@M.a.t.t. (18.08.2024 23:22): A jak byl urychlen proces v prvním díle? Ten mutagen bych do toho pokaždé nepletl, sloužil k více účelům a nebyl vždy k dispozici. Sloužil možná k rozmnožování Inženýrů, páč tato schopnost jim byla odebrána nebo o ni přišli, a dále k rozsévání života na nových světech a tudíž ke snaze stvořit nový dokonalý svět, podobný tomu jejich. Ale kdoví jak, já jim u toho nesvítil :-)
Kultura
@Karasman (18.08.2024 21:41): @strejdafido (18.08.2024 21:53): Ani jeden z vás nedával úplne pozor :) To je vo filme viac-menej vysvetlené tým čiernym mutagénom a pokusmi s ním, ktoré radikálne urýchľujú celý proces. Vidieť to aj na tom zázname s krysou v laboratóriu.
@Vynex (18.08.2024 20:54): Ještě ne, ale chystám se na to v dohledné době.
@Karasman (18.08.2024 21:41): Jsem rád, že se ti to líbilo. Tak moment, v prvním díle to trvalo řádově hodiny, to nebyla žádná dlouhá doba. Ve trojce už to byly snad 3 dny. Vždycky totiž asi záleží na tom, v jakém stavu je hostitel. Pokud je to chlap, může to trvat déle, u ženy to může být kratší a pokud je těhotná, tak to ovlivňuje ještě víc. U psa nebo u býka to může být taky jiné. A hlavně nejde zde o nějaké oplodnění vajíčkem, ale o penetrování vlastní genetické informace do hostitelova genomu. Takže ovlivňovat to může cokoli - kdo z nás skutečně něco ví o genetickém inženýrství a vývojových stadiích vetřelců? Kdo u toho byl a přežil? :-)
Nový Vetřelec parádní, za mě naprostá spokojenost! Jen nepobírám, že oplodnění facehuggerem trvá jen pár minut, za dalších pár minut už se klube mimčo a za dalších pár minut už je z něj dospělej macek. Takhle rychlý to v původních filmech nikdy nebylo.
@JohnCZ (18.08.2024 12:00): A viděl jsi už The Ones Who Live ? Případně co na to říkáš ?
Jsem tenhle rok viděl 32 filmů a jedinej kterýmu jsem na čsfd vrazil 5* je Bastard.
Docela smutný. Snad potěší ten Vetřelec. Vaše komenty k tomu tady přeskakuju, jdu na to ve středu.
Dost jsem si oblíbil Cailee Spaeny, příjemnej bonus. Od Alvareze jsem viděl Don't Breathe, což bylo dost slušný, a Girl in Spider Web, což byl průměr.
Docela smutný. Snad potěší ten Vetřelec. Vaše komenty k tomu tady přeskakuju, jdu na to ve středu.
Dost jsem si oblíbil Cailee Spaeny, příjemnej bonus. Od Alvareze jsem viděl Don't Breathe, což bylo dost slušný, a Girl in Spider Web, což byl průměr.
@leebigh (18.08.2024 11:00):
@BUMTARATA (18.08.2024 12:05): Ano, pěkně jsi to vysvětlil. A přesně jak říkáš, je to asi nejděsivější část filmu. Hned jak jsem ho uviděl, tak mi úplně zatrnulo v zátylku, když jsem si vzpomněl, jak ten hajzl dusil časopisem Ripley.
