Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Dneska začal Kickstarter projekt hry Tremulous 2 (pokračování hry Tremulous), na kterém pracují Češi - doporučuju minimálně kouknout :) odkaz
@Solidor (14.02.2013 14:07): Protože komu by se povedlo první kombo, tak by vyhrál.

Ono dát takový model poškození do singleplayer hry, kde to ovlivňuje gameplay a napětí (RE) je jedna věc, dát něco takového do kompetitivní hry je akorát tak na naštvání.
@valcik (14.02.2013 14:04): Zrovna o tomhle jsem nedávno přemýšlel u Mortal Kombat. Proč ještě nikoho nenapadlo že čím větší zranění, tím menší prováděné poškození? I u starších RE zraněná postava sotva leze.
Hlavne tam treba naprogramovať nejaký systém zranení. Je komické, keď je postava dosekaná takmer na smrť a stále bojuje rovnako efektívne, ako zdravý ogar. To napríklad v prehistorickom Jagged Alliance zranený vojáček ledva leze.
@mazar1234 (14.02.2013 11:04): Přesně tak, naprosto souhlasím a nevidím důvod, proč by to tak nemělo být - když hraješ třeba nějakou fps na nejtěžší obtížnost, tak tě sejmou dvě tři rány, ve Flashpointu klidně jedna.
Představa, že existuje hra ze středověku, kde se skutečně jako hráč (ne jako postava) musím naučit všemožné chvaty a údery (přes klávesy či myš) abych přežil, je naprosto dokonalá a toužím po ní roky. V praxi by to znamenalo, že při prvním hraní bys byl třeba půlku hry lama a pak děsnej machr a mistr meče - při druhém bys byl mistr meče od začátku - resp v případě rpg by se třeba hůř máchalo nějakým klackem než vyváženým mečem, ke kterému by ses dostal třeba až v půlce hry.
A kdyby tě někdo sejmul během třech ran, tak co? V čem je to horší, než se s někým mlátit 5 min a umřít až pak?

@SíDžej (14.02.2013 11:08): To víš, říct, že Amíci jsou vlastně blbci... to je hned :)
@Walome (14.02.2013 10:23): Tak prej ve trojce bude zaklínač místo nesmyslných kotoulů (sic mně nevadily), dělat, stejně jako v knize, piruety a tak nějak se vyhýbat reálněji. Fakt je, že mě souboje v dvoje bavili více než v prvním díle, protože byli živější...jen se mi nepozdávalo, že obyčejný člověk vydržel toho víc a působil větší zranění než trénovaný mutant, ale tak jsem zvědav s čím poláci přijdou příště.

Ještě k tomu flamu na tom codexu, teď jsem to dočetl a ti lidi jsou tam fakt na facku. Nemyslím si, že vůbec chtěli konstruktivně diskutovat, samý hate, najít si v argumentaci skulinky, ty převést do nesmyslných extrémů a další hate a negovat vše jak jen to jde.
@Walome (14.02.2013 10:23): Toto nevyvazenie damage vs damage mi tiez nie je uplne sympaticke. V zmysle ze postava vydrzi 2-3 rany mecom ale hociaky zmrd vydrzi zahadne 15-20 ran mecom.... V zasade aj dlhotrvajuce suboje su dost nezmysel.... drviva vacsina akychkolvek realnych subojov trva v podstate par sekund a nie dlhe minuty. Ci uz so zbranou alebo bez. Boje by mali byt velmi rychle, maximalne par sekov-uderov a koniec, ziadne vykryvanie desiatok uderov a desiatky utokov na nepriately... tak to v reale fakt vobec nefunguje.
@SíDžej (14.02.2013 10:15): Tak tak, to je další věc - zrovna teď hraju Zaklínače 2 a tam ten "systém boje" je takovej, že se nadopuješ elixírama a pak musíš uklikat nepřítele k smrti, jenže ten tě sejme pár ranama, takže musíš furt pobíhat okolo něj, aby tě netrefil a vypadá to více než komicky.
V podobných hrách chybí opravdu reálně vypadající souboje, zejména při bojích meč na meč - a né stát metr od sebe a máchat mečem zleva doprava - jo a ani nekomentuju kryt, kterej je v Zaklínači na dvě věci (ačkoli se mi zdá, že v rozšířené edici Geralt reaguje hned po zmáčknutí klávesy).
Spíš se mi líbí názor Vávry, že házení kostek a tedy systém náhody a pravděpodobnosti je v soubojích už přežitek a mnohem lépe působí vizuální prezentace souboje, jehož účinnost u něj ve hře bude záviset dost i na zručnosti samotného hráče. Tleskám, fandím. GO VÁVRA GO! (a když sám tvrdí, že vymyslel opravdu inovativní způsob boje, tedy ne nějaký skyrimlike apod. , tak nemám důvod mu nevěřit)
@MickTheMage (14.02.2013 00:12): Vždyť má pravdu, krucipísek. Ve všem. Ale jinak bych rád podotknul, že ten, co pokládá otázky, očividně neprošel warhorse blog, protože "dva roky a ještě nic nevíme" je pěkná blbost.

Souhlas s tím, že TES je jednookej králem, protože tu fakt není jiná alternativa - otázkou samozřejmě zůstává, jestli Vávra splní to, co tvrdí, to už je jiná debata.

Ovšem koment "I love how this dumbfuck criticizes Americans for daring to create a game with a castle, as it's *so* out of place, Yet this Czechoslofaggiot made two games about the American Mafia. " mě upřímně pobavil :-D
@MickTheMage (14.02.2013 00:12): Hezký. A právě detaily se mi líbily na Mafii. Policie mne bude prudit, že jedu na červenou? Dá mi pokutu, pokud pojedu příliš rychle? A zase já nebudu prudit, že polda po mně jde, když jedu o 1 km/h rychleji. Nečekám, že do hry u takové podružnosti budou programovat algoritmy, když je tam omezovač.
@montana (13.02.2013 13:05): HUŠ! :)

A tak já nevim, já si myslil, že tu dlouho nebyla hra podobného druhu... a asi dlouho nebude - ty přestřelky jsou děsnej fail (sice hezky vypadaj, ale...) ... + to kupování nemovitostí připomíná hry na facebooku - pořád to samý dokola. Prostě jsem doufal JA2 říznutý s trochem Tropice a Gangsters...