@Dan9K (18.09.2023 18:23): Tak u nekterejch her si ten pribeh muzes vymejslet sam :) Treba u Pirates, nebo Civilization 1+2 jsem to diky tomu natahl na nespocet hodin :)
Návrhy na nové funkce
@7c (18.09.2023 15:53): 1 000 hodin mají jen multinesmysly. Snad neexistuje příběhová hra, která by byla takhle dlouhá (a měla teda samozjemě pořád co nabídnout, aspoň trochu).
Ani ty Bethesďárny přece nejsou na 1000 hodin. 1000 hodin je neúcta k lidskému životu. Takových her může dát člověk za život tak 5 max.
Já na howlongtobeat chodit nikdy nechci a pak se tam vždycky podívám. Je to něco jako, že nechci znát délku filmu dopředu, protože to strašně mění očekávání. U her to samé. Ale prostě hry většinou trvají tak dlouho, že se stejně po pěti hodinách podívám, kolik to teda trvá. (Mně to teda vždycky trvá dýl, jak to nejdelší).
Takže klidně proklik na howlongtobeat, ale poprosil bych ne aby to bylo hned vidět. Je to svým způsobem trochu spoiler pro mě.
Ani ty Bethesďárny přece nejsou na 1000 hodin. 1000 hodin je neúcta k lidskému životu. Takových her může dát člověk za život tak 5 max.
Já na howlongtobeat chodit nikdy nechci a pak se tam vždycky podívám. Je to něco jako, že nechci znát délku filmu dopředu, protože to strašně mění očekávání. U her to samé. Ale prostě hry většinou trvají tak dlouho, že se stejně po pěti hodinách podívám, kolik to teda trvá. (Mně to teda vždycky trvá dýl, jak to nejdelší).
Takže klidně proklik na howlongtobeat, ale poprosil bych ne aby to bylo hned vidět. Je to svým způsobem trochu spoiler pro mě.
Já teda hru nad 100 hodin maximálně jednu ročně (letos teda mám 2, ale to je výjimka), jinak standart je 10-20 hodin a do toho pár jednohubek na pár hodin + 1 ks 20-40 hodin.
Ale funkce by to samozřejmě byla fajn, nejlepší asi u nějakých českých freewarovek, který nikdo nezná :)
Ale funkce by to samozřejmě byla fajn, nejlepší asi u nějakých českých freewarovek, který nikdo nezná :)
@7c (18.09.2023 15:53): No ja 1000 hodin jako standart zatím nemám až na výjimky jako Dogma, FF12 nebo Bethesďárny ale stovky hodin mivam u ledasčeho. Vzasade to mám ale tak ze jakmile to má nad 50 hodin jsem ochoten se tomu věnovat :)
@Charllize (18.09.2023 15:40): Bylo by to fajn. V dnešní době už prakticky beru hry pod 1 000 hodin jako takové menší jednohubky :)
@Say (18.09.2023 14:19): To by bylo fajn. Ale uživatelsky. Mně se HLTB moc nezdá mají tam údaje který mi absolutně nesedí s mojim hraním :)
Co zkusit implementovat délku hraní z https://howlongtobeat.com/ ? Buď jako addon do prohlížeče nebo oficiálně do DH? Nebo vůbec implementovat uživatelské zadáváni herního času, které bude průměrovat herní dobu?
Tak nějak zjišťuji, že mě tento údaj zajímá čím dal víc.
Tak nějak zjišťuji, že mě tento údaj zajímá čím dal víc.
@Memphis (11.08.2023 16:39): ať klikám na cokoli (včetně hodnocení), tak mi Opera vždy vyhodí chybovou hlášku, jestli chci opravdu zahodit neuložené změny, přičemž je tam i hláška, jestli chci "bránit této stránce při vytváření dalších dialogových oken". já myslel, že to je fičura by DH... zrovna nedávno jsem si jí pochvaloval :-)
@Memphis: Jo, já vím, že to jde tou disketou uložit, ale nečekal jsem, že se mi reloadne celá stránka při hodnocení. Ani na me nevyskočilo takové to klasické okno, že mám neuložené změny.
@Garion (11.08.2023 18:46): Auto-save by mohl být fajn, co myslíš @MCZ?
@Memphis (11.08.2023 16:39): No a neslo by to udela treba tak, ze se rozepsane veci budou kazdou minutu (nebo treba pet, co ja vim) ukladat automaticky, a po samotnem odeslani prispevku se to automaticky promaze?
