Btw proč ve schvalovaných zůstal viset jen ten Symphony of War: The Nephilim Saga? Klidně vraťte, jestli je něco špatně.
Všeobecně o DH
@Ross (28.02.2025 22:02): Přehnal jsem to asi u těch bodů. 5000 je hrozně moc. To tu máš strašně málo lidí. Úplně max hodnota by měla být 3000. A ideálně ještě méně. Omezit to více leda tak na zkušební období, kdy by se vidělo, jak to bude fungovat.
@Jab (28.02.2025 10:14): já si myslím, že tvůj nápad je naprosto ideální. Možnost aby mohli psát články lidé s vyšším počtem bodů je fajn. Omezí se spam. Pravdou je, že to někdo může brát i jako jistou formu buzerace. To by šlo vyřešit individuálně. Že zájemce si nechá článek schválit podobně jako si nyní schvalujeme přidané hry.
Dále souhlasím s tím, že nový uživatelský článek by neměl být zařazen mezi nejnovější "hlavní" články od moderátorů DH.
Nikdo jiný se zatím nepřidal, takže ti to zatím podepíšu já :D
Dále souhlasím s tím, že nový uživatelský článek by neměl být zařazen mezi nejnovější "hlavní" články od moderátorů DH.
Nikdo jiný se zatím nepřidal, takže ti to zatím podepíšu já :D
@Peach (28.02.2025 10:57): Filtre by v zoznamoch určite pomohli, aby sa človek vedel lepšie orientovať.
Mě by zajímalo proč když si rozkliknu všechny hry nějakého vývojáře, tak to nefunguje stejně jako jakýkoliv jiný seznam her na DH. Není tam filtr, není tam moje hodnocení her, nedá se s tím nijak pracovat. Není to škoda?
@Memphis (28.02.2025 08:02): To bohužel nechci. Pak se do něčeho pustím, až nad tím budu mít tu kreativní kontrolu, kdy to bude na profilu. A budu to moci sám upravovat. Mít to rovnou na DH je také spojeno s větší odpovědností, než když to vydám sám za sebe. Taky bych se necítil pohodlně, kdyby nějaký můj komentář vyšel přímo pod DH, jako by to byl názor webu.
Btw aby se vám tu nešířila reklama a nemuseli jste tak ty blogy předem kontrolovat, tak to dejte od nějakého počtu bodů. Klidně pěti tisíc automaticky. S tím, že ty povolenky můžete zase brát, pokud by někdo porušil pravidla.
Samozřejmě by pak měla vzniknout rubrika "blogy uživatelů". Pokud to nechceš dát pod to existující "nejnovější články". Což by mi osobně nepřišlo jako nejlepší řešení.
Samozřejmě jde jen o návrhy/brainstorming. Je to na tobě. Ale víc hlav víc ví. Třeba se přidají ještě další uživatelé s nápady, jak by jim ten výsledek vyhovoval.
@Memphis (28.02.2025 08:02): U těch štítků mi jde o to, aby když se třeba někdo zeptá na základní epická unity engine RPG, tak se mu dal poslat seznam. Nebo když se obdobně někdo zeptá na 4x strategie atp. Označit to štítkem je jednodušší a trvalejší řešení, než to vypisovat. Zvláště když už člověk takový štítek má vytvořený.
Btw aby se vám tu nešířila reklama a nemuseli jste tak ty blogy předem kontrolovat, tak to dejte od nějakého počtu bodů. Klidně pěti tisíc automaticky. S tím, že ty povolenky můžete zase brát, pokud by někdo porušil pravidla.
Samozřejmě by pak měla vzniknout rubrika "blogy uživatelů". Pokud to nechceš dát pod to existující "nejnovější články". Což by mi osobně nepřišlo jako nejlepší řešení.
Samozřejmě jde jen o návrhy/brainstorming. Je to na tobě. Ale víc hlav víc ví. Třeba se přidají ještě další uživatelé s nápady, jak by jim ten výsledek vyhovoval.
