Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Sport

Bezpodmínečně Edmonton! McDavid musí mít titul, být v téhle době takhle rozdílový hráč, to je prostě něco.
@Adieu (05.06.2024 10:46): já žiju v takový naivní představě, že je to už dneska lepší, ale on se člověk všechna ta svinstva dozví vždycky až mnoho let zpětně, což vytváří tu iluzi, že to bylo špatný a teď je to dobrý :-)
Já si zase myslím, že McDavid s Draisaitlem to urvou... Je neuvěřitelné, jak je McDavid dovednostně odskočený ještě o třidu proti těm nejlepším... 31 bodů ještě před finále, to je neskutečný, 40 bodů by mohl na konci mít a to si nepamatuji, jestli se někdy někomu v PO vůbec povedlo, minimálně za posledních 20 let ne :D
@veselykralicek (05.06.2024 10:34): Tak samozřejmě. Stanley Cup do Montrealu by byl skvělej, ale ten se jen náhodně dostal za covidu do finále, a předtím i potom si jen užívá dno tabulky. Vždycky je tak 6. od konce. Ottawa je na tom podobně, až na to finále a Torontu ty přeplacené hvězdy play-off neutáhnou. I když podobné to měl Edmonton a je ve finále, ale tam má Skinner životní formu.

Letos vypadal nadějně Vancouver, ale bez Demka a mizerného útoku, který na play-off úplně odešel, to nešlo. Samotná obrana, která jediná fungovala, to nedá. Tak snad příští rok.
@Dan9K (03.06.2024 15:53): Ten tupej maloměšťáckej antisemitismus, provoláván tradičně fanoušky Sparty (ironicky právě nebýt židovských podnikatelů, kteří kdysi Spartu zachránili v konkurzu, žádná Sparta už ani neexistovala, olol), stejně jako historie desítek let protežování komunistickým režimem, to jsou věci, pro které fakt nechápu žádného fanouška Sparty, a zvlášť ty mimopražské přisírače. :) A to znám takové i fajn lidi, holt klubismus asi nemůže být racionální.

Já jsem jinak fotbal pár měsíců zpět víceméně přestal sledovat a jsem s tím rozhodnutím velmi spoko. Jeden z nejodpornějších a nejzkorumpovanějších profi sportů, stačilo.
@Jumas (03.06.2024 19:42): Tak věřím spíš Floridě. Určitě jí to víc přeju. Vlastně to přeju vždycky týmu z východní konference (snad kromě New Jersey, který zas nemám rád já). Já doufám, že to naopak nepůjde do Kanady.:-D Jestli Kanada, tak spíš Montreal, Toronto nebo Ottawa, ale to asi dlouho nehrozí.:-D
@Richmond (03.06.2024 18:02): Já bych byl za pohár do Kanady rád, ale doufal jsem ve Vancouver. Bohužel se mu na začátku play-off zranila jednička a ofensivní esa se zasekla. Taky víc věřim Floridě, ale víc to přeju Edmontonu, protože Kanada. Každopádně jsem rád, že nenastalo dle mě nejhorší finále historie Stars - Rangers, dva mé nejméně oblíbené kluby. Už teď mají více SC, než bych si přál :)
@Richmond (03.06.2024 18:02): Edmonton to musí hrát na to svoje hvězdný duo, jinak je to bez šance. Ale co je zázrak, že asi po 30 letech maj brankáře, ten je tam dostal :) Každopádně víc věřim Floridě, ta má zbraně na všechno.
Co ten Edmonton bude ve finale delat? Hraje doma, ale strely na branku 10:35, na strely celkem asi 25:70. Samozrejme efektivita Dallasi bida.
@rikuhahl (03.06.2024 11:01): já měl za to, že pravý fanoušek si nevybírá, ale že se tak prostě rodí :-)