@jezevec_lesni (11.08.2023 15:09): To je nemilé, zatím to je uděláno tak že hodnocení reloaduje celou stránku, ideální je delší komentáře a diskuzní příspěvky průběžně ukládat (ikonka disketky či Ctrl+S), lze je pak zpětně kdykoliv načíst.
@adam.kulhanek (07.08.2023 13:53): Do budoucna by se mi to taky líbilo.
@Fritol (19.07.2023 11:03): To je dobrá připomínka, upravíme to.
@adam.kulhanek (07.08.2023 13:53): Do budoucna by se mi to taky líbilo.
@Fritol (19.07.2023 11:03): To je dobrá připomínka, upravíme to.
@jezevec_lesni (11.08.2023 15:09): já to řeším tak, že si ten komentář kopíruji, když jdu něco dělat. I na různých fórech to tak dělám.
Nešlo by nějak opravit to, když mám rozepsaný komentář ke hře a pak kliknu vpravo na hodnocení, tak aby se mi komentář nesmazal? Zrovna jsem měl A4 textu o který jsem přišel tím, že jsem chtěl před odesláním hru ohodnotit.
@jvempire (07.08.2023 14:09): To jsem právě zkoušel taky a můj dotaz: "little nightmares" site:https://www.databaze-her.cz/diskuze/herni-vyzva/ mi právě nenašel nic. :(
@adam.kulhanek (07.08.2023 13:53): Osobně používám google, název hry + site:zkopírovaný odkaz na diskuzi.
Nevím, jestli to tady už bylo dříve zmíněno, ale docela by se mi hodilo vyhledávání v diskusích (nebo tu někde je a já jsem jen slepý?).
Typický use case je pro mě především v diskusi k Herní výzvě. Mám kandidáta na vhodnou hru do dané kategorie, ale nevím, jestli se už třeba v minulosti o ní nediskutovalo. Teď kvůli tomu musím naklikat všechny stránky diskuse a hledat na nich zmínku dané hry, což je celkem opruz.
Alternativně, napadá někoho jak to dělat efektivněji se stávající funkcionalitou?
Díky.
Typický use case je pro mě především v diskusi k Herní výzvě. Mám kandidáta na vhodnou hru do dané kategorie, ale nevím, jestli se už třeba v minulosti o ní nediskutovalo. Teď kvůli tomu musím naklikat všechny stránky diskuse a hledat na nich zmínku dané hry, což je celkem opruz.
Alternativně, napadá někoho jak to dělat efektivněji se stávající funkcionalitou?
Díky.
@rikuhahl (19.07.2023 15:31): Já už jsem se do těch editací chtěl taky několikrát pustit. Ale obecně nemám moc rád opravování nebu upravování něčí práce. Obzvlášť pokud by ten zásah byl větší, tak řešívám dilema, jestli opravovat ten původní text a nebo to radši celé napsat znova. A většinou to dopadne tak, že do toho k úctě k už napsanému textu nehrábnu a nechám to tak. Případně jen opravím drobnosti či zásadní nepřesnosti.
@Fritol (19.07.2023 15:06): Jsou to poslední 2 achievementy, co mi chyběj ty editační, Jumaš mi furt strká nějaký blbosti :) Ale tohle vypadá líp. Ale mně se do těch editací furt nechce nikdy. Každopádně díky za inspiraci.
@Kunick (19.07.2023 13:44): Co tak mám v seznamech, tak třeba Devastation, Rule of Rose, Battle: Los Angeles nebo nové Saints Row by šlo úplně na pohodu přepsat tak, abys dostal ty 3+ body na achiv. Tak šup šup :)
@Gordon (19.07.2023 13:47): Tak to prožeň AIčkem! udělej si prompt ve stylu editor popularizačního časopisu, který je vysazený na gramatiku a už navždy to budeš mít perfektní :)
@Kunick (19.07.2023 13:44): Jo, se normálně schválí a ještě za pět bodů kolikrát! To je vidět kvalita schvalovačů, kývnou na všechno. :-)
Na druhou stranu, chápu, že to přehlédnou po vyčerpávající kontrole mého pravopisu.
Na druhou stranu, chápu, že to přehlédnou po vyčerpávající kontrole mého pravopisu.
