@Jab (26.03.2023 18:28): Vzhledem k tomu že ho cituje tetin přítel, i moje o 13 let mladší sestřenice, tak si myslím že ani ne.
Kultura
Btw prý má Red Dwarf dosti generačně omezenou působnost. A dnešní mládeži už často moc zábavný nepřijde.
Simpsonovi byli skvělí tak do 15 série. Do dvacáté se v dílech daly najít dobré scény vcelku pravidelně. Pak už spíš výjimečně. Z těch posledních sérií jsem viděl pár dílů a nepamatuju si z tama nic co by se dalo citovat.
Jejich humor je strašně na první dobrou. Má mizerný timing, nemá pointu. Není inteligentní, ani nic neříká o postavách. Dřív tam bylo spousta pomrkávání a neuvěřitelně chytrých nápadů. To úplně zmizelo. Scenáristická bezradnost je tak ohromující, že musí neustále prodlužovat gaučovou scénku, jenom aby naplnili předepsaný počet minut. Kdybych hodnotil samostatně poslední série, tak je to na dvě hvězdičky z pěti.
Jejich humor je strašně na první dobrou. Má mizerný timing, nemá pointu. Není inteligentní, ani nic neříká o postavách. Dřív tam bylo spousta pomrkávání a neuvěřitelně chytrých nápadů. To úplně zmizelo. Scenáristická bezradnost je tak ohromující, že musí neustále prodlužovat gaučovou scénku, jenom aby naplnili předepsaný počet minut. Kdybych hodnotil samostatně poslední série, tak je to na dvě hvězdičky z pěti.
@Kunick (26.03.2023 16:48): Jo Blackadder souhlas. Poslední sezónu jsem měl i vlastně nejraději.
@AlieN (26.03.2023 17:01): Něco na tom bude, možná i právě proto mě Californication svého času tak dostal. Člověk se v jedné chvíli hystericky směje aby hnedle v zápětí měl slzy v očích. To ten seriál fakt uměl.
@Cathan (26.03.2023 16:44): Popravdě toto není první zmínka že ke zlepšení teď kupodivu dochází, tak snad se to ukáže trendem a ne jen náhodou.
@JohnCZ (26.03.2023 16:51): Californication je top! Taky tam byly propady, ale celkově ten seriál miluju, i přes tu přepálenost a absurditu jsem se v něm mnohokrát našel... jen právě proto už ho nedokážu řadit mezi čistě komediální seriály, sometimes it just hits too hard :)
@JohnCZ (26.03.2023 16:51): Californication je top! Taky tam byly propady, ale celkově ten seriál miluju, i přes tu přepálenost a absurditu jsem se v něm mnohokrát našel... jen právě proto už ho nedokážu řadit mezi čistě komediální seriály, sometimes it just hits too hard :)
@Cathan (26.03.2023 15:53): +1 Ty jsou skvělé! Ani nevím, kolikrát jsem slyšel, že "to je ta hloupá kravina o uječených pipinách, co melou o nesmyslech," což je, pravda, jednak asi dáno hlučným dabingem, ale hlavně tím, že je to seriál tak nadupaný popkulturními odkazy zejména pro americké publikum, že je průměrný divák Novy velice často vůbec nepobere. Gilmorky jsou pro mě naopak definicí chytrých dialogů a inteligentního humoru obecně.
Nemám fest rád tradiční sitcomy, ale pro mé pubertální já byl asi nejzábavnější komediální seriál svého času Californication. Minimálně první tři série. Jsem celkem suchar a směju se opravdu u máločeho, ale tady jsem se fakt řáchal.
Nemám fest rád tradiční sitcomy, ale pro mé pubertální já byl asi nejzábavnější komediální seriál svého času Californication. Minimálně první tři série. Jsem celkem suchar a směju se opravdu u máločeho, ale tady jsem se fakt řáchal.
