Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

No me zas pro zmenu zacina srat jak mi hra skriptovane haze nepratele za zada, jak AI podvadi a nepratele obcas vedi ze jsem prave nekoho uskrtil na druhe strane budovy, ze neni "slyset" panak 5 metru ode me protoze je o 4 schody vys v "jine oblasti" nebo kurva co. Prisaham ze ta hra si hlida abych nahodou nevycistil nejakou oblast potichu. S vinem bezte nekam.
@USER47 (17.06.2013 20:21): Tak já tu hru celkem sleduju a jako ty pokroky během jednoho roku jsou vážně obrovské. Co si budem povídat jestli se to dostane přes alfu, tak to bude podle mě celkem indie hit. Protože je to fakt v mnohém originální slepenice.
@Aba (17.06.2013 20:11): Mě by především zajímalo, zda z toho někdy vyleze pořádná a dodělaná hra. 99% těchhle komplexních ambiciozních indie záležitostí nikdy nepřeleze přes alpha dema...
...sort of a cross between The Elder Scrolls: Oblivion and X-Com. :D

Eh, z traileru to příliš zajímavě nevypadá. Pokud jde ale o východní tématiku, tak se těším na Tengami a The Coral Cave.
Kdo všechno se těší na Kenshi? (Drolina se neptám, ten se musí těšit, i kdyby z povinnosti! :D)
Ja sem zatim s The Last of Us vcelku spokojenej. Zatim mi nejvic vadi to, ze na Naughty Dog je to hodne necekanej a odflaklej bugfest (prolinani postav s texturama, divny odlesky, prochazeni postavama, vypadavajici animace postav). Nepomaha tomu ani veletupa AI, ktera nevadila v arkadovym Uncharted, ale tady bije do oci. Kazi mi nekdy zazitek, protoze jinak jsou prestrelky vcelku slusne napinavy.
Rozvlacna a pomala hratelnost se mi libi. Ve vetsine pripadu zadny trapny WOW sceny, ale opravdu cesta skrz post-apo mesto. Hodne ocenuju ze vetsina scen, prostor a popisovanych situaci dava ve hre opravdu smysl a nejsou to random lokace s rozhazenyma post-apo kulisama, jako jinde. (viz. pasaz zhruba od more se ztroskotanou lodi a dopisem Ishe, pres tunely, az po opustenou ulici)
Otravny zacina byt opakovani mechanismu "vylez nahoru/podej zebrik" a "preplav na palate". Ocekavam, ze se budou tahnout az do konce hry, coz je des. Na zacatku mohlo byt jeste vic a delsich nocnich pasazi s Clickery, protoze ten jejich zvuk v naproste tme je fakt strasnej a atmoska paradni :)
Jinak na normal se vsude valy mozna az moc veci, taham u sebe vsechno v batohu 3x a skoro to nepouzivam. Vyplati se asi rovnou hard...

Pro me je vcelku necekany, ze to fakt neni zadna hra pro masy a ten pomaly uvod a celkove pomalejsi hratelnost spoustu beznych retardovanych hracu odradi a hru zahodi.
Jde na ps3 vytvořit US účet, když už mám jeden na cz adresu a pokud ano tak prosím jak, tedy spíše asi zadat nějakou fake adresu, ale jde o kartu je možné použít co mám, to jest kartu, kde adresa držitele je cz adresa?
Dneska jsem dal tu cast s Billem a jo je to celkem slusne tady. Ale stejne mi prijde ze musim hodne hmourit oko abych tohle napsal. No zacinam verit ze bych tomu moh treba dat i za 8/10 jestli se to bude ubirat timhle smerem. I Am Alive mi kazdopadne porad prijde jako lepsi zazitek.
Mám odehrány dvě hodiny, baví mě to dost. Slušný herní mechaniky a skvělá atmosféra, dobře napsaný. V rámci žánru toho moc lepšího není.
@Fg (16.06.2013 23:58): Mě to začalo bavit dřív, prostě v momentě, kdy je tam těch zombíků x a ty víš, že silou je všechny nedáš. Jinak ale teda je tam dost chyb - na to, že je hra postavená na tom, že máš za zadkem NPC, tak se chovaj dost pitomě a nelogicky, dupou, mluví nahlas v přítomností clickerů a přebíhaj přímo před nepřátelema. AI protivníků je místy taky šílená.
Rozhodně to není žádná pecka, ani "vrchol generace", ani 10/10, ale je to určitě slušná hra. Ale faktem je, že hra zatím nepředvedla nic převratného.
Tak teda začátek Last of Us fantastický, Naughty Dog jsou skutečně mistři, je to jak film. Ale drtí mě to nízké rozlišení, zubatost a hrozný framerate. Hrozná škoda že to není PC/PS4 záležitost.
@shotokan san (16.06.2013 15:13): já poslouchám Sun Ra, takže košty jsou naprosto v pohodě, žádné kýčovité zkurvené svinstvo :D
Prostě a jednoduše vzhledem k tomu o co se snažíš se prostě asi obecným melodickým tisíckrát ohraným kýčovým námětům nejspíš nevyhneš, ja jsem přes hudbu prostě trochu magor, kde jistým odpouštím jiné nekompromisně "trestám" :D
Vzhledem k hernímu námětu "robot" by jsi měl i sladit „future“ hudbu, takže čekám experimentální nářez, něco jako v tom koštu, který byl fajn.

