@Walome (12.07.2012 17:45): Ta hra skutečně není strašidelná, jelikož místa, kde je prostor spoře osvícen, tam sice jsou, ale je jich zoufale málo (škoda). Hra má "jen" celkově hutnou atmosféru a momenty překvapení, u kterých sebou můžeš pěkně škubnout. Často uslyšíš skřípění, vrzání apod., takže věř tomu, že krevní tlak Ti půjde tak jako tak trochu nahoru. :-) A když se Ti stane, že z ventilačky vypadne bestie, tak se Ti možná v tu chvíli bude náramně hodit spodní prádlo, které dobře saje. ;-)
Diskuze
@Walome (12.07.2012 17:45): to máš dobrý
@marwel (12.07.2012 17:38): To mám u knih, ale u her se bojim i u těch, které to neplánují. Mass Effect, Gothic apod :)
Kraviny. Keď si pustiš Dead Space poriadne NAHLAS a v NOCI, tak sa možno aj posereš.
A navíc po celou dobu za stálého světla.
@Walome (12.07.2012 17:14): Never vsemu co se povida. Dead Space neni tak strasidelna hra, jak ti tu lide perou do hlavy.
Ale asi zalezi dost na tom, jak snadno a jak moc vnimas atmosferu her. Ja napriklad, ac atmosferu her vzdy rad vstrebavam co to jen jde, nevypudim z hlavy fakt, ze jde pouze o hru, tudiz koukam na hru s odstupem a nemohu se tak skutecne bat, at uz je hra jakakoli. A u Dead Space je to jeste zmirneno tim, ze jde o hru z pohledu treti osoby.
Ale asi zalezi dost na tom, jak snadno a jak moc vnimas atmosferu her. Ja napriklad, ac atmosferu her vzdy rad vstrebavam co to jen jde, nevypudim z hlavy fakt, ze jde pouze o hru, tudiz koukam na hru s odstupem a nemohu se tak skutecne bat, at uz je hra jakakoli. A u Dead Space je to jeste zmirneno tim, ze jde o hru z pohledu treti osoby.
@Walome (12.07.2012 17:14): no až uvolníš zlo spuštěním této hry tak tě třeba i kousne - soused.
Budu teď tejden sám v prázdným baráku se psem, co občas zašramcá a sousedama, co občas zakřičej... mám koule na to rozehrát Dead Space? Toť otázka.
@Walome (25.04.2012 11:10): blik, cvak příjem:D a kecy prdy beďary:) ty vado vago. soží koží boží mroží. no, tak. jdu někoho zabít
@Fg (25.04.2012 11:03): Simtě, blik cvak příjem :)
@Chuck (25.04.2012 02:43): jo jo:D
@Chuck (25.04.2012 02:43): Skvělý... a to nám ještě po půdě běhá kuna... už teď se bojim :)
@Walome (24.04.2012 22:44): Isair to vidí možná takhle, ale buď připravený na to, že v noci budeš chodit na záchod raději s doprovodem, popř. to odložíš na ráno. :-)
@Isair (24.04.2012 22:40): Tak v tom případě je to přesně pro mě :)
Dead Space imo stojí hororovými prvky za prd i za tmy... ale jinak je to fajn hra:).
@marwel (24.04.2012 22:04): Já strašidelný hry hraju zásadně za tmy, protože jinak stojej za prd - to je jejich velká nevýhoda. Např. Alan Wake je hra o hovně, ale stačí ji hrát ve tmě a seš posranej :)
Ale třeba takovej The Suffering, to bylo děsuplný i za světla.
Ale třeba takovej The Suffering, to bylo děsuplný i za světla.
@Walome (24.04.2012 21:46): škoda se nebát hraj to na kyblíku a s otevřeným oknem
@Walome (24.04.2012 21:46): Zase tak spatna hra to neni.:-) Ted vazne, nic ti preci nebrani hru hrat ve dne. Pri hrani ve dne se sotva budes bat a bavit se budes i tak.
@Walome (24.04.2012 21:46): To dáš! Není to zas tak strašidelný ;)
Na steamu za 3 Eura. Já do toho jdu, ačkoli to nikdy nebudu hrát, protože bych se u toho posral :)
To víš, držitelů originálek zřejmě rapidně ubývá, a tak si těhle lidí hluboce váží. :-))
Wow, takhle rychlé EA nikdy nebylo :D
Takže mi právě teď napsali: "Dobrý den, počet aktivací jsme Vám navyšili, hra by opět měla jít nainstalovat/spustit. S pozdravem..." Tak jsem zvědav.
NateLogan: Zatím to řeší crack, což je paradoxní, ale jiná cesta v současné době není.