@Dan9K (26.03.2023 14:40): Je to hrozně individualní..ja třeba HIMYM viděl asi 4 udajně "nejlepší díly ever" a těžká zívačka. A RD se usmívám už u znělky.
@SilentWolf (26.03.2023 14:51): tak stane se. Šanci si tomu dal a to se počítá. Jinak Community je hodně super!
Z toho co tu nezaznělo, tak určitě Blackadder. První sezona slabší, ale pak dokonalost. Prvních pár serii Brooklyn 99 a možná Dead like me
@SilentWolf (26.03.2023 14:51): tak stane se. Šanci si tomu dal a to se počítá. Jinak Community je hodně super!
Z toho co tu nezaznělo, tak určitě Blackadder. První sezona slabší, ale pak dokonalost. Prvních pár serii Brooklyn 99 a možná Dead like me
@AlieN (26.03.2023 16:40): Chápu, jen ještě dodám, že ačkoliv s tím propadem souhlasím, čarodějnický díl poslední série ve mě probudil naději, že se nyní začnou více objevovat mladí scénáristé kteří tomu vdechnou nový život.
@Cathan (26.03.2023 16:21): To s deseti sezonami byla ode mně spíš zkratka, už je to příliš dávno abych věděl kdy přesně jsem ten propad začal vnímat já, ale matně si pamatuji že to bylo spíš až tak po té patnácté sezoně. Pointou bylo že cokoli z posledních nejméně deseti sezon (spíše dvaceti) vychází ze srovnání s prvními deseti ročníky zcela tragicky.
@AlieN (26.03.2023 16:07): Simpsonovi jsou složitá historie.
Jádro fundamentalistů ti řekne, že pád začal v deváté sérii/desáté sérii. Já s tím ale nikdy nesouhlasil, protože si do dneska hojně užívám dost dílů až cca do osmnácté, dvacáté série. Poté začínají očividné propady psaní spojené s nedostatkem nápadů a plytkostí scénářů - i tam se tam ale dá občas najít zlato, to jo.
Když jsem dělal skutečně poctivý a velký rewatch od první až do dvanácté série, docela mi došlo, čím to je. Oni Simpsonovi nezačali být v desáté sérii horší. Prostě začali být jiní. Přešlo se z pseudorealistické komedie o jedné předměstské rodince k více potrhlým prvkům, začali se více objevovat různé hvězdy, bláznivé dějové linky, nerealistické a přehnané vtipy. Ale - a to je podstatné - kvalita scénáře tím ve skutečnosti neutrpěla, pouze došlo k posunu žánru, který byl nevyhnutelný.
Vtipné je, že informace o tom, jak jsou post-season 10 Simposonovi strašní je tak děsně profláklá, že když lidé sledují nějakou fakt vtipnou scénku třeba z patnácté série, tak nemohou uvěřit, že je to fakt tak pozdní :) Skoro mi přijde, že už je to dnes spíš přijatý konsensus který se málo kdy podrobí kritickému rozboru.
Jádro fundamentalistů ti řekne, že pád začal v deváté sérii/desáté sérii. Já s tím ale nikdy nesouhlasil, protože si do dneska hojně užívám dost dílů až cca do osmnácté, dvacáté série. Poté začínají očividné propady psaní spojené s nedostatkem nápadů a plytkostí scénářů - i tam se tam ale dá občas najít zlato, to jo.
Když jsem dělal skutečně poctivý a velký rewatch od první až do dvanácté série, docela mi došlo, čím to je. Oni Simpsonovi nezačali být v desáté sérii horší. Prostě začali být jiní. Přešlo se z pseudorealistické komedie o jedné předměstské rodince k více potrhlým prvkům, začali se více objevovat různé hvězdy, bláznivé dějové linky, nerealistické a přehnané vtipy. Ale - a to je podstatné - kvalita scénáře tím ve skutečnosti neutrpěla, pouze došlo k posunu žánru, který byl nevyhnutelný.
