zdravím, poraďte nějakou hru, náročnost Assassins Creed 2, Brotherhood a Relevations. Akce z pohledu 3 osoby s výborným příběhem. Nejlépe nic ze současnosti a ani z budoucnosti. Děkuji :-)
Všeobecně o DH
@ugraugra (19.08.2012 12:03): nemůžu se dočkat hry z Vanuatu nebo Tuvalu;)
gerret - to prave delam :D ale to cely pojmenovani tech studii je nejaky tady divny.
Radši jsem Memphisovi rovnou poslal excel se všemi státy OSN + pár známých autonomních oblastí. Doufám že tam je ted opravdu všechno a správně.
odkaz
odkaz
@Vitorio (19.08.2012 11:43): A napiš mu ať pls doplní i Jihoafrickou republiku.
PS: Není to Stickmen Studios, co teď upravuješ, já abych se náhodou nepustil do stejného studia - právě jsem na ně totiž koukal. Taky to je NZ.
EDIT: tak asi není, to je zase Stickman Studios :), mají skoro stejný název.
PS: Není to Stickmen Studios, co teď upravuješ, já abych se náhodou nepustil do stejného studia - právě jsem na ně totiž koukal. Taky to je NZ.
EDIT: tak asi není, to je zase Stickman Studios :), mají skoro stejný název.
@Vitorio (19.08.2012 11:43): Pošli to bez toho. Upraví se to až po doplnění.
A jak to mam udelat kdyz mam tedka rozdelanej navrh na vyvojare, mam pockat s uverejnenim az se to doplni?
@Vitorio (19.08.2012 10:54): Napiš Memphisovi, že je to třeba doplnit. On tam průběžně přidává nové státy. Ten seznam, co kdysi odněkud sehnal má bohužel chyby.
@Vitorio (19.08.2012 10:54): to je asi furt v řešení (už se tady několikrát psalo, aby se to pořádně aktualizovalo), myslím že pár jich doplněno bylo, ale furt jich hromada chybí :(.
Kdyz uz tady teda piseme o tech vyvojarich, jak se resi kdyz v seznamu neni zeme puvodu - konkretne treba mluvim o novem zelandu.
@MartinezZ (19.08.2012 09:54): V jedno profilu by to sice bylo hezké, ale databáze na to není přizpůsobená a obávám se, že by se toho muselo překopat opravdu hodně, aby to fungovalo tak jak má.
@Danny (19.08.2012 08:20): Ano, to chápu, pokud nejsou dostupné alt. názvy, pak se buďto udělá nový profil, do kterého se to všechno sepíše a starý se smaže, a nebo se rovnou upraví ten starý, do kterého se změna názvu také popíše. Mít několik stejných profilů "v čase" je nesmysl, navíc když v tom pozdějším je už i napsáno, že název studia byl z původního změněn.
Mě by např. zajímalo, co za hry má na triku Stardock. A je mi jedno, kolika názvy firma prošla, ...Enterprises, ...Compamy, ...Games apod. Stejně tak mě zajímá, co má na Triku za svoji historii Ubisoft, nebo Epic (MegaGaes, Games...).
Mě by např. zajímalo, co za hry má na triku Stardock. A je mi jedno, kolika názvy firma prošla, ...Enterprises, ...Compamy, ...Games apod. Stejně tak mě zajímá, co má na Triku za svoji historii Ubisoft, nebo Epic (MegaGaes, Games...).
@MartinezZ (18.08.2012 21:22): Ono to tu přesně tak je. Když se vývojář přejmenuje, zakládá se další profil. Databáze totiž nepodporuje alternativní názvy u vývojářů.
@MartinezZ (18.08.2012 21:22): To bude asi podobný jako u Ubisoft SRL a Ubisoft Romania je to taky to samý akorát to bylo pak přejmenovaný.
Jedna věc je psát o vývojáři, který existoval deset, patnáct let, vytvořil několik (desítek) her, má profil na Wikipedii, Mobygames a spoustě dalších stránek; něco jiného je psát o vývojáři, který udělal jedinou hru, nemá a ani neměl homepage, hry už nedělá atd.
