Potrebuji poradit hraji laru croft na playstationu 2 a jsem ve fazi kde behaji dva konici a hazou ohnive koule jak je mam znicit nevite nekdo dik.
Pomoc a rady pro nováčky
@Artran (15.08.2012 17:05): Dobrý nápad s těmi diskuzemi u komentářů. (Jak to funguje, je vidět v diskuzích na zive.cz)
Také si musí uživatelé ČSFD vypomáhat pomlčkami, mezerami apod. Nebo napíšou vše do jednoho velkého bloku, který se, samozřejmě, čte hůře než odstavce. Mám raději delší komentář, protože mi něco o filmu řekne. Krátké komentáře bývají spíš takové výkřiky do tmy, zbytečné číst.
Také si musí uživatelé ČSFD vypomáhat pomlčkami, mezerami apod. Nebo napíšou vše do jednoho velkého bloku, který se, samozřejmě, čte hůře než odstavce. Mám raději delší komentář, protože mi něco o filmu řekne. Krátké komentáře bývají spíš takové výkřiky do tmy, zbytečné číst.
@Eru (15.08.2012 14:13): Delší reakce... Tvůj argument chápu a ještě jednou si to promyslím, ale řekl bych, že pokud je taková recenze opravdu mimo, je to kandidát na smazání a pokud je jen hodně špatná, pak prostě nedostane tolik plusů a bude někde dole - jako by byla s těmi mínusy.
Jinak Memphis nadhazoval něco o tom, že by se na srazu mohla udělat alespoň nějaká technická & ideologická debata o budoucnosti webu, takže se případně můžeš příhlásit o slovo a se mnou se o to pohádat :-).
Jinak Memphis nadhazoval něco o tom, že by se na srazu mohla udělat alespoň nějaká technická & ideologická debata o budoucnosti webu, takže se případně můžeš příhlásit o slovo a se mnou se o to pohádat :-).
@Say (15.08.2012 18:18): Na čsfd to přeci funguje tak, že čteš obvykle komentáře uživatelů, které máš v top. A právě díky tomu, že čsfd netlačí na délku komentářů (a naopak se ji snaží redukovat omezením na jeden odstavec - což je dle mého soudu správný přístup), tak jsou uživatelé motivováni je psát. Ti dobří pak ale v komentáři zmíní právě to, co je zajímavé, a neopakují zbytečnosti uvedené stokrát jinde. Stačí si tady přečíst komentáře k té Mafii, vždyť je to samé seno.
@Danny (15.08.2012 18:18): No, to ne :) Protože já bych naopak rád viděl i ty uživatele, kteří dali plusy a mínusy i u komentářů, které nejsou moje :)
A takhle přesně vždycky tyhle debaty skončí :))
A takhle přesně vždycky tyhle debaty skončí :))
@Say (15.08.2012 18:18): No toho bych se nebál. Asi by tu bylo víc jedno a dvouřádkových komentářů, ale díky pluskováni a defaultnímu řazení dle hodnocení by byly zahrabané s nulou až někde na konci. A samozřejmě dohled ve formě přesunu do diskuze by tu byl stále. Momentálně komentáře ve formě diskuzních příspěvků VIP odchycují většnou během prvního dne a je to spíš díky upozornění v diskuzích a né kvůli tomu mínusům.
@Artran (15.08.2012 18:07): No to nebyl ani tak návrh, jako spíš že by se to stálo za uvážení... a navrhoval jsem pouze zrušení mínusů. A co se zpětné vazby týče, už dlouho tu brojím za to, aby byla hodnocení komentářů anonymní... takže tady se asi taky nikdy neshodneme :-)
@Danny (15.08.2012 17:58): Jo jo, a dopadne to jako komentáře podobné spíš chatu, viz CSFD.
@Danny (15.08.2012 17:58): Netvrdil jsem, že to bude vyhovovat všem. Právě proto jsem příznivec různých volitelných nastavení v profilu. Samozřejmě, desítky voleb by taky nebyly úplně oukej.
Píšu to jen jako příklad určitého pohledu (mého). Spíše než nejasné +/- by mi zkrátka více vyhovovala tahle zpětná vazbu (když už). Nevadilo by mi ani to zrušení +/-, které jsi navrhoval, ale myslím, že kvůli nepřihlášeným uživatelům by mělo zůstat.
