@Dan9K (07.02.2025 12:34): Tovíšžejo, „horda“ čeká, až jí pán dá úkol, a když nedá, tak bude sedět, dokud nepojde hlady. Kdyby ti, co dělaj to, co se musí udělat, to nedělali, tak ti tví velikáni můžou akorát tak snít. Tohle ani není o tom, jestli ten song napíšeš fakt sám nebo máš producenty, co to vyšperkujou, ale o tom, že za oknem je silnice a naproti přes ulici se prodává pečivo. Trochu pokory, čéče.
Všeobecně o hrách
@BUMTARATA (07.02.2025 12:06): Dávej bacha! Aby ti za tohle nepřišlo upozorňovací PM od Dan9Ka :)
@Dan9K (07.02.2025 12:34): No zas mali by stále čo robiť, bežné životné potreby potrebuješ zabezpečiť aj bez špeciálnych produktov, služieb alebo komfortu. A nepodceňoval by som manuálne zručnosti, napr. dobrý stavbár, vodár, kovotepec a iní remeselníci. A k tomu, že ľudia potrebujú osoby, ktoré im povedia, čo majú robiť. Toto sú častokrát iné povahy a typy ako tí, ktorí robia inovácie. Pretože tí, čo niečo vymýšľajú častokrát nemajú realistické predstavy a znalosti, ako to realizovať. Je to každopádne komplexnejšia téma a nedá sa zjednodušiť na to, že je nejaký Vávra ideológ, ktorý "všetko" v hre vymyslel. To sa myslím snažil aj Bumtarata tým sledovať, že si to celé priveľmi romantizoval a idealizoval v prospech kultu osobnosti.
Ja som tým Frippom, Enom a spol chcel povedať, že častokrát, pokiaľ nepoznáš tému do hĺbky ani nevieš, že mnohé vychytávky alebo prvky niečo, čo máš rád vlastne nevytvoril človek, ktorý za to berie (hlavný) kredit.
Ja som tým Frippom, Enom a spol chcel povedať, že častokrát, pokiaľ nepoznáš tému do hĺbky ani nevieš, že mnohé vychytávky alebo prvky niečo, čo máš rád vlastne nevytvoril človek, ktorý za to berie (hlavný) kredit.
@Tulareanus (07.02.2025 12:27): jasně, já nemluvil jen o umění, v mnoha oborech lidské činnosti to není nutně o skupinové práci.
Přesto, všichni ti "dělníci" by neměli co na práci, nebýt těch výjimečných osobností, které to posouvají dál.
Většina čeká na toho, kdo jim řekne, co mají dělat.
Jinak zrovna u toho Bowieho nepovažuji Ena za jeho dělníka, ale za další výjimečnou osobnost, to je pak samozřejmě nejvíc, když se takoví lidé spojí.
Přesto, všichni ti "dělníci" by neměli co na práci, nebýt těch výjimečných osobností, které to posouvají dál.
Většina čeká na toho, kdo jim řekne, co mají dělat.
Jinak zrovna u toho Bowieho nepovažuji Ena za jeho dělníka, ale za další výjimečnou osobnost, to je pak samozřejmě nejvíc, když se takoví lidé spojí.
@Dan9K (07.02.2025 11:26): Tak hlavne Vávra mohol mať zaujímavý nápad a nápad, ale potrebuje ľudí, ktorí to vedia nadizajnovať, naprogramovať, urobiť grafiku atď... čo by on zas urobiť nevedel. Takže veľakrát je výnimočnosť nejakého diela pripísaná len tomu, kto prišiel s úvodným nápadom a nie realizáciou a vyšperkovaním. Si zober napr. v hudbe koľkokrát je nejaká skladba výnimočná kvôli producentovi alebo konkrétnym hudobníkom. Vezmi si Bowieho, hoci sám o sebe hral a vytvoril veľa hodnoty, tak Heroes sa stalo ikonické a špecifické pre tú sonickú gitaru, ktorú tam naimprovizoval a zahral Robert Fripp z King Crimson. Let's Dance sa stalo hitom kvôli tomu, že to celé prearanžoval z akustickej gitarovky NIle Rodgers. A na koľkých skladbách asi tak mali veľký podiel Brian Eno, Mick Ronson a ďalší? A to sa ešte naozaj bavíme len o muzikantovi Bowiem, ktorý v tej svojej hudbe oproti iným interpretom odmakal naozaj veľa (komponovanie, texty, spev, hranie na inštrumenty, produkcia).
