS 5 runs without issue."
PalmOS mi bylo zamítnuto tehdá. :D Kdybych tehdá věděl, že Zodiac běžel na PalmOS, tak by to možná prošlo. Navíc kdyby se Zodiac přidal jako PalmOS, tak má zajištěných několik desítek/stovek her na DH hned do startu, protože tam je spousta portů J2ME/Symbian/iOS her.
PalmOS mi bylo zamítnuto tehdá. :D Kdybych tehdá věděl, že Zodiac běžel na PalmOS, tak by to možná prošlo. Navíc kdyby se Zodiac přidal jako PalmOS, tak má zajištěných několik desítek/stovek her na DH hned do startu, protože tam je spousta portů J2ME/Symbian/iOS her.
@Jumas (24.10.2022 11:31): Tak jsem zhruba projel počet přidaných her u jednotlivých platforem: Mainframe - 5 her, Maťo - 2 hry, Ondra SPO 186 - 1 hra, IQ 151 - 2 hry, Tesla PMD 85 - 15 her, SAM Coupé - 8 her, Sharp MZ-800 - 9 her, WonderSwan - 10 her, Magnavox Odyssey 2 - 7 her.
Myslím, že by se do téhle přehlídky mohlo Gizmondo v klidu zahrnout.
Myslím, že by se do téhle přehlídky mohlo Gizmondo v klidu zahrnout.
@Všivák (24.10.2022 11:27): Viz má druhá editace. Přidat platformu k existujícím profilům je maličkost, ale pokud by se Gizmondo přidalo, určitě by to tu na něj chtělo mít všechny hry, když jich je jen 14.
EDIT: Na druhou stranu by to potom mohlo svádět k tomu, aby tu byl třeba i Zodiac, na nějž vyšlo více her, než třeba na ten Virtual Boy. Stále však beru to, že pokud by bylo přislíbeno, že se na danou platformu přidají všechny hry, když jich je tak málo, nevidím důvod, proč by tu neměla být.
EDIT: Na druhou stranu by to potom mohlo svádět k tomu, aby tu byl třeba i Zodiac, na nějž vyšlo více her, než třeba na ten Virtual Boy. Stále však beru to, že pokud by bylo přislíbeno, že se na danou platformu přidají všechny hry, když jich je tak málo, nevidím důvod, proč by tu neměla být.
@Jumas (24.10.2022 11:22): Ano, přidal bych FIFU k N-Gage. V podstatě mi je to jedno. Jen by to mohla být zajímavost, která by nestála tolik úsilí a jelikož má několik multiplatformních her, v profilu by asi nula brzo zmizela. Ale jak říkám, žíly mi to netrhá.
@Všivák (24.10.2022 10:45): Jak píše Fritol, na Gizmondo vyšlo celkem 14 her a jde o hodně okrajovou záležitost. Navíc půlka z toho je multiplaformních, takže tu svůj profil stejné nebo podobné verze buď už mají (FIFA Football 2005, P.O.D.: Proof of Destruction, Richard Burns Rally, SSX: Out of Bounds, Trailblazer) nebo mít mohou (Sticky Balls a Toy Golf).
Kvůli sedmi hrám fakt nemá cenu zavádět novou platformu, když jde navíc o něco, o co se u nás nikdo nezajímá. Výjimkou jsou čeští Ondrové a Maťové, kteří by tu bez českého původu zajisté nebyly. Virtual Boy je tu zase kvůli zkompletování všech Nintendo konzolí, avšak ten má oproti Gizmondu všechny hry exkluzivní a navíc jsem zjistil, že na něj fanoušci stále vytvářejí další. Přesto, že se hodnocení asi žádná z nich nedočká, ta platforma tu má své místo. Předpokládám, že ti šlo hlavně o FIFu 2005, vzhledem k tomu, co poslední dobou na DH přidáváš. Ta GBA/N-Gage verze je ale v podstatě úplně stejná, a tak jediné, co by ti mohlo vadit, je to, že jí nemůžeš ohodnotit na Gizmondu. Nepředpokládám ale, že jej máš :)
EDIT: Než jsem to dopsal, tak jste stihli zmínit všechny platformy, které zmiňuji i já :) A Maťo, Ondru a PMD tu chtěl ugra.
EDIT 2: Souhlasím ale s tím, kdyby byl zájem těch sedm zbývajících her přidat (případně více kvůli odlišným verzím), aby tu Gizmondo bylo. Pak by to mělo smysl. 14 her tu nemá dalších 9 platforem (viz tady).
Kvůli sedmi hrám fakt nemá cenu zavádět novou platformu, když jde navíc o něco, o co se u nás nikdo nezajímá. Výjimkou jsou čeští Ondrové a Maťové, kteří by tu bez českého původu zajisté nebyly. Virtual Boy je tu zase kvůli zkompletování všech Nintendo konzolí, avšak ten má oproti Gizmondu všechny hry exkluzivní a navíc jsem zjistil, že na něj fanoušci stále vytvářejí další. Přesto, že se hodnocení asi žádná z nich nedočká, ta platforma tu má své místo. Předpokládám, že ti šlo hlavně o FIFu 2005, vzhledem k tomu, co poslední dobou na DH přidáváš. Ta GBA/N-Gage verze je ale v podstatě úplně stejná, a tak jediné, co by ti mohlo vadit, je to, že jí nemůžeš ohodnotit na Gizmondu. Nepředpokládám ale, že jej máš :)
EDIT: Než jsem to dopsal, tak jste stihli zmínit všechny platformy, které zmiňuji i já :) A Maťo, Ondru a PMD tu chtěl ugra.