@Memphis (28.02.2025 08:02): U těch štítků mi jde o to, aby když se třeba někdo zeptá na základní epická unity engine RPG, tak se mu dal poslat seznam. Nebo když se obdobně někdo zeptá na 4x strategie atp. Označit to štítkem je jednodušší a trvalejší řešení, než to vypisovat. Zvláště když už člověk takový štítek má vytvořený.
@Jab (23.02.2025 14:21): Jak by vypadaly mám docela jasnou představu, kdy se na to podaří alokovat čas už méně. Vím, že jsou to spojené nádoby, ale kdybych viděl větší zájem o psaní uživatelských článků už teď, určitě by to získalo větší prioritu, nechceš něco napsat? :)
S těmi soukromými štítky to při současné implementaci není úplně jednoduché, ale bylo by to určitě fajn, hodil jsem to do backlogu.
S těmi soukromými štítky to při současné implementaci není úplně jednoduché, ale bylo by to určitě fajn, hodil jsem to do backlogu.
Mě občas brzdí, že mé oblíbené žánry (RPG a tahové strategie) vyžadují i nějaké učení se. Tam pak člověk nenajde vždy obratem energii, aby se do toho pustil. Než jsem se vůbec prokousal k tomu, abych poměrně nepřístupný Pathfinder: Wrath of the Righteous rozehrál... A teď jej přitom doporučuji, kudy chodím.
Btw prosím stále nějakou odpověď na příspěvek zde!:
http://dbher.cz/dp372341
Ať to nezapadne v další diskuzi.
Btw prosím stále nějakou odpověď na příspěvek zde!:
http://dbher.cz/dp372341
Ať to nezapadne v další diskuzi.
@SilentWolf (26.02.2025 13:50): no možná člověk víc diskutuje mimo ty hry.
Když hry nehraju, tak diskutuju o všem a o ničem a když hraju hru, tak chci diskutovat o té hře :-)
Jinak samozřejmě každý z nás může být tím, kdo diskusi kreativně rozproudí :-)
Když hry nehraju, tak diskutuju o všem a o ničem a když hraju hru, tak chci diskutovat o té hře :-)
Jinak samozřejmě každý z nás může být tím, kdo diskusi kreativně rozproudí :-)
@SilentWolf (26.02.2025 13:50): Tak to bych měl, mám, přesně naopak. Pokud mám rozehráno, spíše se podělím o dojmy a názory, než kdybych se právě tomuto koníčku nevěnoval; leda tak vzpomínat na to již odehrané nebo spekulovat nad tím, co teprve vyjde, ale to je trochu nuda.
@jones1240 (26.02.2025 11:25): Je to tak, zvláště u zapadlých japonských her.
@jones1240 (26.02.2025 11:25): Je to tak, zvláště u zapadlých japonských her.
@Drolin (26.02.2025 12:59): naopak, čím míň hraju tím víc o hrách diskutuji. Když hraju tak.. hraju.
@SilentWolf (26.02.2025 11:36): Ty si minulý rok dohrál pouze jednu hru? :O Tímto tempem ten zájem o diskuzi musí opadnout :)).
@JohnCZ (26.02.2025 11:57): Já snad taky!
@Jack_Dark (26.02.2025 11:21): Letos to Final Fantasy už ale dám!
@jones1240 (26.02.2025 11:25): je to tak, mě už tu přestává bavit diskutovat víc a víc. Jen zatím nemám adekvátnější prokrastinační metodu.
@Jack_Dark (26.02.2025 11:21): Nedávno jsme na pivu řešili kdy že jsem to sem prvně postnul, tak díky za připomínku. Si to teď už poznamenám.
Ten rok bez něj je tu opravdu znát, je tu mrtvolněji :(
Ten rok bez něj je tu opravdu znát, je tu mrtvolněji :(
Už je to rok co nás bohužel opustil Charllize, zahrajte si na jeho památku nějaký velké JRPG, a vzpomeňte na důležitého člena DH který tu chybí.
https://www.databaze-her.cz/clanky/vzpominka-na-charllize/
https://www.databaze-her.cz/clanky/vzpominka-na-charllize/
Je nějaký timetable na rozhodnutí, jak mají vypadat blogy uživatelů na profilu?