@Majkee (16.06.2013 16:10): :D

@ViRus (16.06.2013 14:33): :D
@Walome (16.06.2013 13:55): Osobně nevím, co si o AI v LoU myslet. Občas mi přešli potichu do zad a jindy nesmyslně letí proti hráči. Otázkou je, na kolik jsou to skripty. Uvidím při dalším hraní.
@Aba (16.06.2013 10:40): Tady je reakce skladatele
"Zdravím. Co se týče hudby, studuji konzervatoř a vím, že neexistuje jediný hudební motiv, který by byl jedinečný. Jelikož ukázky patří k tvorbě herní a filmové, nemohu si v těchto případech dovolit psát moderní sonátu pro violoncello a akordeon, takže se zdržím jednoduché a přístupné poslouchatelné hudby. Bohužel je jí na světe takové množství, kde jsou i třeba naprosto stejné melodické náměty, někdy i ve stejných tóninách, nedá se něco takového uhlídat. Nicméně pokud je míněna hudba ze hry "Build a Snowman", tam je její melodika záměrná- jedná se o variativní melodie na písně "Rolničky, rolničky", "Tichá noc" a další. V ostatních případech si nějaké krádeže nejsem vědom a budu rád, pokud se skutečně budete snažit a povíte mi, kde jste přesně co slyšel (rozhodně bude kvantum podobné hudby, jako třeba ke hře Expanze)- tam už je to dáno instrumentací a orchestrací+ použitím tzv. středověkého modu, který se používá ve většině histroické hudby k historickým filmům."
ještě mi řekl ať ti tu něco ze soudobé vážné hudby, ať se pobliješ
http://www.youtube.com/watch?v=EN0MdBX2i1A

Jinak odkaz na video hry je http://www.youtube.com/watch?v=bwMoGrBKG1A&feature=youtu.be

KZ3 je asi ve vsem lepsi jak KZ2, nejvic potesila variablita prostredi a vetsi duraz na pribeh. Sice mi prislo ze prestrelky jsou obcas takove... nevim, tupejsi, ale celkove jsem si KZ3 narozdil od dvojky docela uzil, aspon to nebylo furt to same ve stejnem prostredi dokolecka.
@Fg (16.06.2013 13:45): To se Ti nedivim - LoU mi přijde jako taková procházka po postapo městečku se sem tam nějakou, nijak záživnou, akcí.
AI tradičně mizerná (zombíci a lidi ji maj skoro stejnou, různý drobnosti, který mi přijdou úsměvný (divná animace postavy při seskoku)... jediný, co to pro mě táhne dál, je opravdu hezké prostředí a pro mě dobrej = na hru nadstandardní storylajna. A postavy mi přijdou ok.

Jinak ale hype jako prdel.
Zdravím!
Díky mému skladateli jsem dostal nápad udělat takový menší remake na hru Ugh. Navíc o skoro žádném remaku té hry nevíme. Hru bychom chtěli dát do nového grafického i hudebního kabátu a zasadit ji do budoucnosti. Hlavním hrdinou nyní nebude svalnatý pračlověk, ale robot zvaný Robuste.