@jones1240 (07.02.2025 11:41): a já pořád mluvím o těch recenzích spíš.
Proč mi furt někdo řiká, že něco moc pitvám, když to v prvé řadě pitvají jiní a jediný, čímž se provinil, je to, že nabízím alternativní pohled?
Tahle "argumentační" taktika je tady nějak moc častá.
@BUMTARATA (07.02.2025 12:06): co tohle je zase za výlev?
Proč útočíš? Proč mě urážíš?
Proč mi furt někdo řiká, že něco moc pitvám, když to v prvé řadě pitvají jiní a jediný, čímž se provinil, je to, že nabízím alternativní pohled?
Tahle "argumentační" taktika je tady nějak moc častá.
@BUMTARATA (07.02.2025 12:06): co tohle je zase za výlev?
Proč útočíš? Proč mě urážíš?
@Dan9K (07.02.2025 11:26): „A protože jsme jako lidstvo tam kde jsme kvůli těmhle několika málo výjimečným lidem. Ne kvůli té hordě, která těm výjimečným lidem nadává a háže jim klacky pod nohy za věci, které by mohla úplně v klidu přejít.“
Šílený tvrzení. Byl bys ale dobrej budovatel falešnejch model.
Aby tihle „výjimeční“ lidé, jak říkáš, mohli dělat to, co dělaj, tak musí „horda“ osít pole, ty klacku. To, žes na něco kápnul jako první, nebo to, žes zkomponoval symfonii, ti nedává bianco šek chovat se jako píča. Každej takovej by si měl pokorně uvědomovat, na čích bedrech stojí.
Šílený tvrzení. Byl bys ale dobrej budovatel falešnejch model.
Aby tihle „výjimeční“ lidé, jak říkáš, mohli dělat to, co dělaj, tak musí „horda“ osít pole, ty klacku. To, žes na něco kápnul jako první, nebo to, žes zkomponoval symfonii, ti nedává bianco šek chovat se jako píča. Každej takovej by si měl pokorně uvědomovat, na čích bedrech stojí.
@Dan9K (07.02.2025 11:26): Achjo...
Tady fakt jde jen o ten fakt že zareagoval jak děcko. Tvůj argument že by se tak zachoval každý, to si nemyslím. Hádám že existuje dost lidí jenž by zareagovali více inteligentně a bez přehnaného dětiského afektu. Nic se nestalo, jen mu politik s nímž se neshodne pochválil hru, nic víc v tom není. Nějak postrádám v tom co píšeš smysl :) Zbytečně to pitváš,
Tady fakt jde jen o ten fakt že zareagoval jak děcko. Tvůj argument že by se tak zachoval každý, to si nemyslím. Hádám že existuje dost lidí jenž by zareagovali více inteligentně a bez přehnaného dětiského afektu. Nic se nestalo, jen mu politik s nímž se neshodne pochválil hru, nic víc v tom není. Nějak postrádám v tom co píšeš smysl :) Zbytečně to pitváš,
@jones1240 (07.02.2025 09:50): ano, to nepopírám, že je buran. Jen naznačuju, že by takovou reakci vyprodukoval v daném kontextu skoro každý.
Ale je to podobné, jako vřeštící rodič, když někdo zkritizuje jeho dítě. Byť objektivně.
Ten vztah k dílu je podobný. A kdo tvoří, tak mě snad pochopí, kdo ne, možná nemá šanci.
A řešilo se všechno, Pekarová, i ty recenze, omlouvám se, že jsem se zabýval zrovna něčím, čím ty zrovna ne :-)
A mám u výjimečných lidí tendenci omlouvat a snažit se akceptovat jejich osobnostní nedostatky, protože u výjimečných lidí je to velmi častá věc.
A protože jsme jako lidstvo tam kde jsme kvůli těmhle několika málo výjimečným lidem. Ne kvůli té hordě, která těm výjimečným lidem nadává a háže jim klacky pod nohy za věci, které by mohla úplně v klidu přejít.