Nedala by se také vytvořit možnost, aby osobní štítky měly i veřejnou formu? Nebo aby alespoň odkaz na štítky na osobním profilu byl použitelný i pro ostatní uživatele?
Nedala by se také vytvořit možnost, aby osobní štítky měly i veřejnou formu? Nebo aby alespoň odkaz na štítky na osobním profilu byl použitelný i pro ostatní uživatele?
Ještě by to chtělo získat další skryté achievementy :D
@John Mirra (11.02.2025 22:40): Na to jsme právě upozorňoval. Letos tato akce byla asi poprvé brána jedna z podmínek ke splnění achievementu.
Dobře, díky za vysvětlení. Jen mě zmátlo, že to samé jsem udělal už v minulosti a achievement jsem dostal až teď.
Ve svém účtu si rozklikněte položku "Aktivita". Tam uvidíte, že ve stejnou dobu, kdy jste dostali body za tento achievement nastala i jiná věc. A to je ten trigger.
@rikuhahl (11.02.2025 20:58): Takže klasika – všichni tuší, ale nikdo neví... :)
@ZephyrCZ (11.02.2025 20:57): To se nevědělo ani dřív, jen tušilo ;)
@Jumas (11.02.2025 20:35): Děkujeme. Jen škoda, že takto člověk neví, za co ho vlastně dostal.
Achievement byl dříve udělován ručně, ale nedávno jsem se o něm bavil s Memphisem, na základě podnětu od uživatelů a už to asi zautomatizoval. Nedostali jste ho jen tak.
@HolyMeatball (11.02.2025 20:01): Zrovna tento popisek je dost obecného charakteru... :)
Jaták.
Mám dojem, že to mají trochu zabugovaný, jestli se nepletu, tak jsem to taky obdržel buď časově úplně mimo, nebo je ta poslední část popisu hodně široká. Nebo závisí od nálady a někdo to rozdává ručně.
Mám dojem, že to mají trochu zabugovaný, jestli se nepletu, tak jsem to taky obdržel buď časově úplně mimo, nebo je ta poslední část popisu hodně široká. Nebo závisí od nálady a někdo to rozdává ručně.
@Pluto (11.02.2025 20:10): Přesně, vysvětlení tam je, ale nic z toho, za co měl být, jsem neudělal (rozhodně ne v poslední době).
@HolyMeatball (11.02.2025 20:01): Jenže tam je právě popisek, který v tomto případě s odpovědí na na začátku položenou otázku moc nepomůže.
Když na ten ačív kliknete u sebe na profilu, napíše vám to, za co byl obdržen. Pokud ne, asi fičíme na jiných verzích databáze. :)
@Ross (11.02.2025 19:57): Právě že kromě denního přihlášení tam nic nemám, takže není co dohledávat.
@John Mirra (11.02.2025 19:52): Já to srdíčko mám už 6 let a na sraze jsem nebyl. Vždyť tam máte popis za co to je a dá se to zpětně dohledat ve vaší aktivitě :)
Taky netuším. Měl jsem za to, že srdíčko se dávalo za účast na sraze, ale asi omyl.
@John Mirra (11.02.2025 19:52): Jsem na tom úplně stejně a myslím, že to bylo kvůli tomu. Ale je to divné, vloni jsem udělal to samé a výsledek stejný nebyl.
@John Mirra (11.02.2025 19:52): Také jsem ho dostal a také netuším za co... :)
Dnes jsem splnil skrytý achievement, srdíčko s DH uprostřed. Díky za to, jenom nevím za co jsem ho obdržel? Za vyplnění dotazníku nejočekávanějších her? Ten už jsem párkrát vyplňoval...
@Memphis (10.02.2025 09:36): nene, tohle rozšíření nepoužívám. Ale pokud to nikomu jinému nedělá, tak to asi bude něco u mě. By se musel ještě ozvat někdo jiný. :) Častěji si toho všímám v noci. Dle mého příliš citlivá reCaptcha, asi mě vyhodnocuje jako robota :DD ale kdo ví. Jen jsem to chtěl ohlásit.