jako kdybych se narodil teď, tak je mi rozhodně Sparta sympatičtější, než byla třeba o třicet let dřív. Už jenom tím, že je to víc o fotbale a míň o zločinu a machinacích, aspoň doufám. Ačkoliv i dneska jsou schopni sparťanští fanoušci ve velkém hulákat nacistická hesla a vzývat koncentrační tábory, ale přecijenom taková síla, jako to bylo hezky zobrazeno ve filmu Proč (1987), už to není :-)
Ne že by teda druhá strana byla svatá, ale vždycky mi přišla o stupeň chytřejší :-)
@Strady (31.05.2024 10:37)
@rikuhahl (31.05.2024 10:32):  njn, to je ta nemoc, když se člověk narodí jako fanoušek něčeho (byť střídmý). To pak čumím na zápasy Slavia - Zlín, místo abych koukal na kvalitní fotbal :-) (ale jako rád koukám i na Spartu, to má pro mě šťávu, tam akorát člověk fandí komukoliv, kdo hraje proti nim a je to taky fajn...a věřím, že to tak má zase i řada sparťanů se Slavií :-) )
@rikuhahl (31.05.2024 10:32): Pšt, tomu neříkej, každý ví, že jakýkoliv zápas Slavie s kýmkoliv, nestojí ani za sestřih.

@Dan9K (31.05.2024 10:03): Promiň malé rýpnutí. :DDD
Jinak máš pravdu, že je to o sebe kontrole, několikrát jsem se přistihl, jak koukám na zápas živě a už natahuji ruku ke klávesnici na přetáčení :D
@Dan9K (31.05.2024 10:03): Tak ten příklad Slavie-Zlín, nestačilo by ti ve výsledku kouknout na sestřih? Ale to by ti možná musel někdo napovědět, že ten zápas za moc nestál a sestřih stačí a to je vlastně už sám o sobě spoiler :) Je to těžkej management :)
Jako máte pravdu, ale je to prostě o sebekontrole. Vlastně z toho, co píšete, mi vyplývá, že byste přetáčeli i live, kdybyste mohli, ale protože to nejde, tak díky tomu pak cítíte to napětí a je to super. Když máte záznam, je pokušení přetočit nudné momenty příliš velké a tím pak se ztrácí to napětí.
Je to prostě čistě o tom, co si člověk vytvoří v mozku za realitu, když si to přetáčení prostě zakážu a odolám, je to pak stejný.
Ale skutečně ty momenty v zápasech, kdy se zdánlivě nic neděje, třeba i při přerušení, podporují to napětí a očekávání, tu kontinuitu. Posunem o 10 sekund dopředu ta iluze padá, napětí klesne.
Obvykle když je nějaký zajímávější zápas, snažím se nepřetáčet a vytvořit si tu iluzi takřka dokonalou. (ale teda reklamy přetáčim pořád, to jo, ty fakt ničemu nepomáhaj :) )

edit, vzorový zápas, který obvykle přetáčím, je typicky něco jako Slavia-Zlín, a ve chvíli, kdy je víceměně rozhodnuto a je to jen o výsledku, tak to přetáčím z vesela už jen na momenry, kdy se něco děje, tam už o nic nejde. Naopak např. pohárové zápasy, či vzájemné zápasy "velké trojky" se snažím vydržet :-)
@S4TW (31.05.2024 08:45): Taky máš pravdu, opravdu to není ono. Ještě když zápas stojí za prd tak se hodně přetáčí. U UFC zápasů se mi to stává často. Já jsem zvyklý za doby kdy nebyl internet, tak strýc mi nahrával zápasy NBA na videokazetu a já si je pouště s týdenním zpožděním :) něco jako teletext ráno jestli Jagr dával gól a Pittsburgh vyhrál. Jééééé to byly časy, ještě že jsou pryč :DDD

Jinak s mladými v Americe aby sledovali celé utkání mají problém už teď. Buď koukají na začátek a výsledek je jim jedno nebo koukají až od druhé poloviny. Ve španělské basketbalové lize udělali pravidlo, že po autu už nemusí dotknout rozhodčí míče a může se ihned rozehrát jako fotbal. Je to kvůli zkrácení hry :D
Ještě mě v Americe dostávají jak do Tv promítají reklamy na ledu nebo na palubovce a přitom tam nejsou. Je pravda, že to vypadá jako by tam byly, ne jako u nás. Tapeta Fortuna zkopírovaná z Windows malování :)

