Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mimochodem ten byt je hodně velkej luxus. Bydlet bych v něm tedy nechtěl, ale to jen kvůli absenci oken (což asi pro upíra není nevýhoda).

Btw bavili jste se někdy za Malkaviana s televizí? Když reportér hlásí tuším tu zprávu o vraždách z hotelu a pak řekne, že pachatel ještě není znám, ale všichni vědí, žes to byl (/byla) ty? :-)
Nebo jak vypráví ten vtip s tuňákem?
Ani já ne, vždycky jsem se mu snažil spíš škodit. Možná uzrál čas na novou sehrávku.
@HolyMeatball (15.06.2012 02:28): "před tím je patrně porušila víc jak pětkrát " Fakt? To je dobrý :) Já za celou hru ani jednou. Vlastně jednou, když mě odhalil ten můj kámoš z dřívějška - což je mimochodem supr herní moment.
Teda, známá si nemůže skutečnost, že to rozehrála znovu, vynachválit. Že prej se teď mnohem víc věnuje vedlejšákům, víc dbá na dodržování pravidel maskarády (před tím je patrně porušila víc jak pětkrát -_-), udržuje si lidskost atd. A že prý mám pomalu přemýšlet, do jaké hry jí zasvětím příště. D:
@Hamster (09.06.2012 22:52): Radši ovládat otroky, než pak mít výčitky, že mi nějaký zdechl. Nebo možná spíš vztek - aby je člověk uléčil, ochránil a přesto mohl využívat, to je prostě vopruz. No, ale alespoň vím už o někom.
Abych to upřesnil - s odpovídající AI je radost mít nezávislé parťáky. Vzhledem k tomu, že jsem to ještě nezažil, tak je to spíš taková moje víra.

@HolyMeatball (09.06.2012 22:58): Rozhodně ukládat minimálně tři pevné savy + quicksave. Platí pro všechny hry, pro Bloodlines dvojnásob ;)
Tak savy taky byly ztraceny, ale známá se vcelku bez rozmýšlení rozhodla hrát od znova za jinou postavu, a bez češtiny. ^_^
@USER47 (09.06.2012 19:20): Což je mimochodem další věc - nevím o nikom, kdo by si počítačem ovládané parťáky zamiloval - to se táhne už od Falloutů. Nechápu tedy, proč to chtějí tvůrci použít. Notabene nezávislí vývojáři.
Tak ona ta survival část asi nebude pojatá nijak hororově, jako spíš strategicky. Rabovat okolí, upgradovat si základnu, řešit konflikty mezi postavama, na to se zvolená perspektiva imho celkem hodí. Těžko říct jak dopadnou boje. Samotnej tahovej systém mi žíly netrhá, spíš by mě zajímalo, jak se jim podaří poprat s tím, že nejdou přímo ovládat parťáci.
Co se týče Dead State - miluju zombies a miluju RPG, přesto jsem hluboce přesvědčen (a videa to dokazují), že jak zvolený pohled, tak bojový systém je naprosto hloupým nápadem u takové hry. Dost to podle mě vylučuje správný a intenzivní 'survival feeling', který jsem zatím potkal výhradně u Resident Evil 2. Jistě, v jiných hrách se v náznacích objevil také, ale v konceptu Dead State bude asi dost vzácný.

@HolyMeatball (09.06.2012 18:56): S tímto konkrétním bugem jsem se nesetkal. Každopádně počítej s tím, že může být součástí toho savu, dost možná přeinstalace a odstranění češtiny nepomůže - občas se to u Bloodlines stávalo. Každopádně napiš na e-mail (býval vždy v readme) autorů a popiš jim svůj problém (pomůže i konfigurace systému), možná ti poradí. Každopádně, pokud stále pokračuje vývoj patchů, mohli by to v následující verzi odstranit - tímto způsobem, pokud je mi známo, se odstraňovala valná většina bugů.
Tak to vypadá, že čeština přece jenom trochu problematická bude. Známá je momentálně seklá v Hollywoodu s questem B-Rated Writer. Dle návodů, jak psaných tak video, by v Lucky star hotelu měla najít Davida, který tam ale není. Místo toho se za ní okamžitě po vstupu zamknou dveře, opodál najde Ninese, který jí směle zopakuje to, co už jí jednou říkal, počemž se dveře zase odemkly, načež se ale ihned objevila v spešl taxíku, kde jí bylo řečeno to a to a který jí vyhodil u chrámu v čajnataunu. Kromě toho questu měla aktivní i Dead Ex, u kterého by podle návodu měla Isaacovi říct o zrzavé labuťi, načež Isaac měl povyprávět o jisté někom, jenomže místo toho na labuť vůbec nepřišla řeč a místo toho jí Isaac udělil quest o chrličích. Budem zkoušet reinstalovat a případně se aspoň na tenhle úsek vyhnout češtině, ale kdyby někdo náhodou o tom něco věděl, ocenil bych to. /人◕ ‿‿ ◕人\
Teda Dead State vypadá parádně. Už jsem to pledgenul. Za předpokladu že všechny ty RPG vyjdou a budou kvalitní, to budou neskutečný oldschool RPG žně - Wasteland 2, Age of Decadence, ShadowRun, Dead State...
@HolyMeatball (06.06.2012 22:39): Jo, moji slečnu takhle chytlo Dragon Age, přičemž poslední co hrála předtím bylo možná Zoo Tycoon. :-)