Ale pánové, já nevím, co fakt všichni od těchto filmů čekáte. Jednou kdysi dávno tomu dal Mr. Scott svoji vizi s pomocí mistra černých můr, povedlo se jim na svět přivést mimořádně odolného a dokonalého tvora. Od této vize se nedá moc odejít, je třeba se jí naopak držet. Proč bychom měli nějak moc poznávat postavy? Tohle není seriál, kde se všichni všem se vším svěřují, vidí se jim až do žaludku, chápou se jejich emoce a plány, sledují se jejich prohry i vzestupy. Jak byste to chtěli stihnout do dvou hodin, kdy navíc musí dojít k pořádně vyvražďovačce? :-)
Upřímně řečeno mne trochu zklamala délka, chtěl jsem víc a ještě víc! Ale já nejsem dobrý vzorek na posuzování, páč jsem vetřelčí maniak a mám 30 triček a sošku na stole atd, takže můj pohled je možná poněkud zkreslený touto úchylkou :-)
@BUMTARATA (18.08.2024 12:05): Ano, pěkně jsi to vysvětlil. A přesně jak říkáš, je to asi nejděsivější část filmu. Hned jak jsem ho uviděl, tak mi úplně zatrnulo v zátylku, když jsem si vzpomněl, jak ten hajzl dusil časopisem Ripley.
Ale pánové, já nevím, co fakt všichni od těchto filmů čekáte. Jednou kdysi dávno tomu dal Mr. Scott svoji vizi s pomocí mistra černých můr, povedlo se jim na svět přivést mimořádně odolného a dokonalého tvora. Od této vize se nedá moc odejít, je třeba se jí naopak držet. Proč bychom měli nějak moc poznávat postavy? Tohle není seriál, kde se všichni všem se vším svěřují, vidí se jim až do žaludku, chápou se jejich emoce a plány, sledují se jejich prohry i vzestupy. Jak byste to chtěli stihnout do dvou hodin, kdy navíc musí dojít k pořádně vyvražďovačce? :-)
Upřímně řečeno mne trochu zklamala délka, chtěl jsem víc a ještě víc! Ale já nejsem dobrý vzorek na posuzování, páč jsem vetřelčí maniak a mám 30 triček a sošku na stole atd, takže můj pohled je možná poněkud zkreslený touto úchylkou :-)
Souhlasím s leebighem. V podstatě jen přepoužili všechny trejdmarky franšízy, akorát hůř. Chyběla tomu trpělivost, pečlivý budování tenze vlastní původním filmům, místo toho to na tebe (tiktokově) chrlej hned od začátku, takže ty postavy ani nestihneš poznat a už jsou mrtvý. Není to špatnej film, jen je to strašně málo.
@leebigh (18.08.2024 11:00): Nebyl to Ash. Prostě sériová výroba. Vlastně ale nejděsivější okamžik toho filmu, když si uvědomíš, že ani po smrti tě Disney nenechá na pokoji. Zvrácený.
Jinak (skvělá) Cailee Spaeny je Ellie. :)
A Isabela Merced je Dina, ale oficiálně. (:
@leebigh (18.08.2024 11:00): Nebyl to Ash. Prostě sériová výroba. Vlastně ale nejděsivější okamžik toho filmu, když si uvědomíš, že ani po smrti tě Disney nenechá na pokoji. Zvrácený.
Jinak (skvělá) Cailee Spaeny je Ellie. :)
A Isabela Merced je Dina, ale oficiálně. (:
@Paul (09.08.2024 18:41): Tak jsem po naší diskuzi zkouknul tu poslední sérii Fearu a s přehledem je to to nejhorší, co v celé frančíze TWD vzniklo. Chaotické, neuspořádané, zkratkovité, protivné, nekonzistentní a kvůli tomu neuspokojivé. A ta zmiňovaná občasná debilita je tam umocněna na druhou. Hodně slabý konec.
Omlouvám se, v zápalu diskuse mi to nedošlo :-)
@strejdafido (17.08.2024 20:52): Právě že tento nový Vetřelec postrádá něco unikátního, co původní vetřelecká tetralogie v každém díle nabízela. Pro nováčka ideální, ale pro řekněme mazáka je to stejná písnička.