@Gordon (19.07.2023 12:11): to je dobře, aspoň jsou body za úpravy profilů :D
Jednu chvíli jsem uvažoval o achivu Dozorce kvality, ale většina profilů je fakt dobrá, a o obskurdních hrách toho moc nevím.
Jednu chvíli jsem uvažoval o achivu Dozorce kvality, ale většina profilů je fakt dobrá, a o obskurdních hrách toho moc nevím.
Já mám zase opačný problém, často se zapomenu podívat, jestli je daná hra i na konzole.
@Fritol (19.07.2023 11:03): Já se vždycky leknu, že jsem tam to PC omylem přidal :)
@Fritol (19.07.2023 11:03): Souhlas, to by bylo fajn.
@Fritol (19.07.2023 11:03): Taky jsem si toho teď v tom přidávacím maratonu všimnul a protože přidávám až na několik jednotlivostí jen PC hry, tak mi to šetřilo 1 klik, ale stejně by mi nevadilo, kdyby to bylo komplet vypnuté a každý by si ťukal platformy sám, pak si to i sám víc kontroluje. Takže jsem s tebou :)
Šlo by prosím u tvorby nového herního profilu zrušit to automatické naskakování PC verze? Tohle mě tak neskutečně vysírá, už ani nevím po kolikáté se mi stalo, že jsem tam nechal to PC místo jiné platformy. Nejsme PC databáze už, nedává to smysl stejně.
A jelikož jsem na whitelistu, tak mi to ani nikdo neopraví a sám nemám možnost to opravit. Když přidám zajímavost nebo odkaz apod, tak mám nějaký čas na dodatečnou úpravu. Nešlo by tohle udělat i u přidávání her? Kolikrát si prostě těch chyb všimnu až návrh odešlu.
A jelikož jsem na whitelistu, tak mi to ani nikdo neopraví a sám nemám možnost to opravit. Když přidám zajímavost nebo odkaz apod, tak mám nějaký čas na dodatečnou úpravu. Nešlo by tohle udělat i u přidávání her? Kolikrát si prostě těch chyb všimnu až návrh odešlu.
@Pluto (19.06.2023 20:06): Kdysi v minulosti jsem tvuli tomu seskladal dobove retro pc, abych si to mohl zahrat :-D
@Jumas (16.06.2023 14:09): Posel Bohů funguje v pohodě přes DosBox (samozřejmě v emulaci Win98). Spuštění jednoduché, jede to bez problémů. Dohráno před pár týdny...
[neexistující příspěvek]: Jo, to by se mohlo sfouknout s tim sledováním vývojářských diskuzí. Dobrý nápad.
[neexistující příspěvek]: Stačí se kouknout na plánované funkce o kousek výše :)
@Ross (16.06.2023 14:00): Na toto je nejlepší web https://www.pcgamingwiki.com . Nevidím moc smysl v duplikování obsahu. (Ale ano, je nutné umět anglicky).
@Bragi (16.06.2023 16:04): Když ti někdo nabídne přátelství, automaticky se zařadíš mezi jeho oblíbené uživatele a zůstaneš tam i při ignorování toho požadavku, ale když si tě někdo přidá mezi oblíbené, tak se to nedozvíš no a těžko bys to v těch všech uživatelích hledal. Mě to tedy nevadí, ale jako volitelná notifikace proč ne? Určitě bych to nedával jako default.
Status obľúbeneho užívateľa DH je prakticky neviditeľný. Ak si ma pridá iný užívateľ DH ako obľúbeného, a vice versa, nemáme sa to ako dozvedieť. Iba ak rozklikneme príslušné heslo v profile, či sa tam náhodou neobjavil niekto nový. Nemohla by užívateľovi prísť notifikácia, že si ho iný užívateľ pridal medzi obľúbených?
@Jumas (16.06.2023 14:30): na zajímavosti jsem taky myslel. Ale představ si, že dáváš odkazy na Dosbox nebo toto do třeba 200 her. I když při festivalu aktivity proč ne :D
@Ross (16.06.2023 14:21): Neumím si to spárování úplně představit, ale asi by to bylo dobré. Spíš bych to viděl ale do těch zajímavostí nebo odkazů u jednotlivých her. Třeba - tato hra se dá spustil pomocí programu DXWnd.
Možná to někdy zkusím, díky.
Možná to někdy zkusím, díky.