Akorát že pak už ji nebavilo žádné jiné RPGčko, že to prý není dost dobré :- /

Tak aby se té tvojí nestalo něco podobného, Bloodlines je taky dost výjimečná hra :-)
@Walome (06.06.2012 22:36): Právě že během dvou dnů se dostala až do Downtownu a žádné problémy nehlásila. Sice zrovna odmaturovala a tak má momentálně kvanta času, ale naposled vážně hrála před x lety a dvěma generacema...mezitím akorát semtam nějakej ten Tekken a chvíli ještě Counter Strike. Jsem na ní docela pyšnej. :D
Jenom jsem chtěl zmínit, že čeština je nakonec plně kompatibilní s tím wespovských patchem, zdá se. A známou to chytlo daleko rychlejc a lehčejc, než jsem čekal. ^_^
Speciální na upíří zuby prý :D
edit a třeba druhý příklad pokud chceš Stará babka v jídelně ti dá spolu s věcmi Lily i její kabelku, kterou ji pak po tom všem můžeš vrátit- a +1 bod humanity, je tam toho dost prostě :)
Pokud si pamatuješ tu pláž tak teď je tam možnost tomu chudákovi střelit i žvýkačku třeba za ten bod humanity ty prachy stojí :D to jdu udělat vždycky jako první
Taky jsem hru konečně dohrál :D vždycky jsem skončil před Smrtí Heather a je to fakt šupa.. i když ano, bylo to těžké a jednoho bosse jsem dal jen díky tomu že jsem měl hromadu krvavých balíčků a mačkal jen schopnost bloodstrike.. jinak anglicky a s nejnovější patchem- geniálnost.. fakt je to vyladěnější.. v deníku je víc zápisů, různé drobnosti kterých jste si nemuseli ani všimnout. Každý zná ten způsob jak si lehce vydělat prachy na pláži, jen to bude stát jednoho mamlase pravděpodobně život :D no tak to už tu je označené jako takový menší quest , a celkově se dostává víc expů, víc ztrát lidskosti a je to.. dokonalé :)
@Walome (06.06.2012 16:43): Nehádáš, ale diskusi si tím geniálním a hlubokým přízpěvkem: "Tohle je dobrej způsob jak si nahrabat prachy. DOTUJTE NAŠI HRU a pak SORRY, NEVYSLO TO, ALE PRACHY SI NECHAME. Ale jsem si jist, že to vývojáři myslí upřímně."
"Taky můžu napsat "hele, dělám na hře, která bude úplně supr" a už se prachy pohrnou."

Právě že nepohrnou. Jsou dvě cesty, jak uspět na kickstarteru.
1) Máš tak zvučný jméno, že si nemůžeš dovolit žádný podfuky a v případě úspěšnýho zafinancování se musíš opravdu vytáhnout. V takovým případě nemusíš ani ukázat hru, stačí jen nadhodit pár nápadů, viz. Schaffer a Fargo.

2) Jsi neznámej, ale máš rozpracovanej zajímavej projekt v dostatečně pokročilý fázi, aby mluvil sám za sebe. Viz. třeba FTL, což je roguelike hra dělaná dvojicí nějakejch kluků z Hong Kongu, ale už je v tak pokročilý fázi, že mohli ukázat demo a připlulo jim 2000% jejich zamýšlenýho cíle.
http://www.kickstarter.com/projects/64409699/ftl-faster-than-light

Nebo Xenonauts...
http://www.kickstarter.com/projects/69341191/xenonauts

Jinak většina projektů, který žádaj trochu víc peněz a zároveň za sebou nemaj jména/kvalitní obsah, peníze nikdy nedostane.
@Walome (06.06.2012 16:01): A proč by mělo několik tisíců přispěvatelů o něčem rozhodovat? Pominu-li, že si to neumím představit ve fungující podobě a ještě hůř si dokážu představit, že by nějaký vývojář dobrovolně opustil velkoprodukci, kde mu za zády dýchá 10 producentů k "alternativní" scéně, kde mu bude za zády těch lidí dýchat 10 000, není to ani cílem - vždyť zadání projektu je předem známo, rozhodují pouze tvůrci.

