Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (14.06.2012 11:55): Ano, bubínkáči jsou poněkud obtížnější, ale jde to... Rychlonabíječ, tak se tomu říká.

Jo, Flashpoint to měl, Red Orchestra to dotáhla ještě dál, tam ti to řekne jen: "New magazine is near empty. Your magazine is about half empty."

Nejlíp jsem si zastřílel v Orchestrách a... určitě ještě někde.

Houbel nereálné, vcelku "jednoduché"
@Bodkin (14.06.2012 11:34): Jo, to by byl ideální systém.
Ale zrovna u bubínkovejch revolverů to logický je, protože prostě vysypeš nábojnice a pomocí toho udělátka na kulky tam hodíš šest novejch - neni čas vybírat nevypálený náboje.
Myslím, že flashpoint to měl tak, že pak vytáhneš poloprázdnej zásobník.
Jinak Bodkine, obecně máme po hrách stejný požadavky, stejně unreal, bohužel. Co se střelby týče, asi nejlépe jsem si zastřílel ve Far Cry 2 a v Mafii. A v Soldier of Fortune :)
@Walome (14.06.2012 10:29): Sakra, teď si nemůžu vzpomenout na CoC. Každopádně, ztráta nábojů při přebíjení je to nejdebilnější, co se může vymyslet. Trumfuje to i to klasické automatické plnění zásobníků, protože to nedává smysl. Vytáhnu poloprázdný zásobník, strčím ho do kapsy a zasunu nový. O nic jsem nepřišel. Luxusní by byl prvek náhody, kdy nabijíš nový zásobník a v žáru střelby nabiješ ten poloprázdný. Takto to chci mít všude. A když přebijím patnácti rannou pistoli v půlce, tak budu mít naráz 16 ran! A tak podobně...
@HolyMeatball (14.06.2012 10:54): Přesně, o to víc zamrzí, když mrtvola za 3 vteřiny zmizí.

Hlavně když jsem konečně sejmul toho konstábla, co mě furt prudil... a on zmizí... to zklamání ve mně přetrvává dodnes.
Z toho, co si pamatuju, má Walome pravdu. A taky se mi to tak líbilo. Ono mě se s odstupem času ty přestřelky líbili celkově. Jako v málo hrách opravdu vyžadovaly cvik, a jako v málo hrách tu člověk za každý headshot opravdu může být po právu hrdý.
@Bodkin (14.06.2012 09:50): ééé, teď nevím jak to myslíš:

ano, v Mafii to je a líbí se mi to
ano, v CoC to je taky, myslim teda :)
a pro mě je přijít o náboje menší zlo než ten systém, které je v každé jiné střílečce
@Sinister (14.06.2012 01:20): Tak tu v podstate súhlasím, že na strieľačku to nie je najvhodnejšie, ALE táto hra našťastie nie je čistokrvná strieľačka, vlastne tie pasáže, v ktorých sa nestrieľa, stoja za to.
@Borghal (12.06.2012 10:13): @Bodkin (12.06.2012 13:31): @Tulareanus (12.06.2012 12:07): Špatně jsem se vyjádřil. Zjednodušeně - nemyslím si, že Lovecraft je vhodným námětem pro čistokrevnou střílečku (zřídka líznutou několika dalšími prvky - nikterak dobře, podle mého názoru). Povídky, které jsem četl, byly mnohem více o odhalování, zjišťovaní - atmosféra rostla a houstla, až se dostala na řadu konfrontace nebo alespoň setkání.
@Tulareanus (12.06.2012 12:07): Dík za upozornění, když se nad tím zamyslím, asi jsem to tak napsal vícekrát D-:

Já mám totok plus další dva díly, budou celkem 4.

Sem tam si zobnu jednu povídku, střídám to s Poem. Pak si dám dvě tři dýmky s opiem, opiju se vínem a je dobře :)
@Sinister (12.06.2012 06:44): Ale však konfrontácia je vždy akousi katarziou Lovecraftovej tvorby - Dagon, V Horách Šialenstva, Hrôza v Dunwichi atď. Možno jedine známe Call of Cthulhu je robené v zmysle hovorí sa o tom, hoci to popisuje zas konfrontáciu tých námorníkov.
@Tulareanus (12.06.2012 01:41): Co se týče klišovitosti - ta depresivnost byla provedena strašně moc na sílu (je vlastně dominantním prvkem Lovecrafta) a z velké části jí bylo dosahováno nesmyslnými prostředky. Od začátku části s bouchačkou už je to jen laciná střílečka bez HUDu, příběh a všechno mě rázem přestalo zajímat, protože to už nebylo ono Lovecraftovské 'povídá se o tom', ale americké 'je to tady'.
@Sinister (11.06.2012 19:01): To zase mě vůbec nevadilo a když sem narazil náhodou za okny na tu oběšenou ženskou docela jsem se vylekal :-)

Ta hra mě dostala hlavně atmosférou, minimalistickou a děsivou hudbou a tou dobou v který se to odehrává.
Hm, tahle hra je jednou z nejděsivějších, co jsem kdy vůbec hrál. Paradoxně úžasná je totálně out-dated grafika. Což jsou v zásadě jediné dva plusy, protože neuvěřitelně zmršený gameplay jí stahuje ke dnu. Některé pasáže z hraní tam být vyloženě neměly, jiné měly být delší. Nechápu úplně na začátku po příjezdu města ten idiotský nápad s možností prohlédnout si celé město. Připravil jsem se o notnou část atmosféry prostě proto, že jsem se toulal, ve skriptech se udělal zmatek a já jsem se poprvé setkal s monstrem (i když bylo jen za oknem) o hodinu a půl dřív, než by to bylo logické a než to očividně autoři chtěli.
Film je bomba tolik krásného německého expresionismu z něj chčije v každém záběru až se mi z té samotné krásy motala hlava a chtělo opakovaně v pozitivním smyslu zvracet, super film. Hru testovat nebudu raději :D
Sčasti tiež chápem. Na druhú stranu, ak sa nechceš opakovať, možno by nebolo na škodu realizovať sa pri hrách ktoré komentáre nemajú respektive ich na databáze majú málo - a že takých je ;)
Chapu. Nicmene se mi nechce rozvinutyma vetama opakovat totez, co je tam napsany uz tolikrat. Ale mam potrebu vyzdvihnout tom proc jsem tomu dal tak vysokou znamku (90%). V zasade ta nizka hodnoceni komentare chapu, ale zaroven doufam, ze nekomu, kdo o te hre nic nevi, muj kratky koncentrovany komentar rekne vic nez kdyby cetl pul stranky recenzentskyho textu, coz neudela.
sunderland: Je to jednoduché, ja tiež s prvou vetou tvojho komentára súhlasím ale je tu jeden problém - ten komentár totiž nie je komentár, to je príspevok do diskusie.
No hej, ale ber to tak, že komentár je väčšinou písaný pre ľudí, čo tú hru nehrali, čiže im to priveľa nepovie.
Proc? Ta hra je prave touto scenou vyjimecna. Jinak je to slusna horova FPS, jen ten utek z toho pokoje je uzasna vec, ktera prekracuje bezna herni schemata.
:) ona ta scena je opravdu vyjimecna. Ohledne vyjadreni ostatnich kvalit nemam zadny ambice :).