@feryk (08.02.2025 20:16): Měli jsme nějaké reporty s rozšířením Malwarebytes Browser Guard, používáš jej? Pokud ano, vypni si pro DH v nastavení "Ads/Trackers Protection", mělo by to pomoci.
@Memphis (08.02.2025 20:11): Firefox 133
@feryk (08.02.2025 19:56): Ahoj, jaký máš prohlížeč?
Zdravim, netuším, jestli to tu někdo někde řešil, ale mohu se zeptat, kdo nastavoval reCaptchu u přihlašování? Poslední asi měsíc se mi často stává, že se přihlásím až na třetí pokus... dnes nad ránem jsem to i vzdal, protože to nešlo vůbec. Nemáte to nastavené moc přísně??
@mazar1234 (06.02.2025 19:25): Aha, takže nakonec jsem vlastně já vaším dlužníkem? :D
@Kunick (06.02.2025 21:08): No vzhledem k tomu, že jsem v posledních letech výrazně omezil konzumaci alkoholu, tak si mě možná ještě víc vyděsil. :D Ale neboj, někdy se určitě hecnu a přijedu.
@Kunick (06.02.2025 21:08): No vzhledem k tomu, že jsem v posledních letech výrazně omezil konzumaci alkoholu, tak si mě možná ještě víc vyděsil. :D Ale neboj, někdy se určitě hecnu a přijedu.
@Crash (06.02.2025 17:32): Tak proto už ses dlouho nikde neukázal :D
Neboj, už Tě nebudeme nutit střízlivět. A určitě nejsem sám, kdo Tě někdy rád uvidí
Neboj, už Tě nebudeme nutit střízlivět. A určitě nejsem sám, kdo Tě někdy rád uvidí
@Crash (06.02.2025 17:32): Predĺžili sme ti život, Etylakohol, je legálna droga.
@mazar1234 (06.02.2025 12:00): @Tulareanus (06.02.2025 13:31): Že jsem pro vás dojel někam autem, to bylo celkem v pohodě. Ale to že jsem kvůli tomu, abych vás mohl zachraňovat, až do večera tehdá abstinoval, na takovou oběť si nikdo z vás nevzpomněl. :D
@Karasman (06.02.2025 16:41): není možné! :-D
@Bragi (06.02.2025 13:59): Jako whisky v lednici nesnáším, takže je mi to podobné, na druhou stranu si vůbec nepamatuju, že bych přivezl whisky mezi takovou bandu barbarů... :D Každopádně odpuštěno... :D
@Dan9K (06.02.2025 15:51): Tvoje chrápání bylo v pohodě, horší to bylo s Indianem a jeho třiceti budíky... :D
@Dan9K (06.02.2025 15:51): Tvoje chrápání bylo v pohodě, horší to bylo s Indianem a jeho třiceti budíky... :D
@HolyMeatball (06.02.2025 13:00): 2015? to som bol ešte mladý a krásny.
@Kunick (06.02.2025 15:15):mého i jiných :-)
ale i na sobě teď čím dál víc objevuju, jak když je člověk pod vlivem, tak je v noci hlučnější (během spánku i mimo něj), a na srazech to jde blbě nebýt pod vlivem no...
mám za to, že je to tím, že pod vlivem usnu v jakékoliv poloze a skoro hned a mnohem hlubším spánkem, tudíž mnohem spíš chrápu, kdežto střízlivej se zachumlám a asi spím i lehčeji
ale i na sobě teď čím dál víc objevuju, jak když je člověk pod vlivem, tak je v noci hlučnější (během spánku i mimo něj), a na srazech to jde blbě nebýt pod vlivem no...
