@pipboy (15.09.2012 12:22): Mně se AP líbil...
Diskuze
@Sinister (15.09.2012 11:56): tak, hudba zapracovala, ale Obsidianu tak nejak verim, jediny fuckup byl Alpha Protocol a z toho vinim Segu :)
@Bodkin (14.09.2012 23:18): Souhlasím že fantasy je overplayed, ale v podání Obsidianu bez distributora se nebojím že by to byla generická sračka.
Mám pocit, že jsem snad nudnější a prázdnější Kickstarterové video neviděl. Každopádně se zdá, že mým vnitřnostem a kůži je to jedno - husina, mravenčení a podivné pocity v žaludku (které může být nadšením nebo pizzou).
Krucinál! Těším se na to!
Krucinál! Těším se na to!
No nějak se s tím vyráběním oldschool RPG roztrh pytel. Fak jsem zvědavý, do jaké míry to bude vypadat tak jak to zní.
Bože, další fantasy. Měli by zkusit něco tolik nepřehrávaného, třeba zombies nebo WW2.
Nepledgnul, ale zatím to vypadá, že se beze mě obejdou:). Fandím z povzdálí:).
@USER47 (14.09.2012 22:36): V herním průmyslu jeden z nejvýživnějších dnů za hodně dlouho...doufám že jsi pledgnul :-)
To je teda den. Nejdřív FTL, pak Black Mesa a na závěr ještě Obsidianskej kickstarter:
http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity
http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity
Pokud si to správně pamatuju, tak on po tobě nejdřív chce nějakou konkrétní lebku z hrobky ve stokách- a ty jí musíš navštívit (stačí se tam stavit i před přijmutím tohodle questu) a říct mu, že je prázdná. Teprve pak budeš mít možnost dát mu jinou.
Nevíte, proč Lothar v úkolu, kdy mu mám přinést lebku výměnou za lebku Mortehonechce příjmout lebku Tichého krále, ani Mantuokovu lebku, Soegovu nebo Hargrimmovu lebku, resp. nereaguje na to, že je mám v inventáři? Nevíte jak toto vyřešit?
@Say (26.08.2012 14:41): Souhlasím, ačkoliv vizuální stránka a jistá zpomalenost enginu mi lezla krkem.
:-)
Adieu: Samozřejmě. Nikomu tu příležitost nechci brát. Jen osobně mě to neláká. Zvláště kvůli Nwn 2 enginu.
P.S. To už jsem získal jakousi auru člověka, jehož názory mají za cíl stát se obecnými dogmaty? :-) Pomalu se mi tak začíná zdát...
P.S. To už jsem získal jakousi auru člověka, jehož názory mají za cíl stát se obecnými dogmaty? :-) Pomalu se mi tak začíná zdát...
kurva hoši já vám vůbec nerozumím :D
jaký negříci? jaká afrika? :D
jaký negříci? jaká afrika? :D
@Jab (26.08.2012 15:51): To jako že to nebude zachraňovat negříky v Africe? Snad si to zahraje ten, kdo hrává tyhle amatérský moduly a má rád ten svět.
Adieu: Jen jsem se špatně vyjádřil. Každopádně není třeba ani to ani ono.
@Adieu (26.08.2012 15:15): bum
taky jsem nechápal, vo co jim jde
taky jsem nechápal, vo co jim jde
Možná jsem blbej, ale kde jste zjistili, že se jedná o remake a ne fan-adventure ze světa Planescape?
Remake Tormentu netřeba. Nadto když je jeho grafika zajisté lepší než grafika Nwn2.
I naprosto jednoduše vyrobený pst wallpapernadále funguje. :-)
I naprosto jednoduše vyrobený pst wallpapernadále funguje. :-)
@valcik (26.08.2012 13:52): Z Witchera vymáčkli maximum, nějaké grafické mouchy tam jsou, ale jinak odvedli cdp dobrou práci.
@Say (26.08.2012 14:41): Přesně, milion nastavení kamery, jedno horší než druhé :)
@Say (26.08.2012 14:41): Přesně, milion nastavení kamery, jedno horší než druhé :)
@valcik (26.08.2012 13:52): NwN měl aspoň trošku inteligentní kameru. Což se teda o NwN 2 říct nedá ačkoliv nastavení tam má požehnaně.
@konvice (26.08.2012 10:28): seconded:).
@Zoltan (26.08.2012 11:32): To isté si myslím aj o engine NWN 1. Sranda, pritom na Aurore beží aj Witcher, človek by neveril. ^^
Nemůžu si pomoct, ale engine NWN 2 je strašný humáč. Právě to a pošahaná kamera mi znechutila hru. Při hraní se člověk ani necítil že je ve venkovním prostředí, spíš jsem si připadal jako v tunelu.
proč?