A co se těch tvých záruk a závazků týče, od nového nezávislého proudu zkrátka nemůžeš čekat to samé, co od léty zaběhnutého (a též notně zrezivělého) kolotoče, to jsou právě ty rizikové začátky.
@Jack_Dark (06.06.2012 15:41): Mimo Troiky ještě v Black Isle a Obsidianu...
"Around mid-to-late 2002, Mitsoda joined Troika Games, where he designed and wrote the story for Vampire the Masquerade: Bloodlines."
http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Mitsoda

Jinak kvalitních zombie her, co se soustřeďujou na to hlavní, moc není. Slovy Mitsody:
"We are so sick of most zombie games. Yes, we get it, killing zombies is fun. But that’s not what the zombie genre is about. It’s about survival, first and foremost – the struggle of the survivors faced with adapting to a world that has succumbed to an unfathomable event."

Jinak zde trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=rMl-_9J1gtg

A nový interview na RPS:
http://www.rockpapershotgun.com/2012/06/ ... ead-state-interview/

Hra jede na stejným enginu jako Age of Decadence ( Iron Tower a Doublebear spolupracujou) a třeba v těch soubojích to vypadá dost podobně.

Jinak tohle není žádnej scam, na hře už se pracuje několik let, akorát to dělaj s minimálním budgetem v pár lidech ve volným čase. Kickstarter by měl vývoj trochu urychlit a zjednodušit.
@Walome (06.06.2012 15:40): Máš nějaký příklad tvůrců, co tohle udělali? Buď jsi neznamý indie tým, co si může dovolit jen malý goal, nebo máš v průmyslu zvučné jméno, na kterém už by jsi si už mohl nadhodit více, ale tak jako tak by to pro tebe znamenalo konec. V ani jednom případě se to nezdá moc perspektivní.
@MCZ (06.06.2012 15:55): Proč ses tak samovznítil?

1)to není opakovaně (teda jestli jo, tak jsem někde ustřelil a už si na to nepamatuju)

2)já žádný negativní postoj nemám, vždyť jsem nic takového napsal.

3)"investor" je přece jen něco jiného než když koncový uživatel vloží své peníze někam zcela "anonymně" (ve smyslu bez předběžné domluvy, smluv apod.). A o nějaké míře rozhodování ze strany přispěvatele bych taky pochyboval.

4) jen by mě zajímalo co se stane, když to nevyjde (= hra nebude dokončena z jakéhokoli důvodu)
@Walome (06.06.2012 15:40): Jak by to nemělo vyjít?

Každopádně tohle je riziko podnikání. Máš důvěryhodné známé lidi, ti představí projekt a investoři jim na něj dají peníze, pakliže mu věří. V mnohem větším měřítku se tohle děje (nejen) v mainstreamovém herním průmyslu, kde už se ale investorům tolik riskovat nechce, což je právě ten důvod, proč už tam hry jako Bloodlines (které ty máš rád) nevznikají a jejich tvůrci raději hledají alternativní cesty jako je Kickstarter (který ty zjevně rád nemáš), kde mají podstatně větší šanci.

Nechápu ten tvůj (opakovaně) negativní postoj vůči crowdsourcingu, vždyť to takhle dává mnohem větší smysl, eliminuje ty parazity uprostřed a zachovává nezávislý tvůrčí přístup.

Chci říct, máš nějaký konkrétní důkaz tohoto: "Tohle je dobrej způsob jak si nahrabat prachy. DOTUJTE NAŠI HRU a pak SORRY, NEVYSLO TO, ALE PRACHY SI NECHAME. Ale jsem si jist, že to vývojáři myslí upřímně." nebo jen tak plácáš sochu z vody?
Tohle je dobrej způsob jak si nahrabat prachy. DOTUJTE NAŠI HRU a pak SORRY, NEVYSLO TO, ALE PRACHY SI NECHAME. Ale jsem si jist, že to vývojáři myslí upřímně.
Teď v noci jsem to dojel. Tohle byla bomba. :D Až mi začne hlavou proudit normální hladina slovní zásoby, tak zkusím něco sesmolit. Ale byla to bomba. :D xD