mám za to, že je to tím, že pod vlivem usnu v jakékoliv poloze a skoro hned a mnohem hlubším spánkem, tudíž mnohem spíš chrápu, kdežto střízlivej se zachumlám a asi spím i lehčeji
@Dan9K (06.02.2025 14:57): Jeho nebo Tvého :D
Na obou posledních srazech mi bylo Karasmana líto především během spaní :-)
@Tulareanus (06.02.2025 13:31): Skutočne, už je to 5 rokov. A keď už spomíname na Nové Heřminovy, tak sa touto cestou dodatočne (a hlavne oneskorene) ospravedlňujem Karasmanovi, že som mu pri spratávaní neporiadku niekedy po polnoci odložil fľašu whisky do chladničky. Ráno bol z toho značne rozladený. Po piatich rokoch konečne spozná vinníka. :)
@Bragi (06.02.2025 13:26): Bol to január 2020, ale inak to sedí. :) No a ako bol na tom s gulášom. On pil a ostatní jedli guláš, keď sa spamätal ostala len gulášová voda. :)
@mazar1234 (06.02.2025 12:00): Crash po nás ale prišiel na inom zraze a to 2017, keď nás vyzdvihoval v tmavom nočnom lese, kde nás nechal autobus. :)
@mazar1234 (06.02.2025 12:00): Crash po nás ale prišiel na inom zraze a to 2017, keď nás vyzdvihoval v tmavom nočnom lese, kde nás nechal autobus. :)
@HolyMeatball (06.02.2025 13:00): Na zimnom predcovidovom zraze v januári 2021 bol tiež guláš. Len ho nevaril nikto zo zúčastnených, ale sme priniesli celý kotol z podniku, kam sme sa chodili stravovať.
@mazar1234 (06.02.2025 12:21): Už sa nepamätám, ako si na tom bol s gulášom, ale rum pred tebou v bezpečí nebol. :)
@mazar1234 (06.02.2025 12:21): Už sa nepamätám, ako si na tom bol s gulášom, ale rum pred tebou v bezpečí nebol. :)
@mazar1234 (06.02.2025 12:32): Nn, tvůj první sraz v Praze byl 2015, ten další byl v Magdaléně, což pro změnu bylo kousek od Brna. :)
A Karlovice právě byl ten první zimní sraz 2017. Ale druhý sraz po covidu byl na chatě jen 15km od té z Karlovic. Takže oboje Bruntál a je zcela pochopitelné, jestli se některé vzpomínky pomíchaly.
A Karlovice právě byl ten první zimní sraz 2017. Ale druhý sraz po covidu byl na chatě jen 15km od té z Karlovic. Takže oboje Bruntál a je zcela pochopitelné, jestli se některé vzpomínky pomíchaly.
@HolyMeatball (06.02.2025 12:28): Magdaléna to bola Přaha? To bol môj prvý zraz s Tulom som sa vtedy spoznal. Ale toto s gulášom bola chata myslím že Karlovice, A mám pocit, že si tam bol.
@mazar1234 (06.02.2025 12:21): Guláš pamatuju jen z letního srazu V Magdaléně, asi ten 2016, který jsme dělali s Lauronou na otevřeným ohni. Už si ale nepamatuju, že by ho někdo nějak vyžíral v noci. Stejně jako si nepamatuju, že by ses tehdy toho srazu účastnil. :D Možná to byl ten předchozí zimní sraz 2017, tam sice taky žádný guláš nepamatuju, ale na tom předcovidovým jsme se chodili stravovat do té nedaleké knajpy.
@HolyMeatball (06.02.2025 12:16): To sa stalo a bola to iba čisto hetero debata, teda viac hovoril on, lebo ja som introvert. Ale tá chata bola mega, fakt luxus, to bolo tam, čo ste v noci zožrali guláš a ja už som mal iba šťavu (ale zase poctivý vývar takže OK)?