Edit: Jako dnes se hrálo semifinále NBA a teď nevím jestli budu mít čas se na to mrknout nebo ne. Rád bych věděl jestli se Luka dostal do finále NBA. Je neuvěřitelný, když odešel do NBA, tak vyhrál vše co mohl a tomu bylo 20 plus všechny individuální ocenění, kromě Mistrovství světa se Slovinskem.
Plus dnes večer je Real Madrid vs Barcelona semifinále v basketbale na ČT sport (za Barcelonu hraje Veselý a Satoranský)
Já třeba teď sleduji ze záznamu playoff NHL a prostě to není ono... člověk pak přetáčí vlastně i část zápasu, přijde o gól, přetočí si to zpět, absolutně to ztrácí nějaké napětí či překvapení z výsledku, vlastně si pak člověk může rovnou pustit sestřih a vyjde to dost podobně (což teď dělám, protože nestíhám ty zápasy zkoukávat)... I když si nevyspoiluji výsledek, tak to prostě není ono, protože vím, že už je to nějak rozhodnuté, přijde mi to, jako si pouštět třeba film bez zvuku :D

Ale samozřejmě reklamy, kor za mořem, jsou neskutečný peklo a jsem zvědavý, jaký bude trend u sportů v budoucnosti, protože mám takový pocit, že kor mladší generace nebudou chtít trávit 3 hodiny u jednoho zápasu :D
@Dan9K (30.05.2024 18:54): Už jsem alergický na reklamy, obzvlášť na americké (žrádlo, žrádlo a zase žrádlo, sem tam auto) proto NBA sledu převážně jen ze záznamu. Ze 2 a půl hodiny se dostanu na hodinu a nemusím ponocovat. Jen když je NBA Sundays, tak si pustím živě, jelikož ho dávají v evropském čase a s český komentátorem.
@rikuhahl (30.05.2024 19:00): není nutno není nutno

Chápu, pokud to chceš sdílet v ten moment s ostatními, a je to pro tebe priorita. Taky jsem to kdysi tak měl. Dokonce jsem to cítil i u filmů. Takový ten pocit, že to spolu s tebou sledují další statisíce lidí ve stejnou chvíli.
Už je mi to fuk.
Živé sledování má pro mě několik negativ, což jsou pro mě zejména reklamy, to, že to zabere mega času a sleduješ všechno zdržování, že jsem nucen se tím zabývat v konkrétní čas, že prošvihneš věci, když jdeš na záchod/do ledničky a že si nemůžeš pustit věci opakovaně, co stojí za to, protože ti v tu chvíli ujede ten live.

Jasně, že to pokušení zjistit si ten výsledek, může být velké. Mně to nevyjde nejčastějc tehdy, když jsem zrovna s kapelami, často třeba zápas sledují na mobilu po cestě a řvou všechno, to je pak bez šance no. Ve chvíli, kdy znám výsledek dopředu, tak je to samozřejmě o hovnu. Ještě se to dá, když tvůj tým vyhraje. Ale ve chvíli, kdy víš, že je to prohra, nebo že nedaj ani gól, tak holt smůla no. Aspoň jsem ušetřil čas :-)
Ale já moc obecně nemám bublinu, která by sport sledovala, většina profesionální sportem vyloženě pohrdá, takže je to většinou v klidu.
I jsem byl v minulosti kvůli bejvalce nucen to sledovat ze záznamu, protože když bych si pustil fotbal během dne, tak prakticky vždycky následovala hysterická scéna, takže jsem si to nechával na noc a zvyk jsem si na to natolik, že to teď dělám, i když nemusím.