Vtipné je, že informace o tom, jak jsou post-season 10 Simposonovi strašní je tak děsně profláklá, že když lidé sledují nějakou fakt vtipnou scénku třeba z patnácté série, tak nemohou uvěřit, že je to fakt tak pozdní :) Skoro mi přijde, že už je to dnes spíš přijatý konsensus který se málo kdy podrobí kritickému rozboru.
Obecně všechny výborné seriály se občas dočkají propadu v kvalitě a některé sezony jsou citelně horší, platí to o RD, Futuramě, Simpsonovi se z toho propadu po deseti sezonách nikdy nevyhrabali, a asi všem dalším - no a jediné co mě napadá že si drží kvalitu stabilně vysokou a neuvěřitelně mě baví dlouhodobě, je South Park. Tam si občas vzpomenu na nudnější díl, ale nikdy nic dlouhodobějšího, snad jen v začátcích se ten seriál ještě trochu hledal, ale i ty jsou kult.
No a nebo je seriál tak dokonalý že ho hned zruší, ano mluvím o Firefly :D
Kdybych měl vybírat ne jen mezi komediálními seriály, tak tohle je pořád v mém top 3. Spolu se Star Trekem (hlavně TNG) a teď nově Doctor Who.
No a nebo je seriál tak dokonalý že ho hned zruší, ano mluvím o Firefly :D
Kdybych měl vybírat ne jen mezi komediálními seriály, tak tohle je pořád v mém top 3. Spolu se Star Trekem (hlavně TNG) a teď nově Doctor Who.
@SilentWolf (26.03.2023 14:51): Community je myslím už tak provařené že to už snad víc nejde. Ale zaslouženě, některé série jsou fantastické. A na film se těším moc.
Z novějších sitcomů co prolétly bohužel bez většího zájmu manstreamu mě napadají spíš absurdní genialita Man Seeking Woman, a politická parodie s Jackem Blackem The Brink. Je velká škoda že zrovna tenhle zrušili po první sérii.
@Dan9K (26.03.2023 15:04): Scény z Fawlty Towers na mě poslední dobou občas vyhodí youtube a indeed dobré to je, ani jsem nevěděl že tak krátké, tak to musím někdy brzy dát celé.
Z novějších sitcomů co prolétly bohužel bez většího zájmu manstreamu mě napadají spíš absurdní genialita Man Seeking Woman, a politická parodie s Jackem Blackem The Brink. Je velká škoda že zrovna tenhle zrušili po první sérii.
@Dan9K (26.03.2023 15:04): Scény z Fawlty Towers na mě poslední dobou občas vyhodí youtube a indeed dobré to je, ani jsem nevěděl že tak krátké, tak to musím někdy brzy dát celé.
Já nedám dopustit na Gilmore Girls. Pro mě zcela srdcová záležitost a nemine den, kdybych si nevzpomenul na nějakou hlášku, kterou ale nikdo v mém okolí nemá šanci pochopit :)
já se nejvíc v životě smál u Fawlty Towers. Takže kdyby to mělo být jediným kritériem pro nejlepší seriál, tak musím zvolit Fawlty Towers.
Ale zase to má jen 12 dílů a když porovnám celkový počet smíchů, budou pořád vést Simpsoni třeba o 8 tisíc :D
Ale zase to má jen 12 dílů a když porovnám celkový počet smíchů, budou pořád vést Simpsoni třeba o 8 tisíc :D
Zajímavé, že nikdo nezmínil Family Guy. Ten samoúčelný humor postupně získavá na popularitě.
@SilentWolf (26.03.2023 14:51): a znáš třeba That 70s Show nebo Ranch? Ty jsou taky supr. Nebo brilantní Santa Clarita Diet a Kominski Method.
@SilentWolf (26.03.2023 14:51): Community je taky v mém top 10. Z těch komediálních bych přidal MASH samozřejmě. A z kreslených Rick and Morty, Harley Quinn, Legend of Vox Machina či Star Trek: Lower Decks.