@mazar1234 (06.02.2025 12:00): A co teprv tulituli s Tulim v téj mikrosauně. :D
Ja sa ospravedlňujem za +- offtopic diskusiu s Jabom s hypotékami, ale je to dosť dôležitá vec v živote človeka, možno to niekomu pomohlo v rozhodovaní, áno je to offtopic, ale zase nie sme úplne anonymní, boli sme na zrazoch sem tam a ten zimný pred lockdownon kvôli korone bol krásny zážitok, len tá cesta tam, chceli sme ísť vzdušnou čiarou a zrazu prídeme k oplotenému pozemku, kde je varovanie "Sanácia geologického zlomu" takže 10 kilometrov plus šľapania - ale spätne je to vlastne krásny unikátny zážitok - Bragi a Tulareanus to zažili so mnou a iba vďaka DH zrazu a to nehovorím o Časopriestorovej kozmickej anomálii menom Bruntál, kde nás nakoniec v mieste "Karlovice brod či čo to bolo" v tmavej noci zachránil Crash so svojím autom, ktorému dĺžim toľko peňazí, že si z toho robíme srandu.
A to všetko som zažil v nejakej súvislosti s DH,
A to všetko som zažil v nejakej súvislosti s DH,
@Gordon (06.02.2025 02:30): úpadek pokračuje. Smutné. A že odchází lidé, kteří tady mají profil třeba 16 let je asi nejsmutnější a o něčem to také vypovídá...
@Red (05.02.2025 21:28): Tež jsem o to přišel ale to je fuk. Též čtu každou diskusi ve volné chvíli, člověk se občas dozví zajímavé věci.
@Red (05.02.2025 21:28): Tež jsem o to přišel ale to je fuk. Též čtu každou diskusi ve volné chvíli, člověk se občas dozví zajímavé věci.
Gratuluji týmu DH k znechucení dalšího přínosného uživatele, druhý za týden, děláte to dobře, kluci.
@Red (05.02.2025 23:43): Uživatelé se členy DH týmu stávají primárně proto, aby schvalovali nově přidané hry a editace herních/vývojářských profilů. To, že se současně stanou i moderátory je spíše vedlejší produkt. Ale aby se moderátorem nestal troll nebo flamer existuje nepsané pravidlo, že daný uživatel má být NEKONFLIKTNÍ. Reálně se ale toto pravidlo posuzuje pouze při přijímání nových členů týmu.
@Jab (05.02.2025 22:13): Tak od obou jsem už četl horší věci. Co jsem byl třeba někde jinde s dobrým moderátorstvím tak to bez problému funguje (například civfanatics). Moderátor příspěvek problémovou pasáž zcenzuruje (přidá nějakou tu hvězdičku) a napíše v závorce za tím červeně v čem je problém. Chápu, že je to pracnější. Když by chtěl někdo vylepšit současný stav s minimem námahy, tak by tady klidně mohla být sekce koš kam by se vymazané příspěvky přesouvaly. To že někoho třeba pošlu do prdele je moje vizitka. Druhou věcí je samotný systém moderátorství. Popravdě nevím jak se člověk na DH stane moderátorem, ale já bych viděl jako nejsnadnější a potenciálně výnosnou kapitalistickou možnost to dát do tieru Patreonu, samozřejmě bych si jako Memphis ponechal plné právo to oprávnění revokovat. No a ideálně další trier by byl třeba nahlédnout do kódu z čehož by mohl vyvstat třeba nějaký potenciální spoluprogramátor. A pokud má vedení nějaké zásady, podle kterých chce DH vést a moderovat, tak by v případě problému bylo dobré dávat rovnou link na ty stanovy.
@Red (05.02.2025 21:28): Adieu a pipboy mají něco na profilu.
Dost smutné sledovat tady současnou náladu…
Jak se smazala O všem a zároveň o ničem tak to jde ke kopru.
Obecně jsem odpůrce bezdůvodného mazání příspěvků uživatelů, vůbec nechápu proč to někdo dělá.
Jinak to vnímám podobně jako AlieN. Z těch strohých reakcích jsem to pochopil tak, že není zájem DH rozvíjet, není zájem tu moc delegovat a není zájem se o vývoji nějak bavit (z tohoto pohledu ty popisy vyššich trierů na Patreonu působí jak špatný vtip).