@Tulareanus (07.02.2025 10:00): to máš pravdu, snažím se být empatický k někomu, kdo to neumí.
Ale to bych nemohl být empatický skoro k nikomu :D
@BUMTARATA (07.02.2025 10:55): jo, já to píšu, že racionálně víš, že se to líbí 9 lidem z 10, ale jediný co tě pak zajímá, je ten desátej :D
Ale je jasný, že by si měl uvědomit, že se nejde zavděčit všem.
Možná kdyby dělal muziku, tak je na to připravenější, protože i když člověk udělá nejlepší hudbu v historii, tak se to nebude líbit 4 lidem z 5.
Ve hrách je rozhodně větší všeobecná shoda, tak má asi pocit, že musí být snad všem jasný, že si to nezaslouží 5/10
Ale je to podobné, jako vřeštící rodič, když někdo zkritizuje jeho dítě. Byť objektivně.
Ten vztah k dílu je podobný. A kdo tvoří, tak mě snad pochopí, kdo ne, možná nemá šanci.
A řešilo se všechno, Pekarová, i ty recenze, omlouvám se, že jsem se zabýval zrovna něčím, čím ty zrovna ne :-)
A mám u výjimečných lidí tendenci omlouvat a snažit se akceptovat jejich osobnostní nedostatky, protože u výjimečných lidí je to velmi častá věc.
A protože jsme jako lidstvo tam kde jsme kvůli těmhle několika málo výjimečným lidem. Ne kvůli té hordě, která těm výjimečným lidem nadává a háže jim klacky pod nohy za věci, které by mohla úplně v klidu přejít.
@Tulareanus (07.02.2025 10:00): to máš pravdu, snažím se být empatický k někomu, kdo to neumí.
Ale to bych nemohl být empatický skoro k nikomu :D
@BUMTARATA (07.02.2025 10:55): jo, já to píšu, že racionálně víš, že se to líbí 9 lidem z 10, ale jediný co tě pak zajímá, je ten desátej :D
Ale je jasný, že by si měl uvědomit, že se nejde zavděčit všem.
Možná kdyby dělal muziku, tak je na to připravenější, protože i když člověk udělá nejlepší hudbu v historii, tak se to nebude líbit 4 lidem z 5.
Ve hrách je rozhodně větší všeobecná shoda, tak má asi pocit, že musí být snad všem jasný, že si to nezaslouží 5/10
@Dan9K (07.02.2025 00:42): To je všechno hezký, ale když seš podepsanej pod něčím, co se líbí devíti lidem ze sta, tak je navýsost dětinský řešit toho desátýho, obzvlášť když se zaštiťuješ tím, že ta hra přece není pro každýho. Vrcholem je pak dotyčnýho veřejně urážet (viz tweet, kterej jsem sdílel), když už nic jinýho, tak je to hrubě neprofesionální. Takže mě překvapuje, že tu chceš empatizovat zrovna s Vávrou, mně je za něj spíš stydno.
Ruskej kolaborant to samozřejmě není, ale užitečnej idiot, jehož politický postoje se překrývaj s těma Duginovejma, je par excellence. Ale sám jsem zvědavej, jak dlouho to ještě vydrží, než se pod náporem všech těch konspirací a pseudovědeckejch blábolů, který poslední roky ze sebe nepřetržitě chrlí, sesype.
Ruskej kolaborant to samozřejmě není, ale užitečnej idiot, jehož politický postoje se překrývaj s těma Duginovejma, je par excellence. Ale sám jsem zvědavej, jak dlouho to ještě vydrží, než se pod náporem všech těch konspirací a pseudovědeckejch blábolů, který poslední roky ze sebe nepřetržitě chrlí, sesype.
@Paul (07.02.2025 09:56): přestřelky neprestrelky, fakta jsou fakta. Žijeme v době, kdy se všichni řídí dojmama. Pravdu má ten co víc křičí nebo má víc fanatickejch oveček. Vavra je produkt vlastního ega. Ale budiž to je jeho věc. Jako u spousty jiných lidí je ve svém oboru velmi schopný, a to že KCD vzniklo je z velké části jeho práce. On tu ideu dovedl do konce. To ale neznamená, že je univerzální genius na všechno. Jeho přezdívka "Vševěd Banmidal" ho vystihuje celkem dobře. Za mě je to ok. Jen ho bohužel nejde přehlédnout, protože se prostě pohybuje v oboru, který mě zajímá. A kolikrát je mi prostě za něj trapně. Ale to je samozřejmě jen můj problém.