Poznámka pro ty co viděli film:
Btw. jestli má Romulus navazovat časově na Aliena, tak nějak nepobírám toho zlého androida - vypadá jako původní Ash, ale ten byl na Nostromu a tady je na jiné lodi a pod jiným jménem
@strejdafido (17.08.2024 20:52): Právě že tento nový Vetřelec postrádá něco unikátního, co původní vetřelecká tetralogie v každém díle nabízela. Pro nováčka ideální, ale pro řekněme mazáka je to stejná písnička.
Poznámka pro ty co viděli film:
Btw. jestli má Romulus navazovat časově na Aliena, tak nějak nepobírám toho zlého androida - vypadá jako původní Ash, ale ten byl na Nostromu a tady je na jiné lodi a pod jiným jménem
@leebigh Dosť výrazne spoiluješ, skús to napísať ešte raz so spoiler tagom.
@leebigh (17.08.2024 00:20): Musíš to brát tak, že to byly odkazy na jedničku a srdce milovníka Vetřelce u toho jen zaplesalo, žádná vykrádačka. A že těch odkazů bylo! Ten vizuál byla naprostá dokonalost, přesně jak by to vypadlo z oka jedničce, mělo to být pár let po ní a tak to také vypadalo. I starý dobrý Ridley Scott tomu požehnal :-)
A toho robota považuji za skvěle zahraného.
[neexistující příspěvek]: Chyběla ti detailnější převlékací scéna, co? :-)
@Fritol (17.08.2024 20:48): No konečně se tu našel fajnšmekr :-) Já na to jdu příští týden ještě jednou, hlavně kvůli vizuálu. I ta hlavní hrdinka je super. Důstojná náhrada Ripley.
A toho robota považuji za skvěle zahraného.
[neexistující příspěvek]: Chyběla ti detailnější převlékací scéna, co? :-)
@Fritol (17.08.2024 20:48): No konečně se tu našel fajnšmekr :-) Já na to jdu příští týden ještě jednou, hlavně kvůli vizuálu. I ta hlavní hrdinka je super. Důstojná náhrada Ripley.
@strejdafido (15.08.2024 23:46): Výborné to bylo. Super postavy, hlavní hrdinka boží. Závěr nejlepší. :)
@leebigh (17.08.2024 00:20): To nemusí být nutně na škodu, ale je pravda, že Star Wars 7 mi kvůli tomu přišlo hrozně o ničem. Nebylo tam vůbec nic navíc. Což by v případě Vetřelce ale nemusel být takový problém, protože tam člověku ke štěstí stačí vetřelec, parta lidí na kuchnutí a hlavně absence pokusů vysvětlovat původ lidstva apod.
@strejdafido (16.08.2024 21:09): Já byl naposledy v kině na Hereditary (Děsivé dědictví) a i když je to film vlastně bez lekaček, stejně jsem byl většinu filmu napjatý, kdy nějaká lekačka přijde... jsem v tomhle hrozně lekavý, tak se hororům v kině (kde jsou hrozně nahlas) vyhýbám :)
@strejdafido (16.08.2024 21:09): Já byl naposledy v kině na Hereditary (Děsivé dědictví) a i když je to film vlastně bez lekaček, stejně jsem byl většinu filmu napjatý, kdy nějaká lekačka přijde... jsem v tomhle hrozně lekavý, tak se hororům v kině (kde jsou hrozně nahlas) vyhýbám :)
@strejdafido (15.08.2024 23:46): za mě nespokojenost, obšlehlá jednička...
@John Mirra (16.08.2024 12:06): Ale jo, to běž. Pokud jsi viděl nějaký díl z této série (a určitě jsi viděl aspoň první díl), tak se nemáš čeho bát. Každý ví, jak se rodí vetřelec a čím je pak vybavený k boji. Proto jsem se taky přes to přenesl s klidem v duši, i když jinak krváky atd vůbec nemusím. Ale vidět to poprvé a být Vetřelcem nepolíbený, asi bych koukal :-)
@strejdafido (15.08.2024 23:46): To zní dobře, sám jsem na to zvědavý, ale do kina na to nepůjdu. Horory (nebo spíš akční polohorory) v kině moc nedávám :)
Dnes shlédnut Alien: Romulus a shledán skvělým. Nelibuji si nějak moc v krvácích a lekačkách a přestože ve všech článcích ujišťovali, že to bude masakr a kdesi cosi, tak bych klidně víc krve a trhajících se hrudních košů uvítal :-)
Každopádně jsem vděčný za další povedený díl do vetřelčí rodiny :-) Hlavně parádně provedené triky, hezky postaru, kvalitně a oku mile. Zvuk super, hudba taky. A příští týden jdu znovu!
