Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

zdravím, poraďte nějakou hru, náročnost Assassins Creed 2, Brotherhood a Relevations. Akce z pohledu 3 osoby s výborným příběhem. Nejlépe nic ze současnosti a ani z budoucnosti. Děkuji :-)
Radši jsem Memphisovi rovnou poslal excel se všemi státy OSN + pár známých autonomních oblastí. Doufám že tam je ted opravdu všechno a správně.

odkaz
A jak to mam udelat kdyz mam tedka rozdelanej navrh na vyvojare, mam pockat s uverejnenim az se to doplni?
Kdyz uz tady teda piseme o tech vyvojarich, jak se resi kdyz v seznamu neni zeme puvodu - konkretne treba mluvim o novem zelandu.
@Danny (19.08.2012 08:20): Ano, to chápu, pokud nejsou dostupné alt. názvy, pak se buďto udělá nový profil, do kterého se to všechno sepíše a starý se smaže, a nebo se rovnou upraví ten starý, do kterého se změna názvu také popíše. Mít několik stejných profilů "v čase" je nesmysl, navíc když v tom pozdějším je už i napsáno, že název studia byl z původního změněn.

Mě by např. zajímalo, co za hry má na triku Stardock. A je mi jedno, kolika názvy firma prošla, ...Enterprises, ...Compamy, ...Games apod. Stejně tak mě zajímá, co má na Triku za svoji historii Ubisoft, nebo Epic (MegaGaes, Games...).
Jedna věc je psát o vývojáři, který existoval deset, patnáct let, vytvořil několik (desítek) her, má profil na Wikipedii, Mobygames a spoustě dalších stránek; něco jiného je psát o vývojáři, který udělal jedinou hru, nemá a ani neměl homepage, hry už nedělá atd.

Doufám, že vývojáři se nebodují stylem: jeden bod za rok vzniku, druhý za bod zániku, třetí za obrázek, čtvrtý za zemi původu a pátý za text;)

(Odpověď vedení: "Přestaňte remcat a přidávejte";)
Pokud na to má někdo čas, koukněte taky na vývojáře Stardock a [chybný odkaz na vývojáře]. Podle mě jsou to dva profily téhož, akorát se v jednu chvíli přejmenovali.
Tak do znamejch vyvojaru se ani nepoustim, to uz je snad davno udelany. Ja delam ty u kterejch vetsinou nic neni a s tim je docela, s prominutim, velka jebacka. Tak se clovek cejti vetsinou docela ukrivdenej kdyz nedostane jemu vyhovujici ohodnoceni :D
ale jo, je pravda že známích vývojářů ubývá, ale furt se objevujou nějáký nový.
Hm, se mi zdá, že bude obecně těžší a těžší získat tyhle achievementy za vývojáře... za hry ani ne, zvláště, až se objeví konzole. Ale za vývojáře a za rekonstrukce profilů to bude těžší a těžší, až to nepůjde vůbec...
Muze se uz nejakej vip slitovat a za ty editace vyvojaru mi dat 4 body? at mam toho zkusenyho vyvojarnika? z 30 editaci mam 13 za 4 body a nejak nikdy netusim co vic doplnit abych si "zaslouzil" ty 4 body. Proto tady jak blbec potom musim takhle orodovat :D

edit: aha, tak pozde uz tam je jedna klasicky za 3 :D
A co takhle umožnit ke hře napsat osobní komentář, který by nebyl veřejný?
Někdo třeba chce ke hrám napsat osobní poznatky pouze pro osobní potřebu - takový herní deník.
Tím pádem by mohla být u veřejných komentářů podmínka, že musí mít nějakou sdělovací hodnotu pro veřejnost.
A tím pádem by nemusel Kubulus tečkovat své komentáře, protože je již nechce mít veřejné.
Nešlo by do nápovědy přidat poznámku o tom, čeho se vyvarovat při tvorbě komentářů? Sice mám trochu pochybnosti, jestli to noví uživatelé vůbec čtou, ale být by to tam možná mělo...

Gramatická správnost se asi vynucovat nedá, ale alespoň poznámka o určité délce, např. že jednořádkové komentáře vlastně ani nejsou komentáře, jen výkřiky do prázdna vhodné leda do diskuze?;)
[neexistující příspěvek]: btw jak si může každý přečíst na několika místech na webu, jedna z těch holčin na přebalu je Roberta Williams;)
Mám dva bakalářské tituly a jinak víceméně abstinuji, zato si to vynahrazuji zvrácenými sexuálním praktikami a hraním her od Crya:)
[neexistující příspěvek]: gratuluju taky, ale ne aby si to flákal jako někteří! :D
@Walome (16.08.2012 13:15): Málo? Záleží, jak na co; provoz to pokryje, rezervy taky nějaké budou, kupovala se licence na jeden editor atd.

Víc zatím nic, ale při současném množství uživatelů a rychlosti vývoje si stěžovat nemůžeme. (Nicméně musím se rovnou přiznat, že nemám přesné údaje o tom, kolik je tam peněz.)
@Eru (16.08.2012 13:26): Tak ono by to chtělo asi více apelovat nebo spíš nabízet podporovatelům důvod proč přispět znovu. Upřímně já jsem nepoznal žádný rozdíl mezi tím být či nebýt podporovatelem, podporuji jen proto, že se mi tu líbí :)

Ačkoli já tady plácám a už mám tři dny vypršíno :/

edit: že se mi tu líbí a umím si představit tu práci a čas, který za tím stojí.
Ještě dotaz, kdo s těma penězma nakládá? Kdo rozhoduje o tom, kam půjdou? Jen Memphis nebo to je nějaká rada starších? :)