Píšu to jen jako příklad určitého pohledu (mého). Spíše než nejasné +/- by mi zkrátka více vyhovovala tahle zpětná vazbu (když už). Nevadilo by mi ani to zrušení +/-, které jsi navrhoval, ale myslím, že kvůli nepřihlášeným uživatelům by mělo zůstat.
@Artran (15.08.2012 17:05): No abych řekl pravdu, tak o nějaké přílepky k mým komentářům vůbec nestojím. Ať si uživatel napíše svůj, když ho něco v mém komentáři se*e.
@Hrdlodus (15.08.2012 16:54): Jsi si tak jist, že všichni stojí o to dostávat/dávat plusy a mínusy (nehledě na tom, jestli tu jsou pár týdnů nebo pár let)?
EDIT: Mně to třeba právě zas až tak nevyhovuje (ale chápu na druhou stranu ty jisté klady, které to má.) Nicméně by se mi asi o něco více líbil ten model, o kterém jsem psal níže. Nebo, kdyby bylo možné např. ke komentáři napsat další komentář (jako je to na Amazonu), takže když někdo s něčím třeba výrazně nesouhlasí může takto reagovat na ten hlavní komentář. Teď se to obvykle řeší tak, že to daný user píše do diskuze ke hře, kde se to za chvíli ztratí, a ten, koho se to týká, si toho koneckonců ani nemusí všimnout. Není to tedy úplně optimální. Tyhle diskuze u komentářů by navíc mohly být i docela zajímavé, protože se týkají vyjasňování různých názorů, což obvykle napoví více.
EDIT: Mně to třeba právě zas až tak nevyhovuje (ale chápu na druhou stranu ty jisté klady, které to má.) Nicméně by se mi asi o něco více líbil ten model, o kterém jsem psal níže. Nebo, kdyby bylo možné např. ke komentáři napsat další komentář (jako je to na Amazonu), takže když někdo s něčím třeba výrazně nesouhlasí může takto reagovat na ten hlavní komentář. Teď se to obvykle řeší tak, že to daný user píše do diskuze ke hře, kde se to za chvíli ztratí, a ten, koho se to týká, si toho koneckonců ani nemusí všimnout. Není to tedy úplně optimální. Tyhle diskuze u komentářů by navíc mohly být i docela zajímavé, protože se týkají vyjasňování různých názorů, což obvykle napoví více.
Nepodkuřujte furt nováčkům. To je pořád samé "nováčka demotivuje todlencto, nováček by mohl odejít kvůli tomudlect"...
Veterány (myslím tím sebe) by naopak demotivovaly takové změny.
Pro web typu DH jsou určující veteráni, protože ti určují kvalitu. Změny dělané kvůli nováčkům degradují web.
Navrhujte změny tak, aby vyhovovaly Vám. Protože Vy ten web využíváte. Nováček je nováčkem pár dní až týdnů. Poté se stává veteránem a nováčkovské výdobytky nepotřebuje.
Já jsem pro zachování mínusů u komentářů. Vcelku i u zajímavostí.
Veterány (myslím tím sebe) by naopak demotivovaly takové změny.
Pro web typu DH jsou určující veteráni, protože ti určují kvalitu. Změny dělané kvůli nováčkům degradují web.
Navrhujte změny tak, aby vyhovovaly Vám. Protože Vy ten web využíváte. Nováček je nováčkem pár dní až týdnů. Poté se stává veteránem a nováčkovské výdobytky nepotřebuje.
Já jsem pro zachování mínusů u komentářů. Vcelku i u zajímavostí.
@Memphis (15.08.2012 16:30) & @Danny (15.08.2012 16:32): Jo, díky; to je přesně ono :-) Ještě by se hodilo, kdyby se mi to promítlo i na hlavní profil hry.
@Artran (15.08.2012 16:24): Není náhodou řazení komentářů dle osobního významu přesně to, co hledáš?
Edit: Memphis byl rychlejší :-)
Edit: Memphis byl rychlejší :-)
@Artran (15.08.2012 16:24): K prvnímu odstavci: zkus "řazení dle osobního významu" a nastavit jako výchozí.
@Say (15.08.2012 15:51): Já bych byl např. raději, kdyby se mi komentáře těch uživatelů, které mám v oblíbených, předřazovaly před ty komentáře s nejvíce body. Tzn. kolik má daný komentář plusek je mi v zásadě jedno, neboť je pro mne mnohem důležitější, kdo daný komentář napsal.