EDIT 2: Souhlasím ale s tím, kdyby byl zájem těch sedm zbývajících her přidat (případně více kvůli odlišným verzím), aby tu Gizmondo bylo. Pak by to mělo smysl. 14 her tu nemá dalších 9 platforem (viz tady).
@Všivák (24.10.2022 11:04): Virtual Boy se přidal čistě proto, abychom zde měli kompletní Nintendo konzole. Jakkoliv zrovna tahle je obskurní, tak Nintendo jako takové je nejdůležitější výrobce konzolí a chtěli jsme ho mít kompletní. Navíc jsme slíbili, že přidáme kompletní nabídku her, což se stalo, ač trochu později a s Jumasovou pomocí. :)
České platformy jsou kapitola sama o sobě, to jsem navrhoval už smazat, když jsem byl člen týmu. Přidaly se na základě prosby nějakého uživatele, který slíbil, že ty hry bude přidávat a nestalo se tak. Už nevím, kdo to byl.
No, osobně to teď už neovlivním, ale pokud by byl zájem ty Gizmondo hry přidat (přičemž i já nabízím pomoc), tak by bylo fér to zvážit. Rozhodně by to bylo užitečnější než Ondra a Maťo. :D
České platformy jsou kapitola sama o sobě, to jsem navrhoval už smazat, když jsem byl člen týmu. Přidaly se na základě prosby nějakého uživatele, který slíbil, že ty hry bude přidávat a nestalo se tak. Už nevím, kdo to byl.
No, osobně to teď už neovlivním, ale pokud by byl zájem ty Gizmondo hry přidat (přičemž i já nabízím pomoc), tak by bylo fér to zvážit. Rozhodně by to bylo užitečnější než Ondra a Maťo. :D
@Fritol (24.10.2022 10:55): Když už tu je i šílený Virtual Boy nebo některé české platformy z dob komunismu, tak by to tady klidně mohlo být. Už jen pro zajímavost, že to existuje. Na Gizmondo bych minimálně jednu hru přidal. :)
@Všivák (24.10.2022 10:45): Chybí tady spousta platforem. Když se přidávaly, tak jsme v týmu hlasovali, které zde dát a které nikoliv na základě dostupnosti a popularity v ČR, případně historické důležitosti ve světě. Proto tady část těchhle okrajových konzolí chybí.
A co si budem, zrovna na Gizmondo si nikdo nevzpomene ani ve světě, natož u nás. Na druhou stranu pro něj vyšlo dohromady asi 10 her, takže zkompletovat databázi by byla otázka pár dní, takže kdyby se přemýšlelo o rozšiřování platforem, tak jsem pro a hlásím se k přidávání dostupných her. :D
Problém je, že zdejší komunita je malá a přidavačů starších her v ní je ještě méně. Nevypadá to pak moc dobře z hlediska databáze, když tu u velké části platforem máme jen pár her.
A co si budem, zrovna na Gizmondo si nikdo nevzpomene ani ve světě, natož u nás. Na druhou stranu pro něj vyšlo dohromady asi 10 her, takže zkompletovat databázi by byla otázka pár dní, takže kdyby se přemýšlelo o rozšiřování platforem, tak jsem pro a hlásím se k přidávání dostupných her. :D
Problém je, že zdejší komunita je malá a přidavačů starších her v ní je ještě méně. Nevypadá to pak moc dobře z hlediska databáze, když tu u velké části platforem máme jen pár her.
Nechybí na databázi platforma Gizmondo? https://en.wikipedia.org/wiki/Gizmondo
@Gordon (21.10.2022 19:14): Možná proto ze to jsou nejvíc odstranovana videa na yt.
Vcelku se divím, že tu stále není kategorie videí OST.
@rikuhahl (12.09.2022 15:02): No... tak uvidíme... lebo to by sa skutočne hodilo.
@Vivaldi (12.09.2022 14:04): Nejsi první, kdo tohle téma nadhodil. Je to dlouhodobě v plánu ;)
Nebolo by možné nejakým spôsobom hry, ktoré sú rozčlenené na kapitoly nejako dať dokopy, aby sme mohli dať hodnotenie na hru ako takú? Momentálne v prípade Life Is Strange sa to nedá a bolo by to tak určite lepšie, keby sme to mohli hodnotiť aj zvlášť ale aj spolu.
Prosím o doplnění žánru "logický rychlík" do nápovědy. Není mi jasné, co si pod tím představit.
Na stejném místě také chybí kategorie "Logické" v úvodním přehledu, přestože v textu dále je.
Na stejném místě také chybí kategorie "Logické" v úvodním přehledu, přestože v textu dále je.
V profilu hry pod jejím hodnocením by mohlo být uvedeno umístění v žebříčku všech hodnocených her, podobně jako je to na csfd.
Při přidávání odkazů na Google Play, mohl by systém automaticky odmazat parametry hl= a gl= ? Dost často je tak změněn jazyk a místo nákupu, což má za následek, že 1) rozhraní obchodu je v např. angličtině, ačkoliv by mohlo být česky (včetně popisu hry, občas), a 2) hra nejde koupit (minimálně mě), protože se odkazuje na odlišný region. Příklad:
https://play.google.com/store/apps/detai ... p;hl=en_US&gl=US
A jak to je funkční:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.devolverdigital.minit
https://play.google.com/store/apps/detai ... p;hl=en_US&gl=US
A jak to je funkční:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.devolverdigital.minit