Každopádně jsem vděčný za další povedený díl do vetřelčí rodiny :-) Hlavně parádně provedené triky, hezky postaru, kvalitně a oku mile. Zvuk super, hudba taky. A příští týden jdu znovu!
@Dan9K (14.08.2024 19:51): Žádnou bondovku jsem neviděl, ale Toy Story zní super, to si snad i zahraju :-)
@GodOfTheSick (14.08.2024 11:21): hledal bych opět ve vodách herních OST
celé je to taková parodie na bondovskou, špionážní muziku, s příchutí jazzu
je otázka, jestli okolo toho potřebuješ tu omáčku, aby to bylo z něčeho hodnotného, nebo stačí ta muzika, ale připomíná mi to občas třeba soundtrack z Toy Story 2: Action Game , tam taky byla výborná muzika, i když je to jakoby pro děcka, ale v podstatě co song, to supr. Ale jsou tam věci i rychlejší a adrenalinové a tak,... Ale třeba tohle, nebo tohle
OST z Discworld Noir , tam se dají najít taky podobné věci, třeba tohle , nebo tohle, ale je to takové zase víc introvertní.
a nejlepší vyloženě pocta bondovkám je pro mě tahle část ze soundtracku z MDK :-), ale jinak ten soundtrack koketuje i s progressive metalem a tak, takže to je pak trochu jinde.
ale asi by se toho dalo vymyslet ještě dost no. Klidně i ty bondovky že jo :-)
celé je to taková parodie na bondovskou, špionážní muziku, s příchutí jazzu
je otázka, jestli okolo toho potřebuješ tu omáčku, aby to bylo z něčeho hodnotného, nebo stačí ta muzika, ale připomíná mi to občas třeba soundtrack z Toy Story 2: Action Game , tam taky byla výborná muzika, i když je to jakoby pro děcka, ale v podstatě co song, to supr. Ale jsou tam věci i rychlejší a adrenalinové a tak,... Ale třeba tohle, nebo tohle
OST z Discworld Noir , tam se dají najít taky podobné věci, třeba tohle , nebo tohle, ale je to takové zase víc introvertní.
a nejlepší vyloženě pocta bondovkám je pro mě tahle část ze soundtracku z MDK :-), ale jinak ten soundtrack koketuje i s progressive metalem a tak, takže to je pak trochu jinde.
ale asi by se toho dalo vymyslet ještě dost no. Klidně i ty bondovky že jo :-)
Nějaký tip na podobnou muziku jako hudba k No One Lives Forever? Celé to má hodně specifickou atmosféru a použité nástroje, takže konkrétní skladbu vypichovat nebudu.
https://www.youtube.com/watch?v=WJKxIzltx5I
https://www.youtube.com/watch?v=WJKxIzltx5I
@Fingon (12.08.2024 19:41): Jo jo, na MUBI kouknu prakticky denně. Ale momentálně mám tak velký repozitář filmů, že žádné VOD dlouho využívat nemohu :)).
Mubi je zvláště dobré na různé listy nebo právě watchlist. Mišima je výborný film, vlastně jeden z nejlepších biografických (a to platí i pro adaptace Enjo a Ai no Kawaki).
Mubi je zvláště dobré na různé listy nebo právě watchlist. Mišima je výborný film, vlastně jeden z nejlepších biografických (a to platí i pro adaptace Enjo a Ai no Kawaki).