edit: btw. finále jsem sledoval live a kdybych to sledoval ze záznamu, tak snad i lepší, protože přenos přes internet byl opožděnej asi o 15 sekund, takže mi góla i konec vyspoilerovali řvoucí lidi z ulice.
@Dan9K (30.05.2024 18:54): Sport je poslední věc v TV, kterou je nutno sledovat v čase, kdy běží. Navíc u MS by v mý bublině nebylo možný nic nevědět, když si odmyslim weby, tak mi furt zvoněj chaty od kámošů a navíc, je to MS, neni to něco, co se dá sledovat na půl oka :) Ze záznamu si občas dám formuli 1, tak jsem schopen "přežít" půl dne, aniž bych znal výsledek ;)
koukejte na všechny sporty ze záznamu jako já (v době, kdy se sporty hrajou, v podstatě nikdy nejsem ready na to to sledovat), nezjistěte si výsledek (to chce zkušenosti, na začátku to člověk nedá třeba v polovině případů), a pak můžete přeskakovat.Já už znám v podstatě reklamy jen z jedný online pitomosti, kterou nevím, proč hraju, jinde už se ke mě reklamy naštěstí nedostanou, takže vůbec netuším, kde je Pohlreich. Maximálně občas zachytím ty poslední "sponzory pořadu", když nechci prošvihnout začátek studia, nebo tak. Takže jsem během MS zaznamenal, že ten stejný týpek byl dycky v reklamě a pak hned ve studiu :-)

Navíc to má i tu výhodu, že to nezabere zdaleka tolik času. Fotbal už sleduju v podstatě čistý čas, přeskakuju všechno polehávání a koukám jen na hru.
V hokeji je to ještě výraznější, tam se většinu času nehraje.
@player (30.05.2024 13:32): No, on zas tolik peněz nemá, teda v porovnání s tím, co vydělal (hodně toho probendil v kasínech apod.). Navíc sám potvrdil, že peníze, který vydělá z reklam dává snad všechny do kladenskýho klubu, takže to nedělá “pro sebe”.

@Walome (30.05.2024 13:48): No mě třeba ten Pasta při MS uklidňoval, že to dobře dopadne: “Stačí jen začít” :D Ale teda bohužel jsem reklamě nemohl podlehnout, protože účet u Tipsportu už pár let mám :)
@Walome (28.05.2024 15:13):  Nejlepší je Jarda Jágr, co dělal reklamu na Vodňanský kuře. On s těma milionama si bude určitě kupovat Vodňanský kuře, když si každý den může dát dovést stejk s Agrentiny i s kaviárem.
@Walome (28.05.2024 12:20): To je copy paste příspěvek z roku 2010?! :))

Čech sice hrál za Čukotku a Rwandu, tedy to nejhorší, co lze v Anglii nalézt, ale zrovna inteligence (zvláště proti hokejkám) a schopností chytat na čáře byly jeho silné stránky, a vlastně mimo Casillase a Buffona nebyl nikdo z jeho generace lepší. Škoda toho podbíhání centrů z konce kariéry...
Ohledně Petra Čecha souhlasím i nesouhlasím s oběma stranami :-)
To zranění byl zásadní zlom. Do té doby byl skutečně mimořádný, jeho rekordy ve Spartě i Chelsea hovoří za vše. I v repre byl dobrý, i když mimořádný výkon si vybavuju hlavně ten vzpomínaný proti Ghaně.
Po zranění za mě těžil ze svého jména a setrvačnosti. Přibývalo strašidelných výkonů v repre, množily se vyložené minely i v Anglii, kdy se celkem pravidelně dostával do vysmívaných videí. A přišlo mi, že mu to bylo vždycky úplně jedno. On na sebe nikdy nebyl naštvanej a tím mě vysíral.
Čím dál tím větší slabinou taky byla hra nohama, která se v průběhu jeho kariéry stávala u brankářů stále důležitější, a i z toho pramenilo hodně jeho kiksů.
Na druhou stranu zvládl pořád hrát i po zranění na nejvyšší úrovni, což zasluhuje respekt (takový Ondra Kolář to štěstí neměl).
A cením i tu jeho inteligenci, která občas může být skryta a taky cením, že na co sáhne, v tom je dobrej, viz jeho hokejová kariéra nebo to, že je to i dobrý muzikant. V rámci fotbalistů je to ojedinělá osobnost.
@rikuhahl (28.05.2024 15:03): tam nejde o to že někdo dělá něčemu reklamu, mě vadilo to, že během jedný reklamy v tv tam byl 3x (spořka, Gilette a ještě něco).