Proto se už o tom nějak dlouze nerozepisuju. Právě že je tu nás jen pár, tak každá ztráta bolí a já osobně pročítám každou diskuzi, i když zrovna ty klíčové příspěvky Adieu, Musy a Pipboye jsem minul a jak je smazali, tak ani nevím o co šlo.
Obecně jsem odpůrce bezdůvodného mazání příspěvků uživatelů, vůbec nechápu proč to někdo dělá.
Jinak to vnímám podobně jako AlieN. Z těch strohých reakcích jsem to pochopil tak, že není zájem DH rozvíjet, není zájem tu moc delegovat a není zájem se o vývoji nějak bavit (z tohoto pohledu ty popisy vyššich trierů na Patreonu působí jak špatný vtip).
Proto se už o tom nějak dlouze nerozepisuju. Právě že je tu nás jen pár, tak každá ztráta bolí a já osobně pročítám každou diskuzi, i když zrovna ty klíčové příspěvky Adieu, Musy a Pipboye jsem minul a jak je smazali, tak ani nevím o co šlo.
@Flowerpot (05.02.2025 09:31): já myslím, že u těch 20 aktivních uživatelů DH je to fakt jedno. Jako všude, i tady (už před dávnými věky) vzniklo klasické pravidlo "já jsem moderátor, já jsem bůh", které dříve či později vznikne VŠUDE (na forech, ve fb skupinách, je to jedno). Ta touha si hrát na bohy v nás je téměř ve všech, jen ne všichni mají tu možnost (což ty, kteří tu možnost mají, ukájí). Což je vlastně i citát z Mafie - "člověk by se musel stát bohem, ale to, bohudík, nejde" - je krásně ironické, že Memphis má jako avatara zrovna autora těchto slov. Až biblické, nebál bych se říci.
"Bojovat" proti tomu je boj proti větrným mlýnům. I proto, že je to jejich web a mohou nás tu klidně smazat všechny a nikdo by nemohl říct ani popel.
Já myslím, že tohle zase jednou ukázalo, proč internetové diskuze ničemu nepřispějí (kromě HW sekce!), a člověk by se jim měl věnovat pouze při kakání nebo ovíněn.
@Strady (05.02.2025 20:10): nebo všichni budeme mít stejný.
"Bojovat" proti tomu je boj proti větrným mlýnům. I proto, že je to jejich web a mohou nás tu klidně smazat všechny a nikdo by nemohl říct ani popel.
Já myslím, že tohle zase jednou ukázalo, proč internetové diskuze ničemu nepřispějí (kromě HW sekce!), a člověk by se jim měl věnovat pouze při kakání nebo ovíněn.
@Strady (05.02.2025 20:10): nebo všichni budeme mít stejný.
@Jab (05.02.2025 13:35): Já spíš myslím, že tady je k dispozici málo smajlíků :( A popravdě i threadů, tyhle megadiskusní vlákna byly vždycky za trest (co se týče diskusí v tématu, když se nedá vyčlenit nově vzniklá OT diskuse ad-hoc).
Ale to už se tu myslím víckrát probíralo, že diskuse nejsou cílem ani nějak vyloženě žádoucím obsahem dh.cz. Obecně na dh.cz spíš čtu, protože většina témat je pro mě okrajová nebo se probírá jen zběžně. A co se týče her, tak mě zajímá hlavně "theorycrafting" a různé optimalizace/strategie, na což jsem tu (alespoň u "mých" her) nenašel moc kolegů/"sparring partnerů" (kde jsou časy Tactics a Velehala/CrowX/tebe a dalších :).
Navíc u úzce zaměřených témat nějak zvlášť nevadí, když je některý účastník, ehm, kontroverzní/arogantní/asshole/konfliktní/pasivní, hlavní je, když je expert na problematiku (aka Silverbow, heh, myšleno v dobrém). Největší zabiják diskusí není IMO konflikt nebo kontroverze, ale když se v penále nahromadí takové ty tužky, které, ehm, moc dobře nepíšou.
