Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

https://imgur.com/ygsfqc4 posledni dva scenare v prvni kampani na dva tahy.... v poslednim jsem zamknul druhej tah dabla, pobral jsem si mapu, neb musim mit vzdy vse oznacene :D Portal a dimenzni brana a pak proste nema comp sanci.
@H34D (komentář): Conflux byl přidaný na posední chvíli, protože se pár ufňukaným blbečkům nelíbil The Forge. Takže si dovedu představit, že tahle kvazi-frakce nebyla testována vůbec.
@H34D (28.10.2022 16:51): já asi nemám co dodat. Snad jen, že v rámci Armageddon's Blade vznikla i spousta úžasné muziky, kterou ale nikdo moc neslyšel, protože je jen jako background do briefingů jednotlivých kampaní, takže se ji člověk nepřesytí jako toho ostatního. Ale v rámci Shadows of Death už toho moc nevzniklo, takže si AB cením víc než SoD :-)
co se to děje, že se najednou komentuje takhle ve velkém Armageddon's Blade? :-)
@adam.kulhanek (25.10.2022 21:33): Nene, není, mám to ověřeno. Stejně jako třeba hrdinové, kteří prochází do dalších kampaní. A tam by dávalo smysl si je vypiplat. Takhle jsem si vypiplal Yoga a v další kampani byl o dost slabší a měl úplně jiné skilly.

Zato třeba v Heroes 4 v kampani za chaos jsem měl Peta Holčičku vypiplanýho víc než Shani - a on se proto ní pak postaví a ona ho musí porazit..

A o závěrečný mapě ve Winds od War radši nebudeme ani mluvit.:-D
@adam.kulhanek (komentář): Jak jsi měl dobrého hrdinu, proti kterému pak bojuješ, nezáleží. Hra ho má nascriptovaného, to platí pro celý Heroes 3. Má třeba i jiné skilly, než jsi mu dával, statistiky atd.
Zato v Heroes 4 už to tak fungovalo. Jakého jsi měl hrdinu vycvičeného, proti takovému jsi bojoval.

A ne, kampaň za Conflux Tě nečeká ani v Shadow of Death, promiň..
@H34D (25.10.2022 10:14): Mám to toliko jako dojem, kdy se počítač stahuje do hradu před hrdinou, kterého by ani neměl vidět. Ale mám pocit, že tohle už možná v HotA není.
@H34D (25.10.2022 10:14): On celý ten můj odstavec s AI je prostě o mých pocitech při hraní. A ono je vždycky jednodušší a uspokojivější říct, že AI podvádí, než že jsem něco strategicky nezvládl nebo dostatečně nepromyslel. :D

Každopádně díky za vyčerpávající info všech bodů. :)

O tom altu jsem nevěděl, budu používat. Jak já nemám ten HD mod ještě tolik zažitý, tak postupně objevuju spoustu skrytých funkcionalit a zkratek.
@Jab (25.10.2022 09:16): @adam.kulhanek (25.10.2022 09:46): Nepamatuju si už přesně, protože je to dost let, co jsem hrál proti AI, ale vím, že na fórech se řešilo, jestli buď AI vidí celou mapu a jen předstírá, že ne, anebo ji skutečně nevidí. Ještě teď se dá vygooglit, že když se a Necropolis postaví Závoj temnoty, tak AI opakovaně scoutuje tu zatemněnou oblast. Jenže opět - nelze jednoznačně říct, že AI nevidí mapu, může to být tím, že AI mapu vidí, jen algoritmy mu říkají, že musí každé kolo scoutovat temné oblasti. Co se týče Grálu, tak je známo, že AI od začátku neví, kde je Grál, ale umí ho někdy vykopat už po 1 odhaleném obelisku. Teoreticky, když vidíš celou mapu a komparuješ ten odhalený střípek s každým centimetrem na mapě, měl bys být schopen to taky udělat, takže... To zase napovídá tomu, že tu mapu třeba vidí.

Každopádně v praxi myslím, že není problém s tím, že by AI vidělo mapu. Co se týče pohybu po mapě, tak se chová docela ok.

Co se týče bouchnutí brány, tak obzvlášť když nemáš postavenou Citadelu a Hrad, tak i Advanced Balistika ti může bouchnout bránu skoro vždy. Pokud ji máš, tak na expert balistice je - já nevím - 50% šance? Upravit sekundární vlastnosti v Heroes jde a v multiplayeru jsou na to cheaty, např. před pár měsíci se objevil v Duelu hráč, který si nacheatoval Diplomacii tak, že fungovala ve 100% případů, jenže dělat vlastně externí "cheat" jen pro kampaň mi přijde jako overkill. Navíc určitě tu bránu nebouchne "vždy", ale jen "skoro vždy", tzn. nevěřím tomu, aby čistě pro kampaň někdo zvyšoval pravděpodobnost třeba z 50% na 75%. :)