Mně kdyby dali miliony ať propaguju téměř cokoliv tak neváhám.

Ale to je fuk, už to není o sportu :)

TEĎ EURO (za mě teda nezájem, poslední euro to byl samej VAR a defenzivní fotbal, finále byl snad nejhorší zápas jakej jsem kdy viděl (možná ještě horší než my a Řekové 2004)),
@S4TW (28.05.2024 13:14): mně přijde hodně zvláštní, že se na ČT propaguje hazard popravdě. Kdybych prohrál, tak už je žaluju!

Helmanska v Lidlu ještě dobrý, ale narazit na něj v OBI, to jsem byl překvapenej :D
tvl, o čem se tu vůbec bavíme, jestli je někdo vzor sportovce, tak je to právě Petr Čech. Taky mě trochu nevoní, když vlezu do Lidlu a on tam visí v reklamě na Helmans, ale když ti někdo rve prachy za jednu fotku a třeba zrovna Helmas má i rád, tak vlastně proč ne... Však Pasta taky propaguje celé MS hazard a nikoho to ani netriggne... Sportovně je to naprostý vzor a sympatický mi je právě i tím, jak je inteligentní, ačkoliv na první dobrou může působit tak trošku naivně, protože je to prostě hodný člověk (minimálně tak na mě extrémně působí)...
@Adieu (28.05.2024 12:45): jo tak jako samozřejmě si uvědomuju, že nějaký kvality asi měl, když do něj rvali prachy horem dolem :D ale prostě je to jedna z těch věcí, kterou mi hlava nebere. Plus ty osobní antipatie no ( i když ho samozřejmě neznám).

A možná je na kopačku chytrej, to je klidně taky možný :)
@Walome (28.05.2024 12:20): Hele hloupostí.... nechci se nechávat zbytečně triggerovat, :D ale zrovna Petr Čech patřil k vůbec nejinteligentnějším sportovcům, kterého respektovaly i vrcholové managementy. Dle Pelty a jeho jistého aforismu to byl jediný inteligentní český fotbalista. :D Ostatně že v té hlavě něco má bylo slyšet skrze jeho uvážlivé a spisovné vyjadřování. A že to dovedl zpeněžit snad dobře pro něj, aspoň si nevybavuji, že by dělal jako Jágr reklamu na Vodňanské kuře nebo pokuřoval žluté žížalky autoritářům v Číně.

Každopádně mi taky přijde jako takové novinkové.cz klišé, že v Chelsea vynikal kvůli obraně. Sice v té repre udělal několik zásadních chyb, jako v průběhu kariéry někdy někde každý silně vytěžovaný gólman, ale zapomíná se, co vše i v té repre zachránil, například proti Ghaně na MS 2006 bysme bez něj mohli také dostat výprask tak 0:6, vychytal tam i únik 2 nebo 3 sami na gólmana. :D A jak známo, chytat v top klubu, kde na tebe jde několik střel za zápas, ale ty je musíš chytit, nijak jednodušší než rozchytaný perlit skutečně není. Rovněž ten argument podle mě vyvrací jeho přestup do arsenalského průchoďáku, kde i ke sklonku kariéry podával konzistentní výkony.
@Strady (28.05.2024 12:13): jo to je fakt žes měl loni nebo předloni nějaký výhrady, to si i pamatuju :D

Tak mě Čech hrozně rozčiloval tou svojí hloupostí a tím že dělal reklamu úplně na všechno. Teď jak byl s tím Jágrem, to jsem si zase připomněl, jakej to je jantar. Jeho adoraci jsem nikdy nepochopil. To že si pak udělal trademark z rozkopnutý hlavy, to už byla jenom taková třešnička.
@Strady (27.05.2024 17:11): za mě byl jeden z top golmanů, ale to je jedno, Walome psal, že nebyl ani dobrý :D a takový ten (ne)argument dobrou obranou? málokterý top brankář nemá před sebou dobrou obranu, ono se to většinou dost prolíná s tím, když hraješ v top klubu... Neuer má taky většinu kariéry před sebou top obranu...