Ale to už se tu myslím víckrát probíralo, že diskuse nejsou cílem ani nějak vyloženě žádoucím obsahem dh.cz. Obecně na dh.cz spíš čtu, protože většina témat je pro mě okrajová nebo se probírá jen zběžně. A co se týče her, tak mě zajímá hlavně "theorycrafting" a různé optimalizace/strategie, na což jsem tu (alespoň u "mých" her) nenašel moc kolegů/"sparring partnerů" (kde jsou časy Tactics a Velehala/CrowX/tebe a dalších :).
Navíc u úzce zaměřených témat nějak zvlášť nevadí, když je některý účastník, ehm, kontroverzní/arogantní/asshole/konfliktní/pasivní, hlavní je, když je expert na problematiku (aka Silverbow, heh, myšleno v dobrém). Největší zabiják diskusí není IMO konflikt nebo kontroverze, ale když se v penále nahromadí takové ty tužky, které, ehm, moc dobře nepíšou.
Byl proto abychom si každý týden měnili avatary, alespoň to bude vypadat, že tu jsou stále nový uživatelé!
@Peach (05.02.2025 10:45): Škoda, papa ze zámoří mi má zanedlouho poslat kapesné a obojí se zdálo jako zajímavá investice. Ten zbytek ke štěstí ti ale přeju, abys mohla být v životě šťastná.
@Memphis (05.02.2025 09:13): Já bych si situaci dovolil zneužít k širšímu problému, který se k ní pojí - tzv. diskuze o politice. Je pochopitelné, že o půtky příznivců protilehlých stran a hnutí, kteří by na sebe štěkali, zájem nemáte. Nicméně, ať už se před tím strká hlava do písku sebedéle, hry politické jsou. Mají ta témata v sobě, využívají je k reklamě nebo kontroverzi… Teď se to má v zásadě tak, že je na sebe necháváme působit, cítíme je, nezřídka i vidíme - avšak musí se o nich mlčet. Sám potřebu vrtat se v nich nemám, jejich relevance mi ovšem připadá nesporná, stejně jako zapálení druhých je diskutovat, jež měl třeba Adieu, aniž by to z něj dělalo experta na stáčení diskuze k "politice či kulturním válkám". A jako že jsem si povšiml, že se tu diskuze kvůli přechodu k politice nejednou utínala zbytečně záhy. To je můj názor, u něhož mi připadá vhodné, aby alespoň zazněl.
@NikoCZ (05.02.2025 14:10): Klaun určitě není nadávka, to mohu potvrdit. Horší je dostat jako ti dva banánem.
@Memphis (05.02.2025 09:13): Já bych si situaci dovolil zneužít k širšímu problému, který se k ní pojí - tzv. diskuze o politice. Je pochopitelné, že o půtky příznivců protilehlých stran a hnutí, kteří by na sebe štěkali, zájem nemáte. Nicméně, ať už se před tím strká hlava do písku sebedéle, hry politické jsou. Mají ta témata v sobě, využívají je k reklamě nebo kontroverzi… Teď se to má v zásadě tak, že je na sebe necháváme působit, cítíme je, nezřídka i vidíme - avšak musí se o nich mlčet. Sám potřebu vrtat se v nich nemám, jejich relevance mi ovšem připadá nesporná, stejně jako zapálení druhých je diskutovat, jež měl třeba Adieu, aniž by to z něj dělalo experta na stáčení diskuze k "politice či kulturním válkám". A jako že jsem si povšiml, že se tu diskuze kvůli přechodu k politice nejednou utínala zbytečně záhy. To je můj názor, u něhož mi připadá vhodné, aby alespoň zazněl.
@NikoCZ (05.02.2025 14:10): Klaun určitě není nadávka, to mohu potvrdit. Horší je dostat jako ti dva banánem.
@AlieN (05.02.2025 13:30): To né. Vedení určitě chce aby databáze rostla. Ale nechtějí si připustit, že důvod proč tomu tak není, by mohl být na jejich straně.
@Ross (05.02.2025 15:03): To by mohlo být opravdu zajímavé, i když bych asi většinu titulů nedohrál. Rozhodně poučné rozšíření obzorů. Abadonware za mě vůbec nevadí.