Kdo na hře pracuje a koho hledáme?
Vedoucím projektu, programátorem a game-designerem jsem já Marek Škreko, dále tu máme velmi talentovaného skladatele a zvukaře Václava Špírala, někdy známého jako Wenna a třetí člen je Dominik Svatek, používající přezdívku xDomx, který je pomocný game-designer.
Bohužel tohle bude naše první společná hra, takže nemůžeme dostatečně prokázat své schopnosti na již dokončených hrách. Co se týče našich samostatných zkušeností, pak to zatím ve svém oboru z nás nejdál dotáhl skladatel, který vytváří běžně skladby na vysoké úrovni a pracoval i na několika solidních herních projektech. Já jsem zatím dokončil pouze jednu hru, nazvanou Zkoušky TSO, která je však uložena na starém počítači, ke kterému však již nějakou dobu nemám přístup.
Hledáme šikovného vektorového grafika, který by dokázal vytvářet grafiku a animace v podobném stylu jako je má provizorní grafika, ale na vyšší úrovni. Požaduji také, aby měl skype pro komunikaci.

Co bude hra obsahovat a co již máme hotové?
Obsah hry není prozatím pevně stanoven, jelikož nechceme na hře dělat 20 let, tak jsme hru rozdělili na několik částí. Určili jsme priority jednotlivých částí a sestavili žebříček od těch nejdůležitějších po ty méně důležité. Zároveň jsme si dali časový limit, který když nestihneme tak doděláme tu část na, které pracujeme a hru vydáme, pokud to stihneme, pak pokračujeme dál na méně důležitých částech hry. Základní verze hry obsahuje 5 levelů, rozšířená pak 9 levelů, minihry, achievementy apod. Hotový máme již první level, kromě grafické části a zvuků (skladatel má do konce června dost nabitý program), také většinu konceptů a dvě skladby.

Co nabízíme?
Myslím, že spolupráce s námi je pohodová, nejsme zatím ani tým, pouze parta 3 lidí, která spojila své síly, aby stvořila tuto hru. Na nikoho nějak výrazně časově netlačíme, ale na druhou stranu nepotřebuji grafika, který udělá jeden obrázek měsíčně, to bychom hru nikdy nedokončili.
Kromě toho nabízím místo v credits, určitě zkušenosti a snad i zábavu.

A tady nějaké ukázky hry
(kdo by měl zájem stát se grafikem, samozřejmě pošlu přímo to, co už máme hotové)
Tady je začátek příběhu:
Hlavní postava je robot, zvaný Robuste. Byl vyroben jako všeobecný dělník a pracoval v jedné továrně na ženské židle. Bohužel pro našeho hrdinu, firma vlastnící továrnu začala krachovat a musela se zbavit mnoha svých zaměstnanců. Není divu, že vyhodili i našeho robota. V práci spal, vypouštěl své olejové kapaliny na stanovišti, očumoval šéfové výfuk apod.
Jednou, když náš symbol ctnosti a pracovitosti projížděl na záchodě internet na svém Robo-mobilu, objevil jedno pradávné forum VCH. Projížděl si a četl diskuze, ale všechny přílohy již byly nefunkční. Poté však objevil jednu diskuzi na, už v té době starou, hru zvanou Ugh! Šlo o borca z pravěku, který si sestrojil létající krabici, pomocí které převážel ostatní obyvatele jeskyně na běžně těžko dosažitelná místa. Robuste napadlo, že by taky mohl, díky svým dělnickým schopnostem, zkonstruovat primitivní loď a pomocí ní si vydělávat robo-peníze, stejně jako ten vousatý pračlověk.
Svou loď nazval Silver Momser.

Krátká ukázka ze hry http://www.youtube.com/watch?v=bwMoGrBK ... e=youtu.be
(ve skutečnosti se hra tolik neseká, ale pro ukázku, že již je něco hotovo to snad stačí)

Případně na Špíralovu práci se můžete podívat zde http://www.vaclavspiral.skladatele.eu