Nemyslím si o něm, že je proruskej kolaborant, ale ten jeho fcb a ty jeho rozkurovaci co mu tam masírujou ego.. No aspoň se něco děje :)
Nemyslím si o něm, že je proruskej kolaborant, ale ten jeho fcb a ty jeho rozkurovaci co mu tam masírujou ego.. No aspoň se něco děje :)
Nie je náhodou Vávra zakladateľom spolku pre obranu slobody prejavu? Ja len, že či nie v tomto kontexte ďaleko pokryteckejšie, keď priamo niekomu nakazuje, aby sa k niečomu nevyjadroval...
@Dan9K (07.02.2025 09:47): Podľa mňa to je nešťastné, bez ohľadu na Vávru, to je snaha empatizovať s niečím, čo vlastne akúkoľvek empatiu popiera a naopak je to (jeho) vzťahovačná vlastnosť, kde heliocentricky berie, že celý svet sa točí okolo neho, tak ako to býva u malých detí. A autor bez sebareflexie a akceptácie kritiky sa len veľmi ťažko posúva v mnohých ohľadoch ďalej. Takže nemyslím, že empatizovať so sebectvom prináša nejakú hodnotu.
@Jab (07.02.2025 09:06): Však každej ví že hru nedělal jen Vávra. Vávra taky ví, že každej ví, že hru nedělal jen Vávra. Nicméně pořád měl vedoucí pozici, pracoval na designu, režii cutscén, napsal část příběhu a držel vizi. Bez jeho iniciativy, založení firmy atd. by to neexistovalo. Takže chápu že mu tohle není příjemný. Tady se o tom btw trochu rozpovídal pro seznam zprávy.
@Cobot (07.02.2025 09:25): na sockách je prakticky nemožný tyhle věci dohledat, je to jak tears in the rain :) Ale taky si pár xkovejch přestřelek pamatuju.
@Cobot (07.02.2025 09:25): na sockách je prakticky nemožný tyhle věci dohledat, je to jak tears in the rain :) Ale taky si pár xkovejch přestřelek pamatuju.
@Dan9K (07.02.2025 09:47): Tak mi tu primárně řešíme tu reakci na Pekarovou. Já i psal že chápu odkud vítr vane u Vávry a chápu částečně jeho reakci. I tak se ale prostě zachoval jako buran a egoman. Thats all, mě jen tvůj příspěvek přišel kinda mimo v tomhle kontextu :D
@jones1240 (07.02.2025 08:10): snažím se o empatii narozdíl od vás všech, to tu třepu.
A mluvil jsem primárně o té recenzí eurogameru nebo IGN.
O Pekarový jsem zadrhnul jednou větou.
A mluvil jsem primárně o té recenzí eurogameru nebo IGN.
O Pekarový jsem zadrhnul jednou větou.
@Zero (07.02.2025 09:12): +1 A ještě navíc té hře dělají zadarmo reklamu.
@Paul (07.02.2025 09:00): kde ho označuje za ruského kolaboranta? Neříkám, že ne jen jsem nic nenašel.
@Red (07.02.2025 01:11): Vávra všechno vztahuje k sobě. :-)
Co jsem slyšel, tak si připisuje velké zásluhy, ale hlavně tomu dělá xicht a odmakají to jiní. Ale to je jen zvěst od někoho, kdo zná někoho, kdo dělá ve Warhorse, takže kdo ví.
Jinak to nevidím ani jako tahání her do politiky, tady jde prostě o "český úspěch" a je jedno, jestli je to hra nebo cokoliv jiného, politici se tím prostě chtějí chlubit.
Co jsem slyšel, tak si připisuje velké zásluhy, ale hlavně tomu dělá xicht a odmakají to jiní. Ale to je jen zvěst od někoho, kdo zná někoho, kdo dělá ve Warhorse, takže kdo ví.
Jinak to nevidím ani jako tahání her do politiky, tady jde prostě o "český úspěch" a je jedno, jestli je to hra nebo cokoliv jiného, politici se tím prostě chtějí chlubit.