Navíc vzhledem k tomu, kolik panuje různých hledisek na to, jak by měl "dobrý" komentář vypadat (krátký vs. dlouhý, věcný vs. expresivní atd.), je nějaké přemýšlení nad motivací irelevantní. Tedy, pokud nepíšu jak vyslovený masa Bob (ale takovému uživateli by to stejně bylo jedno).
S tím, že hodnocení komentářů může být demotivující, nicméně souhlasím. Myslím, že by např. na toto mohla být volba v nastavení. Tj. že by pak daný uživatel nemohl dostávat ani plusy ani mínusy (a vedle toho je třeba tím pádem ani sám rozdávat, čímž by se mj. připravil i o achievmenty). Kdo by měl ale zájem o tenhle typ zpětné vazby (nebo soutěže, jak to kdo chápe), mohl by si hodnocení svých komentářů zapnout. To by, dle mého, bylo celkem fér.
Navíc vzhledem k tomu, kolik panuje různých hledisek na to, jak by měl "dobrý" komentář vypadat (krátký vs. dlouhý, věcný vs. expresivní atd.), je nějaké přemýšlení nad motivací irelevantní. Tedy, pokud nepíšu jak vyslovený masa Bob (ale takovému uživateli by to stejně bylo jedno).
S tím, že hodnocení komentářů může být demotivující, nicméně souhlasím. Myslím, že by např. na toto mohla být volba v nastavení. Tj. že by pak daný uživatel nemohl dostávat ani plusy ani mínusy (a vedle toho je třeba tím pádem ani sám rozdávat, čímž by se mj. připravil i o achievmenty). Kdo by měl ale zájem o tenhle typ zpětné vazby (nebo soutěže, jak to kdo chápe), mohl by si hodnocení svých komentářů zapnout. To by, dle mého, bylo celkem fér.
@Say (15.08.2012 15:51): Já bych nechal jen mínuska...
@Danny (15.08.2012 15:42): Zrušení mínusek by bylo spíš demotivací pro psaní "solidních" komentářů. Na to rovnou zapomeň.
@Say (15.08.2012 15:04): Co si pamatuji tak do budoucna se plánuje, že v jednotlivých kategoriích zajímavostí/odkazů/videí bude viděl např. jen prvních pět nejlépe hodnocených a zbytek až pro rozkliknutí. Takže nějaké hodnocení, třeba jen těmi plusy se hodi.
@MCZ (15.08.2012 14:09): Abych řekl pravdu, tak možná by bylo fajn uvažovat i o odstranění mínusů z komentářů.
1. Je to pro nováčky demotivující a
2. Díky tomu má vlastně uživatel dva hlasy. Může totiž tomu (dle něj) ideálnímu komentáři dát plus a všem ostatním napařit po mínusu.
Místo mínusu bych možna zavedl vlaječku jako v ostatních sekcích, pomocí níž by se hlásil spam, urážky a porušení pravidel.
@MCZ (15.08.2012 14:09): Abych řekl pravdu, tak možná by bylo fajn uvažovat i o odstranění mínusů z komentářů.
1. Je to pro nováčky demotivující a
2. Díky tomu má vlastně uživatel dva hlasy. Může totiž tomu (dle něj) ideálnímu komentáři dát plus a všem ostatním napařit po mínusu.
Místo mínusu bych možna zavedl vlaječku jako v ostatních sekcích, pomocí níž by se hlásil spam, urážky a porušení pravidel.
@Gerret (15.08.2012 15:22): To by se zaměňovalo s "nečetl jsem".
@Say (15.08.2012 15:19): Stačí když ji snížíš tím, že tomu nedáš plus ne?
@Gerret (15.08.2012 15:13): Když zvyšovat "popularitu", tak proč nemožnosti ji snížit?
@Say (15.08.2012 15:04): No plusama se alespoň uvidí jak moc je zajímavost populární, a bude určovat to pořadí zajímavostí jako je tomu teď.
Jestli ne mínusy, tak proč potom plusy? Tenhle systém poklepávání po rameni jsem nikdy moc nechápal.