Chuck: Nejde o počet počítačů, ale počet aktivací. Nevím jak u Dead Space, ale občas (mno, vím jen o Bioshocku, když tuto blbost ještě měl) jsou ty aktivace nutné provádět zvlášť na každém uživatelském účtu Windows, natož pak po reinstalaci Windows.
Takže pokud si každou instalaci zvlášť neodinstaloval/nedeaktivoval (jde to i přes průzkumníka her ve Vista a Win7), klidně si o ně mohl přijít (divné je, že bys měl mít povolené 3 instalace).
Napiš na EA support, počkej pár dní/týdnů a snad ti navýší aktivace.
Takže pokud si každou instalaci zvlášť neodinstaloval/nedeaktivoval (jde to i přes průzkumníka her ve Vista a Win7), klidně si o ně mohl přijít (divné je, že bys měl mít povolené 3 instalace).
Napiš na EA support, počkej pár dní/týdnů a snad ti navýší aktivace.
Tak se mi stala taková zvláštní věc. Znovu jsem po druhém reinstalu windows nainstaloval tenhle díl a při spuštění mi to vyhodilo hlášku EA v tom smyslu, že jsem dosáhl limitu licence na více počítačů a že si mám zažádat o nový CD key. Jelikož ta jejich hláška je nesmysl (použil jsem tu hru jen u sebe), je možné, že ten reinstal windows způsobil to, že ta hra vyhodnotila, že se jakoby jedná o jiný počítač? Je o to víc zvláštní, že po prvním reinstalu jsem hru znovu nainstaloval a spustil bez problémů, ovšem po tom druhém už nastal tenhle problém. Ledaže by ta licence byla celkem na 2 počítače a po tom prvním reinstalu to už vyhodnotilo stejně jako teď, ale v té době jsem se ještě vešel do limitu. Psal jsem na jejich podporu, tak to zatím (snad) řeší, tak jsem zvědav na verdikt.
Říkáš, že ještě zažiju hodně horké chvíle, jo? Proto jsem pro sichr použil výraz "zatím".
Mimochodem, jak vypadá ten sphincter, o kterém se často mluví v popisu hry? To je ta přerostlá, asi třímetrová svině, co mi jednou těsně po animaci chtěla ukousnout hlavu?
Mimochodem, jak vypadá ten sphincter, o kterém se často mluví v popisu hry? To je ta přerostlá, asi třímetrová svině, co mi jednou těsně po animaci chtěla ukousnout hlavu?
neříkej hop, dokud to nedohraješ...
Minimálně je tam znatelný pokrok v grafické stránce. Většinou hry za pětikilo nekupuji, ale tohle se po zkušenostech s jedničkou nedalo ukočírovat. :-)
Dvojka je hodně podobná jedničce, ale prospělo by jí trochu lepší dávkování tempa, zejména by to chtělo ubrat nepřátel ve druhý půlce.
To zní dobře:). Až bude za nějakou rozumnou cenu, nejspíše jí také vyzkouším.
Dvojka zatím výborná. Jsem v polovině a konečně si po půl roce nějakou hru užívám. Po stránce dějové a příběhové mi připadá lepší, akorát někteří nepřátelé jsou na mě moc rychlí. :-D
Jo, fajn:). Jen to rozuzlení trochu zklamalo (čekal jsem, že z toho příběhu vytěží víc)... závěr pak jak z tuctové FPSky (a trochu natahovaný), ale jinak dobré. Určitě si to někdy zopakuji.
A co, jaká je zatím dvojka?:)
A co, jaká je zatím dvojka?:)
Isair: Tak co, dobrý? ;-)
K tomu mohu říci pouze jedno - hodně štěstí se sháněním. Jsem rád, že jsem sehnal japonskou verzi BioHazard: Code Veronica na DreamCast (tzn. původní Code Veronicu, kde ještě Wesker nebyl dělán jako polobůh, ale obyčejný člověk, který v souboji s Alexiou dostal na prdel), ale sehnat japonskou PC verzi, to nebude sranda. I když kdyby si ji sehnal (originál, nejlépe více kusů), tak dej vědět, hned bych jich bral.
Tuhle mám na mysli. Trik je v tom, že jazykové soubory je možné nahradit těmi z EN verze :) Ale vlastně to není problém ani v JA verzi.
Jediné, co vyšlo oficiálně je platinová edice, která vychází z Dualshock edice a má navíc pár kravin - vyšší rozlišení, galerii videí, nákresů... A pak vyšla v Japonsku vylepšená verze, která má prý mnohem kvalitnější videa, tak pokud umíš japonsky, tak to ber ;)
Vím, že existuje nějaká částečně vylepšená verze RE2 na PC, ale ji na vlastní oči neviděl.
