@Hrdlodus (08.06.2012 22:41): Děkuji za vysvětlení, reaguji na tvůj post, protože se nera vyjadřuji k lidem kteří píší i přesto že nemají co říci a jejich argumentace je přinejmenším trapná.
Pomoc a rady pro nováčky
@Hrdlodus (08.06.2012 22:41): Pravdu díž. Konvice dostal odkaz přesně na stránku, která obsahovala detailní odpověď na jeho otázku. Njn, to už je taková doba, že lidi jsou neschopní dohledat informace sami a když je někdo nasměruje tak je jim zatěžko přečíst pár řádků textu. Zřejmě proto reaguju na tvůj post a konvici ignoruju, jinak bych musel být asi sprostý...
@konvice (08.06.2012 18:55): Jenže Danny Ti sem hodil odkaz přímo na stránku, na které je postup, jak získat diskuzi v profilu. To nebylo pouze "Hledej v nápovědě."
@konvice (08.06.2012 18:55): Ha konvice pašuje herák z Afgánu já to tušil!
@Eru (08.06.2012 17:18): hej sorry fakt nemůžu všechny moje finance jsou teď v Afgánistánu.
@ugraugra (08.06.2012 18:53): :D tak to rovnou zamknu a prdnu jsem větu: viz nápověda noobe :DDD
@konvice (08.06.2012 18:52): Tohle vlákno je tady pro nooby, kteří neumí používat nápovědu.
@Danny (08.06.2012 15:29): tak super na něco se zeptám, odpověd ne jen že nedostanu ale ještě mě odkážou na nápovědu, kurva tak proč to tohle téma vůbec je ?? :D rovnou dejte viz nápověda a čus. :D
@Say (08.06.2012 16:39): Může si ji koupit.
@konvice (08.06.2012 15:25): Ty ještě dlouho ne ;)
@konvice (08.06.2012 15:25): Viz. nápověda.
jak si založím diskuzi na profilu? :D
@Feidias (03.06.2012 10:39): jj. Napísal som tam všetko čo mám k dispozícií.
Díky za podporu :)
Díky za podporu :)
@Nons3nse (02.06.2012 16:34): zavalil bych je vším co máš k dispozici. Tozn. confirmation maily o nákupu (teď jsem koukal, že je tam taky nějaký refernční číslo, ale kupoval jsem přes VISA, takže nevím jestli to máš taky). Jestli máš nějaký ty faktury tak určitě faktury, prostě dát dohromady všechno co máš a pak nějak zformulovat mail aby pochopili, že je to fakt tvůj účet...
P.S.: ať se to povede! Tohle je fakt vopruz... Sr*či hackeři...
P.S.: ať se to povede! Tohle je fakt vopruz... Sr*či hackeři...
Takže Valve odpísali... musím dokázať vlastníctvo hier. Všetko som kupoval cez PaySafeCard, takže žiadne CD klúčne od nich nemám...
Akurát od hry Metro 2033, lenže ten kód je tak blbo vytlačený, že som pri inštalácii to musel lúštiť... Ako teda mám dokázať, že tie hry sú moje?
Pôvodná odpoveď od valve
Akurát od hry Metro 2033, lenže ten kód je tak blbo vytlačený, že som pri inštalácii to musel lúštiť... Ako teda mám dokázať, že tie hry sú moje?
Pôvodná odpoveď od valve
@Nons3nse (02.06.2012 16:19): Ve svých "nejlepších" chvílích to Valve trvá až 14 dní. Určitě odepíší.
tak už je to 24 hodín, a Valve stále neodpísali... :/
@Nons3nse (02.06.2012 11:10): Neviem dokedy sú nútený odpovedať, ale do 24 hodín to podľa mňa nestihnú. Chvíľu počkaj.
@Say (02.06.2012 12:11): Kampaň za nekromanty je nejjednodušší. :-)
@Say (02.06.2012 12:11): Nekromanti jsou prostě nejlepší.
@Walome (02.06.2012 11:01): Vytuhl jsem u Heroesů... Tuhá kampaň za nekromanty. Pravda, takhle pozdě jsem už dlouho nešel spát.
@Walome (02.06.2012 11:01): Ja by som ešte spal, ale niekto mi musel zavolať na mobil o 6:00 a zobudiť ma...
Už som im tam poslal 3 odpovede...
Už som im tam poslal 3 odpovede...
@Nons3nse (02.06.2012 06:14): Panebože lidi, proč jste vzhůru ve 3:06 a ve čtvrt na sedm?!
Oni odepsat nemusí :/ Musíš je bombardovat maily.
Oni odepsat nemusí :/ Musíš je bombardovat maily.
Sakra, stále neodpísali...
Do kedy sú povinný odpísať? Do 24 hodín?