@John Mirra (12.08.2024 20:03): Miluji ten film. Kusturica je génius, i další jeho kousky jsou fantastické.
@John Mirra (12.08.2024 20:03): očekávám, že to bude remake https://youtu.be/kpO5ZN4TMPc?si=eyCaI91CAtZAnh4X ;)
@Fingon (12.08.2024 19:41): Černá kočka, bílý kocour - viděl jsem poprvé minulý týden a je to opravdu něco mimořádného :D
Sdělení víceméně hlavně pro Drolina: na Mubi jsou zase slevy, protože se mi mezitím nakupily filmy, co chci vidět a hrají je tam, tak jsem si to zase předplatil.
Chci vidět: Blue is the warmest color
A girl walks home alone at night
8 Diagram pole warrior (dnes viděno, nemusim kupovat blu-ray;)
Černá kocka bílý kocour
High Life
Jeanne Dielman bla bla (moc si od toho neslibuji)
The Beast (Borowczyk)
Mishima (možná)
Jinak můj momentální watchlist, kde pár filmů chybí (třeba takový čínský Counterattack od režiséra Wenhua Li, který není uvedený v žádné velké filmové databázi ;)
Chci vidět: Blue is the warmest color
A girl walks home alone at night
8 Diagram pole warrior (dnes viděno, nemusim kupovat blu-ray;)
Černá kocka bílý kocour
High Life
Jeanne Dielman bla bla (moc si od toho neslibuji)
The Beast (Borowczyk)
Mishima (možná)
Jinak můj momentální watchlist, kde pár filmů chybí (třeba takový čínský Counterattack od režiséra Wenhua Li, který není uvedený v žádné velké filmové databázi ;)
@JohnCZ (09.08.2024 14:18): Ok, díky za info. Zkusím a uvidím kam mě to bude bavit.
@Paul (09.08.2024 11:27): Ty "začátky" platí pro 1.-3. sérii, které se odehrávají v roce 2010. Čtvrtá skáče do roku 2012, tady už je to prakticky klasické TWD postapo, pátá až sedmá se odehrávají v rozmezí let 2013 - 2014 a poslední osmá, kterou jsem ještě neviděl, údajně skáče o 8 let dopředu, do roku 2022. To zní zajímavě a s ohledem na hodnocení děsivě zároveň. Při tak velkém časovém skoku ale původní TWD v mých očích dost ožil. Jinak je to taková klasika. Ta ústřední rodinka se postupně rozpadá a na ní se nabalujou další postavy, které tam chvíli jsou, chvíli zas ne, sem tam někdo umře - podobně jako v původním TWD, takže to asi nejde nějak pevně rozdělit.
@JohnCZ (09.08.2024 11:07): o to mi šlo, jestli třeba postavy prvních 4 sezón nemaj nějak ten příběh ukončenej když pak jde focus na Morgana, že bych to u něj utnul. Mě na tom láká že se to zas odehrává v začátku tý apokalypsy.
@Paul (09.08.2024 07:12): Nevím, jak na to odpovědět, protože nevím, jak by tě to obohatilo. Buď tě ten seriál baví nebo ne. A asi tam není nějaký výrazný soft reboot moment, kde by to šlo utnout. Skončit se dá asi kdykoli. Mě to nejvíce bavilo do odchodu mladého Voldemorta někdy v polovině 4. série, tam pro mě ta první nejlepší fáze seriálu skončila. Od začátku 4. série tam je tvůj neoblíbený Morgan.
@JohnCZ (08.08.2024 14:53): má smysl třeba zkouknout ty první 4 série a pak přestat?
@Paul (08.08.2024 14:27): Záleží. Je to zhruba stejné jako TWD, místy mě to bavilo sice víc (první 4 série) než původní seriál, hlavně ty začátky apokalypsy, než to spadlo do klasické rutiny, ale taky je to výrazně dementnější a nemá to v podstatě žádný jasný směr. Morgan tam ze začátku není, ale jak přejde z TWD, tak je tam pak skoro furt. Mně ale nevadil.