@Paul (07.02.2025 09:00): Což je ale zase pohled, jako by hru dělal jen Vávra. Pokrytectví je určitě součástí politiky. Pekarová je určitě toho schopna. Ale je to opravdu na úrovni: "A co je ještě nového?".
A Vávra je vlastně stále Vávra. Takže tady asi taky nic. :)
A Vávra je vlastně stále Vávra. Takže tady asi taky nic. :)
@jones1240 (07.02.2025 08:10): nejde o odlišný názory. Jde o pokrytectví. Když tě někdo, komu se skládáš na vejplatu, lživě x let označuje za ruskýho kolaboranta, a pak si příhřejvá PR polívčičku na tvojí práci, tak ani nemusíš bejt Vávra, aby tě to nasralo. Že jí mohl poslat do prdele nějak slušněji a s grácií, jistě. Ale Vávra mluví jak mu zobák narostl, v tomhle už jinej nebude.
@Dan9K (07.02.2025 00:42): Prosímtě co tu třepeš? Vždyť mu jen bez afektu poděkovala za jeho práci a přínos pro česko. O nic nejde, to že s někým máte odlisne nazory a nemusite se, neznamena že ho nemuzes pochválit.
Tady se opravdu zachoval jako malej harant.
Tady se opravdu zachoval jako malej harant.
@Ross (07.02.2025 03:07): To si pleteš, tu hru dělal Vávra, nikdo jiný, alespoň podle jeho slov to tak vypadá :D
Nojo no, někomu jdou 1 a 0, někomu jde kopat do míče, někdo je hvězda filmu, vydělávají tím mraky peněz ale to neznamená, že svým chováním a vystupováním jsou stejně dobří jako ve své práci.
Jak dlouho žil Jarda Jagr v Americe a všechno možný, vždy mi přišel jako Jarda z dolní horní.
Nojo no, někomu jdou 1 a 0, někomu jde kopat do míče, někdo je hvězda filmu, vydělávají tím mraky peněz ale to neznamená, že svým chováním a vystupováním jsou stejně dobří jako ve své práci.
Jak dlouho žil Jarda Jagr v Americe a všechno možný, vždy mi přišel jako Jarda z dolní horní.
Je k zblití, že se tahají hry do politiky. Jojo volby se blíží.
Četl jsem několik názorů, že někteří nechtějí hru hrát právě kvůli Vávry. Zkrátka ho nechtějí podpořit. Přitom si neuvědomí, že za celou hrou stojí velký tým lidí.
Četl jsem několik názorů, že někteří nechtějí hru hrát právě kvůli Vávry. Zkrátka ho nechtějí podpořit. Přitom si neuvědomí, že za celou hrou stojí velký tým lidí.
@M.a.t.t. (06.02.2025 20:29): nejlepší reakce je na FB. prej Markéta oceňuje, že se dá ve hře vrstvit oblečení. třeba dva svetry a tak...
jako jo, možná si na tom přihřála svojí polífčičku, na druhou stranu je její T09 stejně relevantní, jako Vávrovy názory pro masy. takže vůbec. ona ho nejmenovala, pochválila celý tým (resp. její PR, které psalo ten příspěvek), který rozhodně nesdílí Vávrovy světonázory (což potvrdil i Bocan), Vávrovo ego si to přesto nasálo svým směrem. mohl to odpálkovat s grácií, místo toho se zachoval jako... Vávra.
jako jo, možná si na tom přihřála svojí polífčičku, na druhou stranu je její T09 stejně relevantní, jako Vávrovy názory pro masy. takže vůbec. ona ho nejmenovala, pochválila celý tým (resp. její PR, které psalo ten příspěvek), který rozhodně nesdílí Vávrovy světonázory (což potvrdil i Bocan), Vávrovo ego si to přesto nasálo svým směrem. mohl to odpálkovat s grácií, místo toho se zachoval jako... Vávra.
Vávrovy názory mívají nějakou logiku, ale tohle nechápu. Ta Pekarová má s ním nějakou historii a proč to vůbec vztahuje k sobě?
Daniel V. už do konce života nebude muset platit za nájem :)).
A já bych se ho chtěl zastat jako tvůrce...