Doufám, že vývojáři se nebodují stylem: jeden bod za rok vzniku, druhý za bod zániku, třetí za obrázek, čtvrtý za zemi původu a pátý za text;)
(Odpověď vedení: "Přestaňte remcat a přidávejte";)
Doufám, že vývojáři se nebodují stylem: jeden bod za rok vzniku, druhý za bod zániku, třetí za obrázek, čtvrtý za zemi původu a pátý za text;)
(Odpověď vedení: "Přestaňte remcat a přidávejte";)
Pokud na to má někdo čas, koukněte taky na vývojáře Stardock a [chybný odkaz na vývojáře]. Podle mě jsou to dva profily téhož, akorát se v jednu chvíli přejmenovali.
Tak do znamejch vyvojaru se ani nepoustim, to uz je snad davno udelany. Ja delam ty u kterejch vetsinou nic neni a s tim je docela, s prominutim, velka jebacka. Tak se clovek cejti vetsinou docela ukrivdenej kdyz nedostane jemu vyhovujici ohodnoceni :D
ale jo, je pravda že známích vývojářů ubývá, ale furt se objevujou nějáký nový.
Hm, se mi zdá, že bude obecně těžší a těžší získat tyhle achievementy za vývojáře... za hry ani ne, zvláště, až se objeví konzole. Ale za vývojáře a za rekonstrukce profilů to bude těžší a těžší, až to nepůjde vůbec...
Muze se uz nejakej vip slitovat a za ty editace vyvojaru mi dat 4 body? at mam toho zkusenyho vyvojarnika? z 30 editaci mam 13 za 4 body a nejak nikdy netusim co vic doplnit abych si "zaslouzil" ty 4 body. Proto tady jak blbec potom musim takhle orodovat :D
edit: aha, tak pozde uz tam je jedna klasicky za 3 :D
edit: aha, tak pozde uz tam je jedna klasicky za 3 :D
@Hrdlodus (17.08.2012 14:41): OMG, proč je mazal :O, co já bych dal za jeho koment u Deus Ex za kterej měl 33 plusek :), nejlepší koment u hry. A on v profilu napiše ze nestaly za nic :).
A co takhle umožnit ke hře napsat osobní komentář, který by nebyl veřejný?
Někdo třeba chce ke hrám napsat osobní poznatky pouze pro osobní potřebu - takový herní deník.
Tím pádem by mohla být u veřejných komentářů podmínka, že musí mít nějakou sdělovací hodnotu pro veřejnost.
A tím pádem by nemusel Kubulus tečkovat své komentáře, protože je již nechce mít veřejné.
Někdo třeba chce ke hrám napsat osobní poznatky pouze pro osobní potřebu - takový herní deník.
Tím pádem by mohla být u veřejných komentářů podmínka, že musí mít nějakou sdělovací hodnotu pro veřejnost.
A tím pádem by nemusel Kubulus tečkovat své komentáře, protože je již nechce mít veřejné.
@ugraugra (17.08.2012 13:39): stokrát nic umořilo vola?;)
@Fingon (17.08.2012 13:14): To o jednořádkových komentářích radši nepiš, nebo se na tebe zase vrhnout jejich zastánci a sežerou tě zaživa :P
Nešlo by do nápovědy přidat poznámku o tom, čeho se vyvarovat při tvorbě komentářů? Sice mám trochu pochybnosti, jestli to noví uživatelé vůbec čtou, ale být by to tam možná mělo...
Gramatická správnost se asi vynucovat nedá, ale alespoň poznámka o určité délce, např. že jednořádkové komentáře vlastně ani nejsou komentáře, jen výkřiky do prázdna vhodné leda do diskuze?;)
Gramatická správnost se asi vynucovat nedá, ale alespoň poznámka o určité délce, např. že jednořádkové komentáře vlastně ani nejsou komentáře, jen výkřiky do prázdna vhodné leda do diskuze?;)
[neexistující příspěvek]: btw jak si může každý přečíst na několika místech na webu, jedna z těch holčin na přebalu je Roberta Williams;)
@RNDr. Gunár Pavel (16.08.2012 21:44): discopříběhem myslíš Softporn adventure?;) - nechci ti upírat zásluhy, ale ono se to snad ani nedá nikde zjistit, kdo byl schvalující, tak se omlouvám:)
Z mého seznamu cca 20 her jsem ale radši vypustil X Tetris - ne že bych nebyl schopen napsat šťavnatý popisek, ale o autorech jsem zatím nezjistil nic...