@Kunick (25.03.2023 23:45): každý díl měl i přednášku. Zatím jsme viděli švestkovku, cestu na severní pól , ztrátu třídní knihy a záskok. Jako Monthy Pythoni daleko lepší. Dokonce i sluha dvou pánů mi přišel lepší. Nevím proč, kolegové o cimrmanech mluví už 5 let v kuse. Tak jsem asi byl přehypován.
Jinak já mám co se komedií týká docela vysoko seriály Community a It's always sunny in Philadelphia. Nevím jak zde ale řekl bych že to obecně moc lidí nezná. Všichni jen Himym a big Bang.
Jinak já mám co se komedií týká docela vysoko seriály Community a It's always sunny in Philadelphia. Nevím jak zde ale řekl bych že to obecně moc lidí nezná. Všichni jen Himym a big Bang.
@Dan9K (26.03.2023 14:40): Tak evidentně jde o věc kde postoj ala tvůj otec je spis kontraproduktivní, takže nic takového neříkám. Možná v posteli po sexu bych se svěřil :D
@7c (26.03.2023 12:58): jasně :-)
jinak ohledně Red Dwarf, mám ho rozhodně v top 10 mezi všemi seriály (ano, srovnávám i s těmi vážnými :-) ). Kdyby nějaká božská autorita rozhodla, že "toto je nejlepší seriál všech dob", měl bych na tuto autoritu otázky :-)
Obecně mi přijde Red Dwarf specifický zvláště v prvních sériích značnou komorností a skromností. Je to taková pohoda, která není moc pohrocená.
Nám se to tak líbí, ale je právě otázka, zda je to takhle nejlepší, nebo jsou třeba "objektivně" lepší právě první série Himym nebo TBBT, které jsou intenzivnější a nabušenější. Taky to může být o tom, co v člověku víc přetrvá. Jestli je lepší absolutní zážitek v tu chvíli a pak nic, nebo střídmý zážitek v tu chvíli a přetrvávající zážitek po celý život. Aspoň já to tak mám, že u Red Dwarf se nějak extrémně nesměju, je to spíš příjemné, u Himym se budu smát hodně, ale pak budu vlastně líp a víc vzpomínat na to RD. A teď co je vlastně lepší? Já nevím :-)
@Jab (26.03.2023 12:27): :-)
@Charllize (26.03.2023 13:40): předpokládám, že jako milovník Japonska to nebudeš mít hozené jako můj otec "je to kreslený, je to pro děti", přestože kdykoliv to náhodou viděl, smál se od začátku do konce, ale vždycky pak tvrdil, že to nemá rád. Pózička :-)
jinak ohledně Red Dwarf, mám ho rozhodně v top 10 mezi všemi seriály (ano, srovnávám i s těmi vážnými :-) ). Kdyby nějaká božská autorita rozhodla, že "toto je nejlepší seriál všech dob", měl bych na tuto autoritu otázky :-)
Obecně mi přijde Red Dwarf specifický zvláště v prvních sériích značnou komorností a skromností. Je to taková pohoda, která není moc pohrocená.