Chci to vnímat z jeho úhlu pohledu, bez ohledu na to, co je zač.
Když do něčeho vložíte takové množství energie, takové množství práce, srdce, kreativity, všeho....prostě vás zamrzí, že je někdo s něčím tak hned hotovej, cítíte, že je to nespravedlivé, že jsou v tom jiné zájmy.
A i když máte všechen úspěch světa, sere vás třeba i ten poslední člověk, kterej to nepochopil, nebo který se vůči vašemu dílu zachoval nespravedlivě. Cítíte, že jste namalovali Mona Lisu, ale někdo, kdo vám nesahá ani po kotníky, vám řekne, že je to kravina, protože se mu nelíbí tečka pod okem a toho ostatního si ani nevšimne a máte pocit, že tenhle člověk najednou má nad vaším dílem i nad vámi moc, u které cítíte, že mu nenáléží.
a pak jsou tu samozřejmě ti druzí, kteří pro vás nemají slova dobrého, ale pak se po vašem úspěchu rádi sklouznou.
A odolat tomuhle tlaku a nedělat ze sebe ublížence je pro tvůrce úkol nejtěžší. Na druhou stranu by měl být zvyklý a objektivní úspěch na mnoha frontách by mu měl tyhle jizvy velmi snadno zahojit, protože na jednoho Dana Vávru je dalších stotisíc, který ten objektivní úspěch nemají, ale zažívají všechno to ostatní.
Chci to vnímat z jeho úhlu pohledu, bez ohledu na to, co je zač.
Když do něčeho vložíte takové množství energie, takové množství práce, srdce, kreativity, všeho....prostě vás zamrzí, že je někdo s něčím tak hned hotovej, cítíte, že je to nespravedlivé, že jsou v tom jiné zájmy.
A i když máte všechen úspěch světa, sere vás třeba i ten poslední člověk, kterej to nepochopil, nebo který se vůči vašemu dílu zachoval nespravedlivě. Cítíte, že jste namalovali Mona Lisu, ale někdo, kdo vám nesahá ani po kotníky, vám řekne, že je to kravina, protože se mu nelíbí tečka pod okem a toho ostatního si ani nevšimne a máte pocit, že tenhle člověk najednou má nad vaším dílem i nad vámi moc, u které cítíte, že mu nenáléží.
a pak jsou tu samozřejmě ti druzí, kteří pro vás nemají slova dobrého, ale pak se po vašem úspěchu rádi sklouznou.
A odolat tomuhle tlaku a nedělat ze sebe ublížence je pro tvůrce úkol nejtěžší. Na druhou stranu by měl být zvyklý a objektivní úspěch na mnoha frontách by mu měl tyhle jizvy velmi snadno zahojit, protože na jednoho Dana Vávru je dalších stotisíc, který ten objektivní úspěch nemají, ale zažívají všechno to ostatní.
Mě vždy stačí zachytit nějaký jeho buranský štěk a většinou mi je trapně za něho.
Ten je blíž některým sportovců, až bych řekl, že vyhrál olympiádu :D
Ten je blíž některým sportovců, až bych řekl, že vyhrál olympiádu :D
Jeho yesmeni hýkají blahem. Ego zase o kousíček větší. Je to prostě arogantní kretén co umí dělat hry. Pekarová je politik a je to naprosto stejné jako když někdo vyhraje medaily v hokeji. Nic víc nic míň.
Člověk by čekal, že když máš pěknej tejden, a sklízíš po letech tvrdý práce zasloužené ovace, že třeba aspoň chvíli dokážeš nebejt furt tak nasranej hýkající stařec. No tak prostě ne no :)
Člověk by čekal, že když máš pěknej tejden, a sklízíš po letech tvrdý práce zasloužené ovace, že třeba aspoň chvíli dokážeš nebejt furt tak nasranej hýkající stařec. No tak prostě ne no :)
@Zx Atari 500 (06.02.2025 21:03): Spoluzakladatel "Společnosti pro obranu svobody projevu" a člověk, který se nemá problém vyjádřit naprosto ke všemu, by v tomto měl projevit více velkorysosti imho :-)
@JohnCZ (06.02.2025 21:07): Tak vzal to pekne od shora :)
@Zx Atari 500 (06.02.2025 21:03): Pochvalu napsalo společně s ní asi 150 dalších politiků. Stejnou pochvalu, kterou obvykle politici píší, když někdo dělá České republice ve světě dobré jméno. Je to běžná věc. Bude i je Dan obepisovat a hysterčit jim na profilu? Nemyslím si.