@Eru (15.08.2012 14:53): jo, ale to mínus je tam vždycky první :(
No pokud to funguje přímo ve hře, tak je zbytečné něco psát ne? Jako v DOOMovi, prostě to píšeš v průběhu hry.
No pokud to funguje přímo ve hře, tak je zbytečné něco psát ne? Jako v DOOMovi, prostě to píšeš v průběhu hry.
@Gerret (15.08.2012 13:54): No vidíš, jen jsi to se napsal a dostal jsi hned dva plusy. Hodnocení zajímavostí, odkazů a videí se prostě jen musí zpopularizovat. Achievementy by tento proces urychlily, ale i tak to bude běh na dlouhou trať.
K cheatům: Možná by to ještě chtělo trochu upravit: Kdykoliv ve hře napište, klávesou XYZ spusťte konzoli a napiště, piště vše velkým, pozastavte hru atp.
K cheatům: Možná by to ještě chtělo trochu upravit: Kdykoliv ve hře napište, klávesou XYZ spusťte konzoli a napiště, piště vše velkým, pozastavte hru atp.
@Psyx (15.08.2012 14:37): No jo, jak už jsem psal, někomu se to může hodit, proto jsem to přidal.
@Gerret (15.08.2012 13:54): Se přiznávám, ty mínusy jsem tam dal já, přidávání přístupových kódů prostě nepovažuju za přínosné a ani za zajímavost. Někteří to třeba vidí jinak, od toho tam to +/- hodnocení je.
@MCZ (15.08.2012 14:22): Např. videorecenze se kterou vůbec nesouhlasím (vychvaluje odpad, zatajuje důležité informace nebo jde recenzentovi blbě rozumět). Co s tím? Nahlásit ji ke smazání je blbost, ale mínusko by se hodilo. Ne?
P.S. Ten příspěvek níže se mi nějak přespal, ale teď už ho neupravím.
P.S. Ten příspěvek níže se mi nějak přespal, ale teď už ho neupravím.
Mínusy bych nechal, já jsem se díky nim dozvěděl, že nějaká moje zajímavost byla naprosto debilní. Tak jsem ji snad já sám nahlásil nebo prostě byla oprávněně smazána.
Blbý je, že si tady každej pod zajímavostí představuje něco jiného.
Blbý je, že si tady každej pod zajímavostí představuje něco jiného.
@Eru (15.08.2012 14:13): Je to zbytečně... složité a komplexní řešení pro něco tak "malého". Špatné záznamy se budou mazat/upravovat.
@MCZ (15.08.2012 14:09): Např. videorecenze se kterou vůbce nesouhlasím (vychvaluje odpad, zatajuje důležité informace nebo jde recenzentovi blbě rozumět). Co s tím? Nahlásit ji ke smazání je blbost, ale mínusko by se hodilo. Ne?
@MCZ (15.08.2012 14:09): A plusy zůstanou?
Ještě by byla dobrá věc pokud ty plusy zůstanou vědět od koho jsou, něco jako u komentářů, seznam zajímavostí co jsem přidal. A možnost vlastní zajímavost upravovat pokud udělám překlep nebo zmizí zdroj (nebo odkaz), tak aby šel smazat nebo upravit. Ale to už jsem tu vlastně jednou psal.
Ještě by byla dobrá věc pokud ty plusy zůstanou vědět od koho jsou, něco jako u komentářů, seznam zajímavostí co jsem přidal. A možnost vlastní zajímavost upravovat pokud udělám překlep nebo zmizí zdroj (nebo odkaz), tak aby šel smazat nebo upravit. Ale to už jsem tu vlastně jednou psal.
Mínusy u zajímavostí, stejně jako u videí či odkazů, půjdou pryč.
@Gerret (15.08.2012 14:02): Eruho si nevšímej, ten mínuskuje kde se dá.
@Say (15.08.2012 13:56): Ano o tom vím, ale k tomu stejně dojít nemůže ne? Dřív to bude nahlášeno a smazáno, než odmínusováno. A když tam přibývají mínusy je pak taková práce demotivující. Prostě mi přijíde v některých případech tenhle systém nevyhovující. Nevadí, asi to nemá cenu řešit :).
@Eru (15.08.2012 14:00): No, že ji někdo považuje za zbytečnou je jedna věc, právě proto jsem se tu ptal jestli má cenu takové věci sem přidávat. Nido neřekl, že je to blbost, tak jsem to vzal jako že je to dobrá věc a někomu se hodí, proto jsem to začal přidávat.