Nějaká šance na PC port pro CVX?
Nějaká šance na PC port pro CVX?
Tak hlavně kvůli RE Zero,Remaku, UCh a DCh jsem si koupil Wii a CVX vyjde na x360/ps3 ke konci roku v HD verzi. Druhý díl vylepšenou verzi nemá - ta na GC je to samé co na PS2, stejně jako trojka a moc nevěřím tomu, že se jí dočkáme, ačkoli bych to bral.
No, remake 2ky a (upravený) port GC jedničky (a Zera) bych docela ocenil. No, CV taky.
Tak ono to mohlo být tím bugem, kdybych s tím hrál celou hru, tak by to tím bylo určitě :).
Hele je to možné, protože Silent Hill má s RE vcelku společné znaky - oboje jsou horory (RE survival horor a SH psychologický horor), obě série jsou japonské (ne všechny díly jsou dělány v Japonsku, což dokazují SH Homecoming a Downpour nebo RE Operation Raccoon City)... Ale RE je od Capcomu a SH od Konami, takže by z Tebe tvůrci neměli radost ;). Pro mě jsou obě série hodně oblíbené (hlavně tedy RE), protože na PSX jsem u nich strávil mnoho večerů a nocí.
Teď mě napadlo, že RE má jednu vcelku milou vlastnost - nacházíš náboje do všech zbraní, i když je nemáš, což se Ti v DS nestává a nutí Tě to používat vícero zbraní - což je mnohem zábavnější, než dohrát hru s jednou zbraní. Až jsem z toho všeho dostal chuť si nějaký RE zapnout.
Hele je to možné, protože Silent Hill má s RE vcelku společné znaky - oboje jsou horory (RE survival horor a SH psychologický horor), obě série jsou japonské (ne všechny díly jsou dělány v Japonsku, což dokazují SH Homecoming a Downpour nebo RE Operation Raccoon City)... Ale RE je od Capcomu a SH od Konami, takže by z Tebe tvůrci neměli radost ;). Pro mě jsou obě série hodně oblíbené (hlavně tedy RE), protože na PSX jsem u nich strávil mnoho večerů a nocí.
Teď mě napadlo, že RE má jednu vcelku milou vlastnost - nacházíš náboje do všech zbraní, i když je nemáš, což se Ti v DS nestává a nutí Tě to používat vícero zbraní - což je mnohem zábavnější, než dohrát hru s jednou zbraní. Až jsem z toho všeho dostal chuť si nějaký RE zapnout.
S tím bugem jsem si dělal prdel. Jak tě tak čtu tak mam štěstí, že jsem DH hrál před Evilama. Že se tedy mám na co těšit! A právě jsem si uvědomil, že mám asi místo mozku z píva kostku a Resident Evil jsem si splet s Silent hillem!!???
Takže můj příspěvek o trochu níž je tím pádem mimo mísu! Ach ten mozek!
Takže můj příspěvek o trochu níž je tím pádem mimo mísu! Ach ten mozek!
Tím to není, sice jsem musel loadnout hodinu zpátky (chvíli mi trvalo, než jsem si toho všiml - kamarádovi se stalo totéž a stává se to i uživatelům na konzolích) a už se mi znovu neobjevil, ale to mi tolik nevadilo, ještě bych to zkousnul, protože to zrovna byla hodně banální část, takže jsem ji rychle proběhl, ale prostě u většiny věcí jsem si říkal "to už jsem viděl v RE". Hunter? Nemesis z RE3+Regenerator z RE4. Ten mrazák, kde ho zabiješ? V RE5 nepřítele v podobné místnosti stejným způsobem upálíš (ustřelíš mu končetiny a zapneš danou funkci)... Celý obchod je to samé, jako obchodník v RE4/RE5 - můžeš si tam za získané peníze (z nepřátel či prodaných předmětů/cetek/pokladů) nakoupit a vylepšit zbraně, zvětšit inventář, ale narozdíl od DS si v RE nemůžeš koupit náboje a v RE5 si navíc můžeš v obchodě (který byl oproti čtvrtému dílu pozměněn) uložit výbavu. Vylepšuješ si zdraví, inventář v DS je hodně zjednodušen oproti RE. Když na Tebe někdo zaútočí na blízko, tak ho mačkáním tlačítek odrazíš...