@Zx Atari 500 (06.02.2025 21:03): Ako to obhajuje jeho buranský prístup a ego, ktoré nedokáže zniesť iný názor aký má on?
Zapominate, ze ta pani je politik a jeji post nema za cil nic jineho, nez se prizivit na uspechu neceho, na cem nema zadny podil. Podivejte, jake pod nasi skvelou vladou vznikaji hodnoty. To je smysl jejiho postu. Nesrovnavejte to s recenzenty, ytubery atd.. S timhle se kapku prepocitala kvetinka. Nebo spis jeji PR tym, kterej ji to poradil.
@Strady (06.02.2025 20:22): Ak "natrieť" znamená zachovať sa ako namyslený vzťahovačný hulvát, tak potom súhlasím.
@BUMTARATA (06.02.2025 20:43): lol :D
@BUMTARATA (06.02.2025 20:43): Ok, je to teda ešte smutnejšie ako som si myslel :D
@M.a.t.t. (06.02.2025 20:35): To nedokázal ani tentokrát. Fascinuje mě, že někdo s jeho úspěchama má tak křehký ego. Na druhou stranu trumpista by si lepší MC nemoh přát!
@Tulareanus (06.02.2025 20:29): S ním je to obecne ťažké. Teraz sa mu nepáči, sa mu hru pochválili, minule nedokázal zniesť jednu trochu negatívnejšiu recenziu na IGN, takže vyhovieť mu je zjavne náročné... :)
@Strady (06.02.2025 20:22): Na té hře dělal tým složený ze stovek lidí a je to tedy úspěch celého Warhorse, nikoli jen Vávry. Vávra tady pouze (opět) ukázal, že je buran a že má vždy na prvním místě především své ego.
@Tulareanus (06.02.2025 20:29): Touché, já ho prostě nedávám dementa.
@Strady (06.02.2025 20:22): Ona si sice zadny zasluhy nepripisovala ale tim si nenechame tu hezkou anekdotu kazit
@jones1240 (06.02.2025 20:26): "jak"? :)
@M.a.t.t. (06.02.2025 20:29): To aby sme prestali chváliť hry, ak sme na nich nepracovali, lebo na tom nemáme zásluhu. :)
@M.a.t.t. (06.02.2025 20:29): To aby sme prestali chváliť hry, ak sme na nich nepracovali, lebo na tom nemáme zásluhu. :)
@Strady (06.02.2025 20:22): Veľmi sa páči tento diskusný príspevok
" No dobrý Vávro. Nikdo ti nebere, že nemusíš mít rád Pekarovou. Ale ten argument, že někdo nemůže pochválit obyčejné spotřební zboží, když ho sám nevymyslel a nevyrobil, to je myšlenkový gigantismus tak na úrovni Karla Havlíčka. Hlavně buď příště opatrný, až si budeš pochvalovat někde jídlo v restauraci, aby nebyl stopadesátikilový kuchař stejně zdatný "myslitel" ale z opačné strany politické barikády. " :))
" No dobrý Vávro. Nikdo ti nebere, že nemusíš mít rád Pekarovou. Ale ten argument, že někdo nemůže pochválit obyčejné spotřební zboží, když ho sám nevymyslel a nevyrobil, to je myšlenkový gigantismus tak na úrovni Karla Havlíčka. Hlavně buď příště opatrný, až si budeš pochvalovat někde jídlo v restauraci, aby nebyl stopadesátikilový kuchař stejně zdatný "myslitel" ale z opačné strany politické barikády. " :))
@Strady (06.02.2025 20:22): Jako já jí nemusím, ale napsal to jak malý dítě. TO NENÍ TVA ZASLUHA!!! Buuu. Chápu ho a rozumim mu, ale tohle je jak od burana.
@NikoCZ (06.02.2025 11:06): Jo, to bude ono, dík, i když první trailer vypadl víc exploračně, ale bude to spíš akce.
@GodOfTheSick (06.02.2025 10:01): Nebyl to Monomyth?