Z mého seznamu cca 20 her jsem ale radši vypustil X Tetris - ne že bych nebyl schopen napsat šťavnatý popisek, ale o autorech jsem zatím nezjistil nic...
@Fingon (16.08.2012 21:39): Tvůj "discopříběh" jsem přidával já. :)
Dnes jde to přidávání nějak rychle - to ty, Dunemastere?:)
@MCZ (16.08.2012 19:17): Proklatě takže Gunár zase fabuloval :D
Mám dva bakalářské tituly a jinak víceméně abstinuji, zato si to vynahrazuji zvrácenými sexuálním praktikami a hraním her od Crya:)
@Jack_Dark (16.08.2012 19:13): Doktorský titul netřeba.
@Fingon (16.08.2012 19:05): Doktorský titul, chlastací průpravu pro pokročilé a dealerské schopnosti.
Jakou vlastně člověk musí mít kvalifikaci, aby se stal VIP?
[neexistující příspěvek]: gratuluju taky, ale ne aby si to flákal jako někteří! :D
[neexistující příspěvek]: Tiež sa pripájam. :)
@90210 (16.08.2012 16:55): Oba se vzdali "mandátu" dobrovolně, žádný nátlak v tom nebyl. :)
Paul von Tlalaczek se tady na to podle vseho vyprdl (ma velky zasluhy, nahodil dost her), ale jak to bylo vysvetleny chudaku Misovidlouhymu, ze mu berete V.I.P.?:) I kdyz je fakt, ze byl IMHO nejmin aktivni vipko.
[neexistující příspěvek]: Připojuji se:)
@Chuck (16.08.2012 13:33): Slušivé?
@MCZ (16.08.2012 13:33): Ale to nezní špatně.
@Chuck (16.08.2012 13:33): Právěže se mi tam líbí :) Jsem se bál, že mi ji hned zrušej, ale zatím jsou trpěliví.
@Chuck (16.08.2012 13:33): Právěže se mi tam líbí :) Jsem se bál, že mi ji hned zrušej, ale zatím jsou trpěliví.
@Walome (16.08.2012 13:29): Sis nevšiml té slušivé zlaté hvězdičky u Tvého nicku? :-)
@Walome (16.08.2012 13:15): Málo? Záleží, jak na co; provoz to pokryje, rezervy taky nějaké budou, kupovala se licence na jeden editor atd.
Víc zatím nic, ale při současném množství uživatelů a rychlosti vývoje si stěžovat nemůžeme. (Nicméně musím se rovnou přiznat, že nemám přesné údaje o tom, kolik je tam peněz.)
Víc zatím nic, ale při současném množství uživatelů a rychlosti vývoje si stěžovat nemůžeme. (Nicméně musím se rovnou přiznat, že nemám přesné údaje o tom, kolik je tam peněz.)
@Eru (16.08.2012 13:26): Tak ono by to chtělo asi více apelovat nebo spíš nabízet podporovatelům důvod proč přispět znovu. Upřímně já jsem nepoznal žádný rozdíl mezi tím být či nebýt podporovatelem, podporuji jen proto, že se mi tu líbí :)
Ačkoli já tady plácám a už mám tři dny vypršíno :/
edit: že se mi tu líbí a umím si představit tu práci a čas, který za tím stojí.
Ačkoli já tady plácám a už mám tři dny vypršíno :/
edit: že se mi tu líbí a umím si představit tu práci a čas, který za tím stojí.
@Walome (16.08.2012 13:15): @Say (16.08.2012 13:23): Nicméně se od té doby počet podporovatelů rapidně snížil.
@Walome (16.08.2012 13:15): Falagar nedávno psal, že po dlouhé době nemusel cálovat za doménu ze své kapsy. Takže myslím, že pomohlo docela dost.
@Memphis (16.08.2012 13:10): Ok. A pomohlo to zatím něčemu? Nebo je peněž málo?
@Walome (16.08.2012 13:09): Já a MCZ.
Ještě dotaz, kdo s těma penězma nakládá? Kdo rozhoduje o tom, kam půjdou? Jen Memphis nebo to je nějaká rada starších? :)
Gratulace Dunovi a zároveň RIP Míšo Dlouhý a Paule von Talaczku. :-I