Ale když tam někdo dá mínusy, tak to pak akorát vypadá jako by ty informace, co jsem napsal byly nepravdivé a ne že se to někomu nelíbí.
@Eru (15.08.2012 14:00): No, že ji někdo považuje za zbytečnou je jedna věc, právě proto jsem se tu ptal jestli má cenu takové věci sem přidávat. Nido neřekl, že je to blbost, tak jsem to vzal jako že je to dobrá věc a někomu se hodí, proto jsem to začal přidávat.
Ale když tam někdo dá mínusy, tak to pak akorát vypadá jako by ty informace, co jsem napsal byly nepravdivé a ne že se to někomu nelíbí.
@Gerret (15.08.2012 13:54): Třeba proto, že se ji (nespecifikovanou informaci) považuji za zbytečnou? (DH videa/odkazy/zajímavosti)
@Gerret (15.08.2012 13:54): Nejsme na FB či Nexusu, kde se vedou jen "poramenipoklepávající" lajky. 10 záporných hodnocení = automaticky návrh na smazání, pokud vím.
Tak stejně se to někomu nelíbí: http://www.databaze-her.cz/hry/berusky/zajimavosti/#z_12053. Nebaví mě sem přidávat něco co někomu přjíde jako blbost.
BTW: Proč jsou vlastně u zajímavostí mínusová hodnocení? Buď se to líbí dám plus nebo je zajímavost nepravdivá (nebo s chybama) a nahlásím ji a bude smazána. Ale záporná hodnocení nechápu.
BTW: Proč jsou vlastně u zajímavostí mínusová hodnocení? Buď se to líbí dám plus nebo je zajímavost nepravdivá (nebo s chybama) a nahlásím ji a bude smazána. Ale záporná hodnocení nechápu.
Spíš aby nezabíraly tolik místa, já v tom jiný důvod v tom nevidím.
@Danny (14.08.2012 22:46): i prd, velebnosti;)
@kristmeister (14.08.2012 20:38): Aby se dalo najevo, že je to něco nepřirozeného, nechtěného, nemravného a veskrze zvráceného :-D
@Gerret (14.08.2012 17:21): proc spoilerovat cheaty?? :) bud ty cheaty chci pouzit anebo nechci....to ze vim jak se maj napsat to nic nezmeni ne? :)
Právě proto se ptám, třeba když je těch cheatů jen pár, tak by to myslím zajímavostech nevadilo (třeba cheaty ke vstupu do levelů), kdyby se to napsalo stylem: Cheaty do hry (nebo tak něco): a sem text. Pokud jich je více, tak by byl asi lepší použít ten odkaz.
@Eru (14.08.2012 15:11): Jop, spoiler tag bych nepoužíval. Do zajímavostí to klidně pište, ale zase bych z toho nedělal databázi cheatů - odkazy by byly vhodnější.
@Danny (14.08.2012 15:10): Co je na cheatech spoileroidního?
@Gerret (13.08.2012 21:16): Nejlepší by bylo asi dát to do Zajímavosti - Ostatní. Odkaz můžeš vložit do zdroje zajímavosti. A možná by taky nebylo od věci napsat to pomocí spoiler tagu.
Např.: Nesmrtelnost: GOD
Např.: Nesmrtelnost: GOD
@MartinezZ (14.08.2012 06:58): na novy hry se cheaty uz nedelaj :) jsou akorat trainery, ktere jsou obcas nespolehlive
jinak dobre cheatovaci stranky jsou:
www.cheater.cz
www.abecedaher.cz
jinak dobre cheatovaci stranky jsou:
www.cheater.cz
www.abecedaher.cz
@Gerret (13.08.2012 21:16): Za mě? Je to dobrý nápad, ale jen u starších her (což už je na každém a když se nápad nebude líbit, bude patřičně odmínusován). Když už ty cheaty jednou jsou a některé se staly i součástí historie (IDDQD :D)... Odkazy obecně nemám moc v lásce, časem někdo cílovou stránku/web upraví a bude tu jen vadný link a případná zajímavá informace žádná.
Je dobrý nápad přidat do zajímavostí ke starším hrám třeba cheaty (do levelů a tak), nebo by bylo lepší je dát třeba do odkazů? Nebo vůbec?