Nám se to tak líbí, ale je právě otázka, zda je to takhle nejlepší, nebo jsou třeba "objektivně" lepší právě první série Himym nebo TBBT, které jsou intenzivnější a nabušenější. Taky to může být o tom, co v člověku víc přetrvá. Jestli je lepší absolutní zážitek v tu chvíli a pak nic, nebo střídmý zážitek v tu chvíli a přetrvávající zážitek po celý život. Aspoň já to tak mám, že u Red Dwarf se nějak extrémně nesměju, je to spíš příjemné, u Himym se budu smát hodně, ale pak budu vlastně líp a víc vzpomínat na to RD. A teď co je vlastně lepší? Já nevím :-)
@Jab (26.03.2023 12:27): :-)
@Charllize (26.03.2023 13:40): předpokládám, že jako milovník Japonska to nebudeš mít hozené jako můj otec "je to kreslený, je to pro děti", přestože kdykoliv to náhodou viděl, smál se od začátku do konce, ale vždycky pak tvrdil, že to nemá rád. Pózička :-)
Red Dwarf i Simpsoni jsou šílený fenomén který šel úplně mimo mně. Často jsou různe meme třeba ze Simpsonů kterými mně různě po internetu lidé obdařují a já je většinou vůbec nechápu. Tak nějak se počítá s tím ze to přece zná každý. Ja na to samozřejmě někdy v devadesatkách když se to sem dostalo zprvu taky koukal ale nějak mně to nebralo a sledování ustalo. Nevím proč a jak ale každopádně jsem pak ani nikdy neměl chuť to napravit.:)
@Dan9K (26.03.2023 00:36): Tak samozřejmě "nejlepší" je myslím v kontextu kultury nutné brát jako "mám moc rád" :D Tyhle diskuse jsou obecně plné superlativ, ale nedá se to myslím brát doslovně (nejde tu o vědecký diskurs). To by neexistovalo tolik "the greatest" song/album/movie/etc. of all time :)
Částečně to je asi i generační záležitost (já jsem vesměs "odchovaný" na RD a The Simpsons).
Z mé strany to byla primárně překvapivá reakce, když jsem po dlouhých letech znovu projížděl starší díly.
Něco jako když znovu hraji Dungeon Master 2 a Albion a "s překvapením" zjišťuji, že to jsou opravdu výborné hry (od kterých je těžké se odtrhnout) samy o sobě a nejde tu o nostalgii.
@Paul (25.03.2023 14:54): Jakkoliv je dabing Simpsons a Red Dwarf výborný, tak s odstupem času (protože dříve nebyl originál jednoduše k dispozici) preferuji originál (ale dabing mi určitě nevadí - jen když mám možnost, tak si vyberu raději EN verzi).
Částečně to je asi i generační záležitost (já jsem vesměs "odchovaný" na RD a The Simpsons).
Z mé strany to byla primárně překvapivá reakce, když jsem po dlouhých letech znovu projížděl starší díly.
Něco jako když znovu hraji Dungeon Master 2 a Albion a "s překvapením" zjišťuji, že to jsou opravdu výborné hry (od kterých je těžké se odtrhnout) samy o sobě a nejde tu o nostalgii.
@Paul (25.03.2023 14:54): Jakkoliv je dabing Simpsons a Red Dwarf výborný, tak s odstupem času (protože dříve nebyl originál jednoduše k dispozici) preferuji originál (ale dabing mi určitě nevadí - jen když mám možnost, tak si vyberu raději EN verzi).
Btw kde je ta mýtická postava, co srovnávala Star Trek a Red Dwarf? :)
Jako srovnávat Trpaslíka se Sopranos samozřejmě tak úplně nejde, ale prostě kdyby mi někdo držel pistoli u hlavy a chtěl po mně jednu konkrétní nejlepší věc co jsem kdy viděl, tak bych bez váhání řekl Trpaslíka :)
@hanak_v_exilu (26.03.2023 09:27): Tak srovnávat komediální sitcomy jde docela snadno, jejich zasazení je víceméně jen kulisa, pořád jde hlavně o humor a bantery mezi vtipně napsanými postavami, to funguje univerzálně.
Ale míchat do toho i Star Trek je dost mimo, no.
Ale míchat do toho i Star Trek je dost mimo, no.
@hanak_v_exilu (26.03.2023 09:30): Je to taková kombinace Přátel a Hospody:)
Komediální seriál Malá Velká Británie a dabing Petra Rychlého. Zjistil jsem, že mám rád starý český dabing, včera jsem si pouštěl RRRrrr! a český dabing je opět boží. Jako Drž hubu, Nevyhrožuj, Kondomedie bych si v originále nepustil.
@Red (26.03.2023 09:20): To mám v paměti jako skvělý seriál, ale vybavím si z něho akorát jednu jedinou scénu a pak tu fantastickou znělku.