@Jumas (16.06.2023 14:09): něco takového. Akorát by tam byly vyloženě herní programy. A spárovat to ideálně se starými hrami.
Jak přesně to funguje ještě nevím, už nebyl čas. Zatím jsem studoval tento návod. Takže možná Posla bohů rozjedeš, možná ne.
Jak přesně to funguje ještě nevím, už nebyl čas. Zatím jsem studoval tento návod. Takže možná Posla bohů rozjedeš, možná ne.
@Ross (16.06.2023 14:00): Zajímavý návrh, ale nevím, jak bys ho chtěl realizovat. Přidat ke hrám a vývojářům ještě sekci Programy? Já teď postupy spouštění starších her, když jsou trochu složitější, dávám do zajímavostí.
Jinak ten DXWnd simuluje starší verze Windows? Že bych si konečně zahrál původního Posla Bohů? Protože s virtuálníma osmadevadesátkáma se mi štvát nechce.
Jinak ten DXWnd simuluje starší verze Windows? Že bych si konečně zahrál původního Posla Bohů? Protože s virtuálníma osmadevadesátkáma se mi štvát nechce.
Zrovna dneska jsem řešil malý problém s jednou starší hrou, která se lagovala. A žádný český web nezná program na zprovoznění starších her. Všichni známe Dosbox ale na starší Windows hry je jiný program. A sice DXWnd.
No a ten návrh je, že by bylo vhodné aby na DH byly programy ke spuštění starých her. Taková menší databáze + odkazy a návody.
No a ten návrh je, že by bylo vhodné aby na DH byly programy ke spuštění starých her. Taková menší databáze + odkazy a návody.
Při zadávání zajímavostí občas čerpám z více zdrojů, které bych asi z principu měl uvést. Nešlo by pole upravit tak, že by se v případě oddělení mezerou zobrazily dva odkazy jako zdroje? (alternativně možnost více kolonek pro zdroj, ale to bude asi pracnější)
@Gordon (08.06.2023 12:09): :D To zase bych neřekl :D
@jones1240 (08.06.2023 12:00): Souhlas, kwoki si zaslouží čočku.
@Gordon (08.06.2023 11:34): Navíc některé dema jsou navíc i osekané o core mechaniky té hry či se k nim hráč nedostane v rámci dema. Takže i to je důvod proč mě to prostě přijde komické. Hodnotit ale plnou hru po několika hodinách je v poho, protože už máš vlastně "odemčenou" celou hru.
@jones1240 (08.06.2023 11:32): Jo, hodnotit hru podle dema mi pozvedavá obočí.
Já si myslím že tady je prostě ten problém že to bylo hrané a hodnocené dle demíčka, což je takový diskutabilní no. Že kdyby se napsalo že hru hrál a v půlce ho přestala bavit, tak by to nikdo nehrotil si myslím :D Jinak s tím nápadem nesouhlasím taky :D
@Kwoky (08.06.2023 10:00): To, že hru někdo nedohraje ještě neznamená, že to zhodnocení je zkreslené. Když hra nedokáže udržet hráče až do konce k tomu nejlepšímu, tak si vyšší hodnocení nezaslouží.
[neexistující příspěvek]: Však diskuze je dobrovolná.
@Kwoky (08.06.2023 10:00): a [neexistující příspěvek]: Podstatný protiargument. To som nedomyslel.
@Pluto (08.06.2023 00:36): Asi by se to nejvíc hodilo pro situace, kdy jsem hru hrál a nedohrál, takže to hodnocení může být zkreslené. Co když je to nejlepší právě na konci?
[neexistující příspěvek]: Byla to ta hlavní inspirace, ale myslím, že by to bylo užitečné i pro jiné případy.
@Eru (08.06.2023 09:41): To by šlo. Díky.
@Bragi (08.06.2023 09:49): To je asi až příliš restriktivní. Plno špatných her by tak přišlo o hodnocení :) A u "nekonečných" online her by otázka "dohrání" taky mohla být problematická.
[neexistující příspěvek]: Byla to ta hlavní inspirace, ale myslím, že by to bylo užitečné i pro jiné případy.
@Eru (08.06.2023 09:41): To by šlo. Díky.
@Bragi (08.06.2023 09:49): To je asi až příliš restriktivní. Plno špatných her by tak přišlo o hodnocení :) A u "nekonečných" online her by otázka "dohrání" taky mohla být problematická.