Celé to tim RE smrdí na světelné roky, což by nebylo tak špatné, kdyby to celé nebylo tak hrozně předvídatelné, jednoduché a stereotypní - má na Tebe vyskočit nepřítel? Tak Ti ho ukážou, aby ses náhodou nelekl. Na zemi leží mrtvola s končetinami? Hádej, co se stane, když do ní střelíš. Ta hra si hraje na originální a hororovou hru, ačkoli originální ani náhodou není a dělá všechno proto, aby ses náhodou nebál nebo nelekl.
Jediné, co je originální a zábavné jsou stavy beztíže, to byly fajn části.
Nejúsměvnější na tom celém potom je, když se podíváš, jakým směrem se ta hra (série) vydává dál - EA/Visceral Games nestačilo, že vzali ten gameplay z RE, ale oni vzali celou politiku Capcomu. RE5 měl prequel film - DS ho má také. RE má komiks jako doprovodný příběh - DS ho má také. RE má on-rails shooter - DS ho má také... Jelikož jsem opravdu chtěl mít DS rád, tak jsem se o to hodně zajímal a to, jak z toho chtěj hned vymáčknout (udělali během roku to, co jiným sériím trvalo pomalu 10 let budování kvalitní série) co nejvíce, mi dosti vadilo.
Jinak chápu, že to může lidi bavit, ale opravdu mě irituje, když někdo prohlašuje, jaký je to horor - což stejně jako RE 4 a 5 není ani náhodou. Survival akce? Možná, ale survival horor ne.
Celé to tim RE smrdí na světelné roky, což by nebylo tak špatné, kdyby to celé nebylo tak hrozně předvídatelné, jednoduché a stereotypní - má na Tebe vyskočit nepřítel? Tak Ti ho ukážou, aby ses náhodou nelekl. Na zemi leží mrtvola s končetinami? Hádej, co se stane, když do ní střelíš. Ta hra si hraje na originální a hororovou hru, ačkoli originální ani náhodou není a dělá všechno proto, aby ses náhodou nebál nebo nelekl.
Jediné, co je originální a zábavné jsou stavy beztíže, to byly fajn části.
Nejúsměvnější na tom celém potom je, když se podíváš, jakým směrem se ta hra (série) vydává dál - EA/Visceral Games nestačilo, že vzali ten gameplay z RE, ale oni vzali celou politiku Capcomu. RE5 měl prequel film - DS ho má také. RE má komiks jako doprovodný příběh - DS ho má také. RE má on-rails shooter - DS ho má také... Jelikož jsem opravdu chtěl mít DS rád, tak jsem se o to hodně zajímal a to, jak z toho chtěj hned vymáčknout (udělali během roku to, co jiným sériím trvalo pomalu 10 let budování kvalitní série) co nejvíce, mi dosti vadilo.
Jinak chápu, že to může lidi bavit, ale opravdu mě irituje, když někdo prohlašuje, jaký je to horor - což stejně jako RE 4 a 5 není ani náhodou. Survival akce? Možná, ale survival horor ne.
nudil?tak ti asi zauřadoval ten bug ne? :) no nic to jsem z toho jelen
až budu mít za sebou RE 4 a 5 tak třeba budu moudřejší
až budu mít za sebou RE 4 a 5 tak třeba budu moudřejší
bartas: Zahraj si RE4 a 5, ten gameplay je to samé. Ze starých dílů si bere DS určité věci, ale ze 4 a 5 dílu si toho bere hodně - gameplay, kamera, obchodník, náboje v krabicích, "fake" krabice s nepřáteli...
Já mám rád checkpoint či save point systémy ze stejného důvodu jako Ty. Ale Dead Space mě prostě nudil. Hra byla jednoduchá, nábojů bylo hodně - v RE 4 a 5 (o starých raději nemluvím) jsem neměl tolik nábojů na normal, co jsem měl v DS na hard.
Já mám rád checkpoint či save point systémy ze stejného důvodu jako Ty. Ale Dead Space mě prostě nudil. Hra byla jednoduchá, nábojů bylo hodně - v RE 4 a 5 (o starých raději nemluvím) jsem neměl tolik nábojů na normal, co jsem měl v DS na hard.
T.L.:Resident Evil jsem hrál trojku. Úplně mě vtáhnul svojí atmosférou. Ale s dead spacem bych ho, co se týče hraní, nesrovnával. RE je adventura. Tam šlo o to náboje najít a když je mám tak je na potvoru použiju, když né tak ji oběhnu. Hotovo. A těžkej byl spíš kvůli kostrbatýmu ovládání.