@Dan9K (26.03.2023 00:36): On je vůbec problém srovnávat napříč žánry. Proto se taky dělají různé kategorie. Co se týče sitcomů, tak tam je to myslím ještě složitější, protože těch variant je prostě hodně - konverzační, absurdní, vztahový, politický, válečný. Už jenom porovnávat The Office, Red Dwarf a MASH moc nejde. Každý je úplně jiný.
Mně sedí humor Na Zdraví. Jsou tam i díly na palici, ale ta atmosféra dobového americkýho baru to vždy zachránila. A často jsem tam na dně desáté sklenice našel i nějaké emoce a poučení. Asi i znáte spin-off Frasier, což byl v tom baru právě zastánce inteligentnějšího humoru, často největší bžunda byla mezi ním a Lilith. BTW po letech je plánovaná 12.série (2023), podrobnosti ale nevím.
Mně asi z komediálních seriálu nejvíc pobavilo ve své době HIMYM, myslím tak ty první 3 série. Ale kdo ví, jak bych na to koukal dnes... Spíš určitě by to pro mě dnes už nebyla taková topka... Myslím si, že "trvanlivější" humor má třeba můj docela oblíbený seriál Studio 30 Rock. A do třetice Scrubs, to jsou moje nejoblíbenější sitcomy. Nicméně Červený trpaslík je podobně jako Simpsni a Přátelé taky na vrcholu...
Pokud bych měl uznat kvality něčeho, co mě osobně moc neoslovilo, tak třeba to zmiňované Jistě pane ministře/premiére. Tam jsem měl přesně ten pocit, že je to skrytě geniální, ale z nějakého důvodu mě to tolik nebavilo...
Pokud bych měl uznat kvality něčeho, co mě osobně moc neoslovilo, tak třeba to zmiňované Jistě pane ministře/premiére. Tam jsem měl přesně ten pocit, že je to skrytě geniální, ale z nějakého důvodu mě to tolik nebavilo...
@7c (25.03.2023 14:16): já nevím no. srovnávat Red Dwarf, Simpsony a do toho ještě Star Trek a pak vlastně všechno a tvrdit, že je něco z toho prostě to nejlepší z celýho universe. Je to takové to klasické pubertální přehánění ve stylu "to co znám a mám rád zrovna já, je prostě the best a vy ostatní si polibte". Slýchám to skoro každý den.
Sám to dělám, už celá desetiletí mám podobnou věc jako komentář k Simpsonům, že je to to nejlepší, co kdy lidstvo udělalo (aspoň teda ty staré série), je to samozřejmě jakože nadsázka.
Jde o to, jak vážně to vlastně myslíme. Jestli to myslíme jako nadsázku, a chceme tím říct, že to máme nejradši, ok. Jestli vážně si uzurpujeme to právo rozhodnout o tom, co je nejlepší, a podpoříme to jedině tím, že My naše veličenstvo si to zrovna myslí, je to vlastně to, co mě strašně na lidech sere :D
Omlouvám se, zrovna jsem po pro mě vyčerpávající debatě na podobnou věc.
Já si vážím každého, kdo je schopen uznat, že je skvělý něco, co jemu se nelíbí.
Sám to dělám, už celá desetiletí mám podobnou věc jako komentář k Simpsonům, že je to to nejlepší, co kdy lidstvo udělalo (aspoň teda ty staré série), je to samozřejmě jakože nadsázka.
Jde o to, jak vážně to vlastně myslíme. Jestli to myslíme jako nadsázku, a chceme tím říct, že to máme nejradši, ok. Jestli vážně si uzurpujeme to právo rozhodnout o tom, co je nejlepší, a podpoříme to jedině tím, že My naše veličenstvo si to zrovna myslí, je to vlastně to, co mě strašně na lidech sere :D
Omlouvám se, zrovna jsem po pro mě vyčerpávající debatě na podobnou věc.
Já si vážím každého, kdo je schopen uznat, že je skvělý něco, co jemu se nelíbí.