@Longin (26.08.2012 01:51): když se na to adolfiku dívám, musím jen konstatovat, zaplať pán bůh! :D
@Victor (21.08.2012 16:10): JO! Akorát kdoví, kdy se někdy něčeho takové dočkáme. Počítám, že nějaké skutečné oznámení nepřijde dřív než vydají Wasteland 2.
Bezva, tlačítko "Smazat" stále funguje, díky.
Zátěžový test tlačítka "Smazat", hádám...
[přesunuto z komentářů]
Dal bych 100% ...jenze tohle hodnoceni dostane Planetscape : Torment 2
Pro: Je to jine , a je to nove i dnes.
Proti: po dloooooouheeeee dobe zadne pokracovani :(
Dal bych 100% ...jenze tohle hodnoceni dostane Planetscape : Torment 2
Pro: Je to jine , a je to nove i dnes.
Proti: po dloooooouheeeee dobe zadne pokracovani :(
[přesunuto z komentářů]
Jediná hra, u které jsem měl na konci slzy v očích.
Pro: Všechno
Proti: Nic
Jediná hra, u které jsem měl na konci slzy v očích.
Pro: Všechno
Proti: Nic
@Jab (17.07.2012 23:00): Dle mého nejsou o moc zajímavější, než datadisky NwN1.
O NWN 2? Jsem smířen s tím, že základní hra až tak skvělá není. Ale datadisky mi přijdou oba zajímavé. A jde rovněž o možnost vyzkoušet si rasy atp., které jinde nejsou (např. Yuan-ti Pureblood).
@Jab (17.07.2012 22:46): Myslím, že Ajantis by ti vyprávěl...
Jsem už dospělý muž schopný činit vlastní rozhodnutí. :) Ale díky za názor.
@Jab (17.07.2012 21:04): Jestli nechceš NwN1 a datadisky, tak je zbytečné to zkoušet s NwN2.
odkaz
Hmm... Všechno mám. NWN 1 nechci, ale ta dvojka i s datadiskama mě láká. Každopádně kdo nemá vícero věcí, tak je to zajímavá koupě.
Hmm... Všechno mám. NWN 1 nechci, ale ta dvojka i s datadiskama mě láká. Každopádně kdo nemá vícero věcí, tak je to zajímavá koupě.
tak tohle musíte vidět fanoušci hry se jistě pobaví / zasmějí tak jako já:
Planescape: Torment - the Incredibly FUCKING game!!!
Planescape: Torment - the Incredibly FUCKING game!!!
V obou hrách jde v podstatě o to, že hrdina není jen hybatel příběhu, ale taky hlavním předmětem. Pátrá po svojí minulosti, po tom, kým vlastně je. Společníci se na hrdinu vážou v podstatě bez důvodu, jenom proto, že je to silná osobnost, ke které je to přitahuje (a to je v obou hrách myslím celkem zdůrazněno). Dále se dají zmínit celková temnost a relativně filozofické (minimálně oproti ostatním RPG nebo hrám vůbec) pojetí obou her.
KotOR 2 jsem už hrál už dávno, takže si přesně nepamatuju, jak celý ten příběh byl, ale momentálně hraju Torment a připadá mi to, že tam vidím jistou podobnost.
KotOR 2 jsem už hrál už dávno, takže si přesně nepamatuju, jak celý ten příběh byl, ale momentálně hraju Torment a připadá mi to, že tam vidím jistou podobnost.
Zero: Můžeš to nějak rozvést? Nechce se mi přemýšlet, co máš konkrétně na mysli. :)
@Zero (09.07.2012 18:26): Njn, bohužel podobně jako u neustále se sebevykrádajících Bioware, i Obsidian má záchvat originality jen občas a tak se "inspiruje" u svých starších her.
Mám takový další poznatek, nevím, jestli to někoho bude zajímat, ale všimli jste si, jak je si příběhem tahle hra blízká s KotORem 2?
@Zero (08.07.2012 19:40): jo, taky jsem někde četl že to jde, ale nezkoušel jsem.
Tak se mi zas povedlo objevit něco nového v téhle hře - nechal jsem si přeměnit lim-lima na kámen. :-D
Nechtěl bych ban...
9,5k videí už zní opravdu trochu nezdravě.
@Majkee (28.06.2012 11:08): Nic, proti jeho, eh..., práci. Ale sledovat tisíce téměř totožných videií... To bys vážně dal?
Ono totiž střih není vůbec špatná věc, btw=)
Ono totiž střih není vůbec špatná věc, btw=)