Já byl paradoxně svého času k původnímu TWD dost kritický, 8. série byla fakt bídná, ale devátá zase nabrala dech a tam mě to kdo ví proč bavilo daleko víc než cokoli od konce první série. Negan je ale super, to souhlas.
Jinak já ty nové spin-offy ještě neviděl, ale ohlasy jsou na ně dobré. Chybí mi i poslední série FtWD, ale tu pořád nějak odkládám, neb ta sedmá byla už dost... ne vyloženě hrozná, ale strašně průměrná. Byl tam jistý twist, který sliboval hromadu potenciálu, ale bylo to totálně nevyužité.
Já byl paradoxně svého času k původnímu TWD dost kritický, 8. série byla fakt bídná, ale devátá zase nabrala dech a tam mě to kdo ví proč bavilo daleko víc než cokoli od konce první série. Negan je ale super, to souhlas.
Jinak já ty nové spin-offy ještě neviděl, ale ohlasy jsou na ně dobré. Chybí mi i poslední série FtWD, ale tu pořád nějak odkládám, neb ta sedmá byla už dost... ne vyloženě hrozná, ale strašně průměrná. Byl tam jistý twist, který sliboval hromadu potenciálu, ale bylo to totálně nevyužité.
Deadpool 3 přesně doručil co jsem čekal a co jsem chtěl. Velká spokojenost, palec nahoru.
@Paul (01.08.2024 22:51): Za mňa zábavný film s tradične zábavným Reynoldsom, ktorý keď sa spojí s Jackmanom, tak je to poriadna dávka akcie, krvi a všetkého, čo by si človek asi prial. Ale súhlasím, že prvý Deadpool ma bavil asi stále najviac.
@John Mirra (03.08.2024 12:36): Snad to platí dokonce léta, jen jestli budou13. ještě promítat Deadpoola, když už teď je v malém sále. Myslím si, že dvě promítání za den by ještě měly být.
@Strady (03.08.2024 11:39): Tyjo, to bych taky šel, jenže zrovna v úterý nebudu moct asi celý den :(
@John Mirra (03.08.2024 10:59): Taky jdu v úterý za 165,-, to tak nebolí, i v případě kdyby nebavil :D
@Paul (01.08.2024 22:51): Určitě na to taky zajdu, tak jsem zvědavý, do které skupiny diváků budu patřit :) (je to klasický Deadpool / je to klasický Marvel)
Já od začátku roku čtu sérii Nový řád Jedi a teda klobouk dolů před autory. Ze začátku mi to přišlo takové úsměvné, odnikud se vynoří tajemná neznámá nová rasa, kterou navíc nelze vycítit v Síle a začne Nové republice solidně nakládat. Ale postupně se začne spousta věcí vysvětlovat, nová rasa je suprově prokleslená a hlavním postavám se začnou dít opravdu nehezké věci (a to včetně mladších ročníků). Na Star Wars poměry je tam docela dost drsných scén. A postavy tam nezřídka umírají, a to i ty zásadnější.
Jsem u 13. knížky a do té doby jsem z té série četl jen 2, které mi přišly nemastné neslané. Zbytek je opravdu super. Škoda, že v knihkupectvích se už nedají sehnat a člověk si to buď musí stahovat z netu (ale tam nejsou všechny) nebo půjčovat v knihovně :(
Já od začátku roku čtu sérii Nový řád Jedi a teda klobouk dolů před autory. Ze začátku mi to přišlo takové úsměvné, odnikud se vynoří tajemná neznámá nová rasa, kterou navíc nelze vycítit v Síle a začne Nové republice solidně nakládat. Ale postupně se začne spousta věcí vysvětlovat, nová rasa je suprově prokleslená a hlavním postavám se začnou dít opravdu nehezké věci (a to včetně mladších ročníků). Na Star Wars poměry je tam docela dost drsných scén. A postavy tam nezřídka umírají, a to i ty zásadnější.