@SilentWolf (25.03.2023 22:57): Cimrmani že mají 2 hlášky na scénu?? Tak to se nauč počítat nebo dospěj, abys mohl ocenit jejich vytříbený vkus! Průduchu!
@SilentWolf (25.03.2023 22:57): to se divím. Z toho jak tu vystupuješ, bych čekal, že cimrmany oceníš. O šlo jen o hry nebo i přednášky?
Zrovna jsem přítelkyni přiměl ke sledování červeného trpaslíka. Až mám výčitky že ji to tak chytlo, ona se mě snažila na Cimrmany a ti mi popravdě moc nesedí. 2 hlášky na scénu je málo.
@7c (25.03.2023 14:16): Black Books je vyrovnanější protože nestihl klesnout. Trpaslík má poslední dvě, tři série už takové slabší. Furt vysoký nadprůměr, ale prostě slabší než ten zbytek.
@Jab (25.03.2023 14:59): Můj oblíbenec je Homicide: Life on the Street - Frank Pembleton a mrtvice, Kellerman, zvláštní životní situace - ta epizoda v metru....
@7c (25.03.2023 14:16): U mě jen srdcovka Deep Space 9. Ale jen o fous za Red Dwarf mám Yes Minister/Prime Minister.
@7c (25.03.2023 14:16): Absolutně, Polymorf obzvlášť je asi nejvtipnější půlhodina v historii televize.
A jsem hrozně rád že v těch posledních řadách po dost mizerné Back to Earth se k té původní kvalitě dokázali vrátit.
A jsem hrozně rád že v těch posledních řadách po dost mizerné Back to Earth se k té původní kvalitě dokázali vrátit.
@7c (25.03.2023 14:16): podle mě nic lepšího neexistuje. Ale Trpaslíka jedině v češtině :)
Vražda - Red Dwarf trenky scéna...
Obecně - existuje vlastně lepší seriál než Red Dwarf? (kromě prvních řad The Simpsons, ale to je kreslené)
Obecně - existuje vlastně lepší seriál než Red Dwarf? (kromě prvních řad The Simpsons, ale to je kreslené)
@hanak_v_exilu (24.03.2023 20:55): Ver :) J S1 ukoncil po treti casti a S2 jsem vubec nevidel. Takze tak.. :)
@AlieN (24.03.2023 20:40): To vám přeju. Já už tomu nevěřím.
@hanak_v_exilu (24.03.2023 19:20): A druhá série byla ještě o dost horší. Třetí je úplně jiná.
Viděl někdo tohle? https://www.csfd.cz/film/1295809-three-body/galerie/plakaty/
Zatjímalo by mě jestli těch 30 dílů jsou všechny tři knížky, nebo nedejbože jenom ta první.
Zatjímalo by mě jestli těch 30 dílů jsou všechny tři knížky, nebo nedejbože jenom ta první.
@hanak_v_exilu (20.03.2023 19:01): přesně tak, druhý důvod proč mít čtečku. Na čtení literatury faktu naprosto super, nemusím mít doma tuny knih do JOTA, a spol. o 2sv.
Max. spokojenost, už mám rozečteno Metro 2034. :)
Max. spokojenost, už mám rozečteno Metro 2034. :)
@AlieN (24.03.2023 12:57): První série byla zvěrstvo. Young adult seriál, ve kterém by mohli být místo romulanů upíři a místo vulkánců vlkodlaci, a nic podstatného by se nezměnilo.
@hanak_v_exilu (24.03.2023 10:15): Současný Picard je velká paráda a poslední díl i solidní Trekkie fanservice porno. No ale po zkušenostech s Discovery není úplně nerozumné počkat až série doběhne do konce, jestli to zas někde masivně neposerou.
@Zx Atari 500 (24.03.2023 09:33): Ani mě nehne. Nad Star Trekem jsem zlomil hůl. Nekupuju už ani knížky které se týkají Picarda a Discovery.