Prostě když si vzpomenu na DS tak se mi rozhodně nevybaví, že to byla lehká hra. Nábojů jsem taky neměl hodně. (nestřílel jsem do vzduchu) Ale možná jsem je prodával a tunil stázi a oblek.hmm
Každopádně v hrách ukládám, pokud možno, jen v místech, která mi nabízejí. Stojí mi to za ty nervy a napětí a atmosféru. Tak se pak můžou mé pocity z náročnosti lišit od někoho kdo využíva Quick save atd.. myšleno obecně.
tak a teď kliknout na přidat příspěvek do diskuze a ne na nový!! grr
Prostě když si vzpomenu na DS tak se mi rozhodně nevybaví, že to byla lehká hra. Nábojů jsem taky neměl hodně. (nestřílel jsem do vzduchu) Ale možná jsem je prodával a tunil stázi a oblek.hmm
Každopádně v hrách ukládám, pokud možno, jen v místech, která mi nabízejí. Stojí mi to za ty nervy a napětí a atmosféru. Tak se pak můžou mé pocity z náročnosti lišit od někoho kdo využíva Quick save atd.. myšleno obecně.
tak a teď kliknout na přidat příspěvek do diskuze a ne na nový!! grr
scar:po prvním dohrání se zpřístupní ještě jedna težší obtížnost.
Na klávesnici a myši je hra mnohem jednodušší než na gamepadu (ale je možné, že jde o zvyk).
Jak jsem psal u DS2, problém hry je poměrně nízká obtížnost (způsobená především možností savovat na každém kroku a nevyladěností nepřátel - zabíjí zhruba na dvě rány, takže je v podstatě ideální hrát bez toho, aby člověka zasáhli - mluvím o Survivalist obtížnosti). V RE pro srovnání je naopak místy lepší strategie nechat se zranit, ale ušetřit náboje a čas.
Obecně se mi na Dead Space líbí prostředí a nápady (indikátory zdraví na obleku, holografické ovládání, vakuum a beztížné prostředí, práce s inventářem a menu, ovládání, zásahové zóny nepřátel). Ač jde v zásadě o kombinaci základních prvků z Resident Evil (4) a System Shock (2), tak je to minimálně po technické a UI stránce dost povedené.
Jak jsem psal u DS2, problém hry je poměrně nízká obtížnost (způsobená především možností savovat na každém kroku a nevyladěností nepřátel - zabíjí zhruba na dvě rány, takže je v podstatě ideální hrát bez toho, aby člověka zasáhli - mluvím o Survivalist obtížnosti). V RE pro srovnání je naopak místy lepší strategie nechat se zranit, ale ušetřit náboje a čas.
Obecně se mi na Dead Space líbí prostředí a nápady (indikátory zdraví na obleku, holografické ovládání, vakuum a beztížné prostředí, práce s inventářem a menu, ovládání, zásahové zóny nepřátel). Ač jde v zásadě o kombinaci základních prvků z Resident Evil (4) a System Shock (2), tak je to minimálně po technické a UI stránce dost povedené.
To je bug, který Vám náhle změní obtížnost - nic se Vás neptá, prostě se náhle změní, čehož si můžete všimnou pouze u ukládání nebo náhle změny předmětů - padá jich moc nebo málo.
Chuck: Jenže se můžeš hábat a máš stázi, takže je to stále jednoduché. V RE si se alespoň nemohl hýbat, což bylo mnohem zajímavější. A ta stáze to opravdu hodně zjednodušuje. Byl jsem kousek před koncem hry, když disk přestal spolupracovat, takže mohu soudit, že to jednoduché opravdu je. A to co dělá ve hře fyzika raději nekomentuji, protože občas to je opravdu děsivé (tzn. hodně k smíchu), když mrtvola začne dělat breakdance a pod...
Gunár: Problém je, že tu hru musíš nejdříve dohrát a do toho už se nehrnu, na to mě ta hra moc nudila...
A docela by mě zajímalo, jak moc velký rozdíl by byl, kdybych to hrál na klávesnici, protože na tom gamepadu to je opravdu jednoduché.
Chuck: Jenže se můžeš hábat a máš stázi, takže je to stále jednoduché. V RE si se alespoň nemohl hýbat, což bylo mnohem zajímavější. A ta stáze to opravdu hodně zjednodušuje. Byl jsem kousek před koncem hry, když disk přestal spolupracovat, takže mohu soudit, že to jednoduché opravdu je. A to co dělá ve hře fyzika raději nekomentuji, protože občas to je opravdu děsivé (tzn. hodně k smíchu), když mrtvola začne dělat breakdance a pod...
Gunár: Problém je, že tu hru musíš nejdříve dohrát a do toho už se nehrnu, na to mě ta hra moc nudila...
A docela by mě zajímalo, jak moc velký rozdíl by byl, kdybych to hrál na klávesnici, protože na tom gamepadu to je opravdu jednoduché.