Vydedukovat pohyb hrdiny - v době před HD modem se to prostě dělalo od oka a není to tak těžké, když máš hodně nahráno. V HD modu podržíš levý ALT a dole se ti ukáže přesný počet pohybových bodů, kolik na danou vzdálenost potřebuješ, takže to odhadneš mnohem lépe. Samozřejmě nikdy předem nevíš, jestli soupeř má logistiku nebo navštívil Stáje, ale nemusí to být vyloženě na políčko přesně... AI se podle mě taky v tomto chová celkem logicky, nepamatuju si žádné frustrace, že by to bylo vždy na 1 políčko přesně, prostě odjede "tak akorát", jak by to udělal i člověk, myslím...
@H34D (25.10.2022 09:12): Fakt? To jsem nevěděl. Ale přijde mi, že AI s nějakým vymakanějším hrdinou mi tu bránu bouchne prakticky pokaždé, ale je možný že tu balistiku pokaždé má. Díky za info.

V kampaních grál není, ale nepodvádí expertní AI v klasických scénářích i tím, že dokáže odhadnout místo grálu z jediného obelisku?

Plus se chci ještě zeptat, dá se nějak zjistit/vydedukovat, jak daleko může nepřátelský hrdina v příštím kole dojet? Protože to mi AI dělala celkem často (jak píšu v komentáři).
Mam problem v jedne z prvnich misi, vycistil sem vse od nepratel ale muj hrdina musi najit 3 artefakty, 2 mam, ale nikde nemuzu najit Sword of hellfire, prohledal jsem celou mapu...
Hej, vodní elementáli ako jednotky na diaľku, množstvo faeries, ktoré to v počiatku dokáže vyprodukovať a hlavne phoenix ako regenerácia a ešte aj najrýchlejšia jednotka je dosť drsné, nehovoriac o tom, že tiež ich vyprodukuje najviac týždenne zo všetkých hradov ako sedmičkovú bytosť.
@90210 (12.07.2012 22:10): tak jsem včera hrál mapu Tale of Two lands za conflux a nebylo to špatný, já vždy myslel, že je to slabý hrad, ale celkem ujde
ale mapu jsem nedohrál... jako malý jsem ji hrával furt, ale teď už je na můj vkus nějak moc velká :) vždy jsem začínal nalevo dole, tam se mi líbilo ze všech pozic nejvíc
Mesto jesterek vypada opravdu uchvatne, dokonce to byl vubec prvni hrad, za ktery jsem v HOMM3 hral (tyhle blbosti si pamatuju fakt dobre). Ve trojce ale vypadaji dobre vsechna mesta, narozdil od dvojky a mesta magu, coz byl totalni slepenec, kde vedle sebe stala vez kouzelniku a chliv prasat.
Těžké určit, čím je ta zábavnost jednotlivých hradů dána. Pro mě je asi důležité, kolik spešl dovedností jednotky mají. A tady jsou na tom dobře nemrtví i Tatalia (ještěrky). Hlavně dread knight je tím zábavný, protože s jeho 20% curse a 20% dvojnásobného zranění nejde v bitvě počítat. A tak je to vždy takový příjemný bonus. :-)
Na démonech se mi zase líbí, že mohou ze získaných jednotek jiných hradů "vyrábět" démony,
U ještěráků je rovněž zajímavá jejich defenzivní povaha umocněné postihy na pohyb v bažinách u konkurenčních hrdinů. A vnitřek města je opravdu kouzelný.
To já si zase poslední dobou oblíbíl Rampart, Dungeon a Stronghold. Většinou jsem už ale dával náhodný výběr.
Ve všech dílech jsem měl nejradši Dungeon. Stejně chci mít vždycky černý draky:). Hnedka v závěsu by byli Titáni a lidi. Ten zbytek jsou moje méně oblíbené hrady.
já měl nejraději necropolis, i když ten jejich bílý drak stál za prd... ta láska mi zůstala ze druhého dílu, druhý nejoblíbenější jsem měl inferno... a Castle ? ten byl dobrý, na druhou stranu ale strašně provařený klišé "těch dobrých" :)
a na Fortress jsem zapoměl... ten jsem hrával snad ještě méně než conflux... ty potvory mi přišly nezajímavý a nevýrazný
U mňa to bolo asi Fortress, Dungeon, Stronghold, Tower. Ostatné som hrával tiež celkom rád, ale Inferno mi prišlo nudné a Conflux som nemal rád.
Tak to máme přesně naopak. Já mám nejraději Fortress (Ještěrky) a Nekra. Inferno je také fajn. Barbary a rytíře mám tak někde uprostřed oblíbenosti. Naopak Rampart, Conflux a Tower jsou určitě má nejméně oblíbená města. :)
za conflux jsem hrával ze všech hradů nejméně, ale graficky byl nádherný, to zase jo :)
Nemuzu najit v prvnim scenari kde mam najit kovare Khazandara cerveny a fialovy klicnikuv stan, nevite kde jsou?