Jsem u 13. knížky a do té doby jsem z té série četl jen 2, které mi přišly nemastné neslané. Zbytek je opravdu super. Škoda, že v knihkupectvích se už nedají sehnat a člověk si to buď musí stahovat z netu (ale tam nejsou všechny) nebo půjčovat v knihovně :(
Novej Deadpool dobrej, spousta vtipnejch dialogů/narážek. Akce slušná, ale bylo jí místy až moc a tak nějak jen na efekt. Obešel bych se bez těch moralizujících keců ("we can all matter"), k Deadpoolovi se to nehodí. Camea pro mě dost překvapivý (Bladea, Kapitána Ameriku/F4 ani Cavilla jsem tedy nečekal). Záporačka skvěle zahraná, charismatická, ale s chatrnou motivací a charakterizací. Za mě zůstává nejlepší Deadpool ten první, ale dvojka i trojka jsou furt zábavný osmičkový filmy, kina nelituju.
@Saruman (29.07.2024 13:40): Jako si mi nevěřil u DS9? :)
@Jab (28.07.2024 09:51): Já jsem Lower Decks neviděl, ale prostě ti nevěřím, že jsou lepší než The Next Generation.
There are four lights!
There are four lights!
@John Mirra (27.07.2024 12:03): Ryan Reynolds bol zatiaľ vždy super ako Deadpool (nepočítam X-Men: Origins)... a tu to nie je inak. Spĺňa podľa mňa všetko čo treba. Postavy pobavia, veľké množstvo cameos a fan-service... graficky veľká dávka červenej ... funguje to všetko ako má... a má to v sebe aj pár prekvapení. Osobne ma bavili asi predošlé filmy viac, ale aj tak stále stojí za to.
Poslední (pátou) sezónu bude mít na podzim druhý nejlepší Star Trek všech dob (po Deep Space 9 samozřejmě). Tedy Lower Decks.
@Bursoft (27.07.2024 20:29): Nene na Deadpola chci do kina, máme takovou tradici s kámošema, no a pak na pivo :D. Zkoušel jsem zatlačit na kluky z Flippery.cz aby ku příležitosti Deadpoola 3 hodily do joystick baru flipper Deadpool z roku 2018, abychom na pivo šli rovnou do joystick baru, bohužel jsem neuspěl :(
@Jab (27.07.2024 20:29): Jak píšu dole, všeho moc škodí, když je to fajn. Jako jeden čas Ryan Reynolds, hrál kde jaké blbosti a všude hrál Deadpoola bez masky.
@Jab (27.07.2024 20:29): Jak píšu dole, všeho moc škodí, když je to fajn. Jako jeden čas Ryan Reynolds, hrál kde jaké blbosti a všude hrál Deadpoola bez masky.
@Strady (27.07.2024 20:21): Zrovna Loki seriál byl fajn. Viděl jsem první řadu tedy jen zatím.
@Strady (27.07.2024 20:21): No, i na tom to staví vlastně dost vtipů. Hele, je to úlet, ale je to dobrý. Oscary to sbírat nebude, ale je to slušná prdel i bez znalosti všeho, co v Marvelu vyšlo v posledních letech. Kino nutný není, jestli ti vadí 3 kila za lístek, klidně bych počkal, až to bude na Disney+.
@Karasman (27.07.2024 17:59): Cože, jaký Loki? Loki nikoho nezajímá...
Tohle stupidní propojování jim nakonec podřeže větev. Nikoho nebaví sledovat vše.
Tohle stupidní propojování jim nakonec podřeže větev. Nikoho nebaví sledovat vše.
@Karasman (27.07.2024 17:59): Co se Lokiho týče, viděl jsem jen Pitch meeting, myslíš že to bude stačit? :D