Do kedy sú povinný odpísať? Do 24 hodín?
@Isair (02.06.2012 01:28): Tam mám jen UC, který už dávno nehraju=)
@Say (01.06.2012 16:23): Počkej až se ti to stane s GfWL ty posměvačný šmejde:).
@Say (01.06.2012 16:23): jen se posmivej :p
@Walome (01.06.2012 15:56): A nemůže nemůže, héheč héheč=P
@Walome (01.06.2012 16:14): Zaujímavé, že na tom mojom účte stále je vidieť workshop a screeny...
@Nons3nse (01.06.2012 16:07): Jo, to je ten největší vopruz. Hlavně člověk si to platí jak kretén a pak se mu to takhle posere. To je věc, které se u steamu dost děsím. Ale třeba to dobře dopadne, jen to budeš muset řešit a urgovat, protože sami od sebe oni nic neudělají.
Prečo sa to muselo stať práve mne? Viem že nie som prvý, ani posledný ale aj tak...
A zrovna je piatok, tešil som sa, ako si konečne v pokoji zahrám... :(
A zrovna je piatok, tešil som sa, ako si konečne v pokoji zahrám... :(
@Nons3nse (01.06.2012 16:04): Jop.
Koľko myslíte, že im to bude trvať, dokedy to vyriešia?
Ešte než som napísal na support, tak som preinštaloval steam, to bola najväčšia chyba, lebo som prišiel o všetky nainštalované hry. Pôjdu mi potom stiahnuť znova že?
Ešte než som napísal na support, tak som preinštaloval steam, to bola najväčšia chyba, lebo som prišiel o všetky nainštalované hry. Pôjdu mi potom stiahnuť znova že?
@Nons3nse (01.06.2012 15:52): No já držim, protože tohle se může stát každému z nás :/
Držte mi palce hoši... naozaj som tam mal peknú zbierku hier, a nerád by som o ne prišiel...
@NateLogan (01.06.2012 15:36): napísal som tam všetky platby cez PaySafeCard, dátumy, ceny, potvrdzujúce čísla atď...
Dúfam, že to vyriešia...
Dúfam, že to vyriešia...
@Nons3nse (01.06.2012 15:31): Asi. Co nejvíc informací o platbě/účtu, které nejsou veřejné a jsou na vidět platbě (jméno majitele účtu, číslo transakce atp.).
Ja som všetko kupoval cez paysafecard mam tam dať Confirmation Number?
@Nons3nse (01.06.2012 15:24): Ne, Steam klíč nějaké zakoupené hry, pokud nějakou máš, jinak údaje o kartě (typ, jméno, datum platnosti, poslední čtyři čísla karty).
Do CD key mám vyplniť svoje prihlasovacie heslo?
@Say (01.06.2012 15:12): To nevedu :P. Moje hesla (ty základní) pár lidí zná, stejně tak já znám jejich, plus hesla celé rodiny :D, a zatím nám to vše jen usnadňuje. Ale samo sebou jde o důvěryhodné lidi (no, jsou jen dva) s pokročilejšími znalostmi PC/IT/bezpečnosti.
Napíše mi niekto, čo tam mám napísať?
Niesom v ENG moc dobrý...
Niesom v ENG moc dobrý...
@NateLogan (01.06.2012 15:00): Hm, já mám úplně ke všem věcem (gog, steam, dh, seznam atp.) stejné heslo. Jiné mám jen u banky a další u PayPalu... asi chyba, ale já doufám, že mě nikdo pirátit chtít nebude.
@NateLogan (01.06.2012 15:10): tak mi napíš prosím, čo tam mám napísaŤ....
@NateLogan (01.06.2012 15:00): Rada pro všechny... Neříkejte nikomu svá hesla.
@Nons3nse (01.06.2012 15:04): Na tom supportu si musíš vytvořit nový účet. Z očividných důvodů je nezávislý na těch ostatních.
Skúšal som zmeniť heslo na steame, ale mail z kódom mi neprišiel...
Co se týče hesel doporučuji používat aplikaci KeePass. Výtvoříte databázi, kterou si pořádně zaheslujete, otevření můžete podmínit i výběrem souboru pro dešifrováni nebo funkčností jen pod svým windows accountem. A pak už jen v databázi nastavíte přístupy a přihlašujete se pomocí klávesové zkratky. Funguje to i ve fullscreen aplikacích. U jednotlivých záznamů si navolíte změnu hesla po měsíci a ono vás to samo upozorní, že už máte zastaralé. Pak kliknete jen na generovat heslo, potvrdite změnu na stránkách a zase jedete dál. Fakt si už bez toho prográmku neumím představit práci s hesly. Používám to jak v práci, tak doma.